SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Had je trouwens de EP7 al van Autechre? En Key Nell is ook heeel gaaf vind ik (is wat rauwer) van Gescom, maar zal wel erg duur zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog een 2e aanrader? (hoeft niet per se van murcof te zijn)
* Spezza19 bestelt graag cd's in bulk ipv 1 losse
waarom???quote:
Nope.... en gaat luisteren....quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je trouwens de EP7 al van Autechre? En Key Nell is ook heeel gaaf vind ik (is wat rauwer) van Gescom, maar zal wel erg duur zijn.
en nog steeds geniaalquote:
Anima is één nummer van 60 minuten waarbij eigenlijk de grenzen worden opgezocht van muziek. Wat is nog muziek en wat is een aaneenrijging van geluiden? Maar heel gaaf, heel dromerig. Ik mag dat wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... en gaat luisteren....
Vladislav Delay net even op youtube een nummer geluisterd... klinkt als Depeche Mode zonder gezang
Wel ok dus
quote:
Ja hij heeft de munchiesquote:
Ik vermaak me prima. Als jullie het zat zijn, hoor ik het wel. Of kom met iets goeds.quote:
Nou ja, wat een naam heb ik toch.quote:
Beetje klein maar wel lekker.quote:
Geen mooie billenquote:
Key Nell is niet te vinden op play.comquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je trouwens de EP7 al van Autechre? En Key Nell is ook heeel gaaf vind ik (is wat rauwer) van Gescom, maar zal wel erg duur zijn.
Ik heb niets goeds. Verhalen over mijn gestoorde familie en foto's van mij mét Peuter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima. Als jullie het zat zijn, hoor ik het wel. Of kom met iets goeds.
weet ik. alsof ik mooie billen ga plaatsen.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
weet ik. alsof ik mooie billen ga plaatsen.
dan lijken de mijne straks niet lekker meer
Ben je zo onzeker dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
weet ik. alsof ik mooie billen ga plaatsen.
dan lijken de mijne straks niet lekker meer
Gestoorde familie klinkt anders vest interessant.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niets goeds. Verhalen over mijn gestoorde familie en foto's van mij mét Peuter.
Ga jij maar lekker door.
Neh, dat verbaast me niets. Ceedeetjes (die zijn weer zeldzamer dan de platen geloof ik) zijn alleen in een bubbelfolietje gedouwd (geen jewelcase ofzo, verder ook geen informatie over de tracks) en je zal die wel voor 40 euro kunnen vinden tweedehands denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Key Nell is niet te vinden op play.comdus ga ik even verder naar op zoek....
Klinkt wel lekker op JijBuis....
Wanneer ga je die uitbrengen trouwens?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niets goeds. Verhalen over mijn gestoorde familie en foto's van mij mét Peuter.
Ga jij maar lekker door.
How truequote:
so there's still hope..?quote:
Echt wel, geloof mij maar. En L-E, die is heel wijs enzoquote:
Ga je dan ook even je billen posten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil mezelf graag naar voren schuiven als voorbeeld voor iedereen.
Jij hebt jezelf nog maar te bewijzenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
[..]
In wat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf nog maar te bewijzen
Huh?quote:
Op het moment dat ik Peuters moet gaan baren, ga ik twijfelen, sorry.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Mietje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op het moment dat ik Peuters moet gaan baren, ga ik twijfelen, sorry.
ben ik wat?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is miss bakvis niet joey trouwens?
doe maar andere onderwerpquote:
nein, ik weet niet wie joey isquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is miss bakvis niet joey trouwens?
Wil jij eens niet zo zeurenquote:
Ja omdat ze haar kont omlaag haalt, dus van jou moeten we dat nog maar zien of die zo lekker is als je zegtquote:
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ging niet helemaal goed, zie edit, nu dan slaap...
Ik zeg nergens dat mijn kont lekker is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja omdat ze haar kont omlaag haalt, dus van jou moeten we dat nog maar zien of die zo lekker is als je zegt
Ik mag die Play.com site ook echt niet meer aanraken van mezelf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga je dan ook even je billen posten?
oeh.. zeg er dan eens wat overquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat mijn kont lekker is.
Jawel, dat insinueerde je. Dus picsquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat mijn kont lekker is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg he?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mag die Play.com site ook echt niet meer aanraken van mezelf.
Dan ga ik echt financieel naar de grond.
must.. resist!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mag die Play.com site ook echt niet meer aanraken van mezelf.
Dan ga ik echt financieel naar de grond.
Hoe zou je het dan willen zeggen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:19 schreef L-E het volgende:
'Je kont omlaag halen' klinkt wel heel raar hoor.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel, dat insinueerde je. Dus picsGa weg man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij respecteren jouw kont, dus gunnen het hem bij deze ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kont heeft een avondje voor zichzelf en wenst met rust gelaten te worden.
En hoeveel ben je (absoluut gezien) duurder uit?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Erg he?
Ben al blij dat ik hem ontdekt heb..... Met mijn maandelijkse aankopen bespaar ik nu wel zo'n 100 euro per maand in verhouding met bol.com
Tot nu toe niks.... ik heb een heel strikt beleid ingevoerd.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En hoeveel ben je (absoluut gezien) duurder uit?
+1quote:
Oudjes zijn leuk hequote:
wb muziek wel jaquote:
Jammer dat Play.com Agneton - Horizon In Your Head niet heeft op fysieke drager.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tot nu toe niks.... ik heb een heel strikt beleid ingevoerd.....
Mede omdat je bol.com rekening kon "laten liggen" en bij play.com direct je CC wordt gebruikt....
quote:
Genoteerd... ga wel rondstruinenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer dat Play.com Agneton - Horizon In Your Head niet heeft op fysieke drager.
Hij is zich aan het concentreren!quote:
Het gezicht van een man die zich aan het, ehhh, 'concentreren..' is vind ik aandoenlijk en hilarisch tegelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is zich aan het concentreren!
hij moet ook wel, hij heeft het drukquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is zich aan het concentreren!
Hahaha jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gezicht van een man die zich aan het, ehhh, 'concentreren..' is vind ik aandoenlijk en hilarisch tegelijk.
Hij doet anders niks hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
hij moet ook wel, hij heeft het druk
Volgens mij doet zij het werk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
hij moet ook wel, hij heeft het druk
nog nietquote:
Oh, spanning en sensatiequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nog niet
ze moet eerst haar slipje uitdoen
Ook dat hoeft niet persequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
nog niet
ze moet eerst haar slipje uitdoen
Even spannend iddquote:
daar weet jij blijkbaar meer van dan ikquote:
quote:
that's what i meant.quote:
Gelukkig maarquote:
lekkahquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zoals die fotostrips van vroegah
Met van die verschrikkelijke tekstballonnetjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zoals die fotostrips van vroegah
Dat kan je zelf toch ook wel indenkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
daar weet jij blijkbaar meer van dan ik
hahaha jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Met van die verschrikkelijke tekstballonnetjes.
quote:
en niet te vergeten, de denkwolkjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Met van die verschrikkelijke tekstballonnetjes.
Mwhahaha lol! En dat ze dan ook zo omhoog keken...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
en niet te vergeten, de denkwolkjes
The horror!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Ik denk ook in wolkjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
das wel heel ver vooruit ineens!quote:
Ik ga te snel he?quote:
Jij begrijpt hemquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
das wel heel ver vooruit ineens!
Wat hebben wij toch veel ellende moeten doorstaan vroeger he?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwhahaha lol! En dat ze dan ook zo omhoog keken...
succesquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Douchen, fappen, zo nog wel even lurken
Dat wij nog zo leuk zijn geworden!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat hebben wij toch veel ellende moeten doorstaan vroeger he?
Al een tijdje niet zo. Maar het wordt weer lekker weer.quote:
Is ook maar net wie je het vraagt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wij nog zo leuk zijn geworden!
jaa dan mogen de rokjes en jurkjes weer tevoorschijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al een tijdje niet zo. Maar het wordt weer lekker weer.
Valt me van je tegen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al een tijdje niet zo. Maar het wordt weer lekker weer.
Onze huisMILFs. Er komen er steeds meer trouwens. Een tsunami, zeg ik je!quote:
Gaan alle mannen hier langzaam op elkaar lijken?quote:
Ja, we zijn een plaagquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onze huisMILFs. Er komen er steeds meer trouwens. Een tsunami, zeg ik je!
Wat denk je van mijzelf?quote:
Alleen in bed liefje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onze huisMILFs. Er komen er steeds meer trouwens. Een tsunami, zeg ik je!
ik ben bang van welquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaan alle mannen hier langzaam op elkaar lijken?
godverquote:
Of..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nooooooooooosquote:
Sterke zorgzame betrouwbare dames met een machtig wapen tussen hun benen.quote:
Een in elkaar gemorfde fappende massaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja ik vind het zo rot voor je dat ze de hele tijd zo negatief en lullig doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef L-E het volgende:
Ik heb dus gewoon afgelopen week besloten dat mijn familie de pestpleuris kan krijgen (sorry, ik vind zulk taalgebruik heel ordinair maar zo dacht ik wel echt) en ik voel me nu al bevrijd. De weg is nog lang, er is nog nauwelijks iets veranderd maar het idee alleen al dat ik me niet meer met dat gezeik hoef bezig te houden:!
Zonder het fappen, maar zo stelde ik me de wereld voor tijdens mijn 2e paddotripquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een in elkaar gemorfde fappende massa mensen
beetje jammer, niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonder het fappen, maar zo stelde ik me de wereld voor tijdens mijn 2e paddotrip
Waarom heb je het ook laten gebeuren?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]Ik zal het de moslima op mijn werk eens vragen. Ze heeft drie kinderen dus neuken doet ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ik persoonlijk kan wel zonder al dat gefap hoorquote:
Mijn sterke punt mag er niet mee ophouden...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom? Vond het wel wat moois hebben.quote:
gaat nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom? Vond het wel wat moois hebben.
Wel es gedaan?
Ja, daar is het wel tijd voor. Mijn leven wil ik leven met mķjn mensen. Daar hoeven zij geen grote rol in te spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo rot voor je dat ze de hele tijd zo negatief en lullig doen.Heel goed dat je dat los probeert te laten.
Ik heb niet voor niks zeer weinig contact met mijn zusquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, daar is het wel tijd voor. Mijn leven wil ik leven met mķjn mensen. Daar hoeven zij geen grote rol in te spelen.
Jij fapt ook al niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik persoonlijk kan wel zonder al dat gefap hoor
Ja, stiekem.quote:
Die is ook zo positief en steunend?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks zeer weinig contact met mijn zus
Die waren niet fapwaardig!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, stiekem.De Duitsland foto's van je he
dan zijn mannen slechts een inelkaar gemorfde massa mensen...quote:
Ach ja.. Ze is anders dan ik, laat ik het zo zeggenquote:
Or so you thinkquote:
L-Equote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dan zijn mannen slechts een inelkaar gemorfde massa mensen...
waar (wat) is de glans van jullie bestaan nu?
Ja goed hequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, hebben jullie nou alle andere mannen weggejaagd?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt foto's van mijn borsten, mijn tepels, mijn benen, woman! FAP DAAR DAN OP!
Aangezien er geen fappende mannen aanwezig zijn, zie ik een bukkake met spuitkuttenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
Bukkake met L-E als stralend middelpunt!
Andere mannen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg, hebben jullie nou alle andere mannen weggejaagd?
Medicijnen? Psychose gehad?quote:
En dan bedank je mij niet even voor die MI?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aangezien er geen fappende mannen aanwezig zijn, zie ik een bukkake met spuitkutten
Lelijk en jong?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja.. Ze is anders dan ik, laat ik het zo zeggen
quote:
HIJ IS EEN MANquote:
Ligt er aan welke dames er hier mee doen met die bukkakequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan bedank je mij niet even voor die MI?
Ik denk het wel. Vraag de dames maar.quote:
Ze was vroeger heel gemeen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom geen contact dan? Steek je toch heel mooi bij af juist.
Jullie zitten op een ander spoor. Vanaf hetzelfde station vertrokken, maar onderweg is iemand in een andere trein gestapt. Helaas.quote:
Pup is zo klaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ligt er aan welke dames er hier mee doen met die bukkake
yay!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Vraag de dames maar.
Oh, ja, herkenbaar. Stommerds ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze was vroeger heel gemeen.En dat is nooit helemaal overgegaan..
Je bedoelt; de trein ging naar Limburg en is daar gesplitst in 2 delen... 1 zat voorin, ander achterin de treinquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie zitten op een ander spoor. Vanaf hetzelfde station vertrokken, maar onderweg is iemand in een andere trein gestapt. Helaas.
Een man met auto, huisje, en voor boompjes en beestjes heb ik de tijd niet voor.quote:
Ik haal jullie graag door elkaar.quote:
Nichts muss, alles kannquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef L-E het volgende:
Ik moet wel een keer naar bed.
Slaap lekker liefjes.
Ik wil ook in een trein naar Limburg.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt; de trein ging naar Limburg en is daar gesplitst in 2 delen... 1 zat voorin, ander achterin de trein
slaap lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef L-E het volgende:
Slaap lekker liefjes.
Zo goed heb ik je toen niet bekekenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Vraag de dames maar.
Niet geheel naakt tenminste.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo goed heb ik je toen niet bekeken
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:49 schreef L-E het volgende:
Slaap lekker liefjes.
Moet je wel in het achterste deel gaan zitten he?quote:
Je had best mee mogen doen hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo goed heb ik je toen niet bekeken
Gewoon bij de machinist op schoot, weet ik zeker dat we de goede kant op gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet je wel in het achterste deel gaan zitten he?
Wij hadden beter zusjes kunnen zijnquote:
drie zusjes?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij hadden beter zusjes kunnen zijn
Kan dat niet alsnog?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je had best mee mogen doen hoor.
Ik vind van welquote:
Zusjes in een bukkake.... de MI's worden steeds beterquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt ook van jouw zus af?quote:
yeah sort ofquote:
Verdomme, wat een eikel is het eigenlijk he?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Je hebt me gewoon bij peu en babs enzo laten liggen
d'ohquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, wat een eikel is het eigenlijk he?
Ik had moeten blijven slapen he. Denk je eens in, al die mogelijkheden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme, wat een eikel is het eigenlijk he?
Ik had mijn handen vol met mijn verjaardagsknuffelcadeauquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Je hebt me gewoon bij peu en babs enzo laten liggen
soms wel helaaschquote:
Hoe vaak kan ik mezelf quoten eer iemand er iets van zegt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had moeten blijven slapen he. Denk je eens in, al die mogelijkheden.
BIERquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken of gaan slapen?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had moeten blijven slapen he. Denk je eens in, al die mogelijkheden.
Als jij er een doet, doe ik er ook nog 1.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik nog een biertje pakken of gaan slapen?
JIj praat met dooie mensen.... we zijn inmiddels wel wat gewendquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe vaak kan ik mezelf quoten eer iemand er iets van zegt?
Jij komt met veel weg, dat weet je bestquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef L-E het volgende:
[..]
BORDERLINE!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
soms wel helaasch
maar andere keren is ze weer heel lief..
Laten we maar doen danquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij er een doet, doe ik er ook nog 1.
goeie keuzequote:
Zo vaak dus he? Jeetje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn Brandje zegt plop.quote:
Ik combineer de twee altijd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn Brandje zegt plop.
Wat wordt het dit weekend, Roy? Neuken of huilen?
werkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn Brandje zegt plop.
Wat wordt het dit weekend, Roy? Neuken of huilen?
Nee daar ligt het niet aanquote:
Fucking emoquote:
Sluit dat een van die twee uit?quote:
Hij ramt je gezicht aan gort en jij wordt daar triest en geil van?quote:
Is het de gedachte aan mijn bezwete lichaam, broeierig en warm in deze midzomernacht, brandend van verlangen naar een aanraking, wat liefde, wat passie?quote:
Ik verwacht niet dat er opeens een woest aantrekkelijke vrouw mijn cafe binnenstapt die me bespringt.quote:
arme stakkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er opeens een woest aantrekkelijke vrouw mijn cafe binnenstapt die me bespringt.
Dus neuken gaat hem niet worden.
En zie geen reden om te huilen verder
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Is het de gedachte aan mijn bezwete lichaam, broeierig en warm in deze midzomernacht, brandend van verlangen naar een aanraking, wat liefde, wat passie?![]()
Of gewoon last van een mug?
Zal ik het eens voordoen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij ramt je gezicht aan gort en jij wordt daar triest en geil van?
truequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit gehuild tijdens seks. Wel ervoor. Getroost worden met seks werkt goed.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij ongelooflijke tease. Je weet best dat mijn liefde voor jou brandt met de intensiteit van duizend zonnen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jij ongelooflijke tease. Je weet best dat mijn liefde voor jou brandt met de intensiteit van duizend zonnen.
ik heb 'the killer inside me' al gezienquote:
Na de seks huilen is meestal ook geen goed tekenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit gehuild tijdens seks. Wel ervoor. Getroost worden met seks werkt goed.
was maar een grapjequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel weer mee hoor.
Vind het werken niet erg
Je hebt van die vrouwen die huilen als ze klaarkomen toch. Ik ken ze niet, of ze vertellen het mij niet, de vuige slettebakken, maar ze schijnen te bestaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na de seks huilen is meestal ook geen goed teken
Beetje over the top hequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt van die vrouwen die huilen als ze klaarkomen toch. Ik ken ze niet, of ze vertellen het mij niet, de vuige slettebakken, maar ze schijnen te bestaan.
Telefoons verkopen, bier tappen en psycholoog spelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
was maar een grapje
wat voor werk doe je?
Eh, maar komop? Na het werken nog de stad in is geen optie? Hier in Aachen heb je Tanzpalast Schwanzpalast. Wordt nogal wat opgepikt schijnt. Ik ben er nooit geweest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er opeens een woest aantrekkelijke vrouw mijn cafe binnenstapt die me bespringt.
Dus neuken gaat hem niet worden.
En zie geen reden om te huilen verder
klinkt idd niet verkeerdquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Telefoons verkopen, bier tappen en psycholoog spelen
Dat wil je niet meemaken. Kloon d'r verhalen zijn erg genoeg...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na de seks huilen is meestal ook geen goed teken
Stad?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, maar komop? Na het werken nog de stad in is geen optie? Hier in Aachen heb je Tanzpalast Schwanzpalast. Wordt nogal wat opgepikt schijnt. Ik ben er nooit geweest.
Heb je zo'n tent niet in jouw buurt?
SUCCES IS EEN KEUZE.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stad?
Woon in een gehucht he, en weinig zin om na 3 uur nog naar de stad te gaan en dan 's morgens om 9 uur weer te moeten werken
Ik zou toch minder werken als ik jou was...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stad?
Woon in een gehucht he, en weinig zin om na 3 uur nog naar de stad te gaan en dan 's morgens om 9 uur weer te moeten werken
Minder werken gaat voorlopig nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou toch minder werken als ik jou was...Of meer neuken.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef miss-bakvis het volgende:
En ik kies voor mijn bed
Trusten allemaal![]()
dan is er nog één optiequote:
Weltrustequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef miss-bakvis het volgende:
En ik kies voor mijn bed
Trusten allemaal![]()
Sleep wellquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef miss-bakvis het volgende:
En ik kies voor mijn bed
Trusten allemaal![]()
Toch bijna weekendquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:16 schreef Royco1 het volgende:
Pak nog 1 biertje en dan ga ik ook slapen
Ik heb hem nog niet eens half leegquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:16 schreef Royco1 het volgende:
Pak nog 1 biertje en dan ga ik ook slapen
Dan drink je niet doorquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens half leeg
Je kent me tochquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij jou is dat toch: "Nog 1 fles dan?"
Seks, drugs and rock 'n roll zijn bloedverslavend maar ook bloedje lekker.quote:
Dat klopt. Ik drink sowieso niet zoveel meer.quote:
Ja leuk, maar ik heb niet alles daarvanquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks, drugs and rock 'n roll zijn bloedverslavend maar ook bloedje lekker.
ik ook niet, merk wel dat ik eerder aangeschoten ben tegenwoordigquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik drink sowieso niet zoveel meer.
De seks en de rock n' roll ontbreken...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb niet alles daarvan
Zit je weer te snuiven?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De seks en de rock n' roll ontbreken...
De tweede en derde heb ik. De eerste nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb niet alles daarvan
Een Snack A Jack mag wel hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:23 schreef Royco1 het volgende:
Heb zin in iets lekkers.
Maar mag niet snacken van mezelf
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |