abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 21:06:56 #241
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_99037579
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Over 20 jaar is Israël over- en leeggelopen volgens de CIA. Interessant. Daarbij: moeten we elk boek en elke column pre-2011 ook maar verbieden?

[..]

Ik heb liever dat je alleen voor jezelf spreekt.
Vind je het niet vreemd dat je er alleen over leest op PressTV en aanverwante sites? Ruik jij geen stierenpoep?
  † In Memoriam † maandag 4 juli 2011 @ 21:23:30 #242
137949 Disana
pi_99038593
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef Nibb-it het volgende:

Vind je het niet vreemd dat je er alleen over leest op PressTV en aanverwante sites? Ruik jij geen stierenpoep?
http://www.google.nl/sear(...)7&aql=&oq=cia+israel
pi_99038906
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

U vindt Ynet neutraal?
wat is voor jou neutraal ?
the alkutz today ?
pi_99039142
84 palestijnen worden vrijgelaten en kunnen terug naar de strook of de PA gebieden .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4091029,00.html
  maandag 4 juli 2011 @ 21:36:04 #245
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_99039404
quote:
Ja, pressTV en andere schimmige websites.
pi_99041572
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hup, op de trein ermee.
en je bedoel precies .
pi_99041733
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:01 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

die foto :'(
en ze zien er altijd hetzelfde uit . :X
pi_99041924
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:31 schreef C_N het volgende:
84 palestijnen worden vrijgelaten en kunnen terug naar de strook of de PA gebieden .
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4091029,00.html
84 lijken worden teruggegeven.
pi_99042980
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef waht het volgende:

[..]

Israël zou meer kunnen doen om de Palestijnse economie te helpen ja.
Mwah, ze zouden wat minder kunnen doen om de Palestijnse economie te hinderen .. zoals het tegenhouden van exportgoederen
pleased to meet you
pi_99043838
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:18 schreef Karrs het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Militair_ordinariaat

Leuke poging om Israël iets in de schoenen te schuiven wat overal voorkomt. Next.
Er is een verschil tussen een veldprediker en iemand die een religieuze missie onder de soldaten verspreidt. Je zou dit eerder kunnen vergelijken met de Amerikaanse toestanden die een tijdje terug in de spotlight stonden .. evangelisatie, het onder druk zetten van atheïsten en anders-gelovigen ..
ik kan zo 1 2 3 niet op zijn naam komen, een of andere kerkelijke sekte van die gladjanus die later betrapt is op van alles en nog wat, vriendje van Bush
pleased to meet you
pi_99045059
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef moussie het volgende:

[..]

Mwah, ze zouden wat minder kunnen doen om de Palestijnse economie te hinderen .. zoals het tegenhouden van exportgoederen
Bij een open markt economie worden de Palestijnen dood geconcurreerd.

Moet wel erkennen dat ik geen enkel ander land ken dat meer verdiend aan de im -en export dan dat land zelf doet.
  maandag 4 juli 2011 @ 23:11:38 #252
176916 Karrs
2007-2017
pi_99045100
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:51 schreef moussie het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een veldprediker en iemand die een religieuze missie onder de soldaten verspreidt. Je zou dit eerder kunnen vergelijken met de Amerikaanse toestanden die een tijdje terug in de spotlight stonden .. evangelisatie, het onder druk zetten van atheïsten en anders-gelovigen ..
ik kan zo 1 2 3 niet op zijn naam komen, een of andere kerkelijke sekte van die gladjanus die later betrapt is op van alles en nog wat, vriendje van Bush
Dat is om een aantal redenen totale bullshit. Appels en peren. Ik geloof niet in haatrabbi's zoals in haatimams of GodHatesFags-predikers.

Ten eerste denk ik niet dat het zo'n vaart loopt met religieuze indoctrinatie. Het stuk is wat dat betreft tendentieus en niet-onderbouwd. Je kunt "logisch, het is van Reuters" zeggen, maar dat is flauw. Er zijn altijd zwarte schapen in de kudde, maar het Jodendom is geen godsdienst van bekeren-met-het-zwaard, noch van wij-zijn-beter-en-zij-moeten-dus-dood. Dat zijn Christendom- en Islamgewoonten. Dus de suggestie dat het IDF wordt geïndoctrineerd door rabbi's op dezelfde manier als moslimstrijders door haat-imams, is van de zotte.

Ten tweede kunnen wij hier wel gaan oordelen, maar wij zijn zij niet. Heden ten dage zijn de kerken leeg en de voorgangers gematigd. Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog zaten de kerken vol en werd hel en verdoemenis over de Duitsers uitgesproken. 't Is maar om aan te geven dat in oorlogstijd veel meer behoefte is aan religieuze steun dan in vredestijd.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 4 juli 2011 @ 23:31:02 #253
345192 Adam1981
@DIFBrigade
pi_99046263
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef Karrs het volgende:
maar het Jodendom is geen godsdienst van wij-zijn-beter-en-zij-moeten-dus-dood
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Grappenmaker! Wie hou je nou voor de gek man! Denk je dat je met kleuters aan het discussieren bent :') Ik garandeer je dat de verzen in de torah/talmoed 100x erger zijn dan die in de Koran! Het jodendom preekt juist dat joden superieur zijn aan niet-joodse beesten.
  maandag 4 juli 2011 @ 23:44:37 #254
176916 Karrs
2007-2017
pi_99046947
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Grappenmaker! Wie hou je nou voor de gek man! Denk je dat je met kleuters aan het discussieren bent :') Ik garandeer je dat de verzen in de torah/talmoed 100x erger zijn dan die in de Koran! Het jodendom preekt juist dat joden superieur zijn aan niet-joodse beesten.
Dan geloof je 't toch niet, jongen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 4 juli 2011 @ 23:49:53 #255
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_99047218
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef C_N het volgende:

[..]

die foto :'(
en ze zien er altijd hetzelfde uit . :X
Ja, typisch is dat :')
  maandag 4 juli 2011 @ 23:51:06 #256
345192 Adam1981
@DIFBrigade
pi_99047290
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:44 schreef Karrs het volgende:
Dan geloof je 't toch niet, jongen.
Natuurlijk geloof ik je niet. Jij beweert dat het jodendom geen "wij-zijn-beter-en-zij-moeten-dus-dood" godsdienst is, terwijl de islam en het christendom dat wel zijn, zonder enig bewijs roep je maar wat, je basht twee religies terwijl je het jodendom vrijpleit! Ik ben op de hoogte van wat er in de torah/talmoed/bijbel/koran staat en weet dat het jodendom de meest gewelddadige teksten bevat, daarna het christendom en islam komt pas op de derde plaats.
  maandag 4 juli 2011 @ 23:51:46 #257
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_99047323
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Natuurlijk geloof ik je niet. Jij beweert dat het jodendom geen "wij-zijn-beter-en-zij-moeten-dus-dood" godsdienst is, terwijl de islam en het christendom dat wel zijn, zonder enig bewijs roep je maar wat, je basht twee religies terwijl je het jodendom vrijpleit! Ik ben op de hoogte van wat er in de torah/talmoed/bijbel/koran staat en weet dat het jodendom de meest gewelddadige teksten bevat, daarna het christendom en islam komt pas op de derde plaats.
Kom maar op met die bronnen dan, ben wel benieuwd.
pi_99048961
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:51 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Kom maar op met die bronnen dan, ben wel benieuwd.
http://www.haaretz.com/je(...)l-to-terror-1.261930

http://warincontext.org/2(...)ti-arab-kings-torah/
pleased to meet you
pi_99049761
quote:
7s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef Karrs het volgende:

[..]

Dat is om een aantal redenen totale bullshit. Appels en peren. Ik geloof niet in haatrabbi's zoals in haatimams of GodHatesFags-predikers.

Ten eerste denk ik niet dat het zo'n vaart loopt met religieuze indoctrinatie. Het stuk is wat dat betreft tendentieus en niet-onderbouwd. Je kunt "logisch, het is van Reuters" zeggen, maar dat is flauw. Er zijn altijd zwarte schapen in de kudde, maar het Jodendom is geen godsdienst van bekeren-met-het-zwaard, noch van wij-zijn-beter-en-zij-moeten-dus-dood. Dat zijn Christendom- en Islamgewoonten. Dus de suggestie dat het IDF wordt geïndoctrineerd door rabbi's op dezelfde manier als moslimstrijders door haat-imams, is van de zotte.

Ten tweede kunnen wij hier wel gaan oordelen, maar wij zijn zij niet. Heden ten dage zijn de kerken leeg en de voorgangers gematigd. Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog zaten de kerken vol en werd hel en verdoemenis over de Duitsers uitgesproken. 't Is maar om aan te geven dat in oorlogstijd veel meer behoefte is aan religieuze steun dan in vredestijd.
quote:
And today we must take seriously the words of the former chief rabbi of the Israel Defense Forces, Brig. Gen. Avichai Ronski, one of the founders of Itamar. Speaking in an interview with the Walla news website, even before the release of the names of the suspects in the murder of the Fogel family, Ronski said: "A village like this, like Awarta, from which the murderers of the Fogel family and of the Shebo family emerged, must suffer as a village. A situation must be created whereby the inhabitants prevent anyone in this village from harming Jews. Yes, it is collective punishment. They must not be allowed to sleep at night, they must not be allowed to go to work, they must not be allowed to drive their cars. There are many ways."
http://tinyurl.com/3nntjoo

sorry tinyurl naar de gecachede versie, de andere timed out
http://www.haaretz.com/pr(...)ians-rights-1.356838

Hij is dan wel 'former', maar kan je nagaan wat voor denkbeelden er dus circuleren bij de rabbi's bij het leger .. collectief straffen en treiteren is niet alleen toegestaan, het is een must
pleased to meet you
pi_99050539
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:49 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]

http://tinyurl.com/3nntjoo

sorry tinyurl naar de gecachede versie, de andere timed out
http://www.haaretz.com/pr(...)ians-rights-1.356838

Hij is dan wel 'former', maar kan je nagaan wat voor denkbeelden er dus circuleren bij de rabbi's bij het leger .. collectief straffen en treiteren is niet alleen toegestaan, het is een must
Moussie,

Op een bevolking van 6 miljoen waar de dienstplicht geldt voor 2 jaar, zowel de man als vrouw, zijn zulke gedachten dan niet aanwezig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')