Kocht vanavond in een groentewinkel in Amsterdam een bakje gemengd vers fruit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef psaexorp het volgende:
Ik ken helaas maar 殚n grieks nummer, maar goed alle beetjes helpen nietwaar?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef horned_reaper het volgende:
De beste griekse artiest is ZONDER twijfel Yanni![]()
Alleen voor deze muziek had ik eigenlijk al in Griekenland moeten wonen! ^^
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Fallen het volgende:
Nou vind ik het best leuk om hier af en toe wat te dumpen, maar zijn er nog mensen op zoek naar iets bijzonders? Of is het gewoon een youtube link-dump topic met alles wat ook maar enigszins met Griekenland /Griekse muziek te maken heeft?
En is er ook nog een context? Is er behoefte aan inhoudelijke discussie over de muziek en/of muziekstijl? Laika/rembetika, dimotika/nisiotika, pop, rock, hiphop? Of maakt het allemaal niet uit?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En zulke dingen zijn al HELEMAAL welkom !!!
Componist ; Yannis Markopoulos![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Ok, ik ga niet op al die linkjes klikken maar er zitten hier blijkbaar wat Griekse muziekkenners.
Ik houd wel van die Griekse folk, of invloeden daarvan, dus ik vraag me af of er artiesten zijn die dat combineren met wat vlottere muziek of rock ofzo.
Steeds als ik Griekse muziek zoek kom ik bij van die 'slijmballenmuziek' uit, en alle linkjes in dit topic die ik wel heb aangeklikt waren niet veel beter,
maar misschien weet iemand hier wel een beetje wat voor iets ik zoek.
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 09:00 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie foto bij deze Griekse volksmuziek
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Yanni uit Griekenland was jarig , vrienden uit Venezuela en Tokyo-Japan kwamen muziek maken.
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jassas Adio kai Kalinichta !
Weten die kaaskoppen veelquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Welkom in het Grieks muziek topic deel 2.
Elliniki Musiki.
[..]
Kocht vanavond in een groentewinkel in Amsterdam een bakje gemengd vers fruit.
Zag een hollandse krop sla liggen die 1.85 kost, vond ik veel te duur.
De groentenman zei ja het is Hollandse sla , alles wat uit Holland komt is nu toch duur, toch?
Want er moet weer een hoop geld naar Griekenland, naar die luie grieken.
Met liefde gemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Opa ! Fluitertje wat een OP![]()
zelfs dat woord hebben ze gejat van die Griekenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Met liefde gemaakt.
Lees op Fok steeds meer over Opa!
Afkorting van openingspost?
Of griekse opa?
mooi...quote:
Dit is wel bijzonder, nooit geweten dat Liesbeth List een lied heeft gezongen uit dequote:Op zondag 3 juli 2011 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.google.nl/url?(...)fLyJyPejSpraTPU9A6WQ
Eindelijk gevonden.
Dus gaan we effe naar Yanniquote:Op zondag 3 juli 2011 14:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Yanni Γιάννης Χρυσομάλλης Yiannis Hrysomallis
Ja, er is een cd van. Liesbeth List zingt Theodorakis. Maar staat niet op You Tube.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een mooie weer allemaal !
[..]
Dit is wel bijzonder, nooit geweten dat Liesbeth List een lied heeft gezongen uit de
Mikis Theodorakis - Mauthausen Cyclus.
Ik vind deze toch wel de mooiste...
meer post ik er niet van anders geraken we straks allemaal in een depressie![]()
en da's niet de bedoeling
nee ...quote:Op zondag 3 juli 2011 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, er is een cd van. Liesbeth List zingt Theodorakis. Maar staat niet op You Tube.
Nee, nu maar weer wat vrolijks he, een depressie kunnen we niet gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
That is a good movie we are going to see this if you are here....quote:
Antique - Opa Opaquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Opa ! Fluitertje wat een OP![]()
quote:
Ik vergeef jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kalinichta !
![]()
klinkt best mooi, mijn hart maakt een sprongetje FANN, wat heb ik genoten die avond samen met jou het Eurov te volgen, dnk jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze had ik voor jou bewaard![]()
neukenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klinkt best mooi, mijn hart maakt een sprongetje FANN, wat heb ik genoten die avond samen met jou het Eurov te volgen, dnk je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Greek Version of Mamma Mia van Abba !
die hebben vast wel een ietsiepietsie ouzo in hun mik
quote:
is simply the best!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TZIMIS PANOUSIS
![]()
I am starting to like this fat bastard![]()
Antonis Kalogiannis: Omorfi Mou Katerina / O My lovely Katerina / O Mijn mooie Katerinaquote:
Efharisto!(if they are not on strike again..quote:
I am praying right now... J...s F......g C...tquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef Yiozhik het volgende:
[..]
Efharisto!(if they are not on strike again..)
Wow !!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Mikis Theodorakis
Vasilis Papakonstantinou
To Σφαγείο
Μίκης Θεοδωράκης
Βασίλης Παπακωνσταντίνου
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef Yiozhik het volgende:
Efharisto!(if they are not on strike again..)
Nog meer reacties:quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Kocht vanavond in een groentewinkel in Amsterdam een bakje gemengd vers fruit.
Zag een hollandse krop sla liggen die 1.85 kost, vond ik veel te duur.
De groentenman zei ja het is Hollandse sla , alles wat uit Holland komt is nu toch duur, toch?
Want er moet weer een hoop geld naar Griekenland, naar die luie grieken.
Nouhou... als het dit soort figuren zijn kunnen ze beter wegblijvenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nog meer reacties:
Griekenland krijgt 109 miljard nieuwe steun .
Emigreer naar Griekenland. Je kunt daar nog wat verdienen en vervroegd met pensioen.
Een prachtig land waar dromen en mooi weer uitkomen.
Als die Grieken niet willen werken tot 65 jaar en geen belasting betalen
dan lossen ze dat zelf maar op.
Gasopbrengst is al naar Griekenland, nu onze pensioenen nog.
Europa mag krom liggen voor die luie Grieken .
Dit moet alleen maar gebeuren om de EU in stand te houden.
Het einde van de Banken en Pensioenfondsen.
Kan nu heel Nederland gratis naar Griekenland op vakantie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en laat hij of zij een iets anders lezen dan de Telegraaf...![]()
http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,775301,00.html
The People Behind the Numbers
07/19/2011
Greece Threatened with Widespread, Long-Term Poverty
Greece is tightening its belt -- and the number of people living in poverty is surging as a result.
Thousands line up in front of food banks and resort to rifling through rubbish bins
The country's financial crisis is rapidly turning into a social one -- while wealthy tax evaders
manage to get off scot-free.
etc. etc. etc. knipje
Skyrocketing Need
Spyros Xaplanteris has been coming to the food bank for a year. His shirt is greasy, his trousers
tattered. "I'm driven here by need," he say. The 62-year-old lost his job in the storeroom of a Hilton
hotel. "It hurts," he says. "But what am I supposed to do? I'm broke."
Het is een lang artikel en ik weet niet of zulke mensen dat wel aankunnen !![]()
anders kan hij of zij nog altijd ''plaatjes kijken''![]()
foto's van "the full catastrophe"
http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-70577.html
en nu MUZIEK !!!!![]()
i have try to explane Pediquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef Yiozhik het volgende:
It's of no use helping Greece!
They'll never get out of their crisis.Over a million people that work for the state are overpaid( at least double salaries than the rest Greeks),and are simply more than the state needs and can afford to pay.
But,anyway,the government ordered 2 U boats from Germany early this year...(a 2 billion deal!)so Frau Merkel must be very happy!
http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1204370
last song,I'm switching to russian music,I like it better anyway...(if there's still a topic!)
Efxaristw.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef Yiozhik het volgende:
last song,I'm switching to russian music,I like it better anyway...(if there's still a topic!)
Kalimera Fluitertje ....quote:Op zondag 24 juli 2011 02:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Was ook nog wakker Fanny. Welterusten.
Pedi......... i think you need some Sauerstoffquote:
yes I do...hahahhaahh...Bitchquote:Op zondag 24 juli 2011 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Pedi......... i think you need some Sauerstoff![]()
quote:
....водка,Bitch...quote:
Be careful !!!quote:
Come to Mamaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:51 schreef Yiozhik het volgende:
lekker koffie and soesjes for breakfast....![]()
Mama,I'm home!Where are the god damn soesjes... (Verdamt noch mal !quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Come to Mama![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoi Lavenderr, dank je wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
(weet niet of deze al voorbij gekomen is)
Yanni - For All Seasons [Live: The Concert Event 2006]quote:
Dank je Fanny, een ontzettend lekker nummer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Yanni - For All Seasons [Live: The Concert Event 2006]
Kalinichta Fluitertje...
Efcharisto Para Poli Fluitertje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.English Lyrics
Daar zou je toch wel een wijntje mee willen drinken !quote:
Eleftheria Eleftheriou OLA 10-Kopse kai moirase
Κόψε και μοίρασε - Ελεονώρα Ζουγανέλη
Gesneden en verdeeld - Eleonora Zouganeli
ja echt laatste, ik was nog wakker....![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 15-08-2011 02:42:38 ]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Luie griek met pensioen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.greek lyrics
[ Bericht 3% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 18-08-2011 08:19:39 (beter clipje enzo...) ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Doorwerken zal je.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk Tuinfluiter, die oude Griek met zijn opblaasbeest aan het strand.
Fann, mooie liedjes weer![]()
Hou op schei uit ik heb net een uur zitten lerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
En het Griekse alpha/beta mag ook niet ontbreken natuurlijk![]()
en op geheel andere wijze
da's wel iets heel anders dan anders maar via die kwam ik weer op deze..quote:
Is van het zelfde albumquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
da's wel iets heel anders dan anders maar via die kwam ik weer op deze..
is juist wel grappig om ook eens op iets heel anders te komen
even verder neuzen straks
Ja hoor daar kan ik je mee helpen !quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:52 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoop dat jullie mij konden helpen.
Ik ben op zoek naar de songtekst van dit lied.![]()
Ja, ik heb al ge-googled, maar met mijn geringe Griekse taalkennis, kom ik er niet goed uit.
Giannis Ploutarhos - Anasa Mou
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.English LyricsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[ Bericht 38% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 24-08-2011 13:00:13 ]
Goin' Through - Kalimera Elladaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Goin trough & children spyros lamprou.
[ afbeelding ]
Mooi Fluitertje.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Mikis Theodorakis & Vassilis Saleas - The Violent
Luie en De Slimmerd.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi Fluitertje.
Fann die Vasilis Laseas is idd ook een goeie.
Ja leuk he Fanny.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Fluitertje dankzij jou heb ik die vasilis saleas gosert ontdekt !![]()
Mooi.... Ik heb hem alles al bijna beluistert,
Hoi Lavenderr, fijne dag toegewenst.quote:
Ja... die Yio hep der wel verstand vanquote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja leuk he Fanny.
Dankzij Yio ben ik nu helemaal gek op
MARIA DIMITRIADI
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |