abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99707194
Ja, praktische zaken ontgaan architecten nog wel eens. Ik zal de details maar niet benoemen, maar we hebben nog deuren die vervangen moeten worden omdat je de sleutel niet kan omdraaien zonder je hele hand open te halen aan de stenen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_99708289
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:33 schreef DS4 het volgende:
Ja, praktische zaken ontgaan architecten nog wel eens. Ik zal de details maar niet benoemen, maar we hebben nog deuren die vervangen moeten worden omdat je de sleutel niet kan omdraaien zonder je hele hand open te halen aan de stenen...
De rechterdeur van de koelkast kan wel voldoende ver open?
Dat was het eerste dat ik mijzelf afvroeg in elk geval. Wij hebben ruwweg hetzelfde 'probleem' met onze diepvries. Deur moet helemaal open als je een lade ver uit wil trekken.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_99708447
Ik vind het een mooi huis kerel. Gaaf ook dat je in die omgeving gekozen hebt voor lekker veel glas. Gaat de 911 in de kelder en kan je die zien ;)
pi_99708570
De elfer gaat in het bijgebouw, met de Mercedes. De Audi moet op de oprit blijven... Hadden liever grote bijgebouw gemaakt, maar we hebben een bouwblok wat ons beperkt. Vandaag overigens wel vernomen dat we het bouwblok iets mogen verruimen! Maar dat zorgt alleen voor iets meer ruimte, niet voor ruimte voor 3 auto's.
pi_99708602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef PeeJay1980 het volgende:

De rechterdeur van de koelkast kan wel voldoende ver open?
Dat was het eerste dat ik mijzelf afvroeg in elk geval. Wij hebben ruwweg hetzelfde 'probleem' met onze diepvries. Deur moet helemaal open als je een lade ver uit wil trekken.
Geen probleem met de koelkast. Althans, niet dat ik weet. Maar is ook nog niet in gebruik, dus wie weet!

(maar ik verwacht van niet)
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:02:59 #86
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_99708606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef DS4 het volgende:
De elfer gaat in het bijgebouw, met de Mercedes. De Audi moet op de oprit blijven... Hadden liever grote bijgebouw gemaakt, maar we hebben een bouwblok wat ons beperkt. Vandaag overigens wel vernomen dat we het bouwblok iets mogen verruimen! Maar dat zorgt alleen voor iets meer ruimte, niet voor ruimte voor 3 auto's.
Dan maak je toch een kelder met een autolift *)
pi_99710186
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef Coelho het volgende:

Dan maak je toch een kelder met een autolift *)
Dat zou kunnen, maar nee.
pi_99871901
Tijd voor een update...

De vooroplevering is achter de rug. Waar je dan ooit had verwacht dat je dan een volledig af huis, zonder fouten, zonder rommel, schoongemaakt en wel opgeleverd zou krijgen blijkt de praktijk wat anders.

Een paar dingen ontbreken nog: vloer moet nog worden gelegd op de bovenverdiepingen, ramen rondom de voordeur, een stukje tegelvloer beneden, binnendeuren...

Dat gaf vrijdag wel een beetje een teleurstelling.

Positief was dat de voordeur eindelijk geleverd is. Mooi geworden, al zeg ik het zelf:

Deur lijkt enorm breed te zijn, maar dat is optisch... gebbetje van de architect, een deel van de deur is een vast paneel. Alleen te zien als de deur open is.

Grootste teleurstelling voor mij persoonlijk was dat mijn bad het niet deed. Altijd leuk, opleveren voor de bouwvak: Iedereen roept dat alles af is (terwijl pottedimme er gewoon draadjes los hangen van alle electrische ramen en dus de schakelaars mooi gemonteerd zijn, maar die ramen dus geen kant op gaan!!! :|W ), vertrekt en 4 weken lang is er geen hond bereikbaar!

Dus gisteren op de eerste "klusdag" maar begonnen met het bad te fixen. Gelukkig was het bad in orde, maar had de electriciën de aansluiting niet gemaakt zoals het zou moeten (niet zijn fout, de leverancier kwam niet door met de juiste gegevens).

Aan het fixen...

Gefixed!

Na een dag klussen heerlijk met mijn vrouw het bad in duiken... mandatory! ;)

Vervolgens maar een beginnen aan de inrichting. En wat zou DS4 nu als eerste het huis binnen brengen?

Jawel: Ikea-meuk! :P

Broder...

De opslagruimte dus. Check ook het strak gelegde vinyl!

En de eerste hand gelegd aan de bioscoop door mijn vrouw + enkele vrienden... Even een plafonnetje donker maken...

Komende week gaat alles weer vrolijk verder. Niet iedereen is met de bouwvak. Vloer boven zal worden gelegd en schilders gaan door met schilderen. Nog enkele weken en we gaan over.
pi_99872110
En nog wat fotootjes van de badkamer, die nog niet geheel af is, want het badmeubel ontbreekt en het bad moet nog afgewerkt worden zoals wellicht de zeer oplettende kijker op zal vallen.

zondag 24 juli 2011 @ 12:49:33 #90
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_99872467
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef DS4 het volgende:
Het vordert...

Het zal niemand verbazen dat wij ook een design toilet gekozen hebben:

[ afbeelding ]
.........
Ik zie geen verschil tussen die tuinstoelen en dit toilet :P

Volgens mij gaat dat een keer een probleem opleveren :+
pi_99872658
Komt allemaal goed, schatje :Y
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99872912
Uiteindelijk komt alles wel goed, maar het is toch mooi kut, dus er mag best geklaagd worden.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:14:52 #93
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99875693
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:27 schreef DS4 het volgende:
Tijd voor een update...

De vooroplevering is achter de rug. Waar je dan ooit had verwacht dat je dan een volledig af huis, zonder fouten, zonder rommel, schoongemaakt en wel opgeleverd zou krijgen blijkt de praktijk wat anders.

Een paar dingen ontbreken nog: vloer moet nog worden gelegd op de bovenverdiepingen, ramen rondom de voordeur, een stukje tegelvloer beneden, binnendeuren...

Dat gaf vrijdag wel een beetje een teleurstelling.

Positief was dat de voordeur eindelijk geleverd is. Mooi geworden, al zeg ik het zelf:

[ afbeelding ]

Deur lijkt enorm breed te zijn, maar dat is optisch... gebbetje van de architect, een deel van de deur is een vast paneel. Alleen te zien als de deur open is.
Mooi bedacht! Heb je ook een foto van de deur open? :)
pi_99932860
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:49 schreef ikweethetookniet het volgende:

Ik zie geen verschil tussen die tuinstoelen en dit toilet :P

Volgens mij gaat dat een keer een probleem opleveren :+
Als ik oud en versleten ben wellicht, maar momenteel lukt het mij nog om een toiletruimte te onderscheiden van de buitenlucht. ;)
pi_99933006
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:05 schreef Anne het volgende:
Uiteindelijk komt alles wel goed, maar het is toch mooi kut, dus er mag best geklaagd worden.
Precies.

Maar ik ben een optimist, dus ik focus mijzelf op wat wel goed gaat.

Vandaag is de bovenverdieping geëgaliseerd, er is geschilderd, de gashaard is aangesloten en er is zelfs een electriciën langs geweest, maar die begreep helemaal niets van wat er allemaal in ons huis zit kennelijk, want die heeft de schouders opgehaald en is vertrokken...

Zelf vandaag niet tot enorm veel daden gekomen. Mede ook vanwege slaapgebrek.

Het wordt in ieder geval nog steeds iedere dag mooier!
pi_99933027
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:14 schreef Erasmo het volgende:

Mooi bedacht! Heb je ook een foto van de deur open? :)
Helaas niet. Binnenkort eens maken.
pi_99933384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

In het hele huis zitten data-aansluitingen, dus wie weet...
Waarom utp door je hele huis trekken? Ik bedoel met een degelijke wifi router heb je dat allemaal niet nodig lijkt me zo? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99933445
Utp is bedrijfszekerder en veiliger.
pi_99933662
Dat ben ik niet met je eens DS4.

Met een beetje WPA key op je wireless en met een fatsoenlijke router ben je gewoon altijd up en meer dan veilig genoeg.

Een simpele WEP key is binnen 10 minuten te kraken, WPA is toch een stuk lastiger.

Ik denk niet dat er mensen zijn die op de hoek van de straat gaan staan met hun laptop en denken laat ik eens inbreken op dat netwerk daar.

Of je moet van huis uit werken als in kantoor aan huis, dan kan ik me nog indenken dat je per se voor bekabeld wilt gaan. Anders niet :)
vosss is de naam,
pi_99933694
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef DS4 het volgende:

Het wordt in ieder geval nog steeds iedere dag mooier!
^O^

Ik zou ook heel graag nog een keer een goede foto van de voorkant zien, nu de deur erin zit. Ik ben toch heel benieuwd hoe de klassiekere kant van jullie huis eruit ziet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99933853
Het huis is vet. Mij boeit verder alleen wat en hoe met die bioscoopkamer :Y :9
vosss is de naam,
  Admin maandag 25 juli 2011 @ 20:43:51 #102
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_99934544
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:23 schreef vosss het volgende:

Met een beetje WPA key op je wireless en met een fatsoenlijke router ben je gewoon altijd up en meer dan veilig genoeg.
Oneens. Als je bedrijfskritische zaken moet draaien is utp veel betrouwbaarder en vele malen veiliger natuurlijk.

quote:
Een simpele WEP key is binnen 10 minuten te kraken,
Maak daar seconden van

quote:
WPA is toch een stuk lastiger.
Lang zo lastig niet als UTP

quote:
Ik denk niet dat er mensen zijn die op de hoek van de straat gaan staan met hun laptop en denken laat ik eens inbreken op dat netwerk daar.
Mja, tussen wat je denkt en de werkelijkheid kan nogal wat verschil zitten natuurlijk. Met UTP loop je geen enkel risico, én je netwerk kan gewoon 1Gbps trekken.

quote:
Of je moet van huis uit werken als in kantoor aan huis, dan kan ik me nog indenken dat je per se voor bekabeld wilt gaan. Anders niet :)
Ik wel. Ik wil UTP CAT6 op 1Gbps alleen al omdat ik geen zin heb in een trage verbinding van en naar m'n NAS en ik het fijn vind als ik gewoon een film naar m'n nas kan pompen terwijl m'n kinderen een film vanaf diezelfde NAS bekijken. Daarnaast moet je met een fors huis, wat dit toch is, behoorlijk wat kunstgrepen uithalen met repeaters, accesspoints etc wil je een fatsoenlijk bereik hebben.
Mijn huis is dus gewoon volledig voorzien van CAT6, en m'n nieuws huis gaat ook gewoon in alle kamers CAT6 aansluitingen krijgen. Ik snap DS4 dus volledig en zeker in een huis als deze is het nogal onzinnig om op UTP te beknibbelen. Die paar tientjes die je minder kwijt bent verdien je terug aan pure snelheid.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_99934834
quote:
Dat mag, maar het is gewoon een feit. Je kan wel betwisten in hoeverre het in de praktijk uit maakt, maar vergis je niet: we hebben niet alleen een grote woning, het is ook nog een woning met heel veel staal er in verwerkt.

Natuurlijk kun je dan klooien met repeaters enz. maar waarom zou ik dat doen als er utp beschikbaar is?

quote:

Een simpele WEP key is binnen 10 minuten te kraken, WPA is toch een stuk lastiger.

Ik werk ook vanuit huis en ik ben een geheimhouder, mijn vrouw ook.

Wij stellen dus hogere eisen dan gemiddeld.
pi_99934875
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:23 schreef sigme het volgende:

^O^

Ik zou ook heel graag nog een keer een goede foto van de voorkant zien, nu de deur erin zit. Ik ben toch heel benieuwd hoe de klassiekere kant van jullie huis eruit ziet.
Waarbij aangetekend dat er nog steeds "luiken" moeten komen, en het kozijn moet worden afgewerkt...

Maar ik zal eens kijken als het niet regent...
pi_99935117
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef Danny het volgende:
Oneens. Als je bedrijfskritische zaken moet draaien is utp veel betrouwbaarder en vele malen veiliger natuurlijk.

quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:50 schreef DS4 het volgende:
Ik werk ook vanuit huis en ik ben een geheimhouder, mijn vrouw ook.
quote:
Of je moet van huis uit werken als in kantoor aan huis, dan kan ik me nog indenken dat je per se voor bekabeld wilt gaan.
Dat wist ik niet. Dan kan ik de keus zeker wel begrijpen :)
vosss is de naam,
pi_99935230
Ik had het overigens sowieso gedaan. Bedraad is "lastig" bij bestaande woningen. Bij nieuwbouw is het in een handomdraai te integreren.

Natuurlijk nemen we ook wifi voor als je in de tuin zit ofzo. Maar die zetten we dan aan indien nodig. En dan zorg je gewoon dat je niet met gevoelige gegevens gaat werken.
pi_99936330
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:51 schreef DS4 het volgende:

Maar ik zal eens kijken als het niet regent...
Oh ok, ik wacht wel..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99940342
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ok, ik wacht wel..
*bij Sigme onder pluutje komt staan :P

Dat bad :9~ en die deuren O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99951376
Vind die deuren indrukwekkend mooi, doen me aan kasteelpoort denken, mooi robuust.
Ben heel benieuwd waar de "verborgen"deur zit.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:59:51 #110
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99953432
Alles is te bedraden achteraf, ook in een oud bestaand huis.

Ik heb in mijn hele huis buizen in de muur gestopt en er cat5 in gepropt, van de zolder tot in de kruipruimte, er is een rj45 connector te vinden. Heb alleen de plee over geslagen ivm privacy en omdat ik als man geen 2 dingen tegelijk kan :7

Dat een wireless verhaal ook prima is zal best, maar is me veel te veel risico. Toen ik er net introk en internet nodig had wat er niet was zat ik zo op een netwerk van de buren.

Toen de buren begonnen te kloten ging hun internet zonder probleem op zaterdag om 17:00 op zwart. Best rottig dat een helpdesk dan net gesloten is :6

Overigens, als ik een nieuw huis zou laten bouwen dan ging er bij mij zoveel mogelijk glas doro de hut.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99953890
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef DS4 het volgende:
Achter de woning was het de bedoeling om te gaan werken met de binnentegel. Is inmiddels vervangen door een andere tegel, 1 bij 1 meter, antraciet en die dingen wegen bijna niets... 130 kg. :o
Betonnen mega-tegels van Stone & Style ? Ben ook aan het overwegen om die tegels te gebruiken voor mijn soon-to-be terras. (Ze hebben ook mooie MegaTegel Smooth tegels, maar die zijn wat te duur voor mijn portemonnee & terras (80m2 @ 70eur/m2 excl BTW (enkel voor de tegel, excl plaatsen dus)).
pi_99953894
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 10:59 schreef klusfoobje het volgende:
Alles is te bedraden achteraf, ook in een oud bestaand huis.
Natuurlijk, maar het is eenvoudiger bij nieuwbouw.
pi_99953980
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:14 schreef frgh het volgende:

Betonnen mega-tegels van Stone & Style ?
Dat zou kunnen, maar ik weet alleen dat ze 1m X 1m zijn, 130 kg per stuk wegen en dat ze donker zijn en dat ook blijven.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:19:50 #114
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99954041
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:15 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het is eenvoudiger bij nieuwbouw.
Ik neem aan dat je ook een paar lege leidingen hebt aan laten leggen?
pi_99954177
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:19 schreef Erasmo het volgende:

Ik neem aan dat je ook een paar lege leidingen hebt aan laten leggen?
Dat neem jij terecht aan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:50:38 #116
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_100014500
Ik zou trouwens nog eens een kritische blik werpen op de openingspost van deel 1 :D
pi_100016496
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:50 schreef Erasmo het volgende:
Ik zou trouwens nog eens een kritische blik werpen op de openingspost van deel 1 :D
_O- mooie voorgevel

[ Bericht 5% gewijzigd door loecje op 27-07-2011 22:27:20 ]
pi_100016796
Die foto van die voorgevel?
  Admin woensdag 27 juli 2011 @ 19:50:20 #119
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_100016866
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef k_man het volgende:
Die foto van die voorgevel?
Prachtige voorgevel als je 't mij vraagt. Mooiste van het hele huis :Y
pi_100016972
_O-.

Zeuw, DS4, wie is dat B-) :D ?
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:59:06 #121
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_100017236
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:52 schreef Anne het volgende:
_O-.

Zeuw, DS4, wie is dat B-) :D ?
uit de privé collectie :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_100017491
Veel werk aangehad, die voorgevel?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Admin woensdag 27 juli 2011 @ 20:21:23 #123
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_100018134
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
Veel werk aangehad, die voorgevel?
zo te zien is het een zeer strak afgewerkte voorgevel die het zeker verdiend de komende jaren flink uitgewoond te worden :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 27-07-2011 20:29:33 ]
pi_100018162
Vakwerk heur B-).
  Admin woensdag 27 juli 2011 @ 20:30:29 #125
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_100018464
Gelukkig hoeft die gevel alleen van binnenuit uitgefreesd te worden...
pi_100018496
Je zou hem ook nog wit kunnen spuiten.
pi_100018608
Ik heb er speciaal die OP voor bekeken. Very nice indeed 14.gif

Die grote betontegels heb ik ook :) Verrekte lastig om goed te leggen (ook voor de vakman), moet ook met een kraantje omdat ze zo zwaar zijn. Maar wel heel mooi :Y
pi_100018610
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
Anne! Schande! En dat voor een vrouw.

dat was precies de schunnige opmerking waar ik zelf naar zocht maar niet kon vinden.. chapeau!
pi_100018629
:@.
pi_100018636
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef dvr het volgende:

[..]

Anne! Schande! En dat voor een vrouw.

dat was precies de schunnige opmerking waar ik zelf naar zocht maar niet kon vinden.. chapeau!
Oh nu snap ik 'm pas :')
Als lesbo denk je daar helemaal niet aan :D
  Admin woensdag 27 juli 2011 @ 20:37:27 #131
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_100018728
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
*proest*
pi_100018755
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:34 schreef lezzer het volgende:

Oh nu snap ik 'm pas :')
Als lesbo denk je daar helemaal niet aan :D
Nou, hij kan ook nog wel een likje gebruiken..

:P
pi_100018961
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:38 schreef dvr het volgende:

[..]

Nou, hij kan ook nog wel een likje gebruiken..

:P
Ja, daar schakel ik dan weer wel. O-)
pi_100019350
Opvallend zo druk als het wordt als er een vrouw in lingerie in het draadje verschijnt.

Ik zal tinypic een bedankje sturen voor het vervangen van mijn foto door een foto waar kennelijk meer interesse voor is...

De dame op de foto is mij verder onbekend en het is niet mrs. DS4 (die is mooier en dead giveaway: blond...).

Ik laat de foto verder staan omdat het het draadje gewoon goed doet! ;)
  Admin woensdag 27 juli 2011 @ 20:56:28 #135
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_100019398
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef DS4 het volgende:
Opvallend zo druk als het wordt als er een vrouw in lingerie in het draadje verschijnt.

Ik zal tinypic een bedankje sturen voor het vervangen van mijn foto door een foto waar kennelijk meer interesse voor is...

De dame op de foto is mij verder onbekend en het is niet mrs. DS4 (die is mooier en dead giveaway: blond...).

Ik laat de foto verder staan omdat het het draadje gewoon goed doet! ;)
^O^
Niet dat je huis niet mooi is hoor, maar dit is wel een extra, waardevermeerderend, lokkertje :Y
pi_100019737
Een voorgevel die K&W recht doet!

Behoeft nog wat afwerking, maar toch... op speciaal verzoek!
pi_100020002
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef DS4 het volgende:

[ afbeelding ]

Keurig!
pi_100020093
De vloer boven is inmiddels gelegd:

PVC, Mflor (kleur Shade).

Van dichtbij:

pi_100020180
En ook maar even de achterzijde, nu met de houtafwerking aan de zijkant!

pi_100020199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:56 schreef Danny het volgende:

[..]

^O^
Niet dat je huis niet mooi is hoor, maar dit is wel een extra, waardevermeerderend, lokkertje :Y
Gelukkig is er geen tepel te zien. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100020309
Hoezo gelukkig? Dat scheelt zo weer 50 bezoekers!
pi_100020653
Zeer puik huis DS4 _O_

Zie dit topic nu al :')
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:29:14 #143
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_100020878
quote:

[ afbeelding ]

en weer met gesloten voordeur o|O
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_100020933
Hé, spanning opbouwen!

(ook al werkt een schaars geklede dame beter, ik moet het zo doen...)
pi_100021020
Dat huisje er naast :'( :D :'(. Die dachten ook "ohh, groot vrijstaand huis bouwen". En nu valt hun huisje in het niet.

Al zou ik hem waarschijnlijk wel willen hebben natuurlijk B-).
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:32:23 #146
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100021035
Begrijp ik het nou goed dat er om het draadje in de OP een page3 girl gepost wordt?
In dat geval blijf ik nog ff hangen, dat gezeik over dat huis interesseert me verder niets..
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:32:29 #147
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_100021040
quote:

[ afbeelding ]

Die voordeur ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef DS4 het volgende:

[ afbeelding ]
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_100021225
quote:

Ik zie het wel vaker en de reden ontgaat me, maar misschien weet DS4 waarom het in zijn gevel zit:
Die staande voeg boven de rechterbovenhoek van dat meest rechtse raam, waarom zit die onderbreking in het metselwerk?
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:38:27 #149
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100021315
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zie het wel vaker en de reden ontgaat me, maar misschien weet DS4 waarom het in zijn gevel zit:
Die staande voeg boven de rechterbovenhoek van dat meest rechtse raam, waarom zit die onderbreking in het metselwerk?
symmetrie met het vensterbankje?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_100021328
dat zijn dilitatievoegen deze zijn gekit om het werken van de bakstenen op te heffen, anders heb je kans dat je scheuren in de voegen krijgt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_100021392
Ik heb dat niet boven mijn raam en dat was dan ook van onder tot boven gescheurd langs de voegen. Heb het recent helemaal laten uithakken en opnieuw laten voegen, maar het zal me benieuwen hoe lang het ditmaal goed blijft.
pi_100021429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Onverlaatje het volgende:
Ik heb dat niet boven mijn raam en dat was dan ook van onder tot boven gescheurd langs de voegen. Heb het recent helemaal laten uithakken en opnieuw laten voegen, maar het zal me benieuwen hoe lang het ditmaal goed blijft.
hoeft ook niet bij een raam of deur maar kan ook midden op de gevel zitten, en het is vooral het horizontaal uitzetten van de bakstenen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_100021451
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:38 schreef densmee het volgende:
dat zijn dilitatievoegen deze zijn gekit om het werken van de bakstenen op te heffen, anders heb je kans dat je scheuren in de voegen krijgt
Aha!

Lelijke oplossing, maar goed, het is wel een verklaring. Dank.
Ik heb ook wel ergens een dilatatievoeg in metselwerk, maar dat is dan ook een gemetselde kachel.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:43:02 #154
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_100021498
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef DS4 het volgende:

[ afbeelding ]
Veel glas, me like.

Vraagje betreffende je warmptepomp, ga je daar ook nog een zonneboiler op aansluiten?
pi_100022029
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
Dat huisje er naast :'( :D :'(. Die dachten ook "ohh, groot vrijstaand huis bouwen". En nu valt hun huisje in het niet.

Al zou ik hem waarschijnlijk wel willen hebben natuurlijk B-).
Dat huis is nog niet klaar en wordt nog wat groter dan dat van ons (2300 kuub). Dat vertelt die kerel ook echt aan iedereen die bij ons komt kijken.

(maar ze bouwen met een budget dat fors minder is dan het onze, dus dan weet je over wat voor afwerking je gaat praten)
pi_100022145
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat huis is nog niet klaar en wordt nog wat groter dan dat van ons (2300 kuub). Dat vertelt die kerel ook echt aan iedereen die bij ons komt kijken.

(maar ze bouwen met een budget dat fors minder is dan het onze, dus dan weet je over wat voor afwerking je gaat praten)
Daar kun jij ook wel wat van, schattebout :7.
pi_100022481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef Erasmo het volgende:

Vraagje betreffende je warmptepomp, ga je daar ook nog een zonneboiler op aansluiten?
Nee, we hebben een boiler op de warmtepomp zelf.
pi_100022539
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:56 schreef Anne het volgende:

Daar kun jij ook wel wat van, schattebout :7.
Nou, nee.

Zeker niet ongevraagd. Als mensen bij de buren kijken moeten ze dat lekker zelf doen, dan ga ik niemand lastig vallen en al helemaal niet met het feit dat onze afwerking hoogwaardiger is.
  woensdag 27 juli 2011 @ 22:28:24 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_100023836
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, we hebben een boiler op de warmtepomp zelf.
Stukje misverstand, de juiste term is dan in dit geval zonnecollector. Warmtepompen en zonnecollectors werken ontzettend goed samen.
pi_100024819
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:28 schreef Erasmo het volgende:

Stukje misverstand, de juiste term is dan in dit geval zonnecollector. Warmtepompen en zonnecollectors werken ontzettend goed samen.
Dat lijkt mij sterk, want de zon komt er niet aan te pas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')