SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Had je trouwens de EP7 al van Autechre? En Key Nell is ook heeel gaaf vind ik (is wat rauwer) van Gescom, maar zal wel erg duur zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog een 2e aanrader? (hoeft niet per se van murcof te zijn)
* Spezza19 bestelt graag cd's in bulk ipv 1 losse
waarom???quote:
Nope.... en gaat luisteren....quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je trouwens de EP7 al van Autechre? En Key Nell is ook heeel gaaf vind ik (is wat rauwer) van Gescom, maar zal wel erg duur zijn.
en nog steeds geniaalquote:
Anima is één nummer van 60 minuten waarbij eigenlijk de grenzen worden opgezocht van muziek. Wat is nog muziek en wat is een aaneenrijging van geluiden? Maar heel gaaf, heel dromerig. Ik mag dat wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nope.... en gaat luisteren....
Vladislav Delay net even op youtube een nummer geluisterd... klinkt als Depeche Mode zonder gezang
Wel ok dus
quote:
Ja hij heeft de munchiesquote:
Ik vermaak me prima. Als jullie het zat zijn, hoor ik het wel. Of kom met iets goeds.quote:
Nou ja, wat een naam heb ik toch.quote:
Beetje klein maar wel lekker.quote:
Geen mooie billenquote:
Key Nell is niet te vinden op play.comquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je trouwens de EP7 al van Autechre? En Key Nell is ook heeel gaaf vind ik (is wat rauwer) van Gescom, maar zal wel erg duur zijn.
Ik heb niets goeds. Verhalen over mijn gestoorde familie en foto's van mij mét Peuter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima. Als jullie het zat zijn, hoor ik het wel. Of kom met iets goeds.
weet ik. alsof ik mooie billen ga plaatsen.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
weet ik. alsof ik mooie billen ga plaatsen.
dan lijken de mijne straks niet lekker meer
Ben je zo onzeker dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
weet ik. alsof ik mooie billen ga plaatsen.
dan lijken de mijne straks niet lekker meer
Gestoorde familie klinkt anders vest interessant.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niets goeds. Verhalen over mijn gestoorde familie en foto's van mij mét Peuter.
Ga jij maar lekker door.
Neh, dat verbaast me niets. Ceedeetjes (die zijn weer zeldzamer dan de platen geloof ik) zijn alleen in een bubbelfolietje gedouwd (geen jewelcase ofzo, verder ook geen informatie over de tracks) en je zal die wel voor 40 euro kunnen vinden tweedehands denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Key Nell is niet te vinden op play.comdus ga ik even verder naar op zoek....
Klinkt wel lekker op JijBuis....
Wanneer ga je die uitbrengen trouwens?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb niets goeds. Verhalen over mijn gestoorde familie en foto's van mij mét Peuter.
Ga jij maar lekker door.
How truequote:
so there's still hope..?quote:
Echt wel, geloof mij maar. En L-E, die is heel wijs enzoquote:
Ga je dan ook even je billen posten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil mezelf graag naar voren schuiven als voorbeeld voor iedereen.
Jij hebt jezelf nog maar te bewijzenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil mezelf graag naar voren schuiven als voorbeeld voor iedereen.
In wat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf nog maar te bewijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |