Ik had er al express fetakaas overheen gegooidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed verdeeld alleen je D?
Naja het was ook wel erg warm.
Ik zou het ermee kunnenmaar of dat wat zegt..
thanksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef Novem het volgende:
Het is ook een heel mooi lijstje, goed bezig!
Zat er veel bij!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef Novem het volgende:
Niks mis met haar D lijkt me? Misschien wat meer groenten, maar het is echt een super vooruitgang.
Dat ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef Novem het volgende:
Het is ook een heel mooi lijstje, goed bezig!
Fruit 'n fibre is heerlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 06:23 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. All bran fruit n fibre was toch niet zo'n goed idee. Aan mijn buik te voelen zitten er noten in en ik was net van het buikgedoe af
.
Ja dat is een probleem want daar kunnen mijn darmen niet zo goed tegenquote:Op woensdag 29 juni 2011 06:27 schreef Siral het volgende:
[..]
Fruit 'n fibre is heerlijkMaar zitten idd hier en daar wat noten in..
Vanwege de vetjes? Ik merk het ook als ik noten/pindakaas e.d eet aan mijn darmen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 06:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat is een probleem want daar kunnen mijn darmen niet zo goed tegen.
Geen idee of het door het vet komt. Ik weet alleen dat als ik noten eet, mijn darmen a la minute van slag zijn en pijn geven. Zo ook nuquote:Op woensdag 29 juni 2011 06:45 schreef Siral het volgende:
[..]
Vanwege de vetjes? Ik merk het ook als ik noten/pindakaas e.d eet aan mijn darmen..
Het is buiten best lekker koel. Ik heb net de deuren tegenover elkaar opengezet en de temperatuur is al gedaald naar 29 gradenquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:18 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Pff wat is het nog steeds warm hier in huis. Hopelijk is het buiten wat frisser. Ik zou om half 8 al beginnen, maar ja, ik wist niets leuks te bedenken waarmee ik het halve uur dat ik eerder vrij zou zijn zou vullen vanmiddag (als het nog mooi weer was geweest had ik het wel geweten), dus lama
.
Voor mij maakt hwet verschil hoe ik wakker word. No carbs - redelijk fris wakker, carbs - slecht uit bed kunnen komen en gaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:43 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
aurum, er staat me iets van bij dat dat 'geen carbs voor het slapengaan' achterhaald was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |