Prima.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:54 schreef Frankii het volgende:
Liefhebbers voor Loos hier a.s. zaterdag?
Het was een slechte kk gebruikt gaydrugs garpquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
Met pipa's en kk aan de poppers
poppers?? for real??
rossdale blijf maar in je kantoorbaan, straatleven is niks voor jou
oh sorryquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het was een slechte kk gebruikt gaydrugs garpOmdat hij over poppen begon
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh sorrydan is het goed ga dan maar wel verder met straat zijn
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
poppers?? for real??
omdat de rest van nederland rijd als een mongool, btw wel grappig ik dacht dat er nauwlijks verkeer was in friesland dus aan files zal het niet liggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zucht weer laten opfokken in het verkeer... waarom lukt het me niet gewoon tot 2090 te tellen...
Klopt, maar ik woon in Leeuwarden maar werk in Zaltbommelquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omdat de rest van nederland rijd als een mongool, btw wel grappig ik dacht dat er nauwlijks verkeer was in friesland dus aan files zal het niet liggen
Dat blijkt maar weer, ik wil Rossdale graag over party chat horen spitten over thug life.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
poppers?? for real??
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer, ik wil Rossdale graag over party chat horen spitten over thug life.
Ik heb net deze week voor me vriendin een 3ds gekochtquote:
en nu volhouden stoma.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 05:57 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk mij eens een gezond ritme hebben.Wakker worden om 6 uur 's ochtends.
Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 05:57 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk mij eens een gezond ritme hebben.Wakker worden om 6 uur 's ochtends.
Je had toch al twee keer een baan aangenomen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:40 schreef Michhas het volgende:
Pff, zometeen sollicitatie bij de ING, ben best wel zenuwachtig...
Woehoe!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik zie niets want mobiel, yay. Nog uurtje dan weekend!
Gezeik van gisteravond? Half 11 al bier?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef dreamzk het volgende:
Depressed door dit font en al het gezeik van gisteravond. Gelukkig heb ik nog koud bier in de ijskast staan
Kga jullie er niet mee vervelen, gaat nl over mn exquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezeik van gisteravond? Half 11 al bier?
Ah, okquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kga jullie er niet mee vervelen, gaat nl over mn ex
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Woehoe!And party, and bullshit, and party, and bullshit
Tja ik heb besloten dat ik deze zomer niet aan katers doe, dus drink ik ze maar weg.quote:
Het is dat ik ben gestopt met alcohol drinken voor 12 uur, anders deed ik met je meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tja ik heb besloten dat ik deze zomer niet aan katers doe, dus drink ik ze maar weg.
Bij wouter? Dan ben ik er weer bij, vorige keer was te ziek. Die speklappen die waren meegenomen smaakten echt goed.quote:
Te oud aan het worden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is dat ik ben gestopt met alcohol drinken voor 12 uur, anders deed ik met je mee
Wat is dit? Kan niet hè?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is dat ik ben gestopt met alcohol drinken voor 12 uur, anders deed ik met je mee
Nee vanavond is er een andere locatie maar die volgt via een whatsapp bericht nog als jullie willen komenquote:
Count mij dan maar in. Zal ik deze keer wat peking eend meenemen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee vanavond is er een andere locatie maar die volgt via een whatsapp bericht nog als jullie willen komen
Bij gelegenheden als terrashangen ofzo natuurlijk nog wel, maar normaal niet meer nee. Beter gezegd, ik heb niet eens meer bier in huis sinds een tijd, drink alleen in de stadquote:
Kom jij eerst maar een keer wat bier drinken in Tilburg na al die gefaalde pogingenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee vanavond is er een andere locatie maar die volgt via een whatsapp bericht nog als jullie willen komen
Moet ik echt doen inderdaad maybe volgende weekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom jij eerst maar een keer wat bier drinken in Tilburg na al die gefaalde pogingen
Echte mannen hoeven niet tegen bier beschermd te worden. Alcoholist tot in de kistquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij gelegenheden als terrashangen ofzo natuurlijk nog wel, maar normaal niet meer nee. Beter gezegd, ik heb niet eens meer bier in huis sinds een tijd, drink alleen in de stadZelfbescherming
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik drink zelden tot nooit thuis alleen als het kenser warm is wil ik wel eens een biertje pakken
Echte bazen drinken alleen achter de pc tijdens het fokken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik drink zelden tot nooit thuis alleen als het kenser warm is wil ik wel eens een biertje pakken
Whisk(e)y en cognac, anders niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:02 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Echte bazen drinken alleen achter de pc tijdens het fokken.
Precies, want ik wil me niet wagen aan een avontuur in Weertquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik echt doen inderdaad maybe volgende week
Zelfgestookte jenever mag ook. Als je echt als diehard alcoholist wil overkomen.quote:
Is nog best chill, mijn stamkroeg is nog maar ander halve maand open dus die kerel heeft overal schijt aan gratis boozzz alleszquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, want ik wil me niet wagen aan een avontuur in Weert
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:03 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zelfgestookte jenever mag ook. Als je echt als diehard alcoholist wil overkomen.
Ah mooi, ik heb vanavond nog wel een paar uurtjes over denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is nog best chill, mijn stamkroeg is nog maar ander halve maand open dus die kerel heeft overal schijt aan gratis boozzz allesz
Mooi laten we die vrolijke bui van je zometeen maar eens killen met BOquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
Zojuist sollicitatie gehad, wat een fijn gesprekDe leukste sollicitatie die ik ooit heb gehad, ben er helemaal vrolijk door, heerlijk
Fijn gesprek? Helemaal vrolijk? Weet je zeker dat het komt door je sollicitatie gesprek en niet door die knappe man in zn skinny jeans?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
Zojuist sollicitatie gehad, wat een fijn gesprekDe leukste sollicitatie die ik ooit heb gehad, ben er helemaal vrolijk door, heerlijk
Gesprek was met 2 vrouwen, en ik moet zeggen, ze wisten allebei erg goed hoe ze met een lul om moesten gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fijn gesprek? Helemaal vrolijk? Weet je zeker dat het komt door je sollicitatie gesprek en niet door die knappe man in zn skinny jeans?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fijn gesprek? Helemaal vrolijk? Weet je zeker dat het komt door je sollicitatie gesprek en niet door die knappe man in zn skinny jeans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |