Anne! Schande! En dat voor een vrouw.quote:
Oh nu snap ik 'm pasquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef dvr het volgende:
[..]
Anne! Schande! En dat voor een vrouw.
dat was precies de schunnige opmerking waar ik zelf naar zocht maar niet kon vinden.. chapeau!
Nou, hij kan ook nog wel een likje gebruiken..quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:34 schreef lezzer het volgende:
Oh nu snap ik 'm pas
Als lesbo denk je daar helemaal niet aan
Ja, daar schakel ik dan weer wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:38 schreef dvr het volgende:
[..]
Nou, hij kan ook nog wel een likje gebruiken..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:55 schreef DS4 het volgende:
Opvallend zo druk als het wordt als er een vrouw in lingerie in het draadje verschijnt.
Ik zal tinypic een bedankje sturen voor het vervangen van mijn foto door een foto waar kennelijk meer interesse voor is...
De dame op de foto is mij verder onbekend en het is niet mrs. DS4 (die is mooier en dead giveaway: blond...).
Ik laat de foto verder staan omdat het het draadje gewoon goed doet!
Keurig!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef DS4 het volgende:
Een voorgevel die K&W recht doet!
[ afbeelding ]
Behoeft nog wat afwerking, maar toch... op speciaal verzoek!
Gelukkig is er geen tepel te zien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet dat je huis niet mooi is hoor, maar dit is wel een extra, waardevermeerderend, lokkertje
en weer met gesloten voordeurquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Die voordeurquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef DS4 het volgende:
En ook maar even de achterzijde, nu met de houtafwerking aan de zijkant!
[ afbeelding ]
Ik zie het wel vaker en de reden ontgaat me, maar misschien weet DS4 waarom het in zijn gevel zit:quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef DS4 het volgende:
symmetrie met het vensterbankje?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zie het wel vaker en de reden ontgaat me, maar misschien weet DS4 waarom het in zijn gevel zit:
Die staande voeg boven de rechterbovenhoek van dat meest rechtse raam, waarom zit die onderbreking in het metselwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |