Hun cynisme, sarcasme en onbeleefdheid is gewoon grappig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:38 schreef eriksd het volgende:
Speciaal voor VS ga ik nog een aflevering van Geer en Goor bekijken
Ace?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:38 schreef betyar het volgende:
Gewoon de rock uit de jaren 70 en 80 en (rock)muziek uit de 90's, de rest zuigt........
Logisch.quote:
*Bitch-slapt VS*quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hun cynisme, sarcasme en onbeleefdheid is gewoon grappig.
Radio 1 staat vaak op in de auto.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:41 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het over radiozenders hebben, ben ik de enige die regelmatig naar BNR nieuwsradio luistert? Vind het een best leuke zender met veel interessante gasten, onderwerpen en gesprekken.
Daarbuiten luister ik eigenlijk alleen maar m'n eigen muziek op m'n telefoon, lange leve de USB-kabels.*
* Niet helemaal waar, als ik in Duitsland ben dan luister ik af en toe naar de Britse soldatenzender of als ik in centraal Duitsland bent naar "American Forces Network Europe - AFN the Eagle". Die zenders zijn hilarisch om naar te luisteren, weliswaar niet de muziek maar de manier van presenteren en de hele "air" die eromheen hangt is geweldig.
Je hebt gewoon geen humor.quote:
Ik denk dat het probleem is dat ik juist wel humor heb.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen humor.
Kunstig mensen afkraken is gewoon grappig.
Fuck yeah, knal die criminelen aan gort.quote:'Zet leger in tegen overvallers'
AMSTERDAM - De overval op een geldtransportbedrijf waarbij dinsdagnacht mitrailleurs werden gebruikt en de daders uiteindelijk wisten te ontkomen laat zien dat het tijd is de krijgsmacht in te zetten.
Niet dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat ik juist wel humor heb.
Ik? Niet echt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Top, er is tenminste nog enig intellect aanwezig in dit topic!
"Wesley: Sjaak, overval, pak de tank voor een wegblokkade!"quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef waht het volgende:
[..]
Fuck yeah, knal die criminelen aan gort.
Hadden we geen Patriotsquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Wesley: Sjaak, overval, pak de tank voor een wegblokkade!"
"Sjaak: Ja maar Wesley, die zijn wegbezuinigd!"
"Wesley: Ohhh, laat ons dan maar de helicopter pakken."
"Sjaak: Nee, maar die is ook wegbezuinigd!"
"Wesley: dan gaan we maar blowen in de kazerne."
Conclusie: lijkt me dus geen haalbare optie.
Nee, dan Bert Visschers en die twee faggots. Mijn gevoel voor humor is superieur.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet dus.
Jouw favo cabaretiers waren ook al van die randfiguren en allochtonen.
Precies, de volgende keer gewoon die vluchtauto's op de A2 opblazen met een Apachequote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef waht het volgende:
[..]
Fuck yeah, knal die criminelen aan gort.
Eén woord: F16.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ho ho niet blowen op de kazerne.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe mij maar Herman en Youpquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan Bert Visschers en die twee faggots. Mijn gevoel voor humor is superieur.
Visscher en Youp.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dan Bert Visschers en die twee faggots. Mijn gevoel voor humor is superieur.
Daarvoor moeten de criminelen wel per luchtvaartuig vluchten.quote:
Eén woord: bezuinigingen.quote:
JSF, zijn we die alweer vergeten?quote:
Niet grappig en vooral niet leuk.quote:
Die moet nog gebouwd worden hé, en tegen de tijd dat ie klaar is zal een nieuw kabinet wel hebben verzonnen dat het goedkoper is om een Boeing 747 van de KLM met Job Cohen en consorten + 4 ton rooibosthee naar de vijand te sturen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
JSF, zijn we die alweer vergeten?
Ik vind het best, bommenruim los en zonder parachute er uit flikkeren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die moet nog gebouwd worden hé, en tegen de tijd dat ie klaar is zal een nieuw kabinet wel hebben verzonnen dat het goedkoper is om een Boeing 747 van de KLM met Job Cohen en consorten + 4 ton rooibosthee naar de vijand te sturen.
Ik zie haar beeltenis al op het vliegtuig staan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het best, bommenruim los en zonder parachute er uit flikkeren.
Maxima kan volgens mij wel perfect mascotte zijn voor dit eskader.
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:00 schreef Tem het volgende:
Trouwens kan die hut hier 's nachts niet dicht?
Hoezo zou je dat willen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:00 schreef Tem het volgende:
Het begint richting strafbare feiten te gaanquote:
En overdags zijn die niet strafbaar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het begint richting strafbare feiten te gaan
Groepsbeledigingen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het begint richting strafbare feiten te gaan
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:00 schreef Tem het volgende:
Officieël regeringsbeleid, trap ze uit de GGZ en dump ze op Fok!.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:05 schreef Tem het volgende:
Gelukkig gaat er flink bezuinigd worden op de geestelijke gezondheidszorg dus krijgen we nog meer van die probleem gevallen.
Voor alle mensen met een "krasje"quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Officieël regeringsbeleid, trap ze uit de GGZ en dump ze op Fok!.
Een zwart rondje met een wit kruisje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Krijgen ze wel zo'n dingetje achter hun naam. Een kruisje ofzo.
Je bedoelt een soort van ster op hun kleding, alleen dan digitaal?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:07 schreef eriksd het volgende:
Krijgen ze wel zo'n dingetje achter hun naam. Een kruisje ofzo.
Een of ander wiskundig symbool.quote:
Mmmmhh, alle abbohouders krijgen gele sterren bij hun naam. Zijn dat nou de Joden van Fok!?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een of ander wiskundig symbool.
Ophouden jongens, anders pis ik mijzelf helemaal onder.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mmmmhh, alle abbohouders krijgen gele sterren bij hun naam. Zijn dat nou de Joden van Fok!?
Sommigen zijn niet helemaal koosjer dus ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mmmmhh, alle abbohouders krijgen gele sterren bij hun naam. Zijn dat nou de Joden van Fok!?
mlg ook dus dat wordt lachen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij komt PHP hier binnenkort weer terug.
Hm, bijna hypnotiserend.quote:
Zo die is ook weer even terug op aarde gezet, die vieze aandachtshoer.quote:
Terecht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo die is ook weer even terug op aarde gezet, die vieze aandachtshoer.
Vooral de bewering dat Vondel de grootste dichter van Nederland is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als dichter vind ik hem nog steeds erg goed, maar die speech bij die demonstratie tegen cultuurbezuiniging vond ik maar van een snobistisch en laag niveautje. Beetje jammer.
Bent u reeds schrijvende aan de verhandeling aangaande gelijkenissen tussen Herman Brusselmans en tvlxd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vooral de bewering dat Vondel de grootste dichter van Nederland is.
3 stuks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:36 schreef GSbrder het volgende:
En hoe Nederlands is Vondel nu helemaal?
Tafel 4.quote:
Dan moet je iets doorlopen.quote:
Moet je ons daarmee lastig vallen?quote:
Goed zo. Geld teveel of dat niet?quote:
Die vaststelling betrof de gelijkenis tussen Herman Brusselmans en mijzelf, waarbij Gerard Reve fungeerde als de verwekker van eerstgenoemde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Bent u reeds schrijvende aan de verhandeling aangaande gelijkenissen tussen Herman Brusselmans en tvlxd?
Uiteraard.quote:
Ik heb het uitgelezen; de gesel kan nu een week ongebruikt blijven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:48 schreef TitusPullo het volgende:
Trouwens, Friek: het volgende stuk is nog vele malen pedanter. Vooral ook aanbevolen voor Reya.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_Boxtel_-_Weselquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:01 schreef eriksd het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_Santpoort_Noord_-_IJmuiden
Mooi al die vervallen stations.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef betyar het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_Boxtel_-_Wesel
Als de bielsen nog goed zijn wel lijkt me.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:11 schreef eriksd het volgende:
Zou je nog kunnen rijden op het spoor als het zo lang niet onderhouden is?
Kun je mooie tafels van maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als de bielsen nog goed zijn wel lijkt me.
Ja, alleen wel heel langzaam en dan moet het spoor nog compleet zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:11 schreef eriksd het volgende:
Zou je nog kunnen rijden op het spoor als het zo lang niet onderhouden is?
http://www.werkenbijprorail.nl/vacatures/Pages/default.aspxquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef betyar het volgende:
Ik zou best bij de NS of ProRail willen werken.
Ik ook welquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou best bij de NS of ProRail willen werken.
Ik geloof je. Op elk station hebben ze wel een vreetmuur waar je je kroket kan trekken.quote:
Gefeliciteerd.quote:
Feestje waard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef GSbrder het volgende:
Koos Spee gaat met pensioen
[ afbeelding ]
Sander Westerveld gaat waarschijnlijk naar Go Ahead Eagles. Vroeger werd hij "de natuurlijke opvolger van Van der Sar" genoemd.quote:
Leuk, maar wat krijgen we ervoor terug, dat achterlijke verkeersbeleid in Nederland gaat echt niet op de schop (al is het omdat Rutte het geld niet kan missen).quote:
De Action.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef 3-voud het volgende:
Zo lekker naar de Action.
2 tassen vol, 6 euro lichter.
Grappig, die spoorlijn zie ik altijd liggen als ik naar de universiteit reis. Vroeg me al af wat ermee ging gebeuren, aangezien het er maar zo loos bij lag.quote:
Niks, maar dat hij oprot is goed genoeg, kan hij niet nog meer kwaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk, maar wat krijgen we ervoor terug, dat achterlijke verkeersbeleid in Nederland gaat echt niet op de schop (al is het omdat Rutte het geld niet kan missen).
Merkproducten voor een habbekrats.quote:
Heb je nog een cadeautje gekregen?quote:
Ben je gek.quote:
Je ziet me dan meer in 't echt, niet klagen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus we gaan jou de komende tijd minder op fok zien?
Wel eens? Hij is/was vaste invallerquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Altijd wel geweldig om PVV'ers daar te zien zitten.Wilders heeft het ook eens gedaan.
Al die pubers (<30 jaar) in de TK zijn irritant.quote:
Klopt. Zeker als het van die beroepsbestuurders zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:56 schreef waht het volgende:
[..]
Al die pubers (<30 jaar) in de TK zijn irritant.
quote:Verhagen is verlost van de omtrekkende beweging. Eindelijk kan hij, in een speech die zogenaamd het populisme van de PVV bekritiseert, zeggen wat hij al jaren denkt. Alles wat Wilders al jaren roept, Maxime kan het nu wel van de daken schreeuwen. Buitenlanders stinken. Hun eten stinkt. Hun dochters stinken. Ze hollen Nederland van binnen uit. Ze pikken onze banen in.
Dit, en alle niet-pubers (>= 30 jaar) zijn ook irritant.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:56 schreef waht het volgende:
[..]
Al die pubers (<30 jaar) in de TK zijn irritant.
Wel veel meer dan ze nu van plan zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zouden heel Zeeland onder water moeten laten lopen.
Geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:32 schreef Nautilus. het volgende:
Nico Dijkshoorn, de pathologische overdrijver.
Je onderbuik zit te posten op Fok.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:41 schreef dotCommunism het volgende:
Ik zie niks onwaars in wat Nico schreef.
Dat moet een bekend gevoel zijn voor jou.quote:
Nee. Vertel eens, hoe voelt dat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet een bekend gevoel zijn voor jou.
Ik vind 'm een braakmiddel. Niet omdat 'ie links is hoor, of misschien toch wel, ook niet omdat 'ie zeer lelijk is in voorkomen en schrijfstijl, of misschien toch wel, maar in ieder geval vind ik hem een sneue uilenbal die blijkbaar denkt dat hij echt mensen tegen de schenen trapt, terwijl hij eigenlijk zo maar 'n beetje in de lucht staat te schoppen; een man bovendien die de maniertjes van Mart Smeets aan de kaak stelt, terwijl er waarschijnlijk niemand is die zo veel op Mart Smeets lijkt als Nico Dijkshoorn zelf.quote:
Bedankt voor je relaas, Nico.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vind 'm een braakmiddel. Niet omdat 'ie links is hoor, of misschien toch wel, ook niet omdat 'ie zeer lelijk is in voorkomen en schrijfstijl, of misschien toch wel, maar in ieder geval vind ik hem een sneue uilenbal die blijkbaar denkt dat hij echt mensen tegen de schenen trapt, terwijl hij eigenlijk zo maar 'n beetje in de lucht staat te schoppen; een man bovendien die de maniertjes van Mart Smeets aan de kaak stelt, terwijl er waarschijnlijk niemand is die zo veel op Mart Smeets lijkt als Nico Dijkshoorn zelf.
Dat zou jij, als zijnde de grootste pruttelemmer van FOK!, toch beter moeten weten. Moet je niet ergens gaan lopen pruttelen omdat Marokkaanse kleuters snoep heb gestolen?quote:
Hij zeikt en doet dat op een ongenuanceerde manier. Nou en?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vind 'm een braakmiddel. Niet omdat 'ie links is hoor, of misschien toch wel, ook niet omdat 'ie zeer lelijk is in voorkomen en schrijfstijl, of misschien toch wel, maar in ieder geval vind ik hem een sneue uilenbal die blijkbaar denkt dat hij echt mensen tegen de schenen trapt, terwijl hij eigenlijk zo maar 'n beetje in de lucht staat te schoppen; een man bovendien die de maniertjes van Mart Smeets aan de kaak stelt, terwijl er waarschijnlijk niemand is die zo veel op Mart Smeets lijkt als Nico Dijkshoorn zelf.
Zeiken kan ook best lekker zijn. Vooral als je heel nodig moet. Dan kan het soms nog lekkerder zijn dan klaarkomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij zeikt en doet dat op een ongenuanceerde manier. Nou en?
Het is niet hoogstaand, maar kan altijd wel om zijn onzin lachen. Het is van het niveau'tje trek aan mn vinger en dat kan best aardig zijn zo af en toe.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:14 schreef Nautilus. het volgende:
Mensen van betekenis afbranden is niet zo moeilijk. Het gaat mij erom dat hij daar zijn eigen middelmatigheid tegenover stelt. Zoals al die geenstijlmalloten. Je kunt Nova wel afzeiken op een ongenuanceerde manier, maar als je daar dan het PowNews tegenover stelt, dan is dat vrij sneu, en als je dan vervolgens kritiek pareert door te stellen dat het PowNews 'ironisch' is, dan ben je nog sneuer bezig.
quote:Radio 2 moet meer Nederlandstalige muziek draaien
Laatste update: 30 juni 2011 15:20 info
DEN HAAG - Radio 2 moet meer Nederlandstalige nummers gaan draaien. Dit voorstel van de PVV is donderdag met steun van CDA, VVD en de SP aangenomen in de Tweede Kamer.
Foto: ANP
In het voorstel van PVV Tweede Kamerlid Martin Bosma moet 35 procent van de muziek op de zender tussen zeven uur ’s ochtends en zeven uur ’s avonds Nederlands zijn.
Het valt te prijzen dat PowNed het probeert met PowNews (met een grote mond aan de kant staan is tenslotte nog makkelijker), maar de realiteitszin om toe te geven dat het product op zijn minst ondermaats is ontbreekt helaas, inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:14 schreef Nautilus. het volgende:
Mensen van betekenis afbranden is niet zo moeilijk. Het gaat mij erom dat hij daar zijn eigen middelmatigheid tegenover stelt. Zoals al die geenstijlmalloten. Je kunt Nova wel afzeiken op een ongenuanceerde manier, maar als je daar dan het PowNews tegenover stelt, dan is dat vrij sneu, en als je dan vervolgens kritiek pareert door te stellen dat het PowNews 'ironisch' is, dan ben je nog sneuer bezig.
Helemaal mee eens. Meer Kutschurft en Heidevolk op radio 2.quote:
Dan ben jij nog nooit klaargekomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zeiken kan ook best lekker zijn. Vooral als je heel nodig moet. Dan kan het soms nog lekkerder zijn dan klaarkomen.
hij zegt toch ook soms, niet altijd.quote:
Zeiken is nooit lekkerder dan klaarkomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
hij zegt toch ook soms, niet altijd.
Waarom moet de politiek zich daar nu druk om maken, zijn er geen andere zaken van belang?quote:
Soms wel dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Zeiken is nooit lekkerder dan klaarkomen.
Begrijpend lezen is echt een klus he?quote:
Ethi snapt hetquote:
Och heden, ik zou bijna uit pure recalcitrantie links gaan stemmen.quote:
ik ben off the charts.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:26 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Denk goed na welke kant je staat.
Stiekem is iedereen links.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef waht het volgende:
[..]
Och heden, ik zou bijna uit pure recalcitrantie links gaan stemmen.
Met nadruk op bijna.
GS is wat haar op dat moment het beste uitkomt.quote:
Je zit al vrij lang zonder, ofnie?quote:
GS en andere baggermedia zijn deels verantwoordelijk voor het verergeren van het in vage termen spreken door politici. Als elke letter tien keer wordt omgedraaid laat je politici weinig keus.quote:
Ik mis nog een definitieve oplossing voor het Bloefprobleem.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:33 schreef Nautilus. het volgende:
Ik stel voor dat Radio 2 tien procent van haar zendtijd reserveert voor Helmut Lotti. Dan mag België ter compensatie Frank Boeijen onder water zetten.
Neuj, en Stargazer volgens mij ook niet. Maar leuk geprobeerd.quote:
Het aanvallen van een (denkbeeldige) elite is links. Overheidsdwang is rechts. Dus ja, ze zijn het allebei.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
GS is wat haar op dat moment het beste uitkomt.
Waarom geloof ik je nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Neuj, en Stargazer volgens mij ook niet. Maar leuk geprobeerd.
Uiteraard. Iedereen met de behoefte de democratie op democratische wijze te veranderen, is een collectivist.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:56 schreef Nautilus. het volgende:
De ironie is natuurlijk dat de elite uit (denkbeeldig) linkse rechters en bestuurders bestaat, en dat overheidsdwang altijd gepaard gaat met hogere belastingen.
Zeiken in welke vorm dan ook is nooit lekkerder dan klaarkomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is echt een klus he?
Damn
Zijn dat diezelfde mensen die daarna "collectant" worden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Iedereen met de behoefte de democratie op democratische wijze te veranderen, is een collectivist.
Nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zijn dat diezelfde mensen die daarna "collectant" worden?
Welke is dat? "The Way Back"?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
Net deze geweldige film gekeken:
[ afbeelding ]
Goh. Boeiend.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat die centenbak van Inge de Bruijn in het echt nog groter is.
Wat leuk voor je. Echt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat die centenbak van Inge de Bruijn in het echt nog groter is.
Mijn oprechte felicitaties met het bereiken van deze mijlpaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is net zo boeiend als mijn verhaal dat ik de koningin heb ontmoet.....Niet dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ben allang blij dat je eens een keer van die bank af kwam.quote:
Nou hè? Hoelang moet je nog tot de VUT?quote:
Kan je er iets meer over vertellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:25 schreef Zeeland het volgende:
VVD wil geld over de balk gooien voor 300 ha polder. Meer dan ¤100.000.000, wat vinden wij daar van. 3-voud zeg er eens wat van!
Nu jij nog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben allang blij dat je eens een keer van die bank af kwam.
Jaartje of veertig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou hè? Hoelang moet je nog tot de VUT?
Goh, dat is nog heel wat centenbakjes inspecteren.quote:
Ontpolderingquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan je er iets meer over vertellen?
In die polder werken 5 pachtboeren en enkele boeren wonen daar (inclusief gezinnen). Hoeveel dat er exact zijn weet ik niet.quote:Wie woont er in die polder?
Moet ff wachten tot ik klaar ben met werken. Dan ga ik pas de bank in ploffen. Mag je me eruit schoppen voor je eigen goeddunken.quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:32 schreef betyar het volgende:
Internet draait weer op volle toeren.![]()
Nieuwe modem van Ziggo gekregen en gaan met die banaan.
Hier goed GS???
Ik woon op Walcheren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
Woonde jij niet op Zuid-Beveland, Zeeland?
Stalingrad?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:12 schreef betyar het volgende:
Net deze geweldige film gekeken:
[ afbeelding ]
Yep, had weer een keer zin om de film te kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stalingrad?
Beste oorlogsfilm ooit, die laat tenminste zien hoe ellendig soldaten creperen, niet dat semi-heldhaftige verhaal van bijv. Band of Brothers waar dat aspect totaal niet naar voren komt.
Wanneer kom jij?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Peiling VVD naar 38 zetels. Steeds meer winnaars.
Zal BoB niet ophemelen, maar als je dit zegt heb jij die serie niet bekeken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stalingrad?
Beste oorlogsfilm ooit, die laat tenminste zien hoe ellendig soldaten creperen, niet dat semi-heldhaftige verhaal van bijv. Band of Brothers waar dat aspect totaal niet naar voren komt.
De LOI verteld niet voor niets in hun commercials dat mensen steeds slimmer worden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Dan ken die andere klassieker, "das Boot", vast ook?quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, had weer een keer zin om de film te kijken.
dat is lang geleden dat ik die heb gezien, toen woonde ik nog thuis.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ken die andere klassieker, "das Boot", vast ook?
Duitsers moeten bij het produceren van oorlogsfilms altijd wat voorzichtiger zijn, ik vind dat daardoor de menselijke emotie van de soldaten een stuk beter naar voren komt dan bij Amerikaanse of Britse productie's.
En jij kiest daar niet voorquote:
Hee die ben ik nu aan het downloaden.......quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
Das Boot - director's cut dan hè?
Ze moeten wel allemaal dood op het eind van de film.
EG je bent hartstikke slim. Misschien komt jouw tijd nog, het is nooit te laatquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee die ben ik nu aan het downloaden.......
Onmogelijk. Dat is namelijk altijd vrijwillig.quote:
Dan moet je het youtube-filmpje niet kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel zo'n tien tot 15 jaar geleden.
Incorrect. Ik kan niet anders dan falen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onmogelijk. Dat is namelijk altijd vrijwillig.
dat doe ik dan ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je het youtube-filmpje niet kijken
U bent derhalve uitermate succesvol is de kunst der falen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Incorrect. Ik kan niet anders dan falen.
Je kan succesvol sterven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Incorrect. Ik kan niet anders dan falen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:48 schreef GSbrder het volgende:
Das Boot - director's cut dan hè?
Ze moeten wel allemaal dood op het eind van de film.
Excuses, ik had enkel de director's cut en begreep dat het afweek van de "normal version"quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In het orgineel zijn ze toch ook allemaal op het einde gesneuveld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Soms heb ik het gevoel dat je dequote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excuses, ik had enkel de director's cut en begreep dat het afweek van de "normal version"Doen we dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens al eens aan boord geweest van een Duitse onderzeeboot, maar dat terzijde.
Geheel terecht overigens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Soms heb ik het gevoel dat je debij zeker 1 op de 2 posts hier in POL gebruikt
Oh?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens krijgen we eind juli weer gezelschap van een oude bekende.
Ik erger me er ook aan. Die smiley doet me denken aan urine.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:‘Kabinet halveert overdrachtsbelasting’
door Hans Klis
BINNENLAND Om de woningmarkt weer op de rails te krijgen, halveert het kabinet de overdrachtsbelasting. Deze maatregel gaat morgen in.
Dat meldt RTL Nieuws.
Goede stap.quote:
Op de korte termijn verwacht ik niet dat er veel consequenties zullen zijn, op de lange termijn beperkt het de inmenging van de overheid bij de woningmarkt en dat is een goed gegeven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Van 6 naar 3. Ik ben benieuwd naar de consequenties. Bij nieuwbouw betaal je nooit OVR.
Ik hou nu eenmaal van die smileyquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Idd. Niks te klagenquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Neuj, en Stargazer volgens mij ook niet. Maar leuk geprobeerd.
Het betekent dat patriciërs goedkoper een grachtenpandje kunnen aanschaffen. Keizersgracht, here I cum.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op de korte termijn verwacht ik niet dat er veel consequenties zullen zijn, op de lange termijn beperkt het de inmenging van de overheid bij de woningmarkt en dat is een goed gegeven.
Jouw mening jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Zeiken in welke vorm dan ook is nooit lekkerder dan klaarkomen.
Het betekent dat de enige belasting op tweedehandsgoederen verlaagd wordt. Daarnaast remt het de groei op huizenprijzen af omdat niet bij elke transactie 6% winst moet zijn gemaakt voordat de verkoper uit de kosten is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het betekent dat patriciërs goedkoper een grachtenpandje kunnen aanschaffen. Keizersgracht, here I cum.
Openbare Vennootschap met Rechtsbevoegdheid?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef Nautilus. het volgende:
We zullen zien, ik juich het allemaal toe, al bestaan onder de huidige wetgeving al genoeg mogelijkheden om de OVR te ontlopen.
quote:Ik zou niet weten waarom je hier douceurtjes wilt uitdelen terwijl de allerzwaksten op alle manieren moeten bloeden.
Gekke afkortingquote:
Hèquote:
Dankquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
EG je bent hartstikke slim. Misschien komt jouw tijd nog, het is nooit te laat
En wij maar werken voor onze centenquote:
Hoho, niet zo generaliserenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wij maar werken voor onze centen
Inderdaad, en als ik m'n neef Vinnie bel krijg ik helemaal geen geld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Nautilus. het volgende:
De maatschappij vraagt niets! We zijn hier niet in SimCity. Je hebt met mensen van vlees en bloed te maken, niet met machines.
Zet je beste beentje voor, EG!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dank. De maatschappij vraagt niet om harde maar zachte skills....
Een rotte appel die keuze van succes correct heeft gemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij hebt het iq van een rotte appel.
Vriend van me heeft net een huis gekocht maar pas over een paar weken de overdracht bij de notaris. Zou die dan profiteren of heeft hij pech?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb er maar even een topic over geopend.
De nieuwssites zijn er nog allesbehalve eensgezind over
Seks outsourcen vind ik toch wel wat ver gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Harde skills?
EG, beste man, daar hebben we toch chinezen voor?
Elke dag een uurtje slechte neger of marokkanenrap draaien. Is het zo weer voorbijquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Hm, die malle muziek-motie van de PVV heeft dus een meerderheid gehaald. Had ik niet verwacht. Goed zuur als je daar werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |