Respect, ziet er goed uit en je laat je niet tegenhouden door prijzen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Verwerkt in het werkblad. Je ziet het op de foto's niet zo goed, maar het is ook de bedoeling om op te gaan in het werkblad voor zover mogelijk. De bediening is ook een magneet die los in de lade ligt.
[..]
Die rand is er omdat daar inderdaad een lichtslang komt.
Jammer, veelal zijn lichte huizen (stuc of steen) met een rieten kap een heel mooi aanzicht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:19 schreef DS4 het volgende:
Beeldkwaliteitsplan liet alleen donkere kleuren toe. Dus wit stucwerk op de gevel is nooit een optie geweest.
Waarom met magneet en niet met tiptoetsen als het de bedoeling is dat het niet opvalt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Verwerkt in het werkblad. Je ziet het op de foto's niet zo goed, maar het is ook de bedoeling om op te gaan in het werkblad voor zover mogelijk. De bediening is ook een magneet die los in de lade ligt.
[..]
Die rand is er omdat daar inderdaad een lichtslang komt.
Ja, Gaggenau doet dat nu eenmaal zo. Die magneet gebruik je dus alleen voor het bedienen en dat schijnt handiger te zijn dan tiptoetsen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef SV-tje het volgende:
Waarom met magneet en niet met tiptoetsen als het de bedoeling is dat het niet opvalt?
In eerste instantie waren wij ook niet gecharmeerd van Gaggenau. Maar we zijn erbij gekomen omdat de stoomoven destijds de enige was met vaste wateraansluiting en afvoer! Inmiddels (de keuken is anderhalf jaar geleden uitgekozen) zijn er meer die het hebben.quote:De gagenau apparatuur is voor mij ook niet strak genoeg, maar wel een kwaliteitsproduct, heb de specificaties en het uiterlijk hiervan bekeken toe we onze keuken aan het uitkiezen waren.
Maar smaken verschillen gelukkig en jullie gaan er wonen!
Wij ook.quote:Verder vind ik nu de twee kleuren deuren onrustig, dus ik ben heel benieuwd hoe het er uitziet als de tafel straks klaar is.
Ja,. maar ik had het bij onze woning minder passend gevonden...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef betyar het volgende:
Jammer, veelal zijn lichte huizen (stuc of steen) met een rieten kap een heel mooi aanzicht.
Daar waren we al na je 1e post achter..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hallo zeg, al 2 dagen geen vorderingen hier melden![]()
Volgens mij zit jij in een halfgare design-tuinstoel gewoon te genieten DS en te kijken naar hoe ver het al is gevorderd...![]()
Zonder gein, wanneer moet het klaar zijn en wanneer willen jullie gaan verhuizen?
(en ik vind de buitenkant vóór ook veel lieverderder-der etc. dan de achterkant, zeker als die voorkant idd wit had mogen worden maar ik ben ook gewoon een uit de rode kool geklommen smaakbarbaar)
Welk effect wilden jullie bereiken en waarom wordt het niet bereikt?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef DS4 het volgende:
Het idee van doorleggen was leuk, maar nu alles zo'n beetje staat zoals het moet staan blijkt dat het effect wat we dachten te bereiken niet zal worden bereikt.
Dat binnen en buiten op zou gaan in één geheel als de deuren van de inpandige serre open zouden zijn geschoven.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:28 schreef sigme het volgende:
Welk effect wilden jullie bereiken en waarom wordt het niet bereikt?
Dat laatste klopt!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt mysterieus, 'bijgebouw'. Ik stel me er een folterpaleis bij voor, een illegale nachtclub, een eigen bar met karaoke-installatie (money is no object). Of een eenvoudig ingericht zaaltje om vergaderingen van een geheime politieke beweging in alle beslotenheid te kunnen beleggen. Er komen vast niet net zoveel ramen in als het 'hoofdgebouw'.
Dat zou ik moeten bezien. Ze zijn nog niet klaar en ik heb niet de gewoonte om dit soort dingen te checken...quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:26 schreef Freddeh het volgende:
Die losse kabels in de meterkast is UTP neem ik aan?
Misschien hangen ze daar gewoon los nog en moeten ze nog verder worden doorgetrokken, dat kan ik me nog wel voorstellen in dat geval (tenminste, er vanuit gaande dat ze direct door heel je huis wall outlets aansluiten).quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten bezien. Ze zijn nog niet klaar en ik heb niet de gewoonte om dit soort dingen te checken...
Maar de patchkast zit in de kelder, dus of het logisch is dat het UTP is?
Kunnen ook coax kabels zijn, het CAI afnamepunt is nl nog niet aangeslotenquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:59 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Misschien hangen ze daar gewoon los nog en moeten ze nog verder worden doorgetrokken, dat kan ik me nog wel voorstellen in dat geval (tenminste, er vanuit gaande dat ze direct door heel je huis wall outlets aansluiten).
Vast wel... Dat moet de glazenwasser uitzoeken hoe dat het beste kan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:19 schreef Fender75 het volgende:
Die afvoer van je gashaard voor de beglazing? Kun je daar nog achter om het eens schoon te maken?
In het hele huis zitten data-aansluitingen, dus wie weet...quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:59 schreef Freddeh het volgende:
Misschien hangen ze daar gewoon los nog en moeten ze nog verder worden doorgetrokken, dat kan ik me nog wel voorstellen in dat geval (tenminste, er vanuit gaande dat ze direct door heel je huis wall outlets aansluiten).
De rechterdeur van de koelkast kan wel voldoende ver open?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:33 schreef DS4 het volgende:
Ja, praktische zaken ontgaan architecten nog wel eens. Ik zal de details maar niet benoemen, maar we hebben nog deuren die vervangen moeten worden omdat je de sleutel niet kan omdraaien zonder je hele hand open te halen aan de stenen...
Geen probleem met de koelkast. Althans, niet dat ik weet. Maar is ook nog niet in gebruik, dus wie weet!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
De rechterdeur van de koelkast kan wel voldoende ver open?
Dat was het eerste dat ik mijzelf afvroeg in elk geval. Wij hebben ruwweg hetzelfde 'probleem' met onze diepvries. Deur moet helemaal open als je een lade ver uit wil trekken.
Dan maak je toch een kelder met een autoliftquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef DS4 het volgende:
De elfer gaat in het bijgebouw, met de Mercedes. De Audi moet op de oprit blijven... Hadden liever grote bijgebouw gemaakt, maar we hebben een bouwblok wat ons beperkt. Vandaag overigens wel vernomen dat we het bouwblok iets mogen verruimen! Maar dat zorgt alleen voor iets meer ruimte, niet voor ruimte voor 3 auto's.
Dat zou kunnen, maar nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef Coelho het volgende:
Dan maak je toch een kelder met een autolift
Ik zie geen verschil tussen die tuinstoelen en dit toiletquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef DS4 het volgende:
Het vordert...
Het zal niemand verbazen dat wij ook een design toilet gekozen hebben:
[ afbeelding ]
.........
Mooi bedacht! Heb je ook een foto van de deur open?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:27 schreef DS4 het volgende:
Tijd voor een update...
De vooroplevering is achter de rug. Waar je dan ooit had verwacht dat je dan een volledig af huis, zonder fouten, zonder rommel, schoongemaakt en wel opgeleverd zou krijgen blijkt de praktijk wat anders.
Een paar dingen ontbreken nog: vloer moet nog worden gelegd op de bovenverdiepingen, ramen rondom de voordeur, een stukje tegelvloer beneden, binnendeuren...
Dat gaf vrijdag wel een beetje een teleurstelling.
Positief was dat de voordeur eindelijk geleverd is. Mooi geworden, al zeg ik het zelf:
[ afbeelding ]
Deur lijkt enorm breed te zijn, maar dat is optisch... gebbetje van de architect, een deel van de deur is een vast paneel. Alleen te zien als de deur open is.
Als ik oud en versleten ben wellicht, maar momenteel lukt het mij nog om een toiletruimte te onderscheiden van de buitenlucht.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik zie geen verschil tussen die tuinstoelen en dit toilet![]()
Volgens mij gaat dat een keer een probleem opleveren
Precies.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:05 schreef Anne het volgende:
Uiteindelijk komt alles wel goed, maar het is toch mooi kut, dus er mag best geklaagd worden.
Helaas niet. Binnenkort eens maken.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:14 schreef Erasmo het volgende:
Mooi bedacht! Heb je ook een foto van de deur open?
Waarom utp door je hele huis trekken? Ik bedoel met een degelijke wifi router heb je dat allemaal niet nodig lijkt me zo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
In het hele huis zitten data-aansluitingen, dus wie weet...
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef DS4 het volgende:
Het wordt in ieder geval nog steeds iedere dag mooier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |