*noteertquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeeee(maar straks krijg je er herriemakers voor terug!
)
Ik heb een nieuwe snackverslaving
Ik haal van die minitrostomaatjes en leg ze dan nog aan de stokjes in de hete oven. Tijdje laten liggen en dan héérlijk smullenJe kan er ook nog kruiden overdoen oid, maar eigenlijk is dat niet echt nodig. O, en oppassen met direct opeten, ze zijn meestal kokend heet van binnen.
Achteraf waren ze dus wel bereid om er iets af te doen, en dat had ik waarschijnlijk nog wel verder omlaag kunnen krijgen als ik het wat beter aangepakt had. Ons laatste telefoongesprek verliep niet zo handigquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ook een mooiweerspelert
Mini, goed dat je niet meedoet aan de bemiddelingskostengekte. Zelf heb ik na lang wikken en wegen het wel gedaan, maar het zijn idiote bedragen.
Altijd bellen. Nooit mailen. Dan geef je ze de tijd na te denken. Gewoon bellen. en zeggen dat je het onder die en die voorwaarden wel wilt doen. Als ze aan de telefoon hebt kan je direct bijsturen mocht het fout gaan en ze evnetueel tot een beslissing dwingen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:33 schreef Mini. het volgende:
[..]
Achteraf waren ze dus wel bereid om er iets af te doen, en dat had ik waarschijnlijk nog wel verder omlaag kunnen krijgen als ik het wat beter aangepakt had. Ons laatste telefoongesprek verliep niet zo handig, dus ik heb ze nu nog een laatste voorstel gemaild maar daar heb ik niks meer op teruggehoord. Daar baal ik wel een beetje van, maar ik troost me inderdaad maar met het idee dat die kosten écht te gek waren, en dat het me ruim 1000 euro kan schelen als ik nog even verder kijk.
Wat Tink zegt gewoon even bellen, nee heb je en ja kun je krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Altijd bellen. Nooit mailen. Dan geef je ze de tijd na te denken. Gewoon bellen. en zeggen dat je het onder die en die voorwaarden wel wilt doen. Als ze aan de telefoon hebt kan je direct bijsturen mocht het fout gaan en ze evnetueel tot een beslissing dwingen.
Mooi lijstje Aurum, wat is bcaa?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:30 schreef _aurum_ het volgende:
Mini, als ze gaan onderhandelen met je, dan weet je dat ze fout zittenDus ik zou kijken of ik die prijs nog verder naar beneden kan krijgen
Vaiz: YW
XM: Dit begint alweer ergens op te lijken. Smoothies FTW!
Lijstje vandaag:
O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kalkoenfilet
L: rijst, kip en groente
T: havermoutshake
D: vis en aardappels
S: benen+ cardio
T: druivensap+bcaa
T: 4 rijstewafels en 25 gr pindakaas
T: 100 gr biefstuk
Nou inderdaad een fraai lijstjequote:Op donderdag 30 juni 2011 12:30 schreef _aurum_ het volgende:
Mini, als ze gaan onderhandelen met je, dan weet je dat ze fout zittenDus ik zou kijken of ik die prijs nog verder naar beneden kan krijgen
Vaiz: YW
XM: Dit begint alweer ergens op te lijken. Smoothies FTW!
Lijstje vandaag:
O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel en kalkoenfilet
L: rijst, kip en groente
T: havermoutshake
D: vis en aardappels
S: benen+ cardio
T: druivensap+bcaa
T: 4 rijstewafels en 25 gr pindakaas
T: 100 gr biefstuk
Mmm klinkt lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ondanks tijdgebrek (tijd heb je niet, maar maak je), toch maar even een lunch gemaakt:
- gegrilde biefreepjes met gegrilde courgette en paprika in japanse saus met sesamzaad
Branched-Chain Amino Acid'squote:
niet gaan tellen Siral! je loopt veel te veel kans dat je dan banger wordt voor bepaald eten, of juist obsessief gaat tellen - het verplaatst de focus naar iets waar je óók niet op wilt focusen zeg maar... je hoeft niet af te vallen, en je lijstje was prachtig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Komt uit op 1600 kcal zie ik nu, wow...![]()
ff wennen.
Edit: opeens deed de autorefresh het niet meer en had ik een hele pagina gemist!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeeee(maar straks krijg je er herriemakers voor terug!
)
Ik heb een nieuwe snackverslaving
Ik haal van die minitrostomaatjes en leg ze dan nog aan de stokjes in de hete oven. Tijdje laten liggen en dan héérlijk smullenJe kan er ook nog kruiden overdoen oid, maar eigenlijk is dat niet echt nodig. O, en oppassen met direct opeten, ze zijn meestal kokend heet van binnen.
ik ben net aan t onderzoeken of ik last heb van noten! ik heb erg veel last van mn darmne lately, en.. nou ja, maar even in spoilerquote:Op woensdag 29 juni 2011 06:23 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. All bran fruit n fibre was toch niet zo'n goed idee. Aan mijn buik te voelen zitten er noten in en ik was net van het buikgedoe af
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |