SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
En daar gaat mijn eetlustquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff is het weer zover, vandaag geen zin me in mn jurk te hijzen hoor
Ik ga met je meequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:27 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik laat de heren fijn dress up spelen, ik ga naar bed
Weltrustequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:27 schreef missbehavin het volgende:
Nou ik laat de heren fijn dress up spelen, ik ga naar bed
Oh no you don'tquote:
Een nachtmerrie meer of minder maakt in mijn geval niet uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
I will hunt you in your dreams.....
Daarom.... gaat wel goed komen dus vannachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een nachtmerrie meer of minder maakt in mijn geval niet uit
Zo snel gaat dat niet meer hoor.quote:
* Spezza19 doet scream masker opquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet meer hoor.
Nee. Geen idee wat dat was..quote:
Zodat ik niet zo schrik van je gezicht, hoe attent!quote:
En daar kom je nu achter?quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:29 schreef Spirit82 het volgende:
Morning!! Kwart over 7 al op kantoor... Ik ben niet wijs
Hee, ik zou niet durvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je kritiek op mijn planning of op mijn geestelijke gesteldheid?
Ik om kwart voorquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:29 schreef Spirit82 het volgende:
Morning!! Kwart over 7 al op kantoor... Ik ben niet wijs
Teveel sporten? Dat bestaat toch niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:31 schreef JoeyT het volgende:
Overigens heb ik teveel gesport de afgelopen tijd. Ik ga minderen blehhh...
Wat ben jij goed afgerichtquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik zou niet durven
Plus vrouw he, nutteloos
Ziek in je hoofd en jaweeelll!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik om kwart voor![]()
[..]
Teveel sporten? Dat bestaat toch niet?
quote:
. Van de afgelopen 55 dagen, 53 keer gesport... Ik ga terug naar 6x pw sportenquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik om kwart voor![]()
[..]
Teveel sporten? Dat bestaat toch niet?
Netjes. Altijd in de sportschool? Of ook buiten hardlopen oid?quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:56 schreef JoeyT het volgende:
Van de afgelopen 55 dagen, 53 keer gesport... Ik ga terug naar 6x pw sporten
Sla t spinnen over... Nogmaals 2 uur werkt minder dan 1 uur sport..quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer een uurtje spinnen en daarna voor het eerst kickboksen
Actievelingquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer een uurtje spinnen en daarna voor het eerst kickboksen
Het werkt niet minder, het tweede uur heeft alleen minder effect. En Nouk is gewoon een addictquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sla t spinnen over... Nogmaals 2 uur werkt minder dan 1 uur sport..
Ene dag kracht. Andere cardio. Cardio doe ik regelmatig buiten...quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Netjes. Altijd in de sportschool? Of ook buiten hardlopen oid?
Je lichaam gaat na 45 minuten grote hoeveelheden cortisol aanmaken. Na een uur moet je stoppen... Het tweede uur is zinloze afbeuling...quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het werkt niet minder, het tweede uur heeft alleen minder effect. En Nouk is gewoon een addict
6x is teveel, overbelast je je spieren. Plus juist in die rustdagen groeien ze het hardstquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
. Van de afgelopen 55 dagen, 53 keer gesport... Ik ga terug naar 6x pw sporten
Seks?quote:
Is ook fijnquote:
Natuurlijk wel!quote:
En hoe veel trainen topsporters? 6 keer kan prima met t juiste schema... Idd niet 6 x pw jezelf afbeulen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
6x is teveel, overbelast je je spieren. Plus juist in die rustdagen groeien ze het hardst
Ik nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj jullie zijn allemaal zo sportief
Lekkerder fan seks!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj jullie zijn allemaal zo sportief
quote:
Dan heb je gewoon de verkeerde soort seks.quote:
Met vrouwen... Dan is t sowieso verkeerd toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde soort seks.
Haha jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon de verkeerde soort seks.
Maandje zonder seks of maandje zonder sporten... Keuze is voor mij snel gemaakt...quote:
Ik heb ze dan ook t liefst droog...quote:
Da's alleen als je seks met StBabylon hebt, dat nattequote:
Het liefst wel, zij nat van zichzelf, zaad, zweet, heel af en toe plasquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's alleen als je seks met StBabylon hebt, dat natte
Allemaal samenlopend in het putje genaamd navel?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het liefst wel, zij nat van zichzelf, zaad, zweet, heel af en toe plas
Ik voel me vadsig als ik niet sport... En ik vind seks kut als ik me vadsig voelquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou er toch niet aan moeten denken zo lang geen seks te hebben als dat ik niet sport![]()
Ik wil gewoon de bus naar Werchter pakken!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:21 schreef stbabylon het volgende:
Zo blij dat ik niet de bus naar Schier pak. Helemaal ramvol met luidruchtige basisschoolkinderen.
Joey, je lijkt wel een wijfquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel me vadsig als ik niet sport... En ik vind seks kut als ik me vadsig voel
Ik durfde het niet te zeggen na gisterquote:
Leave it to me babequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen na gister
Ik kijk gewoon graag naar mezelf als ik neuk en dan wil ik geen vet zien...quote:
Sport belangrijker dan seks. Beste kroniek in je hoofd kerel. Ik zou er eens over kletsen met een professional.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik voel me vadsig als ik niet sport... En ik vind seks kut als ik me vadsig voel
Ik heb liever een man met een vetlaagje dan een met een afgetraind lijfquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oh dan maakt het ook niet uit hoe ik er uit zie, als je toch alleen naar jezelf kijktquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon graag naar mezelf als ik neuk en dan wil ik geen vet zien...
Maar nu heb ik wel zin gekregen... Neuken?
Lijken wij ook meteen minder vadsig hequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb liever een man met een vetlaagje dan een met een afgetraind lijf
Ik heb liever een man die naar mij kijkt tijdens de seks ipv naar zichzelfquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je loopt net te zwijmelen over plasseks met je vriend...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen na gister
Die van Ang3l is heel goed, die schopt ze persoonlijk de kast uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je loopt net te zwijmelen over plasseks met je vriend...
Overigens denken homo's vaak dat ik wel in ben voor wens nachtje... Ik begrijp nooit echt waarom. Hoe is jullie gaydar? Geen hetero denkt dat ik homo ben...
Ja, want wat moet je doen als je dik bent? Naast een nog dikker ding gaan staan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijken wij ook meteen minder vadsig he
Zeg niet dat het niet kan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hoe veel trainen topsporters? 6 keer kan prima met t juiste schema... Idd niet 6 x pw jezelf afbeulen...
Maar je hebt mooi uit t boekje voorgelezen
Waar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Iedereen heeft liefde.
Waar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je loopt net te zwijmelen over plasseks met je vriend...
Ja da's een radar compleet met geweer erbij. Soort van heatseeking missile. BOOMMMMMM!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van Ang3l is heel goed, die schopt ze persoonlijk de kast uit
Volgens mij is er iemand homofoob of zo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar?Volgens mij lees je niet goed
Maar gaan we weer katten?
Ja ik dus niet. T gaat me ook niet om wat de vrouw mooi vindt, maar om wat ik mooi vind...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En topsporters trainen nooit meer dan een uur achter elkaar?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:07 schreef JoeyT het volgende:
En hoe veel trainen topsporters? 6 keer kan prima met t juiste schema... Idd niet 6 x pw jezelf afbeulen...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van Ang3l is heel goed, die schopt ze persoonlijk de kast uit
Goed welquote:
O die mogen met wat rijst, zeewier en wasabi zo op een bordje, want die lust ik rauwquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand homofoob of zo.
Ik snap hetquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die mogen met wat rijst, zeewier en wasabi zo op een bordje, want die lust ik rauwdaar kan ik best tegen. Ben er alleen niet altijd voor in de stemming. Soms wil ik gefrituurd!
Nee joh, de ochtend is voor liefde... Bovendien zit er een geil wijf naast me. Dus ben blij...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar?Volgens mij lees je niet goed
Maar gaan we weer katten?
Gefeliciteerd nog, dat je mag blijven! Naar hoeveel uur werken ga je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga maar ns kijken hoe meer werken me bevalt en dan weer ns sporten.
Volgens mij ben jij ook een feest in bed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik dus niet. T gaat me ook niet om wat de vrouw mooi vindt, maar om wat ik mooi vind...
Overigems komt mijn smaak over het algemeen wel overeen met die van vrouwen... En homo's wat dat betreft..
Nouk je mag best mn advies in de wind slaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En topsporters trainen nooit meer dan een uur achter elkaar?
Hmm, let me think.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap hetOf hij is homofoob omdat ie zelf homo is... Dat zie je toch ook wel eens?
Als ik zw eenmaal in bed heb, dan is t toch te laatquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een feest in bed.![]()
van gemiddeld 22 naar 32 uur, scheelt behoorlijk. Denk dat dat echt wel wennen wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, dat je mag blijven? Naar hoeveel uur werken ga je?
Dat zal idd wel ff ritme aanpassen zijn jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van gemiddeld 22 naar 32 uur, scheelt behoorlijk. Denk dat dat echt wel wennen wordt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik zw eenmaal in bed heb, dan is t toch te laat
Oh ja dat zal idd wennen zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van gemiddeld 22 naar 32 uur, scheelt behoorlijk. Denk dat dat echt wel wennen wordt.
Ik kan max 4 keer in de week sporten(in de sportschool). Het liefst verdeel ik de 2 uurtjes sporten ook over 's ochtends en 's middags maar dat lukt 1 dag in de week niet. Er zijn maar 2 dagen in de week dat ik 2 uur of langer sport, waarvan 1 dus verdeelt over 's ochtends en 's middags.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:36 schreef JoeyT het volgende:
Nouk je mag best mn advies in de wind slaan.
6 jaar lang als pers trainer gewerkt. Ook van topsporters.
Hou je gewoon aan t uur en sport dan wat vaker. Dubbele resultaat...
Jij bent een scharminkel. Doe niet zo raar. Maar je hebt wel een puntquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijken wij ook meteen minder vadsig he
Ik vind homo's tof, knap, goed gekleed...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap hetOf hij is homofoob omdat ie zelf homo is... Dat zie je toch ook wel eens?
dat klinkt niet bijster positief joey!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik zw eenmaal in bed heb, dan is t toch te laat
Dat is wel een verschil inderdaad! Maar wel fijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent een scharminkel. Doe niet zo raar. Maar je hebt wel een puntDat niet alleen. Ik ben zelf niet superslank nee, ook niet dik, maar ik ben ook gewoon stevig gebouwd voor een vrouw, geen fragiel poppetje. Ik heb er een grondige hekel aan als ik breder ben dan een man
Kijk eens aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, let me think.....
• Homo's vallen vaak op hem en denken dat ie ook zo is, maar hij snapt niet waarom
• Vind sporten erger om te missen dan seks met een vrouw
• Voelt zich dik en vindt dan seks niet fijn (dit is een +10)
• Hield niet van auto's
• Is kattig als een little bitch
OMG! I do think we have a winner here Sammz!
Maar het is ochtend, dus iedereen mag op z'n eigen tempo opstaan en waker worden (en uit de kast komen). Bovendien zit er een geil wijf naast 'm!
Dat!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:40 schreef Spirit82 het volgende:
Jij bent een scharminkel. Doe niet zo raar. Maar je hebt wel een puntDat niet alleen. Ik ben zelf niet superslank nee, ook niet dik, maar ik ben ook gewoon stevig gebouwd voor een vrouw, geen fragiel poppetje. Ik heb er een grondige hekel aan als ik breder ben dan een man
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan is er geen weg terug! 'Liggen blijven kreng en kijk naar mij, dat doe ik nl ook!'?
Voor wie? Ik kom wel hoor..quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt niet bijster positief joey!
Dat is ook niet goed voor je hequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:42 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... als je vanaf maandag al vuurrode schouders hebt door de zon, dan mag je de opmerkingen "Ach dat kleurt bij en wordt bruin" wel wegwuiven en gaan denken "Ik ga straks vervellen als een slang", toch?
Ja ik ook, maar wat heeft dat er mee te maken? Of liggen die er ook bij, dan snap ik die vrouwen wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]. Geil wijf naast mw vroeg zich denk ik af waarom ik lachte...
Oja, ik vine Paul Walker, Brad Pitt en Ryan Reynolds heerlijk!
Ja. Heb je je huid wel goed ingesmeerd na het verbranden? Vet houden heeft een gunstig effect zodat je niet/niet zo erg vervelt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:42 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... als je vanaf maandag al vuurrode schouders hebt door de zon, dan mag je de opmerkingen "Ach dat kleurt bij en wordt bruin" wel wegwuiven en gaan denken "Ik ga straks vervellen als een slang", toch?
Ik heb me iedere dag laten aftersunnen 's ochtends en 's avondsquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Heb je je huid wel goed ingesmeerd na het verbranden? Vet houden heeft een gunstig effect zodat je niet/niet zo erg vervelt.
Ik moet blijkbaar uit de kast komen.... Voor Fok doe ik dat graag...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar wat heeft dat er mee te maken? Of liggen die er ook bij, dan snap ik die vrouwen wel.
over je prestaties in bed.quote:
Welja, nog zo'n homo die in onze vijver gaat vissen, shoo, shoo!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar uit de kast komen.... Voor Fok doe ik dat graag...
Oke. Afwachten dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me iedere dag laten aftersunnen 's ochtends en 's avonds![]()
En net zelf maar ff gedaan.
Groot verschil tussen dominant en egoistisch...quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
over je prestaties in bed.
Maar goed, ik vind een egoist in bed op zn tijd best leuk.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
over je prestaties in bed.
Maar goed, ik vind een egoist in bed op zn tijd best leuk.
ik heb het dan ook niet over dominant.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Groot verschil tussen dominant en egoistisch...
Sperma != aftersun hequote:Op donderdag 30 juni 2011 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me iedere dag laten aftersunnen 's ochtends en 's avonds![]()
En net zelf maar ff gedaan.
Een vriendin vertelde me laatst over weer een vriendin van haar waarbij de man alleen kon komen als er spiegels in de buurt waren. Dat moet Joey bijna wel geweest zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja tot op zekere hoogte! Ik stel me bij Joey zo voor dat ie het arme vrouwtje bruut aan de kant duwt tijdens de seks, omdat ze tussen hem en zijn spiegelbeeld durft te komen.
Ah okquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet over dominant.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een vriendin vertelde me laatst over weer een vriendin van haar waarbij de man alleen kon komen als er spiegels in de buurt waren. Dat moet Joey bijna wel geweest zijn
Mooi, meer vrouwen voor mij.quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, nog zo'n homo die in onze vijver gaat vissen, shoo, shoo!
Je kon me opdweilen toen ze dus vertelde dat ze samen met die vriendin bij de Ikea een grote staande spiegel gingen kopenquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Oh dat moet toch haast wel!
Hoe erg is dat!
Mooi dat het minder isquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed wel! Geen last van de ogen. Ik denk dat 't misschien vermoeidheid is, ook.
Dokter is op vakantie, dus ik wacht nog even.
Et is wel geil om te zien in de spiegelquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een vriendin vertelde me laatst over weer een vriendin van haar waarbij de man alleen kon komen als er spiegels in de buurt waren. Dat moet Joey bijna wel geweest zijn
Maar kijk jij dan meer naar jezelf of naar de vrouw?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Et is wel geil om te zien in de spiegel
quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:54 schreef Spirit82 het volgende:
Je kon me opdweilen toen ze dus vertelde dat ze samen met die vriendin bij de Ikea een grote staande spiegel gingen kopen
Ik naar de vrouwquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar kijk jij dan meer naar jezelf of naar de vrouw?
Ok..quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:03 schreef Holy_Goat het volgende:
ik klikte per ongeluk op dit topic, maar....
deze banner is hier ook flink goed op zijn plaats
[ afbeelding ]
Vrouwen vinden dat wat minder, geloof ikquote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden dat wat minder, geloof ikIk vind het vreselijk iig
O... Maar het leek er op dus ik dacht Potatoe Potatoe!quote:
'Mijn god, kijk die buik'quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ookDan ga ik letten op die dingen waar ik juist helemaal niet aan wil denken op dat moment
naar het hele plaatjequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar kijk jij dan meer naar jezelf of naar de vrouw?
Vrouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Mijn god, kijk die buik'
'Jezus, vind je dat nou geil kijken?'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |