SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Op mijn 3 ook 5.quote:
Yep, dito.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Op mijn 3 ook 5.
Home, knoppie bovenop, knoppie voor mute, knoppie voor harder en knoppie voor zachter,
Ah beter, enig idee wanneer je wat hoort?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
MissB gesprek ging goed! Nu wachten
Do I even kiss and tell?quote:
Begin volgende weekquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah beter, enig idee wanneer je wat hoort?
Misschien is degene die is aangenomen alweer wegquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
Die vacature die ik zo leuk vond maar die al een maand geleden vergeven was, staat er nog steeds op... prutsers.
Net van de week dan zeker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien is degene die is aangenomen alweer weg.
Ik heb ze hier binnen 2 dagen weer weg zien gaan hoor, als je ergens niet past kan het zo weer voorbij zijnquote:
Sollicitiatie gehad?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
Begin volgende week
Stom weekend ertussen
Ja dat is ook zo. Maar dan had hij er opnieuw gestaan, deze staat er nog steedsquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ze hier binnen 2 dagen weer weg zien gaan hoor, als je ergens niet past kan het zo weer voorbij zijn.
Ik heb zomaar een lang weekend, zowaar morgenavond ook al.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Sollicitiatie gehad?
Hey, het weekend is heulemaal niet stom ja.
Je had toch vakantie deze week?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zomaar een lang weekend, zowaar morgenavond ook al.Dat gebeurt nooit!
Ja, maar ik bedoel kinderloosquote:
Ja is ook een optie. Maar ben dan altijd bang dat je zo zonder zit...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
@miss: en via een uitzendbureau?
Op de een of andere manier mag ik steeds blijven hangen
Ah, die vlugge vingertjes van je hequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Het kwartje viel pas nadat ik op Invoeren klikte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |