Nee hoor, voor de gehele 7 jaar van je studie heb je recht op een OV. Alleen ben ik mij niet zeker of de laatste 3 jaar ook een lening zijn of op een gegeven moment in een gift worden omgezet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nu ook maximaal bruikbaar voor 4 jaar?fuck.
Na die tijd kun je gewoon een nieuwe chipkaart aanvragen mocht je met het OV willen reizen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nu ook maximaal bruikbaar voor 4 jaar?fuck.
Prachtige OPquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten.
Je geniet feitelijk het vruchtgebruik van die kaart, inderdaad. Zonder rentebijschrijvingen is art. 10 SW van toepassing.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, voor de gehele 7 jaar van je studie heb je recht op een OV. Alleen ben ik mij niet zeker of de laatste 3 jaar ook een lening zijn of op een gegeven moment in een gift worden omgezet.
Godverdegodver.quote:
Dat is de essentie van de democratie, mijn beste.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
Allemaal maar willen profiteren van de overheid!
Ik profiteer nergens van, dat OV kaart gedoe is enkel koppijn, stress en onnodige boetes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
Allemaal maar willen profiteren van de overheid!
Eigenlijk bent u een D66'er, amice.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is de essentie van de democratie, mijn beste.
Wat wil je jatten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Controleren ze overigens ook de pasfoto?
Anders jat ik 'm wel van familie.
Pourquoi?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Eigenlijk bent u een D66'er, amice.
De studenten OV van m'n broertje is makkelijk meegenomen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat wil je jatten?
Je kan niet zomaar een willekeurig reisbewijs - olijke naam overigens - op een willekeurige kaart zetten. Daar heb je een speciale OV-studentenkaart voor nodig, die verschillende privileges en beperkingen heeft ten opzichte van de commerciele OV-jaarkaart.
Leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker evenmin.
Kate Upton.quote:
Je wordt oud(er)quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik schrik altijd van geboortejaren.
Als ik nu 10 juni 1992 zie staan bij haar
In werkelijkheid zal ze 's ochtends bij het ontwaken wel op de getatoeeerde arm van een of andere proleet leunen en na wat gerochel een ferme zeemansfluim in de wasbak doen neerhalen.quote:
Zeer juist opgemerkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Eigenlijk bent u een D66'er, amice.
Homoquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Nautilus. het volgende:
Notting Hill op RTL5, trouwens. Da's een van mijn lievelingsfilms.
Ik vind het best hoor. Rechtse D66er of liberale VVDer.quote:
Zo maak je het kapot hèquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:37 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In werkelijkheid zal ze 's ochtends bij het ontwaken wel op de getatoeeerde arm van een of andere proleet leunen en na wat gerochel een ferme zeemansfluim in de wasbak doen neerhalen.
2e foto was de beste.. Dit is niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo maak je het kapot hè
[ afbeelding ]
We lachen d'rom, maar het klinkt allemaal een beetje...gefrustreerd, vind je niet? Wat je hier schrijft, wat je hier doet? Gaat alles wel goed, Whiskers? Ben je gelukkig, Whiskers?quote:
Eigenlijk ben jij een D66'er.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2e foto was de beste.. Dit is niks
Ik vind dit ook mooiquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2e foto was de beste.. Dit is niks
Liefje, maak jij je nou maar druk over jezelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
We lachen d'rom, maar het klinkt allemaal een beetje...gefrustreerd, vind je niet? Wat je hier schrijft, wat je hier doet? Gaat alles wel goed, Whiskers? Ben je gelukkig, Whiskers?
quote:
Ze lijkt een beetje op Hillary Duff, je weet wel, die schrijfster.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dit ook mooi.
Het hoeft niet meteen naakt, whiskers.
Maar goed, omdat je zo aandringt.
[ afbeelding ]
Beterquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dit ook mooi.
Het hoeft niet meteen naakt, whiskers.
Maar goed, omdat je zo aandringt.
[ afbeelding ]
Retoucheren noemen ze dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beter![]()
Zeg nou zelf, haar gezicht is toch veel mooier op de foto's die mij beter bevallen
Je bent kieskeurig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beter![]()
Zeg nou zelf, haar gezicht is toch veel mooier op de foto's die mij beter bevallen
Hmm, ik zie eerder Taylor Swift in haar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Hillary Duff, je weet wel, die schrijfster.
Nautilus rijmt op stoutilus, hihihihi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Nautilus. het volgende:
Notting Hill op RTL5, trouwens. Da's een van mijn lievelingsfilms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer wensen?quote:
Nee hoor, alleen dat áls je zonodig vrouwen (meisjes) moet posten, dat ze er dan ook een beetje leuk uitzienquote:
Op die ene foto zien we beduidend meer sproetjes dan op de anderen. Dus ja.quote:
Ik was het met je eens hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef waht het volgende:
[..]
Op die ene foto zien we beduidend meer sproetjes dan op de anderen. Dus ja.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nautilus rijmt op stoutilus, hihihihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je dikke neus, ouwe.
Dank u, dergelijke complimenten weet ik altijd te waarderen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op je dikke neus, ouwe.
Daar zorg ik voor. Soit, smaken verschillen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen dat áls je zonodig vrouwen (meisjes) moet posten, dat ze er dan ook een beetje leuk uitzien![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nautilus rijmt op stoutilus, hihihihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zorg ik voor. Soit, smaken verschillen.
Welnee. Ik heb het alleenrecht onder mijn profiel te postenquote:
Oeh, oeh, eigendomsrechtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb het alleenrecht onder mijn profiel te posten
Als je het zo wilt noemen.quote:
Ging over jou he??quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je het zo wilt noemen.
Beschikkingsrecht, eigendomsrecht.
Ik mag zelfs lelijke chicks posten, als ik wilquote:
Ongewenst resultaat van mijn zoekactie dat ik graag met jullie wilde delen. Pas op, straks komt Voorschrift nog met een pleidooi voor een internetfilter.quote:
quote:
Neen, dit soort humor is gewenst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ongewenst resultaat van mijn zoekactie dat ik graag met jullie wilde delen. Pas op, straks komt Voorschrift nog met een pleidooi voor een internetfilter.
Inderdaad. Met de vlakke hand is wel erg lafjes.quote:
Humor? Sorry, maar dit vind ik ff geen humorquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, dit soort humor is gewenst.
Gewenst doch onbereikbaar, net als de borsten van Bo Maerten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, dit soort humor is gewenst.
Ge bent dan ook vrouw, die snappen wel meer niet, zoals autorijden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Humor? Sorry, maar dit vind ik ff geen humor![]()
Then grow a dick.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Humor? Sorry, maar dit vind ik ff geen humor![]()
(Helaas is het resultaat van deze opmerking waarschijnlijk nog meer van die "humor")
Hallo honneponnetje suikerspinnetje.quote:
Boterbloempjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hallo honneponnetje suikerspinnetje.
De IB-groep.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Ik kan ook wel wat geld gebruiken
Wie helpt mij de zomer door?
Welke diensten bied je aan honingdropje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Ik koop je eee pad incl. dock over voor 400 eu.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef eriksd het volgende:
Hand en spandienstenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke diensten bied je aan honingdropje?
Je hebt er nu toch zelf een?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik koop je eee pad incl. dock over voor 400 eu.
Neequote:
Zegt mister PVV statiefoto.quote:
Hey, das een goeie!quote:
Was er niet ergens een topic wat d.m.v. plaatjes vakkundig door de POL-ratten de nek om werd gedraaid?quote:
Zal GS wel geweest zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was er niet ergens een topic wat d.m.v. plaatjes vakkundig door de POL-ratten de nek om werd gedraaid?
Ja, het "Nederlandse cultuur" topic.quote:
Wat een held, die bent.quote:
Typisch, jij leek me al het type voor dat soort spelletjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://mywebface.mywebsea(...)Rxdm239&sub_id=52080
Ik ben niet blond. Dus de PVV-er valt al afquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Er zijn teveel PVV'ers die op GS lijken. Though choice.
Ik ben al een karikatuur blijkens het meetverslag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://mywebface.mywebsea(...)Rxdm239&sub_id=52080
Ik vind dit toch een belediging die een duel der heerschappen waard is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Er zijn teveel PVV'ers die op GS lijken. Though choice.
quote:
Really??quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Typisch, jij leek me al het type voor dat soort spelletjes
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet blond. Dus de PVV-er valt al af
Ik ga wel om een hoekje staan met een krant met twee gaten erin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een belediging die een duel der heerschappen waard is.
Nee, wij rukken enkel voor de spiegel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Really??Leek me meer iets voor op zichzelf geilende narcistische mannen
Wie is die vent? Ben nog niet bekend met alle leden van het PVV-rariteitenkabinet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dit klopt wel. Zelfde gezichtsuitdrukking.
Sprekend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dit klopt wel. Zelfde gezichtsuitdrukking.
Ene Louis Bontes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie is die vent? Ben nog niet bekend met alle leden van het PVV-rariteitenkabinet.
Owhquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wij rukken enkel voor de spiegel.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wij rukken enkel voor de spiegel.
Aparte portefeuille. Hoe zou men tot die verdeling zijn gekomen?quote:Louis Bontes
Civielrecht,
Bestuursrecht,
Beleid 1F,
Europese Zaken,
Afrika,
Midden- en Zuid-Amerika
Hij stond achteraan de rij, vermoedelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aparte portefeuille. Hoe zou men tot die verdeling zijn gekomen?
Excuses aanvaard.quote:
Dat noem jij rukken??quote:
Dartpijltjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rukken is voor lozers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat noem jij rukken??![]()
Owh, wacht, de "laat de slaven maar werken"-mentaliteit
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat noem jij rukken??![]()
Owh, wacht, de "laat de slaven maar werken"-mentaliteit
Erik, jij lijkt verrassend veel op:quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch weer lief van jequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Als bedankje mag je de onderste positie op GS z'n plaatje innemen.
Zie de PVV-fractie al met zn allen om zo'n goochelaarshoed staan. Om beurten erin graaien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hey, best een knappe en sluwe kop op die foto. Ik vat het op als compliment.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik, jij lijkt verrassend veel op:
[ afbeelding ]
Voor een SP-er, och.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hey, best een knappe en sluwe kop op die foto. Ik vat het op als compliment.
En dan ook zo'n enorme tombola met spreekverboden en afgepakte portefeuillesquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie de PVV-fractie al met zn allen om zo'n goochelaarshoed staan. Om beurten erin graaien.
Nu ga je te verquote:
Ik wist wel dat je het wildequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch weer lief van je![]()
![]()
Valt wel mee hoor, Jasper van Dijkquote:
She's all yours.quote:
Ik zou een moord doen voor het mogen bijwonen van een fractievergaderingquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan ook zo'n enorme tombola met spreekverboden en afgepakte portefeuilles
Haaaaaaaaaaaaaai du_ke!quote:
Willen, willen... Gevraagd wordenquote:
Oke Louis.quote:
Die is wel erg overeenkomend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef GSbrder het volgende:
Kan je dit alsjeblieft als UI nemen, erik?
[ afbeelding ]
Je werd uitgehuwelijkt. Dat is iets anders dan gevraagd worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Willen, willen... Gevraagd worden![]()
![]()
![]()
![]()
Deze SC is echt te erg soms![]()
Ho, ho, ventje, dat gaat zo maar nietquote:
Zelfde kaaklijn.quote:
Owh, dan heb ik iets gemistquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je werd uitgehuwelijkt. Dat is iets anders dan gevraagd worden.
Klinkt als een topgast.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef eriksd het volgende:
Oh Koos, ik heb een collega die fervent PVV aanhanger is. Hij wil dat ze de grootste worden zodat ze de kust van Noord-Afrika gaan bombarderen. Voorts wil hij overal kruisraketten inbouwen.
Hij spaart ook fuhrerpostzegels, valt op oudere vrouwen en vloekt zoveel plat-amsterdams dat ik een keurig koorknaapje ben, erbij vergeleken.
VS is je sugardaddy en hij heeft een fikse bruidschat voor je over om je aan de man te helpen.quote:
Nieuws?quote:
Hij werkte hiervoor in de petoet.quote:
Proest, wijn kwam bijna weer naar buitenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
VS is je sugardaddy en hij heeft een fikse bruidschat voor je over om je aan de man te helpen.
Nageslacht fabriceren jij, wandelende eierkoker
Is dat een soort kibboets?quote:
Ben je al grijs opa?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker dan, blijk ik VS al sinds 2009 te kennen FOK!-user
Daar gaat je beeld van die kerelquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
De gevangenis, flapdrol.quote:
Mwoah, toen was het ook al een eikel.quote:
En nu zijn het er meer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, toen was het ook al een eikel.
Ik spreek toch geen Ouwerwetse Amsterdamse taal zonder bakakte r, baklap.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
De gevangenis, flapdrol.
Als ik een broodjeswinkel begin heet hij "De petoet". Of "De schutterij"
Baklapquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik spreek toch geen Ouwerwetse Amsterdamse taal zonder bakakte r, baklap.
Inderdaad, nu komt Koosje niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
Je had dit moment voor een meet moeten bewaren VS.
Dat deed ik dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef eriksd het volgende:
Je had dit moment voor een meet moeten bewaren VS.
quote:
Zooo, jij bent langzaamquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
Wat denk je zelf??quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hebben jullie je nog een beetje gedragen hier?
Jij stond dan ook op de shitlist.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat deed ik dus.
Je had remlof z'n kop moeten zien.
Heb geen keus, moet een flesje whiskey in ontvangst nemen.quote:
Ja hoor, heb geen tepels gepost.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hebben jullie je nog een beetje gedragen hier?
Hij werd om de haveklap gebanned.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen keus, moet een flesje whiskey in ontvangst nemen.
Zo wel, dan moet ik tegenwoordig een apart vakje invoeren bij het topicquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hoor, heb geen tepels gepost.
VS was wat php nu is in POL?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij werd om de haveklap gebanned.
Ik voel ook wel erg bedrogen, om eerlijk te zijn. Temeer omdat VS mijn NWS-buddy was.quote:
Dat je er nu pas achterkomt... Hij heeft het je verteld??quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij werd om de haveklap gebanned.
Ja, godverkut, gister was er iemand nog levenlozer dan ik, Jasper van Dijk.quote:
Nee ik ben sindsdien als relnicht gebrandmerkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef du_ke het volgende:
Oh, VS nu je vorige identiteit bekend zullen we die permban dan ook maar weer activeren?
second place is the first loser.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, godverkut, gister was er iemand nog levenlozer dan ik, Jasper van Dijk.
Runner up is a bitch
Owh, mijn oprechte medeleven danquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik voel ook wel erg bedrogen, om eerlijk te zijn. Temeer omdat VS mijn NWS-buddy was.
Oh nee, goddank.quote:
Geeft niets Louis. Ik koop wel een drankje voor je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, godverkut, gister was er iemand nog levenlozer dan ik, Jasper van Dijk.
Runner up is a bitch
Erger.quote:
Zolang het maar Malibu-Cola isquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geeft niets Louis. Ik koop wel een drankje voor je.
quote:
Mixed signalsquote:
Het lachen zal u spoedig vergaan.quote:
Hmm nou vooruitquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee ik ben sindsdien als relnicht gebrandmerkt.
Is hij eigenlijk geslaagd?quote:
Met Rutte-IIquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lachen zal u spoedig vergaan.
En ik ben netjes, ik val enkel Koos nog lastig, naar oud gebruik en traditie.quote:
Nee, echt op 1/10e gezaktquote:
Boefjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
Was wel mooi dat VS en ik altijd topics volbaggerden met off-topic kletspraat en dat andere users dan over de zeik raakten.
Je hebt je leven inderdaad wel gebeterdquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik ben netjes, ik val enkel Koos nog lastig, naar oud gebruik en traditie.
Verdomme!quote:
Nu nog even links wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt je leven inderdaad wel gebeterd
Ik was jong, toen was het nog grappig.quote:
Veel kleurlingen neuken, werkt als een tierelier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt je leven inderdaad wel gebeterd
Ik hoop het nu ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef eriksd het volgende:
Zal je zometeen zien dat ik nog verlies ook
Dan stop ik met het posten van 80's hits.
Jij bent hartstikke oud joh.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was jong, toen was het nog grappig.
Laat die jongen toch eens met rust man.quote:
Dat is het enige dat niet veranderd is.quote:
Ik vind het oprecht kut!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat die jongen toch eens met rust man.
Remlof is oud.quote:
Nee op 1/10 gezakt bij gewone CE, "blackout" bij herkansing..quote:
Verstand komt met de jaren dus er is nog hoop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het enige dat niet veranderd is.
Ze worden gewoon genegeerd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef eriksd het volgende:
Hebben jullie echt zo'n hekel aan mijn muzikale bijdragen?
Mwah.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren dus er is nog hoop.
Niet door Remlofquote:
Enkel Phil Collins.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef eriksd het volgende:
Ik niet trouwens.quote:
Niet meer of minder dan jij aanquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef eriksd het volgende:
Lul.quote:
Good old days, toen ik een perm ban kreeg met kerst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
Was wel mooi dat VS en ik altijd topics volbaggerden met off-topic kletspraat en dat andere users dan over de zeik raakten.
Dat rechtse moet er gewoon een keer uit worden geramd.quote:
Potenrammen is een serious offense tegenwoordig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat rechtse moet er gewoon een keer uit worden geramd.
Daar zetten ze in Amsterdam allochtonen voor in.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat rechtse moet er gewoon een keer uit worden geramd.
Double time, right?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Potenrammen is een serious offense tegenwoordig.
Zo is remlof. Altijd genereus tijdens de feestdagen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Good old days, toen ik een perm ban kreeg met kerst.![]()
Sigh, remlof's cadeau.
Dat wouden ze wel volgens mij inderdaad, of het er al door is weet ik niet.quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar zetten ze in Amsterdam allochtonen voor in.
Mwah, POLSC is gewoon wat NWSSC destijds was, maar dan met meer leuk volk die meegaan in de gezelligheid, en niet dat je elke 10 minuten weer ruzie had in FB.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo is remlof. Altijd genereus tijdens de feestdagen.
NWS SC is tegenwoordig trouwens een zielig zooitje.
Narcose??quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
Dag mensen. Ik vandaag niet geholpen aan mijn verstandskies, de chirurg durfde het niet aan gezien mijn angst........![]()
![]()
Ik heb geen verstandskiezen meer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
Dag mensen. Ik vandaag niet geholpen aan mijn verstandskies, de chirurg durfde het niet aan gezien mijn angst........![]()
![]()
Had ie je niet kunnen platspuiten zodat jij helemaal niks meer kon?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
![]()
quote:
Lach maar. PvdA-stemmers die VVD-ers intimiderenquote:
Hingen ook altijd van die zeik-figuren rond in NWS.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah, POLSC is gewoon wat NWSSC destijds was, maar dan met meer leuk volk die meegaan in de gezelligheid, en niet dat je elke 10 minuten weer ruzie had in FB.
ter beoordeling van zijn smaak. Je hebt zijn shirt gezien op de meet?quote:
Jij doet me denken aan mijn oom, die bewerkte onder het motto: "jij bent familie dus je hebt geen pijn" ook mijn complete gebit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef eriksd het volgende:
Narcose voor een verstandskies. Komop zeg, ik dacht dat ik een softie was.
Touche.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
ter beoordeling van zijn smaak. Je hebt zijn shirt gezien op de meet?
Beetje gelukt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan mijn oom, die bewerkte onder het motto: "jij bent familie dus je hebt geen pijn" ook mijn complete gebit.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
ter beoordeling van zijn smaak. Je hebt zijn shirt gezien op de meet?
Die wonen toch niet in Amsterdam?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lach maar. PvdA-stemmers die VVD-ers intimideren
Ik forens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die wonen toch niet in Amsterdam?
Hm herinner me er nog maar weinig, maar Meki was de reden voor m'n meeste bans geloof ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hingen ook altijd van die zeik-figuren rond in NWS.
Gewoon twee laten trekken en daarna weer aan het werk. Ging prima.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:47 schreef eriksd het volgende:
Narcose voor een verstandskies. Komop zeg, ik dacht dat ik een softie was.
Ga een bar in, doe alsof je zin hebt in seks en leef je uit op de perverseling in je ledikant.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
So, ik heb zin om iemand op zijn bek te rammen![]()
Doe het niet hoor
Ahww...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe het niet hoor
Vanuit Laren?quote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe het niet hoor
Php, die kan wel een oppepper gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doe het niet hoor
Oh gadver, Meki.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm herinner me er nog maar weinig, maar Meki was de reden voor m'n meeste bans geloof ik.
Nee.quote:
Klopkoek² ?quote:
Idd, en dan dezelfde dag nog met je goede kiezen vreten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon twee laten trekken en daarna weer aan het werk. Ging prima.
Specifieke namen kan ik mij ook slecht heugen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm herinner me er nog maar weinig, maar Meki was de reden voor m'n meeste bans geloof ik.
Klopkoek ^100.quote:
Dat jij hem geweldig vond zegt al genoeg, recalcitrante kutmocro was het waar zelfs php Einstein bij lijkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Specifieke namen kan ik mij ook slecht heugen.
Meki overigens wel, maar dat was dan ook een baas.
Nah, gewoon een schijtvervelende pipo.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Php, die kan wel een oppepper gebruiken.
Kijk, wij kunnen praten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:51 schreef waht het volgende:
[..]
Idd, en dan dezelfde dag nog met je goede kiezen vreten.
Prettig is anders maar het gaat.
Kon altijd wel lachen om die tegendraadse houding van hem.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat jij hem geweldig vond zegt al genoeg, recalcitrante kutmocro was het waar zelfs php Einstein bij lijkt.
Ik moest meestal huilen om zijn taalgebruik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kon altijd wel lachen om die tegendraadse houding van hem.
Kom nou, het stikt hier van de idioten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef GSbrder het volgende:
Gelukkig is POL nu verstandig.
Meerendeels.
Was erger.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom nou, het stikt hier van de idioten.
Maar hij kreeg wel iedereen op de kast.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik moest meestal huilen om zijn taalgebruik.
Alleen maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom nou, het stikt hier van de idioten.
Ja, ten nadele van ons.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hij kreeg wel iedereen op de kast.
Er zijn inderdaad idioten die de provocaties van andere idioten beantwoorden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk. Dat soort arrogantie staat je beter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen maar![]()
Behalve ik natuurlijk
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
Is die bansheeboy niet een kloon van Meki?
Uit de kast?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het vuur brand nog steeds, maar hij lijkt zich minder te ergeren aan andere meningen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kijk. Dat soort arrogantie staat je beter.
Maakt je meteen minder labiel.
Er zijn ook idioten die leven van pogingen anderen op de kast te krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad idioten die de provocaties van andere idioten beantwoorden.
Hoezo ben je er zo bang voor?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:57 schreef betyar het volgende:
Inderdaad narcose, hij was bang dat ik aan zou lopen gezien mijn zweet op mijn handen en voorhoofd ondanks de oxazepam.
Die warme boy is nog niet rijp om met mij te clonen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:54 schreef eriksd het volgende:
Is die bansheeboy niet een kloon van Meki?
Aha niet vanwege zijn holocaustontkenningenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:53 schreef waht het volgende:
Ik herinner me vaag ene 'sjun' wiens posts ik altijd erg waardeerde door z'n aversie jegens de SP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |