SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Op mijn 3 ook 5.quote:
Yep, dito.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Op mijn 3 ook 5.
Home, knoppie bovenop, knoppie voor mute, knoppie voor harder en knoppie voor zachter,
Ah beter, enig idee wanneer je wat hoort?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MissB gesprek ging goed! Nu wachten
Do I even kiss and tell?quote:
Begin volgende weekquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah beter, enig idee wanneer je wat hoort?
Misschien is degene die is aangenomen alweer wegquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
Die vacature die ik zo leuk vond maar die al een maand geleden vergeven was, staat er nog steeds op... prutsers.
Net van de week dan zeker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien is degene die is aangenomen alweer weg.
Ik heb ze hier binnen 2 dagen weer weg zien gaan hoor, als je ergens niet past kan het zo weer voorbij zijnquote:
Sollicitiatie gehad?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
Begin volgende week
Stom weekend ertussen
Ja dat is ook zo. Maar dan had hij er opnieuw gestaan, deze staat er nog steedsquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ze hier binnen 2 dagen weer weg zien gaan hoor, als je ergens niet past kan het zo weer voorbij zijn.
Ik heb zomaar een lang weekend, zowaar morgenavond ook al.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Sollicitiatie gehad?
Hey, het weekend is heulemaal niet stom ja.
Je had toch vakantie deze week?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zomaar een lang weekend, zowaar morgenavond ook al.Dat gebeurt nooit!
Ja, maar ik bedoel kinderloosquote:
Ja is ook een optie. Maar ben dan altijd bang dat je zo zonder zit...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
@miss: en via een uitzendbureau?
Op de een of andere manier mag ik steeds blijven hangen
Ah, die vlugge vingertjes van je hequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Het kwartje viel pas nadat ik op Invoeren klikte.
quote:
Neee! Niet weer een drugsdiscussie!quote:
Drugs is goed slecht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neee! Niet weer een drugsdiscussie!
ik vind het voordeel dat je een contactpersoon hebt die je over het algemeen gemakkelijker kan binnenloodsen. Ik heb al n aantal keren een baan gehad waar ik helemaal niet de kwalificaties voor heb omdat de contactpersoon mijn sterke punten beter over kon brengen dan ik in een brief. Bij sollicitaties heb ik meestal wel vertrouwen dat ik goed overkomt en dan word ik aangenomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook een optie. Maar ben dan altijd bang dat je zo zonder zit...
Snel, pics van je tetten om ons af te leidenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neee! Niet weer een drugsdiscussie!
Ja dat is natuurlijk zo, zo iemand kent jou al, is een voordeel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het voordeel dat je een contactpersoon hebt die je over het algemeen gemakkelijker kan binnenloodsen. Ik heb al n aantal keren een baan gehad waar ik helemaal niet de kwalificaties voor heb omdat de contactpersoon mijn sterke punten beter over kon brengen dan ik in een brief. Bij sollicitaties heb ik meestal wel vertrouwen dat ik goed overkomt en dan word ik aangenomen.
Werkgever tevreden en dan kán het idd zijn dat het afloopt, maar dit is al de tweede keer dat ik kennelijk zo goed beval dat ik mag blijven. Vorige keer 3 jaar in totaal, nu wordt het min een jaar en 2 mnd en is me toegezegd dat ik daarna zicht heb op n baan (als het blijft bevallen dus, daar ga ik vanuit)
Oh god, begin jij daar nu ook al mee? Is het een virus wat in Singles rondwaart ofzo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snel, pics van je tetten om ons af te leiden
besmettelijk zelfs..quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, begin jij daar nu ook al mee? Is het een virus wat in Singles rondwaart ofzo?
Niemand had die opmerking gemaakt, dus moest ik het doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, begin jij daar nu ook al mee? Is het een virus wat in Singles rondwaart ofzo?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb komend weekend ook geen kinderen en volgend weekend (nog) geen oppas.wel nodig dus. Goede timing...
ja, een brief is gewoon een brief, een persoonlijke aanbeveling is beterquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk zo, zo iemand kent jou al, is een voordeel.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
Mot er nog iemand een Google + invite? Zo ja, PM even je @gmail
Jij zit vol happy endings he!quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, een brief is gewoon een brief, een persoonlijke aanbeveling is beterzeker als je boven je niveau (op papier) solliciteert. Voor wat ik nu doe, zou ik nooit uitgenodigd zijn op basis van n brief
en ik ben er goed in en vind het heerlijk werk
Een heel groot voordeel. En het 'vooroordeel' dat een UZB alleen tijdelijke banen heeft, moeten de mensen ook een vanaf. Het valt allemaal onder de noemer UZB, maar vaak zijn UZB's ook Werving&Selectie bureau's, dan kom je direct in dienst bij de opdrachtgever en zo zijn er nog meer varianten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat is natuurlijk zo, zo iemand kent jou al, is een voordeel.
Het is soms echt n drama...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goede planning mams! Zo moest ik vorige week voor awake oppas regelen en zit ik dit weekend alleen op de bank
Hoezo, leggen jullie het me niet uit dan, tsssskquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk even kunnen opzoeken op Google
Ik weet ook niet wat het isquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, leggen jullie het me niet uit dan, tssssk
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]ja! Ik had dat echt nooit gedacht een paar jaar geleden, maar ik ben echt gelukkig...
Zó anders dan hiervoor.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo, leggen jullie het me niet uit dan, tssssk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |