Nee hoor, voor de gehele 7 jaar van je studie heb je recht op een OV. Alleen ben ik mij niet zeker of de laatste 3 jaar ook een lening zijn of op een gegeven moment in een gift worden omgezet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nu ook maximaal bruikbaar voor 4 jaar?fuck.
Na die tijd kun je gewoon een nieuwe chipkaart aanvragen mocht je met het OV willen reizen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik lees nu ook maximaal bruikbaar voor 4 jaar?fuck.
Prachtige OPquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten.
Je geniet feitelijk het vruchtgebruik van die kaart, inderdaad. Zonder rentebijschrijvingen is art. 10 SW van toepassing.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, voor de gehele 7 jaar van je studie heb je recht op een OV. Alleen ben ik mij niet zeker of de laatste 3 jaar ook een lening zijn of op een gegeven moment in een gift worden omgezet.
Godverdegodver.quote:
Dat is de essentie van de democratie, mijn beste.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
Allemaal maar willen profiteren van de overheid!
Ik profiteer nergens van, dat OV kaart gedoe is enkel koppijn, stress en onnodige boetes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
Allemaal maar willen profiteren van de overheid!
Eigenlijk bent u een D66'er, amice.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is de essentie van de democratie, mijn beste.
Wat wil je jatten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
Controleren ze overigens ook de pasfoto?
Anders jat ik 'm wel van familie.
Pourquoi?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Eigenlijk bent u een D66'er, amice.
De studenten OV van m'n broertje is makkelijk meegenomen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat wil je jatten?
Je kan niet zomaar een willekeurig reisbewijs - olijke naam overigens - op een willekeurige kaart zetten. Daar heb je een speciale OV-studentenkaart voor nodig, die verschillende privileges en beperkingen heeft ten opzichte van de commerciele OV-jaarkaart.
Leuker kunnen ze het niet maken, makkelijker evenmin.
Kate Upton.quote:
Je wordt oud(er)quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:35 schreef GSbrder het volgende:
Ik schrik altijd van geboortejaren.
Als ik nu 10 juni 1992 zie staan bij haar
In werkelijkheid zal ze 's ochtends bij het ontwaken wel op de getatoeeerde arm van een of andere proleet leunen en na wat gerochel een ferme zeemansfluim in de wasbak doen neerhalen.quote:
Zeer juist opgemerkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Eigenlijk bent u een D66'er, amice.
Homoquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Nautilus. het volgende:
Notting Hill op RTL5, trouwens. Da's een van mijn lievelingsfilms.
Ik vind het best hoor. Rechtse D66er of liberale VVDer.quote:
Zo maak je het kapot hèquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:37 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In werkelijkheid zal ze 's ochtends bij het ontwaken wel op de getatoeeerde arm van een of andere proleet leunen en na wat gerochel een ferme zeemansfluim in de wasbak doen neerhalen.
2e foto was de beste.. Dit is niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo maak je het kapot hè
[ afbeelding ]
We lachen d'rom, maar het klinkt allemaal een beetje...gefrustreerd, vind je niet? Wat je hier schrijft, wat je hier doet? Gaat alles wel goed, Whiskers? Ben je gelukkig, Whiskers?quote:
Eigenlijk ben jij een D66'er.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2e foto was de beste.. Dit is niks
Ik vind dit ook mooiquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2e foto was de beste.. Dit is niks
Liefje, maak jij je nou maar druk over jezelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
We lachen d'rom, maar het klinkt allemaal een beetje...gefrustreerd, vind je niet? Wat je hier schrijft, wat je hier doet? Gaat alles wel goed, Whiskers? Ben je gelukkig, Whiskers?
quote:
Ze lijkt een beetje op Hillary Duff, je weet wel, die schrijfster.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dit ook mooi.
Het hoeft niet meteen naakt, whiskers.
Maar goed, omdat je zo aandringt.
[ afbeelding ]
Beterquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dit ook mooi.
Het hoeft niet meteen naakt, whiskers.
Maar goed, omdat je zo aandringt.
[ afbeelding ]
Retoucheren noemen ze dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beter![]()
Zeg nou zelf, haar gezicht is toch veel mooier op de foto's die mij beter bevallen
Je bent kieskeurig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beter![]()
Zeg nou zelf, haar gezicht is toch veel mooier op de foto's die mij beter bevallen
Hmm, ik zie eerder Taylor Swift in haar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Hillary Duff, je weet wel, die schrijfster.
Nautilus rijmt op stoutilus, hihihihi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Nautilus. het volgende:
Notting Hill op RTL5, trouwens. Da's een van mijn lievelingsfilms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer wensen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |