abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2011 @ 07:25:19 #51
31260 Finch
Stay close
pi_99443874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Verwerkt in het werkblad. Je ziet het op de foto's niet zo goed, maar het is ook de bedoeling om op te gaan in het werkblad voor zover mogelijk. De bediening is ook een magneet die los in de lade ligt.

[..]

Die rand is er omdat daar inderdaad een lichtslang komt.
Respect, ziet er goed uit en je laat je niet tegenhouden door prijzen. ^O^
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
  donderdag 14 juli 2011 @ 09:04:41 #52
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99444950
Mooi huisje. Goede materialen, goed bezig. ^O^ ^O^
Waarom heb je de gevel de keus gegeven van baksteen i.p.v. stucwerk? Mooi wit tot gebroken wit stucwerk met een rieten kap kijkt geweldig.

Kijkt lekker weg he, zo'n open veld achter je huis.
pi_99445213
Beeldkwaliteitsplan liet alleen donkere kleuren toe. Dus wit stucwerk op de gevel is nooit een optie geweest.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_99453043
wow... wat een huis... _O_
Wat zijn eigenlijk de buiten maten van je huis? Of heb ik er overheen gelezen? Volgens mij past mijn huisje daar wel 3 keer in... :{
pi_99453554
Ruim 20 bij 10.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:09:33 #56
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_99475896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:19 schreef DS4 het volgende:
Beeldkwaliteitsplan liet alleen donkere kleuren toe. Dus wit stucwerk op de gevel is nooit een optie geweest.
Jammer, veelal zijn lichte huizen (stuc of steen) met een rieten kap een heel mooi aanzicht.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:27:53 #57
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_99476941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Verwerkt in het werkblad. Je ziet het op de foto's niet zo goed, maar het is ook de bedoeling om op te gaan in het werkblad voor zover mogelijk. De bediening is ook een magneet die los in de lade ligt.

[..]

Die rand is er omdat daar inderdaad een lichtslang komt.
Waarom met magneet en niet met tiptoetsen als het de bedoeling is dat het niet opvalt?

Verder is de keuken niet helemaal mijn ding, te veel losse elementen door de hoge losse kastenwand, het kookeiland, de losse koelkast en de wand met lage kasten langs de muur. Ik zou de hoge kasten wand iig tot het plafond hebben laten doorlopen waardoor het iig lijkt alsof ie ingebouwd is door ook de zijkant tot boven aan toe af te werken. En ik ben geen fan van losse koelkasten, alhoewel ik qua grootte me goed kan voorstellen dat het heel fijn is. De gagenau apparatuur is voor mij ook niet strak genoeg, maar wel een kwaliteitsproduct, heb de specificaties en het uiterlijk hiervan bekeken toe we onze keuken aan het uitkiezen waren.
Maar smaken verschillen gelukkig en jullie gaan er wonen!

Verder vind ik nu de twee kleuren deuren onrustig, dus ik ben heel benieuwd hoe het er uitziet als de tafel straks klaar is.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_99478020
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef SV-tje het volgende:

Waarom met magneet en niet met tiptoetsen als het de bedoeling is dat het niet opvalt?
Ja, Gaggenau doet dat nu eenmaal zo. Die magneet gebruik je dus alleen voor het bedienen en dat schijnt handiger te zijn dan tiptoetsen.

quote:
De gagenau apparatuur is voor mij ook niet strak genoeg, maar wel een kwaliteitsproduct, heb de specificaties en het uiterlijk hiervan bekeken toe we onze keuken aan het uitkiezen waren.
Maar smaken verschillen gelukkig en jullie gaan er wonen!
In eerste instantie waren wij ook niet gecharmeerd van Gaggenau. Maar we zijn erbij gekomen omdat de stoomoven destijds de enige was met vaste wateraansluiting en afvoer! Inmiddels (de keuken is anderhalf jaar geleden uitgekozen) zijn er meer die het hebben.

Ik ben de apparatuur echter wel gaan waarderen kwa uiterlijk. Het is iig niet zo standaard als Miele/Siemens/enz. Maar dat niet iedereen ze mooi vindt snap ik, want ik vond het in eerste instantie ook spuuglelijk (dat had ik vroeger ook bij de 911, dus ik vrees dat ik nooit meer iets anders ga willen).

quote:
Verder vind ik nu de twee kleuren deuren onrustig, dus ik ben heel benieuwd hoe het er uitziet als de tafel straks klaar is.
Wij ook. ;)
pi_99480018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef betyar het volgende:

Jammer, veelal zijn lichte huizen (stuc of steen) met een rieten kap een heel mooi aanzicht.
Ja,. maar ik had het bij onze woning minder passend gevonden...
pi_99550084
Hallo zeg, al 2 dagen geen vorderingen hier melden })
Volgens mij zit jij in een halfgare design-tuinstoel gewoon te genieten DS en te kijken naar hoe ver het al is gevorderd... ;)
Zonder gein, wanneer moet het klaar zijn en wanneer willen jullie gaan verhuizen?
(en ik vind de buitenkant vóór ook veel lieverderder-der etc. dan de achterkant, zeker als die voorkant idd wit had mogen worden maar ik ben ook gewoon een uit de rode kool geklommen smaakbarbaar :W )
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99562636
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hallo zeg, al 2 dagen geen vorderingen hier melden })
Volgens mij zit jij in een halfgare design-tuinstoel gewoon te genieten DS en te kijken naar hoe ver het al is gevorderd... ;)
Zonder gein, wanneer moet het klaar zijn en wanneer willen jullie gaan verhuizen?
(en ik vind de buitenkant vóór ook veel lieverderder-der etc. dan de achterkant, zeker als die voorkant idd wit had mogen worden maar ik ben ook gewoon een uit de rode kool geklommen smaakbarbaar :W )
Daar waren we al na je 1e post achter..
Fingerspitzgefühl
pi_99563090
Echt waar, meneer studentje :X o|O
pi_99563141
* aan de rem trekt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99636840
Ik scan je vorige topic en zie dat jij wel een interieurarchitect in de arm hebt genomen. :+

Heel gaaf huis! Ik ga je vorige topic eens op mijn gemak teruglezen. Ik vind de vloer die je gekozen hebt mooi (ookal zou die niet voor mij zijn).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99637144
De tuin! Die moet natuurlijk ook aangelegd worden.

Er is reeds een VO:

Misschien niet heel duidelijk te zien, maar het is de bedoeling dat er rechts van de woning een bijgebouw komt. Die wel een wat andere vorm gaat krijgen dan er nu is ingetekend, maar goed. Daarvoor wordt er bestraat met 7 duimers in wildverband. Wilden eerst waaltjes in visgraat, maar dat schijnt bij onze woning niet te kunnen, aldus de tuinarchitect...

Achter de woning was het de bedoeling om te gaan werken met de binnentegel. Is inmiddels vervangen door een andere tegel, 1 bij 1 meter, antraciet en die dingen wegen bijna niets... 130 kg. :o Het idee van doorleggen was leuk, maar nu alles zo'n beetje staat zoals het moet staan blijkt dat het effect wat we dachten te bereiken niet zal worden bereikt.

Achter het bijgebouw komt tevens een terras. Waarschijnlijk ook met de 1 bij 1 meter tegels, maar dat gaan we beslissen als het bijgebouw er staat. Het terras daar moet plaats bieden aan een grote loungeset en een 300 bij 100 teak tafel, alsmede een buitenkeuken. Het grote groene ei staat op de shortlist. Dat deel moet overkapt kunnen worden en voor diegenen die dat niet snappen: kijk eens naar het weerbericht, het is pottedimme juli!!!!

Veel gras achter de woning. Enerzijds om de openheid te benadrukken. Anderzijds om op te kunnen ballen. Rondom het gras (waar natuurlijk een robotje het werk gaat doen) een pad en aan de linkerzijde een border van 5 meter breed met beplanting.

Voor de woning komt over ruim de breedte van de woning een waterpartij. Tussen de weg en ons kavel ligt nog een sloot, dus als je naar onze voordeur heen loopt, loop je tussen het water door. Brug over en je staat bij de voordeur.

Moeten nog een hek uitkiezen, willen de boel goed af kunnen sluiten, met name om konijnen buiten de deur te kunnen houden.

Ontwerp bijgebouw vordert, dus dat komt binnenkort ook hier.

Morgen moet de gashaard klaar zijn en hoop ik ook wat foto's te kunnen nemen van de badkamers. Stay tuned!

O: LK, de woning moet vrijdag klaar zijn... lees: de week daarop, want in de bouwvak werken enkelen gewoon door om er voor te zorgen dat wij over enkele weken in de woning kunnen trekken.
pi_99637543
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef DS4 het volgende:

Het idee van doorleggen was leuk, maar nu alles zo'n beetje staat zoals het moet staan blijkt dat het effect wat we dachten te bereiken niet zal worden bereikt.

Welk effect wilden jullie bereiken en waarom wordt het niet bereikt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99637750
Klinkt mysterieus, 'bijgebouw'. Ik stel me er een folterpaleis bij voor, een illegale nachtclub, een eigen bar met karaoke-installatie (money is no object). Of een eenvoudig ingericht zaaltje om vergaderingen van een geheime politieke beweging in alle beslotenheid te kunnen beleggen. Er komen vast niet net zoveel ramen in als het 'hoofdgebouw'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99637782
quote:
5s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:28 schreef sigme het volgende:

Welk effect wilden jullie bereiken en waarom wordt het niet bereikt?
Dat binnen en buiten op zou gaan in één geheel als de deuren van de inpandige serre open zouden zijn geschoven.

Zit alleen een forse plint in de weg... ;)

Daarnaast is de tegel gelegd met een oriëntatie over de lengte van de woning en ook dat maakt dat het effect gewoon minder wordt.

En er waren ook nog wat twijfels over de stroefheid van de tegel bij natheid.
pi_99637994
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt mysterieus, 'bijgebouw'. Ik stel me er een folterpaleis bij voor, een illegale nachtclub, een eigen bar met karaoke-installatie (money is no object). Of een eenvoudig ingericht zaaltje om vergaderingen van een geheime politieke beweging in alle beslotenheid te kunnen beleggen. Er komen vast niet net zoveel ramen in als het 'hoofdgebouw'.
Dat laatste klopt!

Maar bijgebouw is een vrij officiële benaming. Het wordt een dubbele garage met inpandige berging.

Er is nog wat discussie met de gemeente over wat men aan mij zal moeten toestaan buiten het bp om (met name ook omdat anderen ook extra ruimte kregen en gelijkheidsbeginsel = gelijkheidsbeginsel en ook omdat ik nog wat truukjes heb om de regels in mijn voordeel te buigen), maar het wordt grofweg een gebouw van 12 meter bij 6 meter bij 5 meter hoog. Zoiets iig.

Folterpaleis komt natuurlijk gewoon in onze kelder. Illegale nachtclub op onze slaapkamer (ik hoop met paal!), bar weer in de kelder en karaoke alleen als mijn vrouw wil dat ik de woning per direct ga verlaten. ;)
pi_99682126
Het vordert... Inmiddels is de afvoer voor de gashaard geplaatst.

Badkamer krijgt ook vorm...

Het zal niemand verbazen dat wij ook een design toilet gekozen hebben:

Geen design, maar best wel belangrijk... nutsvoorzieningen zijn vandaag binnen gebracht.

Zo, dat was het weer voor vandaag.
pi_99694748
Ik ben de verbouwtopics ivm eigen verbouwing een beetje aan het volgen en vroeg me af of je iets van afzuiging in je badkamer hebt en hoe heb je dit gedaan met de schuine daken? (of heb ik ergens overheen gelezen?).

Ziet er allemaal wel mooi uit!
pi_99694842
Wij hebben Itho Demand Flow en dan heb je voor badkamers ook een afzuiging (die iets anders werkt dan bij de overige ruimtes). Afzuiging zit bovenin dacht ik...
pi_99695383
Die losse kabels in de meterkast is UTP neem ik aan?
pi_99695899
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:26 schreef Freddeh het volgende:
Die losse kabels in de meterkast is UTP neem ik aan?
Dat zou ik moeten bezien. Ze zijn nog niet klaar en ik heb niet de gewoonte om dit soort dingen te checken...

Maar de patchkast zit in de kelder, dus of het logisch is dat het UTP is?
pi_99696126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zou ik moeten bezien. Ze zijn nog niet klaar en ik heb niet de gewoonte om dit soort dingen te checken...

Maar de patchkast zit in de kelder, dus of het logisch is dat het UTP is?
Misschien hangen ze daar gewoon los nog en moeten ze nog verder worden doorgetrokken, dat kan ik me nog wel voorstellen in dat geval (tenminste, er vanuit gaande dat ze direct door heel je huis wall outlets aansluiten).
pi_99696667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:59 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Misschien hangen ze daar gewoon los nog en moeten ze nog verder worden doorgetrokken, dat kan ik me nog wel voorstellen in dat geval (tenminste, er vanuit gaande dat ze direct door heel je huis wall outlets aansluiten).
Kunnen ook coax kabels zijn, het CAI afnamepunt is nl nog niet aangesloten
pi_99700130
Die afvoer van je gashaard voor de beglazing? Kun je daar nog achter om het eens schoon te maken?
pi_99704997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:19 schreef Fender75 het volgende:
Die afvoer van je gashaard voor de beglazing? Kun je daar nog achter om het eens schoon te maken?
Vast wel... Dat moet de glazenwasser uitzoeken hoe dat het beste kan.
pi_99705022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:59 schreef Freddeh het volgende:

In het hele huis zitten data-aansluitingen, dus wie weet...
pi_99706168
Die zal dat ongetwijfeld wel gaan uitvinden, maar dat zijn van die kleine details waar architecten vaak zitten te slapen he... :)
pi_99707194
Ja, praktische zaken ontgaan architecten nog wel eens. Ik zal de details maar niet benoemen, maar we hebben nog deuren die vervangen moeten worden omdat je de sleutel niet kan omdraaien zonder je hele hand open te halen aan de stenen...
pi_99708289
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:33 schreef DS4 het volgende:
Ja, praktische zaken ontgaan architecten nog wel eens. Ik zal de details maar niet benoemen, maar we hebben nog deuren die vervangen moeten worden omdat je de sleutel niet kan omdraaien zonder je hele hand open te halen aan de stenen...
De rechterdeur van de koelkast kan wel voldoende ver open?
Dat was het eerste dat ik mijzelf afvroeg in elk geval. Wij hebben ruwweg hetzelfde 'probleem' met onze diepvries. Deur moet helemaal open als je een lade ver uit wil trekken.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_99708447
Ik vind het een mooi huis kerel. Gaaf ook dat je in die omgeving gekozen hebt voor lekker veel glas. Gaat de 911 in de kelder en kan je die zien ;)
pi_99708570
De elfer gaat in het bijgebouw, met de Mercedes. De Audi moet op de oprit blijven... Hadden liever grote bijgebouw gemaakt, maar we hebben een bouwblok wat ons beperkt. Vandaag overigens wel vernomen dat we het bouwblok iets mogen verruimen! Maar dat zorgt alleen voor iets meer ruimte, niet voor ruimte voor 3 auto's.
pi_99708602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef PeeJay1980 het volgende:

De rechterdeur van de koelkast kan wel voldoende ver open?
Dat was het eerste dat ik mijzelf afvroeg in elk geval. Wij hebben ruwweg hetzelfde 'probleem' met onze diepvries. Deur moet helemaal open als je een lade ver uit wil trekken.
Geen probleem met de koelkast. Althans, niet dat ik weet. Maar is ook nog niet in gebruik, dus wie weet!

(maar ik verwacht van niet)
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:02:59 #86
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_99708606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef DS4 het volgende:
De elfer gaat in het bijgebouw, met de Mercedes. De Audi moet op de oprit blijven... Hadden liever grote bijgebouw gemaakt, maar we hebben een bouwblok wat ons beperkt. Vandaag overigens wel vernomen dat we het bouwblok iets mogen verruimen! Maar dat zorgt alleen voor iets meer ruimte, niet voor ruimte voor 3 auto's.
Dan maak je toch een kelder met een autolift *)
pi_99710186
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:02 schreef Coelho het volgende:

Dan maak je toch een kelder met een autolift *)
Dat zou kunnen, maar nee.
pi_99871901
Tijd voor een update...

De vooroplevering is achter de rug. Waar je dan ooit had verwacht dat je dan een volledig af huis, zonder fouten, zonder rommel, schoongemaakt en wel opgeleverd zou krijgen blijkt de praktijk wat anders.

Een paar dingen ontbreken nog: vloer moet nog worden gelegd op de bovenverdiepingen, ramen rondom de voordeur, een stukje tegelvloer beneden, binnendeuren...

Dat gaf vrijdag wel een beetje een teleurstelling.

Positief was dat de voordeur eindelijk geleverd is. Mooi geworden, al zeg ik het zelf:

Deur lijkt enorm breed te zijn, maar dat is optisch... gebbetje van de architect, een deel van de deur is een vast paneel. Alleen te zien als de deur open is.

Grootste teleurstelling voor mij persoonlijk was dat mijn bad het niet deed. Altijd leuk, opleveren voor de bouwvak: Iedereen roept dat alles af is (terwijl pottedimme er gewoon draadjes los hangen van alle electrische ramen en dus de schakelaars mooi gemonteerd zijn, maar die ramen dus geen kant op gaan!!! :|W ), vertrekt en 4 weken lang is er geen hond bereikbaar!

Dus gisteren op de eerste "klusdag" maar begonnen met het bad te fixen. Gelukkig was het bad in orde, maar had de electriciën de aansluiting niet gemaakt zoals het zou moeten (niet zijn fout, de leverancier kwam niet door met de juiste gegevens).

Aan het fixen...

Gefixed!

Na een dag klussen heerlijk met mijn vrouw het bad in duiken... mandatory! ;)

Vervolgens maar een beginnen aan de inrichting. En wat zou DS4 nu als eerste het huis binnen brengen?

Jawel: Ikea-meuk! :P

Broder...

De opslagruimte dus. Check ook het strak gelegde vinyl!

En de eerste hand gelegd aan de bioscoop door mijn vrouw + enkele vrienden... Even een plafonnetje donker maken...

Komende week gaat alles weer vrolijk verder. Niet iedereen is met de bouwvak. Vloer boven zal worden gelegd en schilders gaan door met schilderen. Nog enkele weken en we gaan over.
pi_99872110
En nog wat fotootjes van de badkamer, die nog niet geheel af is, want het badmeubel ontbreekt en het bad moet nog afgewerkt worden zoals wellicht de zeer oplettende kijker op zal vallen.

zondag 24 juli 2011 @ 12:49:33 #90
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_99872467
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 22:21 schreef DS4 het volgende:
Het vordert...

Het zal niemand verbazen dat wij ook een design toilet gekozen hebben:

[ afbeelding ]
.........
Ik zie geen verschil tussen die tuinstoelen en dit toilet :P

Volgens mij gaat dat een keer een probleem opleveren :+
pi_99872658
Komt allemaal goed, schatje :Y
pi_99872912
Uiteindelijk komt alles wel goed, maar het is toch mooi kut, dus er mag best geklaagd worden.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:14:52 #93
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_99875693
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:27 schreef DS4 het volgende:
Tijd voor een update...

De vooroplevering is achter de rug. Waar je dan ooit had verwacht dat je dan een volledig af huis, zonder fouten, zonder rommel, schoongemaakt en wel opgeleverd zou krijgen blijkt de praktijk wat anders.

Een paar dingen ontbreken nog: vloer moet nog worden gelegd op de bovenverdiepingen, ramen rondom de voordeur, een stukje tegelvloer beneden, binnendeuren...

Dat gaf vrijdag wel een beetje een teleurstelling.

Positief was dat de voordeur eindelijk geleverd is. Mooi geworden, al zeg ik het zelf:

[ afbeelding ]

Deur lijkt enorm breed te zijn, maar dat is optisch... gebbetje van de architect, een deel van de deur is een vast paneel. Alleen te zien als de deur open is.
Mooi bedacht! Heb je ook een foto van de deur open? :)
pi_99932860
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:49 schreef ikweethetookniet het volgende:

Ik zie geen verschil tussen die tuinstoelen en dit toilet :P

Volgens mij gaat dat een keer een probleem opleveren :+
Als ik oud en versleten ben wellicht, maar momenteel lukt het mij nog om een toiletruimte te onderscheiden van de buitenlucht. ;)
pi_99933006
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:05 schreef Anne het volgende:
Uiteindelijk komt alles wel goed, maar het is toch mooi kut, dus er mag best geklaagd worden.
Precies.

Maar ik ben een optimist, dus ik focus mijzelf op wat wel goed gaat.

Vandaag is de bovenverdieping geëgaliseerd, er is geschilderd, de gashaard is aangesloten en er is zelfs een electriciën langs geweest, maar die begreep helemaal niets van wat er allemaal in ons huis zit kennelijk, want die heeft de schouders opgehaald en is vertrokken...

Zelf vandaag niet tot enorm veel daden gekomen. Mede ook vanwege slaapgebrek.

Het wordt in ieder geval nog steeds iedere dag mooier!
pi_99933027
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:14 schreef Erasmo het volgende:

Mooi bedacht! Heb je ook een foto van de deur open? :)
Helaas niet. Binnenkort eens maken.
pi_99933384
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

In het hele huis zitten data-aansluitingen, dus wie weet...
Waarom utp door je hele huis trekken? Ik bedoel met een degelijke wifi router heb je dat allemaal niet nodig lijkt me zo? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99933445
Utp is bedrijfszekerder en veiliger.
pi_99933662
Dat ben ik niet met je eens DS4.

Met een beetje WPA key op je wireless en met een fatsoenlijke router ben je gewoon altijd up en meer dan veilig genoeg.

Een simpele WEP key is binnen 10 minuten te kraken, WPA is toch een stuk lastiger.

Ik denk niet dat er mensen zijn die op de hoek van de straat gaan staan met hun laptop en denken laat ik eens inbreken op dat netwerk daar.

Of je moet van huis uit werken als in kantoor aan huis, dan kan ik me nog indenken dat je per se voor bekabeld wilt gaan. Anders niet :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99933694
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:08 schreef DS4 het volgende:

Het wordt in ieder geval nog steeds iedere dag mooier!
^O^

Ik zou ook heel graag nog een keer een goede foto van de voorkant zien, nu de deur erin zit. Ik ben toch heel benieuwd hoe de klassiekere kant van jullie huis eruit ziet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')