SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Op mijn 3 ook 5.quote:
Yep, dito.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Op mijn 3 ook 5.
Home, knoppie bovenop, knoppie voor mute, knoppie voor harder en knoppie voor zachter,
Ah beter, enig idee wanneer je wat hoort?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MissB gesprek ging goed! Nu wachten
Do I even kiss and tell?quote:
Begin volgende weekquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah beter, enig idee wanneer je wat hoort?
Misschien is degene die is aangenomen alweer wegquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
Die vacature die ik zo leuk vond maar die al een maand geleden vergeven was, staat er nog steeds op... prutsers.
Net van de week dan zeker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien is degene die is aangenomen alweer weg.
Ik heb ze hier binnen 2 dagen weer weg zien gaan hoor, als je ergens niet past kan het zo weer voorbij zijnquote:
Sollicitiatie gehad?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
Begin volgende week
Stom weekend ertussen
Ja dat is ook zo. Maar dan had hij er opnieuw gestaan, deze staat er nog steedsquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ze hier binnen 2 dagen weer weg zien gaan hoor, als je ergens niet past kan het zo weer voorbij zijn.
Ik heb zomaar een lang weekend, zowaar morgenavond ook al.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Sollicitiatie gehad?
Hey, het weekend is heulemaal niet stom ja.
Je had toch vakantie deze week?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zomaar een lang weekend, zowaar morgenavond ook al.Dat gebeurt nooit!
Ja, maar ik bedoel kinderloosquote:
Ja is ook een optie. Maar ben dan altijd bang dat je zo zonder zit...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
@miss: en via een uitzendbureau?
Op de een of andere manier mag ik steeds blijven hangen
Ah, die vlugge vingertjes van je hequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Het kwartje viel pas nadat ik op Invoeren klikte.
quote:
Neee! Niet weer een drugsdiscussie!quote:
Drugs is goed slecht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neee! Niet weer een drugsdiscussie!
ik vind het voordeel dat je een contactpersoon hebt die je over het algemeen gemakkelijker kan binnenloodsen. Ik heb al n aantal keren een baan gehad waar ik helemaal niet de kwalificaties voor heb omdat de contactpersoon mijn sterke punten beter over kon brengen dan ik in een brief. Bij sollicitaties heb ik meestal wel vertrouwen dat ik goed overkomt en dan word ik aangenomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook een optie. Maar ben dan altijd bang dat je zo zonder zit...
Snel, pics van je tetten om ons af te leidenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neee! Niet weer een drugsdiscussie!
Ja dat is natuurlijk zo, zo iemand kent jou al, is een voordeel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het voordeel dat je een contactpersoon hebt die je over het algemeen gemakkelijker kan binnenloodsen. Ik heb al n aantal keren een baan gehad waar ik helemaal niet de kwalificaties voor heb omdat de contactpersoon mijn sterke punten beter over kon brengen dan ik in een brief. Bij sollicitaties heb ik meestal wel vertrouwen dat ik goed overkomt en dan word ik aangenomen.
Werkgever tevreden en dan kán het idd zijn dat het afloopt, maar dit is al de tweede keer dat ik kennelijk zo goed beval dat ik mag blijven. Vorige keer 3 jaar in totaal, nu wordt het min een jaar en 2 mnd en is me toegezegd dat ik daarna zicht heb op n baan (als het blijft bevallen dus, daar ga ik vanuit)
Oh god, begin jij daar nu ook al mee? Is het een virus wat in Singles rondwaart ofzo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snel, pics van je tetten om ons af te leiden
besmettelijk zelfs..quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, begin jij daar nu ook al mee? Is het een virus wat in Singles rondwaart ofzo?
Niemand had die opmerking gemaakt, dus moest ik het doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, begin jij daar nu ook al mee? Is het een virus wat in Singles rondwaart ofzo?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb komend weekend ook geen kinderen en volgend weekend (nog) geen oppas.wel nodig dus. Goede timing...
ja, een brief is gewoon een brief, een persoonlijke aanbeveling is beterquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk zo, zo iemand kent jou al, is een voordeel.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Mot er nog iemand een Google + invite? Zo ja, PM even je @gmail
Jij zit vol happy endings he!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, een brief is gewoon een brief, een persoonlijke aanbeveling is beterzeker als je boven je niveau (op papier) solliciteert. Voor wat ik nu doe, zou ik nooit uitgenodigd zijn op basis van n brief
en ik ben er goed in en vind het heerlijk werk
Een heel groot voordeel. En het 'vooroordeel' dat een UZB alleen tijdelijke banen heeft, moeten de mensen ook een vanaf. Het valt allemaal onder de noemer UZB, maar vaak zijn UZB's ook Werving&Selectie bureau's, dan kom je direct in dienst bij de opdrachtgever en zo zijn er nog meer varianten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat is natuurlijk zo, zo iemand kent jou al, is een voordeel.
Het is soms echt n drama...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goede planning mams! Zo moest ik vorige week voor awake oppas regelen en zit ik dit weekend alleen op de bank
Hoezo, leggen jullie het me niet uit dan, tsssskquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk even kunnen opzoeken op Google
Ik weet ook niet wat het isquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, leggen jullie het me niet uit dan, tssssk
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]ja! Ik had dat echt nooit gedacht een paar jaar geleden, maar ik ben echt gelukkig...
Zó anders dan hiervoor.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, leggen jullie het me niet uit dan, tssssk
Ik moest denken aan iets met peu en een uitnodigingquote:
Ah thanks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
Google + invite is het nieuwe FaceBook / Hyves van Google. Is alleen beschikbaar op uitnodiging van iemand met een Google + invite account.
Waar is Peu eigenlijk?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest denken aan iets met peu en een uitnodiging
Daar heb ik jou toch voor?quote:
blame-shifting enabledquote:
Ik lasquote:
Kijk, dat ken ik dan weer welquote:
Blijkbaar zijn er toch mensen die er interesse in hebben...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:30 schreef Techno het volgende:
Weer zo'n social network site waar niemand op zit te wachten.
Ik wel, meer Google-integratiequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:30 schreef Techno het volgende:
Weer zo'n social network site waar niemand op zit te wachten.
Nee, het is het hele pakket of nietsquote:
Ja, het lijkt net religie...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:31 schreef YipYip het volgende:
Blijkbaar zijn er toch mensen die er interesse in hebben...
Oh, wat zit er nog meer bij dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is het hele pakket of niets.
De brochure is op te vragen via de welbekende bronnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, wat zit er nog meer bij dan?
Precies. Voor je het weet kom ik een bermbom plaatsenquote:
Bij dezen danquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De brochure is op te vragen via de welbekende bronnen.
Wilt u het "ik ben single" of het "ik ben bezet" pakket, daar zitten nogal wat verschillen inquote:
In prijs zeker?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wilt u het "ik ben single" of het "ik ben bezet" pakket, daar zitten nogal wat verschillen in.
Google is voor mij nog steeds alleen maar een zoeksite.quote:
prijs is gelijk hoor, de diensten zijn anders, incl een geheimhoudingsservice etc bij optie 2quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In prijs zeker?Mjah, optie 1 dan maar.
Wel een gedoe zeg
Oh maar dan zitten bij optie 1 vast wel extra dingen ter compensatie. Ik vrees niets.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
prijs is gelijk hoor, de diensten zijn anders, incl een geheimhoudingsservice etc bij optie 2.
Apple.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik las Apple
En nu ga ik iets doen...
Echt, ik vond je zo leuk altijdquote:
het zijn heel netjes uitgebalanceerde pakketten jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan zitten bij optie 1 vast wel extra dingen ter compensatie. Ik vrees niets.
En ik hap graag, dat weet jequote:
Chromequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Google is voor mij nog steeds alleen maar een zoeksite.
Fuck chrome, fuck gmailNiet nodig.
Ja ja, schiet nou maar op met dat ding.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn heel netjes uitgebalanceerde pakketten ja.
Het wil niet erg vlotten geloof ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
Ja ja, schiet nou maar op met dat ding.
zo'n Personal Assistant is ook maar goed voor een ding danquote:
een mietje?quote:
Nee dat belooft wat...quote:
U riep?quote:
Ik ken de helft nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ChromeSearch
Docs
Calender
Contacts
Android
Picasa
Youtube
Gmail
Gtalk
De nieuwste versie van Chrome doet raar op Facebook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ChromeSearch
Docs
Calender
Contacts
Android
Picasa
Youtube
Gmail
Gtalk
Ik gebruik trouwens bijna alles intensief behalve Android en Gtalk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
De nieuwste versie van Chrome doet raar op Facebook.
Vast om FB te pesten en Google+ te promotenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
De nieuwste versie van Chrome doet raar op Facebook.
Dat dacht ik ook, ding is toevallig gisteren uitgekomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast om FB te pesten en Google+ te promoten
Ik sta op #19 EN op #29. Beat that.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Jeumigik sta op 39 in de fok top 500
I need a life!
Maar dan gaan we je toch missen, doe eens niet zo egoïstischquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Jeumigik sta op 39 in de fok top 500
I need a life!
Ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind vooral de trots waarmee je het vertelt eng.
+1quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar dat het niet zo wil lukken met die kutjes.
Je bent in de war...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind vooral de trots waarmee je het vertelt eng.
Best triest dat het bij jou dan ook niet lukt met de kutjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik sta niet in de top 500. Wat een teleurstelling.
Ik mag morgen weer... Jij... Volgens mij post je vaak in de niet kunnen versieren reeks... Probeer de overstap naar mijn reeks. Succes gegarandeerd. Iedereen neukt. Niemand heeft tijd om te posten...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Vandaar dat het niet zo wil lukken met die kutjes.
Je begrijpt dat je nu een maagd aan t +1en bent?quote:
Wie zegt dat het niet lukt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Best triest dat het bij jou dan ook niet lukt met de kutjes
Als je die reeks zo goed kent he, dan had je ook geweten dat ik een vriendin heb.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef JoeyT het volgende:
Ik mag morgen weer... Jij... Volgens mij post je vaak in de niet kunnen versieren reeks... Probeer de overstap naar mijn reeks. Succes gegarandeerd. Iedereen neukt. Niemand heeft tijd om te posten...
Beetje zelfvertrouwen geven he...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je nu een maagd aan t +1en bent?
Ja Tech, ga jij eens snel bij JT in de leerquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer... Jij... Volgens mij post je vaak in de niet kunnen versieren reeks... Probeer de overstap naar mijn reeks. Succes gegarandeerd. Iedereen neukt. Niemand heeft tijd om te posten...
Memo, eindelijk vrouwelijk bloed. De mannen zijn allemaal zo bitchyquote:
In het kader van: learning not how to do it?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
Ja Tech, ga jij eens snel bij JT in de leer
Ik doe helemaal niet bitchyquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Memo, eindelijk vrouwelijk bloed. De mannen zijn allemaal zo bitchy
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
In het kader van: learning not how to do it?
ja halfjes hoor, ben op werk en is best drukquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Memo, eindelijk vrouwelijk bloed. De mannen zijn allemaal zo bitchy
Je bedoelt Fok! Neem ik aan? Je bent hier altijd...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je die reeks zo goed kent he, dan had je ook geweten dat ik een vriendin heb.
Dat werkt net als met kinderen, vrouwen als accessoirequote:Op donderdag 30 juni 2011 17:44 schreef JoeyT het volgende:
Snap sowieso nooit dat mannen een vriendin als prestatie zien.
Dan denk ik aan horloges... Elke dag een ander...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat werkt net als met kinderen, vrouwen als accessoire
Oh je bent dus ook zo blind als een mol, geen wonder dat het bij jou niet lukt want er staan zelfs foto's in die reeks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:44 schreef JoeyT het volgende:
Je bedoelt Fok! Neem ik aan? Je bent hier altijd...
In t dagelijks leven heet ze FOK!je, mensen weten dat je veel van dr houdt, dat je altijd bij dr bent. Vreemd genoeg hebben ze haar nooit gezien. Wie is FOK!je? Bestaat ze?
Snap sowieso nooit dat mannen een vriendin als prestatie zien.
Maar ok, gefeliciteerd met... FOK!je...
.quote:
Dat was blijkbaar ook virtueel. Maar ach, wat weet Joey er nu van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
Bedoel je dat Tech zijn vriendinnen gewoon verzint?Ik voel me zwakjes worden..
Het is jammer dat het zo tijdelijk van werking is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een vriendin misschien niet, maar kán me voorstellen dat n lekker wijf aan je zijde je n trots gevoel geeft.
Ofzo.
Geen gelul over andere topics, foto's willen we zien HIERquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was blijbaar ook virtueel. Maar ach, wat weet Joey er nu van.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat was blijbaar ook virtueel. Maar ach, wat weet Joey er nu van.
Gaat anders primaquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doe eens rijden en niet fokken
. Ik kom niet in de reeks. Ik zie de last post.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh je bent dus ook zo blind als een mol, geen wonder dat het bij jou niet lukt want er staan zelfs foto's in die reeks.
Dat is mijn vriendin niet. Ik heb geen vriendin. Goede zaak ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Voorts heeft DW ook net een foto van zn chick geplaatst, ik kan ook 10 foto(s plaatsen. Paar celebs ertussen.
.
Een goede ende vermakelijke trol ben je ook al niet, jammer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Ik kom niet in de reeks. Ik zie de last post.
Voorts heeft DW ook net een foto van zn chick geplaatst, ik kan ook 10 foto(s plaatsen. Paar celebs ertussen.
Maar weet je wat t toeval is?
Ze heten allemaal FOK!je....
Vandaag ben jij gewoon mn bitch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Een goede ende vermakelijke trol ben je ook al niet, jammer.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:54 schreef JoeyT het volgende:
Vandaag ben jij gewoon mn bitch.
Je plaatst toch niet fokkin foto's van je vriendin op Fok!?
En dan ook nog in de lulletjes reeks... Kansloos...
Maar ik ga gezellig doen! Alles goed verder?
Ik ben zeer blij met de fotos die je wel plaatst. Ga zo door.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is mijn vriendin niet. Ik heb geen vriendin. Goede zaak ook.
Ik neuk wel, maar om steeds foto's online te zetten van wat ik neuk....
ik ben kasta niet.
Ik heb zo'n vermoeden dat onze smaak in vrouwen behoorlijk overeenkomt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben zeer blij met de fotos die je wel plaatst. Ga zo door.
Techno...quote:
Nou als dat geen batsen wordt...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat onze smaak in vrouwen behoorlijk overeenkomt.
Niet Fokje.. Meranogwattusquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef JoeyT het volgende:
Techno...
Techno is vandaag namelijk de Angel van gister...
Oja en hij houdt van FOK!je...
Het liefste dat ze niks zeggen en meteen neuken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geile sletjes... Zijn de mooiste toch...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het liefste dat ze niks zeggen en meteen neuken?
Dat ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geile sletjes... Zijn de mooiste toch...
Nee... Gewoon Joey...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:57 schreef missbehavin het volgende:
Pff testosteron overdose hier ofzo?
Imagine much?quote:
Jij begint t eindelijk te snappen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch het makkelijkste?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Ik niet. Ben graag duidelijk. Maar wist niet dat jij ook van die hoertjes hield... Je bent tof! Niet Q. tof uiteraard. Heel wat minder, maar toch tofjes...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo moeilijk ben jij niet te doorgronden he.
En ze is er van op de hoogte dat je haar een slet vindt?quote:
Soms zeggen ze auw... Dat is wel grappig...quote:
Ah jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Soms zeggen ze auw... Dat is wel grappig...
Als ze bijkomen van de ghb?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Soms zeggen ze auw... Dat is wel grappig...
Alle vrouwen zijn hoeren, maar sletjes zijn speciaal...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ze is er van op de hoogte dat je haar een slet vindt?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren, maar sletjes zijn speciaal...
Ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ze is er van op de hoogte dat je haar een slet vindt?
Nee dan zeggen ze: Huh???? En dan knik ik trots...quote:
Nieuwe? Si siquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
BTW wat een heerlijke cd van the Foo Fighters zeg!
Thx!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zal jouw moeder trots zijn!
Zo ben ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thx!
Ik moet zeggen dat ik de liefde hier voel...
Ik vind Jou ook serieus een leuke vrouw...quote:
Jeetje en zo vaak ben je niet serieus, ik voel me vereerdquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind Jou ook serieus een leuke vrouw...
je krijgt zelfs een hoofdletter in die opmerking, Jouquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje en zo vaak ben je niet serieus, ik voel me vereerd
Ja zag jij het ook al!?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je krijgt zelfs een hoofdletter in die opmerking, Jou
Wat een romantiek.
quote:
Wat is mn Sig. Ik doe alleen nog aan mobiel Fok.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Joey, doe eens wat aan je sig. Het bekt niet.
Dat valt ook wel weer mee hoorquote:
Idd, stoken die hapquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker zeg, nu kan je de verwarming weer aanzetten.
Ligt er maar net aan door wie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is wel n verschil tussen als n slet behandeld worden en ook echt als slet gezien worden. Dat eerste is best leuk...
Dat is niet aardig, dat het niet zó werkruimte, wil niet zeggen dat ze niet hun best doen.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet aardig, dat het niet zó werkruimte, wil niet zeggen dat ze niet hun best doen.
Leuke zin.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet aardig, dat het niet zó werkruimte, wil niet zeggen dat ze niet hun best doen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is mn Sig. Ik doe alleen nog aan mobiel Fok.
dat het niet zo werkt moest dat dus zijn...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar zo bedoel ik dat toch helemaal niet
Sorry babe, ik ben trots op je!quote:
Wij hebben iets dat dieper gaat. Ik weet t, jij weet t...quote:
Heb jij die zolder al klaar dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry babe, ik ben trots op je!
En, wanneer verhuis je naar de Randstad? Of ga je het toch daar nog eens proberen?
die stomme mobiel denkt te veel zelf na over wat ik wil zeggen. Hij zit regelmatig fout.quote:
Echt, verschrikkelijk. Alsof je een of andere straatMarokkaan bent die denkt hip te doen met je bontkraagje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
.. slecht
Oja fout... Heel fout...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
.. slecht
Die zolder is bewoonbaar hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij die zolder al klaar dan?
o, ik wist niet dat dat iets zei over je relatie, dan is die van ons dus ook goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wij hebben iets dat dieper gaat. Ik weet t, jij weet t...
Bij Jou ben ik geen JoeyT, maar gewoon Joey...
Nooit een slecht woord over Cue...
Straatneger... Wiwa...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt, verschrikkelijk. Alsof je een of andere straatMarokkaan bent die denkt hip te doen met je bontkraagje.
ik wist het wel!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wij hebben iets dat dieper gaat. Ik weet t, jij weet t...
Bij Jou ben ik geen JoeyT, maar gewoon Joey...
Nooit een slecht woord over Cue...
Waar achtergelaten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
George 'dumbfuck' Clooney dumpte deze
[ afbeelding ]
ik vermoed erectieproblemen van Sjors.quote:
De gemiddelde marokkaan schrijft nog betere tekstenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt, verschrikkelijk. Alsof je een of andere straatMarokkaan bent die denkt hip te doen met je bontkraagje.
Nee, waar te vinden, halve. Zodat ik d'r op kan vissen daarquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik vermoed erectieproblemen van Sjors.
en zoniet, dan heb ik er in ieder geval om gelachen
We weten t allebei...quote:
Zijn invulpuntjes...quote:
En je denkt echt dat jij vooraan die rij staat...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, waar te vinden halve. Zodat ik d'r op kan vissen daar![]()
Nee maar het valt te proberen hequote:Op donderdag 30 juni 2011 18:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En je denkt echt dat jij vooraan die rij staat...
Lekker man. Maar hij is een held. 50 en neukt de aller allerlekkersten op aarde...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
George 'dumbfuck' Clooney dumpte deze
[ afbeelding ]
Succes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar het valt te proberen he
You never know!
Hij is op zich wel een baas ja. Maar neukt ie ze echt of komt ie nog uit de kast...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lekker man. Maar hij is een held. 50 en neukt de aller allerlekkersten op aarde...
Vergeet niet een buisje GHB mee te nemen bij Joeyquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Handboeien en touw mee, succes gegarandeerd
Goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vergeet niet een buisje GHB mee te nemen bij Joey
Ik vind je ook heen hoer... Voortaan zeg ik alle vrouwen behalve Cue...quote:
Domme lul ben je dat je er voor betaalt. Ik neuk gratieschquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind je ook heen hoer... Voortaan zeg ik alle vrouwen behalve Cue...
Moet ik nog bij gaan bestellen ook...quote:
Eindelijk klanten, is het nog niet goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet ik nog bij gaan bestellen ook...
Ik neuk met condoom en dus GHB...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Domme lul ben je dat je er voor betaalt. Ik neuk gratiesch
Maja ik ben dan zo'n goedzak om t zonder winst te verkopen... Onder t mom van t goede doel zegmaar...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eindelijk klanten, is het nog niet goed
ik kom binnenkort ook langs dan...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maja ik ben dan zo'n goedzak om t zonder winst te verkopen... Onder t mom van t goede doel zegmaar...
Nog kutjes in de trein?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:40 schreef JoeyT het volgende:
Een gozer die op zn mobiel luistert naar een janknummer.
"I'm sorry for blaming you, blablabla..."
de gast die steeds z'n koffie jat is een groterequote:
Ja maar Maxquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef clevy het volgende:
[..]
de gast die steeds z'n koffie jat is een grotere
max??quote:
Kewl!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind je ook heen hoer... Voortaan zeg ik alle vrouwen behalve Cue...
quote:
ik ben nog niet oud genoeg dat ik daar naar mag kijkenquote:
missb vind hem top blijkbaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ben nog niet oud genoeg dat ik daar naar mag kijken
De big ja, niet de omroepquote:
maxi-baconiquote:
Hmmm, vleeschquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom zijn George en ik een match made in heaven
Ik zal het vleesch de volgende keer wel uit zijn hok laten, eens zien of je dan nog zo stoer bentquote:
altijd al eens een big willen knuffelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het vleesch de volgende keer wel uit zijn hok laten, eens zien of je dan nog zo stoer bent
Ze prikkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef clevy het volgende:
[..]
altijd al eens een big willen knuffelen
er zijn wel meer dingen die prikkenquote:
Ik heb ook n zwijntje gehad. Christine.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het vleesch de volgende keer wel uit zijn hok laten, eens zien of je dan nog zo stoer bent
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook n zwijntje gehad. Christine.
Ze was heel lief en luisterde goed, behalve als er eten in de buurt was.
En ze vond t heerlijk om achter dr oren gekrabt te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik ben heel goed met dieren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah jij ook al?
Escobar:ik kreeg haar als ondoordacht kado. Vond t wel een heel leuk kado, maar wist al wel meteen dat ze niet kon blijven helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is verhuisd naar een boerderij met veel land toen ze te groot werd.
Escobar is ook n leuke naam, vond Christine ook wel sjiek voor n zwijn.
compact en kleverig.
Ah en is Christine een 'gewoon' varken dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kreeg haar als ondoordacht kado. Vond t wel een heel leuk kado
Christine le kuusquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kreeg haar als ondoordacht kado. Vond t wel een heel leuk kado, maar wist al wel meteen dat ze niet kon blijven helaas
Krokodillen toevallig?quote:
nee, een hangbuikzwijn. Maar die worden ook vrij fors...quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah en is Christine een 'gewoon' varken dan?
Mijn ouders hadden 2 krokodillen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan krokodillen, slecht voor je
want de krokodillen van je ouders hebben hen opgegeten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden 2 krokodillen.
En ik heb Schnappi in het Rode Racemonster liggen.
Heb een spreekbeurt gehouden over krokodillen. Had ik de schedel van mijn ouders meegenomen.
Es is nu ruim 2 en zo:quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, een hangbuikzwijn. Maar die worden ook vrij fors...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Oh je bedoelde echt het dier, niet de drugquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden 2 krokodillen.
En ik heb Schnappi in het Rode Racemonster liggen.
Heb een spreekbeurt gehouden over krokodillen. Had ik de schedel van mijn ouders meegenomen.
Beenhamquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, een hangbuikzwijn. Maar die worden ook vrij fors...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Es is nu ruim 2 en zo:Ziet er niet eng uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want de krokodillen van je ouders hebben hen opgegeten?
Is ie ook niet. Tenzij je een vreemde man bent, dan hangt ie ws in je beenquote:
[..]
Es is nu ruim 2 en zo:Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Snuffelmeisje?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is ie ook niet. Tenzij je een vreemde man bent, dan hangt ie ws in je been
Huh?quote:
Ah, ik ben niet vreemd, heb al een keer hoi gezegd tegen hemquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is ie ook niet. Tenzij je een vreemde man bent, dan hangt ie ws in je been
Die big van jou. Ja, het is een mannetje. Snuffelmannetje dan? Hoe zou dat met Snuitebolletje samengaan?quote:
Voor hem welquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet vreemd, heb al een keer hoi gezegd tegen hem
Ja same denk ik he. Hap hapquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die big van jou. Ja, het is een mannetje. Snuffelmannetje dan? Hoe zou dat met Snuitebolletje samengaan?
bwah.. meeste beestjes herkennen goed volk toch welquote:
Hij is een beetje beschermendquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:14 schreef El_Matador het volgende:
Denk je eindelijk MissB te scoren, houdt die big je tegen.
Huppel, ik denk een leuke FokSuk?
Ik voer hem wat truffels. Wedden dat ie dat lekker vindt?quote:
werkt alleen bij zwijnen.. zit een 'tandje' verschil tussenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik voer hem wat truffels. Wedden dat ie dat lekker vindt?
Ah, goed zo. Maar een tijgertje ging je te ver?quote:
[..]
Es is nu ruim 2 en zo:christine woog 80 kilo, en ik woonde in de stad in n rijtjeshuis, t kon gewoon niet. Maar ik kende wel mensen die heel graag een wijntje wilden en al geiten hadden en n schaap enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@mate: je schreef de schedel van je ouders, las wat raar.
compact en kleverig.
Ik vind wel een manier. Kan prima met dieren omgaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:16 schreef clevy het volgende:
[..]
werkt alleen bij zwijnen.. zit een 'tandje' verschil tussen
Ik weet het. Dat was doelbewustquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
christine woog 80 kilo, en ik woonde in de stad in n rijtjeshuis, t kon gewoon niet. Maar ik kende wel mensen die heel graag een wijntje wilden en al geiten hadden en n schaap enzo.
@mate: je schreef de schedel van je ouders, las wat raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |