Volg je de politiek nog wel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Arsames het volgende:
[..]
Misschien is een filmpje uit 2001 niet echt optimaal, het zou een goed idee zijn om aan meneer Geert Wilders te vragen of hij er nog steeds zo over nadenkt, een brief schrijven of een mailtje sturen?
Wie was jij dan, kende ik jou?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
Maar wees niet getroost Koos, remlof wou me er een optimmeren op de meet toen ik 't hem zei.
Mijn vraag bleek niet relevant.quote:
Ik zat vrij weinig op POL.quote:
Ik had ook moeten beseffen toe je vertelde dat je in Sydney had gezeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
Maar wees niet getroost Koos, remlof wou me er een optimmeren op de meet toen ik 't hem zei.
Hintje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat vrij weinig op POL.
Maar ja kende je wel, andersom geen idee.
Ik ben gewoon veel liever nu, mensen veranderen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had ook moeten beseffen toe je vertelde dat je in Sydney had gezeten.
Er is niets mis met het verbieden van hoofddoekjes in scholen en werkomgevingen, en je kan winkeleigenaar niet kwalijk nemen dat hij graag wilt dat de mensen die zijn zaak binnen treden herkenbaar zijn, of wel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef De_Nuance het volgende:
Wat leuke quote's voor onze Iraanse vriend die hier weer typisch gedrag vertoont.
Vind me leuk ik ben een rechtse allochtoon en ik haat ook MOROKANE
Wilders wil miljoenen moslims uitzetten
Wilders wil straten schoonvegen van hoofddoekjes en haatbaarden die het straatbeeld 'vervuilen'
Wilders wil 'de straten terugveroveren'
Geweld en haat wordt er gepredikt.
Rustig, ik weet het al. VS en ik zetten altijd de NWS-SC op zn kop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
Oh ik zou Koos zo graag verlossen uit zijn onwetendheid maar ik doe het niet
Ik heb nog een tijd in je signature gestaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben gewoon veel liever nu, mensen veranderen.
Jaja maar er is wel iets mis als je de straten wil schoonvegen van moslims.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef Arsames het volgende:
[..]
Er is niets mis met het verbieden van hoofddoekjes in scholen en werkomgevingen, en je kan winkeleigenaar niet kwalijk nemen dat hij graag wilt dat de mensen die zijn zaak binnen treden herkenbaar zijn, of wel?
Misschien kan een hoofddoek wel door de beugel, maar een buurka of een volle zwarte sluier? onacceptabel.
Wat dat betreft is er weinig veranderd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig, ik weet het al. VS en ik zetten altijd de NWS-SC op zn kop.
Werkelijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijd in je signature gestaan
Altijd leuk dat antisemitisme..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef RoW_0 het volgende:
Wat een mongool, hoe achterlijk kun je zijn. "Kijk mij anders zijn!! IK STEM WILDERS".
Fijn voor je dat je op een vieze linksche jood met 3kilo xenofobie stemt. Ik ben Turks (een trotste maar geen moslim), en ik stem niks. Omdat er geen enkele fatsoenlijke politieke partij hier is in Nederland.
Wollahquote:
Ik heb geen idee van welke user dat dan geweest moet zijn eerlijk gezegd.quote:
Maakt niet uit. check je pm enzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van welke user dat dan geweest moet zijn eerlijk gezegd.
Ja en dat is begrijpelijk, omdat er begrip wordt getoond voor moslim radicalen. Ik vind zijn uitspraken nog steeds doelgericht, een beetje pittiger dan vroeger maar nog steeds doelgericht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volg je de politiek nog wel?
Hij is erg geradicaliseerd sinds 2001...
Wel een verassing, dat had ik nooit gedacht.quote:
Ja weet je wie ook doelgericht is, de hoogste leider van Iranquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:32 schreef Arsames het volgende:
[..]
Ja en dat is begrijpelijk, omdat er begrip wordt getoond voor moslim radicalen. Ik vind zijn uitspraken nog steeds doelgericht, een beetje pittiger dan vroeger maar nog steeds doelgericht.
Correctie, moslims die zich niet aanpassen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jaja maar er is wel iets mis als je de straten wil schoonvegen van moslims.
Ken ik hem??quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een verassing, dat had ik nooit gedacht.
Raoul Heertje heeft iets leuks voor je:quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Arsames het volgende:
[..]
Correctie, moslims die zich niet aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |