Ik vind dat Nederlanders en gezond en goed gevoel voor humor hebben en ik geniet veel van de genre satire en cabaretier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
Vind je trouwens wel dat wij Nederlanders een lollig volk zijn?
En dat terwijl je nog maar een paar maanden actief bent. Maar, toegegeven, het voelt als jaren. Krijg ook grijze haren van dat achterlijke gelul van je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, uiteraard tranen van verdriet dat je niet op de meet was.
Mijn jarenlange aartsrivaal op FOK heb ik moeten missen.
Ja dat dacht je maar, mijn heimelijke vorige identiteit is enkel remlof bekend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog maar een paar maanden actief bent. Maar, toegegeven, het voelt als jaren. Krijg ook grijze haren van dat achterlijke gelul van je.
In Brabant of Limburg niet hoor, daar liegen ze je gewoon wat voor in je gezicht...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef Arsames het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederlanders en gezond en goed gevoel voor humor hebben en ik geniet veel van de genre satire en cabaretier.
Maar wat ik het belangrijkste vind van de Nederlandse volk en waarvoor ik diepe respect heb is hun eerlijkheid. Als een Nederlander je niet mag of een probleem met je heeft, laat hij dat weten en je weet waar je aan toe bent en of het opgelost kan worden. Meeste buitenlanders hebben dit niet, ze hebben twee gezichten, ze doen aardig en vrolijk als je erbij bent en als je er niet bij bent praten ze achter je rug om. Dit heb ik begrepen uit zelfervaring, vandaar dat ik maar drie buitenlandse vrienden heb.
Misschien is een filmpje uit 2001 niet echt optimaal, het zou een goed idee zijn om aan meneer Geert Wilders te vragen of hij er nog steeds zo over nadenkt, een brief schrijven of een mailtje sturen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, kom effe met een filmpje uit 2001 aanschijten
Dan had Disana toch gelijk. Wat erg ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat dacht je maar, mijn heimelijke vorige identiteit is enkel remlof bekend.![]()
Ik kleur je haren al jaren grijs, ouwe zeiksnor.
Of je volgt eens een debat of slaat een krant open.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Arsames het volgende:
[..]
Misschien is een filmpje uit 2001 niet echt optimaal, het zou een goed idee zijn om aan meneer Geert Wilders te vragen of hij er nog steeds zo over nadenkt, een brief schrijven of een mailtje sturen?
Disana trollt alleen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan had Disana toch gelijk. Wat erg dit
In Iran, Teheran (de hoofdstad).quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
TS = topicstarter
Waar ben je geboren, dat wordt mij niet echt duidelijk.
Nah, ik weet hem ook. Alhoewel je ontkende.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat dacht je maar, mijn heimelijke vorige identiteit is enkel remlof bekend.![]()
Ik kleur je haren al jaren grijs, ouwe zeiksnor.
Volg je de politiek nog wel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Arsames het volgende:
[..]
Misschien is een filmpje uit 2001 niet echt optimaal, het zou een goed idee zijn om aan meneer Geert Wilders te vragen of hij er nog steeds zo over nadenkt, een brief schrijven of een mailtje sturen?
Wie was jij dan, kende ik jou?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
Maar wees niet getroost Koos, remlof wou me er een optimmeren op de meet toen ik 't hem zei.
Mijn vraag bleek niet relevant.quote:
Ik zat vrij weinig op POL.quote:
Ik had ook moeten beseffen toe je vertelde dat je in Sydney had gezeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Voorschrift het volgende:
Maar wees niet getroost Koos, remlof wou me er een optimmeren op de meet toen ik 't hem zei.
Hintje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat vrij weinig op POL.
Maar ja kende je wel, andersom geen idee.
Ik ben gewoon veel liever nu, mensen veranderen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had ook moeten beseffen toe je vertelde dat je in Sydney had gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |