SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
En daar gaat mijn eetlustquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff is het weer zover, vandaag geen zin me in mn jurk te hijzen hoor
Ik ga met je meequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:27 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik laat de heren fijn dress up spelen, ik ga naar bed
Weltrustequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:27 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik laat de heren fijn dress up spelen, ik ga naar bed
Oh no you don'tquote:
Een nachtmerrie meer of minder maakt in mijn geval niet uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
I will hunt you in your dreams.....
Daarom.... gaat wel goed komen dus vannachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een nachtmerrie meer of minder maakt in mijn geval niet uit
Zo snel gaat dat niet meer hoor.quote:
* Spezza19 doet scream masker opquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet meer hoor.
Nee. Geen idee wat dat was..quote:
Zodat ik niet zo schrik van je gezicht, hoe attent!quote:
En daar kom je nu achter?quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:29 schreef Spirit82 het volgende:
Morning!! Kwart over 7 al op kantoor... Ik ben niet wijs
Hee, ik zou niet durvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je kritiek op mijn planning of op mijn geestelijke gesteldheid?
Ik om kwart voorquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:29 schreef Spirit82 het volgende:
Morning!! Kwart over 7 al op kantoor... Ik ben niet wijs
Teveel sporten? Dat bestaat toch niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:31 schreef JoeyT het volgende:
Overigens heb ik teveel gesport de afgelopen tijd. Ik ga minderen blehhh...
Wat ben jij goed afgerichtquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik zou niet durven
Plus vrouw he, nutteloos
Ziek in je hoofd en jaweeelll!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik om kwart voor![]()
[..]
Teveel sporten? Dat bestaat toch niet?
quote:
. Van de afgelopen 55 dagen, 53 keer gesport... Ik ga terug naar 6x pw sportenquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik om kwart voor![]()
[..]
Teveel sporten? Dat bestaat toch niet?
Netjes. Altijd in de sportschool? Of ook buiten hardlopen oid?quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:56 schreef JoeyT het volgende:
Van de afgelopen 55 dagen, 53 keer gesport... Ik ga terug naar 6x pw sporten
Sla t spinnen over... Nogmaals 2 uur werkt minder dan 1 uur sport..quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer een uurtje spinnen en daarna voor het eerst kickboksen
Actievelingquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer een uurtje spinnen en daarna voor het eerst kickboksen
Het werkt niet minder, het tweede uur heeft alleen minder effect. En Nouk is gewoon een addictquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sla t spinnen over... Nogmaals 2 uur werkt minder dan 1 uur sport..
Ene dag kracht. Andere cardio. Cardio doe ik regelmatig buiten...quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Netjes. Altijd in de sportschool? Of ook buiten hardlopen oid?
Je lichaam gaat na 45 minuten grote hoeveelheden cortisol aanmaken. Na een uur moet je stoppen... Het tweede uur is zinloze afbeuling...quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het werkt niet minder, het tweede uur heeft alleen minder effect. En Nouk is gewoon een addict
6x is teveel, overbelast je je spieren. Plus juist in die rustdagen groeien ze het hardstquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Van de afgelopen 55 dagen, 53 keer gesport... Ik ga terug naar 6x pw sporten
Seks?quote:
Is ook fijnquote:
Natuurlijk wel!quote:
En hoe veel trainen topsporters? 6 keer kan prima met t juiste schema... Idd niet 6 x pw jezelf afbeulen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
6x is teveel, overbelast je je spieren. Plus juist in die rustdagen groeien ze het hardst
Ik nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj jullie zijn allemaal zo sportief
Lekkerder fan seks!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj jullie zijn allemaal zo sportief
quote:
Dan heb je gewoon de verkeerde soort seks.quote:
Met vrouwen... Dan is t sowieso verkeerd toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde soort seks.
Haha jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde soort seks.
Maandje zonder seks of maandje zonder sporten... Keuze is voor mij snel gemaakt...quote:
Ik heb ze dan ook t liefst droog...quote:
Da's alleen als je seks met StBabylon hebt, dat nattequote:
Het liefst wel, zij nat van zichzelf, zaad, zweet, heel af en toe plasquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's alleen als je seks met StBabylon hebt, dat natte
Allemaal samenlopend in het putje genaamd navel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het liefst wel, zij nat van zichzelf, zaad, zweet, heel af en toe plas
Ik voel me vadsig als ik niet sport... En ik vind seks kut als ik me vadsig voelquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou er toch niet aan moeten denken zo lang geen seks te hebben als dat ik niet sport![]()
Ik wil gewoon de bus naar Werchter pakken!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Zo blij dat ik niet de bus naar Schier pak. Helemaal ramvol met luidruchtige basisschoolkinderen.
Joey, je lijkt wel een wijfquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel me vadsig als ik niet sport... En ik vind seks kut als ik me vadsig voel
Ik durfde het niet te zeggen na gisterquote:
Leave it to me babequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen na gister
Ik kijk gewoon graag naar mezelf als ik neuk en dan wil ik geen vet zien...quote:
Sport belangrijker dan seks. Beste kroniek in je hoofd kerel. Ik zou er eens over kletsen met een professional.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel me vadsig als ik niet sport... En ik vind seks kut als ik me vadsig voel
Ik heb liever een man met een vetlaagje dan een met een afgetraind lijfquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oh dan maakt het ook niet uit hoe ik er uit zie, als je toch alleen naar jezelf kijktquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon graag naar mezelf als ik neuk en dan wil ik geen vet zien...
Maar nu heb ik wel zin gekregen... Neuken?
Lijken wij ook meteen minder vadsig hequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb liever een man met een vetlaagje dan een met een afgetraind lijf
Ik heb liever een man die naar mij kijkt tijdens de seks ipv naar zichzelfquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je loopt net te zwijmelen over plasseks met je vriend...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen na gister
Die van Ang3l is heel goed, die schopt ze persoonlijk de kast uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je loopt net te zwijmelen over plasseks met je vriend...
Overigens denken homo's vaak dat ik wel in ben voor wens nachtje... Ik begrijp nooit echt waarom. Hoe is jullie gaydar? Geen hetero denkt dat ik homo ben...
Ja, want wat moet je doen als je dik bent? Naast een nog dikker ding gaan staan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijken wij ook meteen minder vadsig he
Zeg niet dat het niet kan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hoe veel trainen topsporters? 6 keer kan prima met t juiste schema... Idd niet 6 x pw jezelf afbeulen...
Maar je hebt mooi uit t boekje voorgelezen
Waar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Iedereen heeft liefde.
Waar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je loopt net te zwijmelen over plasseks met je vriend...
Ja da's een radar compleet met geweer erbij. Soort van heatseeking missile. BOOMMMMMM!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van Ang3l is heel goed, die schopt ze persoonlijk de kast uit
Volgens mij is er iemand homofoob of zo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar?Volgens mij lees je niet goed
Maar gaan we weer katten?
Ja ik dus niet. T gaat me ook niet om wat de vrouw mooi vindt, maar om wat ik mooi vind...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En topsporters trainen nooit meer dan een uur achter elkaar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:07 schreef JoeyT het volgende:
En hoe veel trainen topsporters? 6 keer kan prima met t juiste schema... Idd niet 6 x pw jezelf afbeulen...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van Ang3l is heel goed, die schopt ze persoonlijk de kast uit
Goed welquote:
O die mogen met wat rijst, zeewier en wasabi zo op een bordje, want die lust ik rauwquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand homofoob of zo.
Ik snap hetquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die mogen met wat rijst, zeewier en wasabi zo op een bordje, want die lust ik rauwdaar kan ik best tegen. Ben er alleen niet altijd voor in de stemming. Soms wil ik gefrituurd!
Nee joh, de ochtend is voor liefde... Bovendien zit er een geil wijf naast me. Dus ben blij...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar?Volgens mij lees je niet goed
Maar gaan we weer katten?
Gefeliciteerd nog, dat je mag blijven! Naar hoeveel uur werken ga je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga maar ns kijken hoe meer werken me bevalt en dan weer ns sporten.
Volgens mij ben jij ook een feest in bed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik dus niet. T gaat me ook niet om wat de vrouw mooi vindt, maar om wat ik mooi vind...
Overigems komt mijn smaak over het algemeen wel overeen met die van vrouwen... En homo's wat dat betreft..
Nouk je mag best mn advies in de wind slaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En topsporters trainen nooit meer dan een uur achter elkaar?
Hmm, let me think.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap hetOf hij is homofoob omdat ie zelf homo is... Dat zie je toch ook wel eens?
Als ik zw eenmaal in bed heb, dan is t toch te laatquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een feest in bed.![]()
van gemiddeld 22 naar 32 uur, scheelt behoorlijk. Denk dat dat echt wel wennen wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, dat je mag blijven? Naar hoeveel uur werken ga je?
Dat zal idd wel ff ritme aanpassen zijn jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van gemiddeld 22 naar 32 uur, scheelt behoorlijk. Denk dat dat echt wel wennen wordt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik zw eenmaal in bed heb, dan is t toch te laat
Oh ja dat zal idd wennen zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van gemiddeld 22 naar 32 uur, scheelt behoorlijk. Denk dat dat echt wel wennen wordt.
Ik kan max 4 keer in de week sporten(in de sportschool). Het liefst verdeel ik de 2 uurtjes sporten ook over 's ochtends en 's middags maar dat lukt 1 dag in de week niet. Er zijn maar 2 dagen in de week dat ik 2 uur of langer sport, waarvan 1 dus verdeelt over 's ochtends en 's middags.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:36 schreef JoeyT het volgende:
Nouk je mag best mn advies in de wind slaan.
6 jaar lang als pers trainer gewerkt. Ook van topsporters.
Hou je gewoon aan t uur en sport dan wat vaker. Dubbele resultaat...
Jij bent een scharminkel. Doe niet zo raar. Maar je hebt wel een puntquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijken wij ook meteen minder vadsig he
Ik vind homo's tof, knap, goed gekleed...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap hetOf hij is homofoob omdat ie zelf homo is... Dat zie je toch ook wel eens?
dat klinkt niet bijster positief joey!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik zw eenmaal in bed heb, dan is t toch te laat
Dat is wel een verschil inderdaad! Maar wel fijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent een scharminkel. Doe niet zo raar. Maar je hebt wel een puntDat niet alleen. Ik ben zelf niet superslank nee, ook niet dik, maar ik ben ook gewoon stevig gebouwd voor een vrouw, geen fragiel poppetje. Ik heb er een grondige hekel aan als ik breder ben dan een man
Kijk eens aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, let me think.....
• Homo's vallen vaak op hem en denken dat ie ook zo is, maar hij snapt niet waarom
• Vind sporten erger om te missen dan seks met een vrouw
• Voelt zich dik en vindt dan seks niet fijn (dit is een +10)
• Hield niet van auto's
• Is kattig als een little bitch
OMG! I do think we have a winner here Sammz!
Maar het is ochtend, dus iedereen mag op z'n eigen tempo opstaan en waker worden (en uit de kast komen). Bovendien zit er een geil wijf naast 'm!
Dat!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:40 schreef Spirit82 het volgende:
Jij bent een scharminkel. Doe niet zo raar. Maar je hebt wel een puntDat niet alleen. Ik ben zelf niet superslank nee, ook niet dik, maar ik ben ook gewoon stevig gebouwd voor een vrouw, geen fragiel poppetje. Ik heb er een grondige hekel aan als ik breder ben dan een man
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is er geen weg terug! 'Liggen blijven kreng en kijk naar mij, dat doe ik nl ook!'?
Voor wie? Ik kom wel hoor..quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt niet bijster positief joey!
Dat is ook niet goed voor je hequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:42 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... als je vanaf maandag al vuurrode schouders hebt door de zon, dan mag je de opmerkingen "Ach dat kleurt bij en wordt bruin" wel wegwuiven en gaan denken "Ik ga straks vervellen als een slang", toch?
Ja ik ook, maar wat heeft dat er mee te maken? Of liggen die er ook bij, dan snap ik die vrouwen wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]. Geil wijf naast mw vroeg zich denk ik af waarom ik lachte...
Oja, ik vine Paul Walker, Brad Pitt en Ryan Reynolds heerlijk!
Ja. Heb je je huid wel goed ingesmeerd na het verbranden? Vet houden heeft een gunstig effect zodat je niet/niet zo erg vervelt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:42 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... als je vanaf maandag al vuurrode schouders hebt door de zon, dan mag je de opmerkingen "Ach dat kleurt bij en wordt bruin" wel wegwuiven en gaan denken "Ik ga straks vervellen als een slang", toch?
Ik heb me iedere dag laten aftersunnen 's ochtends en 's avondsquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Heb je je huid wel goed ingesmeerd na het verbranden? Vet houden heeft een gunstig effect zodat je niet/niet zo erg vervelt.
Ik moet blijkbaar uit de kast komen.... Voor Fok doe ik dat graag...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar wat heeft dat er mee te maken? Of liggen die er ook bij, dan snap ik die vrouwen wel.
over je prestaties in bed.quote:
Welja, nog zo'n homo die in onze vijver gaat vissen, shoo, shoo!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar uit de kast komen.... Voor Fok doe ik dat graag...
Oke. Afwachten dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me iedere dag laten aftersunnen 's ochtends en 's avonds![]()
En net zelf maar ff gedaan.
Groot verschil tussen dominant en egoistisch...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
over je prestaties in bed.
Maar goed, ik vind een egoist in bed op zn tijd best leuk.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
over je prestaties in bed.
Maar goed, ik vind een egoist in bed op zn tijd best leuk.
ik heb het dan ook niet over dominant.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Groot verschil tussen dominant en egoistisch...
Sperma != aftersun hequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me iedere dag laten aftersunnen 's ochtends en 's avonds![]()
En net zelf maar ff gedaan.
Een vriendin vertelde me laatst over weer een vriendin van haar waarbij de man alleen kon komen als er spiegels in de buurt waren. Dat moet Joey bijna wel geweest zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja tot op zekere hoogte! Ik stel me bij Joey zo voor dat ie het arme vrouwtje bruut aan de kant duwt tijdens de seks, omdat ze tussen hem en zijn spiegelbeeld durft te komen.
Ah okquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet over dominant.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een vriendin vertelde me laatst over weer een vriendin van haar waarbij de man alleen kon komen als er spiegels in de buurt waren. Dat moet Joey bijna wel geweest zijn
Mooi, meer vrouwen voor mij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, nog zo'n homo die in onze vijver gaat vissen, shoo, shoo!
Je kon me opdweilen toen ze dus vertelde dat ze samen met die vriendin bij de Ikea een grote staande spiegel gingen kopenquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Oh dat moet toch haast wel!
Hoe erg is dat!
Mooi dat het minder isquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed wel! Geen last van de ogen. Ik denk dat 't misschien vermoeidheid is, ook.
Dokter is op vakantie, dus ik wacht nog even.
Et is wel geil om te zien in de spiegelquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een vriendin vertelde me laatst over weer een vriendin van haar waarbij de man alleen kon komen als er spiegels in de buurt waren. Dat moet Joey bijna wel geweest zijn
Maar kijk jij dan meer naar jezelf of naar de vrouw?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Et is wel geil om te zien in de spiegel
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:54 schreef Spirit82 het volgende:
Je kon me opdweilen toen ze dus vertelde dat ze samen met die vriendin bij de Ikea een grote staande spiegel gingen kopen
Ik naar de vrouwquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar kijk jij dan meer naar jezelf of naar de vrouw?
Ok..quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:03 schreef Holy_Goat het volgende:
ik klikte per ongeluk op dit topic, maar....
deze banner is hier ook flink goed op zijn plaats
[ afbeelding ]
Vrouwen vinden dat wat minder, geloof ikquote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat wat minder, geloof ikIk vind het vreselijk iig
O... Maar het leek er op dus ik dacht Potatoe Potatoe!quote:
'Mijn god, kijk die buik'quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ookDan ga ik letten op die dingen waar ik juist helemaal niet aan wil denken op dat moment
naar het hele plaatjequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar kijk jij dan meer naar jezelf of naar de vrouw?
Vrouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Mijn god, kijk die buik'
'Jezus, vind je dat nou geil kijken?'![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Mijn god, kijk die buik'
'Jezus, vind je dat nou geil kijken?'![]()
onzekerheid doet dat met een mensquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat wat minder, geloof ikIk vind het vreselijk iig
quote:
Ja vreselijkquote:
Ja, zonder spiegels dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
echt he.... gewoon verstand op 0 en genieten
Haha, lekker dagje inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
10:30 afscheidsfeestje voor iedereen op de afdeling, 12:30 afscheidslunch buiten de deur, 17:00 BBQ en borrel. Gingen er elke dag maar mensen weg.
Ik ga het niet heel druk krijgen vandaag.
Ik ben niet meer zo'n rete-onzeker meisje als vroeger, maar ik heb mijn onzekerheden en mijn naakte lichaam is daar één vanquote:
Ik heb er ook veel bekenden zitten, maar ik ben er een keer geweest, en 1x terug denken aan die enorme plas bij de wc's waar je wel door moest, terwijl het niet had geregend, en alle andere faciliteiten die gewoon grondig kut zijn in vergelijking met de Nederlandse festivals en ik vind het plots niet meer zo erg. Over 2 weken naar de ZCquote:
Zonder aftersun!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Alsof ze je over je schouders wrijven zeker?
Qua line-up is RW geweldig. Maar qua hygiëne vond ik t ook smerig ja. Dixiesquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel bekenden zitten, maar ik ben er een keer geweest, en 1x terug denken aan die enorme plas bij de wc's waar je wel door moest, terwijl het niet had geregend, en alle andere faciliteiten die gewoon grondig kut zijn in vergelijking met de Nederlandse festivals en ik vind het plots niet meer zo erg. Over 2 weken naar de ZC
De zwartogige erwtjes, als afsluiterquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua line-up is RW geweldig. Maar qua hygiëne vond ik t ook smerig ja. Dixies
oh nou is pis ineens vies hequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
1x terug denken aan die enorme plas bij de wc's waar je wel door moest, terwijl het niet had geregend,
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De zwartogige erwtjes, als afsluiter![]()
![]()
.
Ik hoop echt dat ze het podium bestormen en dat ze ze volledig uit elkaar scheurenquote:
Ze willen blijkbaar dat iedereen een beetje op tijd opflikkert.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het podium bestormen en dat ze ze volledig uit elkaar scheuren.
Ja, dat moet het wel zijn, er is toch geen serieuze RW ganger die dat soort bubblegummuziek leuk vindt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar dat iedereen een beetje op tijd opflikkert.
Ik zou er ook niet blij van worden. Vooral als afsluiter, over anticlimax gesprokenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat moet het wel zijn, er is toch geen serieuze RW ganger die dat soort bubblegummuziek leuk vindt?.
MIjn broertje is er ook, die vond het echt een belediging.
Ik heb even naar de line-up gekeken, maar ik was zondag al weggegaan. Op de laatste dag staat er werkelijk niks boeiends.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat moet het wel zijn, er is toch geen serieuze RW ganger die dat soort bubblegummuziek leuk vindt?.
MIjn broertje is er ook, die vond het echt een belediging.
Inderdaad, wat is dat nou weer voor geneuzel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
'Pinkpop draait al op voor politie-inzet'
En voetbal niet... *zucht*
Ja wat een bullshitquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Bij voetbal kun je gewoon wanbeleid voeren en dan nog geld toe krijgen van de gemeente terwijl die verder overal op moeten bezuinigenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Ja idd, leuk een 4 daagsfestival, maar als je maar voor 3 dagen bands hebtquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb even naar de line-up gekeken, maar ik was zondag al weggegaan. Op de laatste dag staat er werkelijk niks boeiends.
Of we laten de politie weg, en we laten ze gewoon een tijdje tekeer gaan tegen elkaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:28 schreef missbehavin het volgende:
Terwijl ik denk dat die politie bij voetbal harder nodig is dan bij festivals
Wordt er ergens überhaupt nog uitgelegd waar die dubbele standaard vandaan komt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik betaal dus mee aan de evenementen waar ik wel heen ga (festivals) en waar ik niet heen ga (voetbal), andersom hoeven de voetbalsupporters alleen een bijdrage te leveren aan hun eigen hobby. Belachelijk. Zeker omdat bij Lowlands niet de stoeptegels uit de grond worden getrokken om een halve stad te slopen.
Zo jammer dat daar zo veel onschuldigen en materiaal bij verloren gaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of we laten de politie weg, en we laten ze gewoon een tijdje tekeer gaan tegen elkaar.
Dan dunnen ze zelf de harde kernen uit.
En op de dag dat de gemeente tientallen miljoenen naar je overmaakt geef je een groot deel van dat geld meteen weer uit aan spelers die een half jaar geleden 1/10e van die prijs waren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij voetbal kun je gewoon wanbeleid voeren en dan nog geld toe krijgen van de gemeente terwijl die verder overal op moeten bezuinigen
Ja echt bezopen wat er nu bij psv gebeurd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
En op de dag dat de gemeente tientallen miljoenen naar je overmaakt geef je een groot deel van dat geld meteen weer uit aan spelers die een half jaar geleden 1/10e van die prijs waren.
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom voetbalkaartjes 6% btw hebben en festivals 19%: sport is goed voor je! (op je luie reet naar anderen kijken die aan het sporten zijn blijkbaar dus ook)quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wordt er ergens überhaupt nog uitgelegd waar die dubbele standaard vandaan komt?
Groot grasveld, hek erom, tribunes erom heen, en kaartjes verkopen, de manier om nog wat geld te verdienen voor gemeentes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo jammer dat daar zo veel onschuldigen en materiaal bij verloren gaat.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom voetbalkaartjes 6% btw hebben en festivals 19%: sport is goed voor je! (op je luie reet naar anderen kijken die aan het sporten zijn blijkbaar dus ook)
Dat moet je niet onderschattenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al die biertjes hijsen is zo goed voor je armspieren!
Dat is het natuurlijk! Halve dagen stuiteren op een festival kost geen energie uiteraard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
En met rellen verbrand je veel calorieën!
Als je eerder vertrokken was had je niet hoeven rennenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister nog een stukje gerend voor de treinEn ik heb de trein gehaald. Twee keer zelfs.
/proud of self
Ja eh, nu niet verwachten dat het logisch is he!quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk! Halve dagen stuiteren op een festival kost geen energie uiteraard.
Laat haar nou even blij zijn jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je eerder vertrokken was had je niet hoeven rennen
Overstap, pikkie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je eerder vertrokken was had je niet hoeven rennen
Nou, dat hoop ik ook. Net als bij Ke$haquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het podium bestormen en dat ze ze volledig uit elkaar scheuren.
Brandon Flowersquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik ook. Net als bij Ke$ha
Maar Werchter heeft wel vaker zo'n vreemde eend in de bijt. 2 jaar terug Milk Inc
Black Eyed Peas..., eerste 2 albums vond ik nog wel leuk, daarna werd het baggerder en baggerder met als dieptepunt die Time of my life cover. Jezus crisis wat slechtDat als afsluiter is idd een anti-climax. Maar verdaan er wel leuke dingen vind ik:
Chemical Brothers *
QOTSA *
Warpaint
Kings of Leon
Arctic Monkeys *
Triggerfinger *
Goose *
Lissie
Coldplay
Portishead
Selah Sue *
I blame Coco *
Kaiser Chiefs *
All time low *
Digitalism *
Robyn *
Brandon Flowers *
Two door cinema club *
Alleen die met een * heb ik al gezien... dus ik mis niet heel veel.
Toch was t gezellig geweest
Dat lijkt me dan wel weer tof. Daarvoor zou ik wel naar Awakenings gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, er komt opzich nog wel leuk spul genoeg hoor, maar ik vind het echt een debiele afsluiter.
Alsof Awakenings afgesloten zou worden door Slayer.
Zoals in Eindhoven waar de gemeente de grond onder het stadion voor dik geld gekocht heeftquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij voetbal kun je gewoon wanbeleid voeren en dan nog geld toe krijgen van de gemeente terwijl die verder overal op moeten bezuinigen
Gelukkig is PSV goed bezig met het geld, meteen 19 miljoen uitgeven aan 3 nieuwe spelers.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals in Eindhoven waar de gemeente de grond onder het stadion voor dik geld gekocht heeft
Ik heb er geen enkele cd van, maar vind sommige nummers wel leuk, vandaar dat ik ze wel eens zou willen zien. Ik zou er echter geen kaartje voor kopen.quote:
Ja daar doelde ik ook grotendeels op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals in Eindhoven waar de gemeente de grond onder het stadion voor dik geld gekocht heeft
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja, er komt opzich nog wel leuk spul genoeg hoor, maar ik vind het echt een debiele afsluiter.
Alsof Awakenings afgesloten zou worden door Slayer.
Ik heb e rgeen verstand van, maar ik vind al die bedragen in de voetbalscene sowieso grofschandaligsmerig veel te hoog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig is PSV goed bezig met het geld, meteen 19 miljoen uitgeven aan 3 nieuwe spelers.
Ik heb ze al 2~3x hebben kunnen zien, maar telkens geskipped. Beetje zoutloze 13 in een dozijn pop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele cd van, maar vind sommige nummers wel leuk, vandaar dat ik ze wel eens zou willen zien. Ik zou er echter geen kaartje voor kopen.
Echt te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig is PSV goed bezig met het geld, meteen 19 miljoen uitgeven aan 3 nieuwe spelers.
Het is toch maar gemeenschapsgeld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb e rgeen verstand van, maar ik vind al die bedragen in de voetbalscene sowieso grofschandaligsmerig veel te hoog.
Als er iets anders leuks tegelijk zou staan zou ik het ook skippen. Maar anders zou ik wel ff gaan kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ze al 2~3x hebben kunnen zien, maar telkens geskipped. Beetje zoutloze 13 in een dozijn pop.
En dus weer geen champions league, kunnen ze over 2 jaar weer bij de gemeente aankloppen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is toch maar gemeenschapsgeld.
En PSV wordt dit jaar weer gewoon 3e.
Mja. Pomp het dan in Strijp-S zodat dat een beetje opschiet.quote:
Misbruikt!quote:
Dat is bij de meeste massagesalons toch zo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
*hijgstem* Je t'aaaaime.... laat al je spiertjes maar eens lekker ontspannen... bij massage-salon Yu & Mi aan de Leenderweg in Eindhoven.... ohhh......
Mja.Blijf het maar stug massagesalon noemen daar ja
Iedereen weet wel beter! Zeker met zo'n reclame.
Moet ie daarvoor niet aan de Edisonstraat zitten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
*hijgstem* Je t'aaaaime.... laat al je spiertjes maar eens lekker ontspannen... bij massage-salon Yu & Mi aan de Leenderweg in Eindhoven.... ohhh......
Mja.Blijf het maar stug massagesalon noemen daar ja
Iedereen weet wel beter! Zeker met zo'n reclame.
De edisonstraat is niet meer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet ie daarvoor niet aan de Edisonstraat zitten?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De edisonstraat is niet meer.
Nou ja, de straat is er nog wel, maar er zitten geen hoeren meer.
Dat si het van Baeckelandplein geworden
Jahquote:
Gezellig, zo op een pleinquote:
Vrijdag laatste training en dikke vette afterborrel in de minibarquote:
Het zijn wel leuke aankopen ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
PSv doet zo wel goede zaken, wordt misschien toch wel wat volgend jaar...
Het was een betere zaak geweest mij dta geld te geven. Vind ik dan weer persoonlijk. Ik spoel het niet door de plee!quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
PSv doet zo wel goede zaken, wordt misschien toch wel wat volgend jaar...
Welke film? En welke dierentuin?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijdag laatste training en dikke vette afterborrel in de minibar
Zaterdag naar de dierentuin
Zondag filmmarathon
Het is een van de rustigere weekenden sinds tijden. FINALLY!
Dat krijg je als een vriendje hebt hèquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Het is een van de rustigere weekenden sinds tijden. FINALLY!
Weten we nog niet precies. DVD/AVI's.... ik denk Submarino en El secreto de sus ojos. Meestal halen we 4 films ongeveer.quote:
Blijdorp. Dat is nl al zoooooo lang geleden!quote:En welke dierentuin?
Nou dit was meer vanwege alle trainingsweekenden vanaf Januari en de afgelopen 2 weekenden voorstellingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat krijg je als een vriendje hebt hè
Daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Blijdorp. Dat is nl al zoooooo lang geleden!
Blijdorp is mooi ja. Ook al te lang geleden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weten we nog niet precies. DVD/AVI's.... ik denk Submarino en El secreto de sus ojos. Meestal halen we 4 films ongeveer.
[..]
Blijdorp. Dat is nl al zoooooo lang geleden!
Mag je wel geven hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweestWil ik ook nog eens heen.
Heb nog vrijkaartjes liggen voor Artis, ook leuk, maar wel gezien nu.
ik zou er ook heel veel goeds mee kunnen doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een betere zaak geweest mij dta geld te geven. Vind ik dan weer persoonlijk. Ik spoel het niet door de plee!
Ik ga vanavond naar Club Air, morgen bij een vriendin borrelen, zaterdag Golfen en daarna met vriendin een hapje eten en de stad in.quote:
Ik ga meestal naar Burgers Zoo, maar die heb ik nou onderhand wel gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blijdorp is mooi ja. Ook al te lang geleden.
jep de woonkamer en keuken voorzien van laminaat....quote:
Daar moet ik ook nog een x heen, Club Air.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Club Air, morgen bij een vriendin borrelen, zaterdag Golfen en daarna met vriendin een hapje eten en de stad in.
Zondag vermoedelijk brak
Zo ga ik altijd naar Artis, of meestal, omdat we in de buurt wonen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Burgers Zoo, maar die heb ik nou onderhand wel gezien
En Blijdorp is denk ik al zeeeeker 15 jaar geleden.
Ja dat is meestal 1 van de laatste dingen. Lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
jep de woonkamer en keuken voorzien van laminaat....
en dan ben ik toch wel redelijk uitgeklutst en kan ik inrichten
Kloptquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog een x heen, Club Air.
Da's toch die in de oude iT he?
quote:Yeah!!! We zijn er al! Lekker in de zon op een stoeltje met een koud biertje! xxx
quote:Maak me niet jaloers jongeman of ik kom hoogstpersoonlijk je pilsje en je kastdeuren jatten!!!
Die lillike Brazilianen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Weekend, morgen verjaardagsfeestje in de kroeg, Zaterdag optreden van bevriende band, verder niet zoveel eigenlijk.
Nope, dit zijn normale mensenquote:
Ik weet ei'k niet of ik ooit in Artis geweest ben, bedenk ik me nuquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ga ik altijd naar Artis, of meestal, omdat we in de buurt wonen.
Maar Blijdorp is echt mooi groot en ruim.
Bij Artis vaak het gevoel dat ze de helft van de dieren weg moeten doen om de rest meer ruimte te geven.
Zou zelf werpen etc meer dan 7500 kosten? Ja al die pufklasjes en vaginale hechtingen zijn natuurlijk ook niet voor nietsquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)kocht-7500-euro.html
7500 voor een baby, da's ook niet duurScheelt zelf werpen.
Das 627.500 euro te veel, en zelfs daar zou ik nog over twijfelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:36 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)kocht-7500-euro.html
7500 voor een baby, da's ook niet duurScheelt zelf werpen.
In china doen ze het tussen het rijstplukken doorquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou zelf werpen etc meer dan 7500 kosten? Ja al die pufklasjes en vaginale hechtingen zijn natuurlijk ook niet voor niets
Korreltje 1002, korreltje 1003, korreltje 1004,quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In china doen ze het tussen het rijstplukken door.
Ja het is toch Artisquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet ei'k niet of ik ooit in Artis geweest ben, bedenk ik me nu
Wij gingen meestal naar Antwerpen of Arnhem. Emmen geloof ik ook wel 's geweest.
Scheer je het dan?quote:
Je mept rijst? Zo MEP MEP uit huj jasje?quote:
Je snijdt de planten af, en de stengels met de rijst er aan sla je er af.quote:
Zoals vroegerquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je snijdt de planten af, en de stengels met de rijst er aan sla je er af.
Al dan niet met behulp van een machine.
Kortom ik heb het gedaan met een machine. Die kan behoorlijk hard rond draaien en daar hou je de stengels tegen aan. Dan wordt de rijst er dus min of meer afgeslagen.
Met plukken zou je volgend jaar nog bezig zijn met 1 plant.
quote:
Nee hoor, dat is helemaal zoals nu.quote:
Gisteren Max Havelaar Pandanrijst gekocht. Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vroegah toen je na 1 jaar 1 kopje Lassi Toverrijst had, maar wij daar in het Westen nog lekker niet bij nadachten
ik vind je een beetje eng worden....quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren Max Havelaar Pandanrijst gekocht. Een betere wereld begint bij jezelf.![]()
PVDA-leerlingquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gisteren Max Havelaar Pandanrijst gekocht. Een betere wereld begint bij jezelf.![]()
Straks ga ik nog links stemmen
Nu pas?quote:
Smerige harige hippiequote:Op donderdag 30 juni 2011 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pandanrijst.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:58 schreef Godtje het volgende:
De voorkeur van TS vermoed ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:12 schreef rival het volgende:
een beetje laat maar wat is dat met de TT trouwens?
ik voel me er ongemakkelijk bij.
Geitenwollengodtje dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hippie term kan je voor E_M bewaren.
Die naam is ook voorgoed verpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |