SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kalinichta !
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt best mooi, mijn hart maakt een sprongetje FANN, wat heb ik genoten die avond samen met jou het Eurov te volgen, dnk jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze had ik voor jou bewaard![]()
neukenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klinkt best mooi, mijn hart maakt een sprongetje FANN, wat heb ik genoten die avond samen met jou het Eurov te volgen, dnk je
Op maandag 18 juli 2011 18:08 schreef tuinfluiter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Greek Version of Mamma Mia van Abba !
die hebben vast wel een ietsiepietsie ouzo in hun mik
quote:
is simply the best!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
TZIMIS PANOUSIS
![]()
I am starting to like this fat bastard![]()
Antonis Kalogiannis: Omorfi Mou Katerina / O My lovely Katerina / O Mijn mooie Katerinaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |