Waar in Nl zit je ergens?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik niet meer, heb spijt van mijn vele eten vandaag (en gister) .
Het is hier bijna noodweer en aanstaande is (nog) niet thuis.. vind het zo eng dat ik wel wil huilen
Eens!!! *schop onder bevallige derriere geeft*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh ik ben ook niet geirriteerd hoor!
en ik bedoel idd omdat je minder goed opneemt. een van mn beste vriendinnetjes heeft coeliakie en die heeft dus ook vaak darmgedoe en last met opnemen van gezonde stoffen. als je darmen verneukt zijn is gezond eten nog tien keer belangrijker...
maar als je t zo gewend bent is in 1 keer veranderen natuurlijk niet haalbaar. ik zou zeggen begin met je ontbijt aan te wennen. neem desnoods een paar crakcers in je tas voor onderweg s ochtends ofzo. als je daar aan gewend bent ga je fruit meenemen bijvoorbeeld, of lunch smeren, steeds iets meer gezonds....
kruispunt groningen/drenthe/friesland... Leekquote:
Dan ga je morgen gewoon een eind hardlopen ter compensatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik niet meer, heb spijt van mijn vele eten vandaag (en gister) .
Het is hier bijna noodweer en aanstaande is (nog) niet thuis.. vind het zo eng dat ik wel wil huilen
Want tussen 2 en 5 is het minder warm dan nu?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Chicolate het volgende:
Ik overweeg mijn ritme om te gooien. Met dit weer kan je eigenlijk maar beter om 5 uur opstaan en dus 9 uur gaan slapen. Al is het ook weer te warm om te slapen ... Misschien ga ik wel gewoon van 2 tot 5 slapen.
Het is nu te warm om iets te doen. Maar ik moet echt nog schooldingen doen dus slapen is minder slim. Om 5 uur is het koel, dus zou ik wel aan mijn verslag kunnen werken. Denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Want tussen 2 en 5 is het minder warm dan nu?
Oohhhh wacht! Jij bedoelt 2-5 's nachts! Ik dacht dat je het had over de middag, soort siësta-achtig-ideequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het is nu te warm om iets te doen. Maar ik moet echt nog schooldingen doen dus slapen is minder slim. Om 5 uur is het koel, dus zou ik wel aan mijn verslag kunnen werken. Denk ik.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
kruispunt groningen/drenthe/friesland... Leek
Van 12 tot 5 werkt prima.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:41 schreef Chicolate het volgende:
Ik overweeg mijn ritme om te gooien. Met dit weer kan je eigenlijk maar beter om 5 uur opstaan en dus 9 uur gaan slapen. Al is het ook weer te warm om te slapen ... Misschien ga ik wel gewoon van 2 tot 5 slapen.
ik hoop dat je ze niet naar binnen geschoven hebt.... maar carbs voor het slapen gaan is baaaaaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hongerrr. Ga nog ff twee beschuitjes met pindakaas aan m'n lijstje toevoegen, denk ik. En ik heb een mooie hardlooproute uitgestippeld van 5 km. Voor dodagochtend half 7
.
Goed verdeeld alleen je D?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef Siral het volgende:
ik ben best wel trots op m'n lijstje van vandaag jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |