quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond zijn manier van zoenen zo intrigerend. Hij legde zijn tong op de kin van de dame en likte dan zo hup via een kleine omlebbering omhoog haar mond in. Ook leek het soms alsof hij het hele gebied van kin tot neusbrug wilde opzuigen, door dat in zijn geheel te omsluiten met zijn lippen. Hèèl aparte techniek. Je moet dan als partner steeds een snorkel op om tijdens het liefdesspel nog aan je zuurstof te komen, me dunkt.
quote:Dit is de Bachelor van Net 5: Rutger Vlaming
Net 5 heeft heel geheimzinnig gedaan over zijn Bachelor, de knappe vrijgezel waar straks 25 meisjes om strijden. Vorige week liet de zender een persbericht uitgaan waar een tipje van de sluier werd gelicht, maar de identiteit van bachelor Rutger moest echt nog even geheim blijven. Maar na wat speurwerk kan deze blog als eerste melden wie de begeerlijke jongen is die de Bachelor op Net 5 tot een succes moet maken: Rutger Vlaming. Net 5 bevestigt dat het inderdaad om de juiste Rutger gaat.
Wat Net 5 al verklapte over het nieuwe seizoen, dat vanaf half oktober op de maandagavond is te zien: “De vrijgezel Rutger (32) is erg sportief ingesteld en verwacht dit ook van de dames. De deelneemsters die dachten dat ze op een makkelijke droomvakantie zouden gaan, komen dus al snel bedrogen uit. Deze keer geen luxe dates op jachten, maar gaan de vrouwen vissen op piranha’s, canopying dwars door het oerwoud, op jacht naar kaaimannen in het moeras, zwemmen in donkerbruin colawater en op nachtelijke kajakavonturen in de binnenlanden midden in de jungle.
Rutger zal in Suriname zowel afzonderlijk als in groepsverband met de vrouwen op date gaan. Iedere week vallen er vrouwen af. De laatste vier vrouwen nemen Rutger mee naar hun woonplaats en familieleden om hem ervan te overtuigen voor een van hen te kiezen. Met de drie laatste vrouwen reist Rutger af naar het buitenland, waar de dames worden voorgesteld aan zijn familie. Ook zijn ouders zijn erg benieuwd wie de gelukkige gaat worden en hebben uiteraard hun eigen mening. In de spannende finale zal Rutger kiezen voor de vrouw waarmee hij zijn leven wil delen.”
Rutger heeft verder sportmanagement gestudeerd aan de Johan Cruyff University en komt uit Noord-Holland. Momenteel verblijft hij dus in het buitenland voor de opnames van De Bachelor, welke plaatsvinden in Suriname en IJsland.
bron: http://zappen.blog.nl/sbs(...)r-vlaming#more-16986
oef ja die wil ik ook nog zien! En wat is bachelor pad? Hoop dat ze al die reeksen nog op de Nederlandse tv gaan uitzenden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef mirannie het volgende:
Leuk!! Maar eigenlijk wil ik eerst alle amerikaanse reeksen nog zien, inclusief bachelor pad
Ik dacht alleen maar 'huuuuu' toen ik hem hoorde en zagquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef MissJ het volgende:
net een kort voorstelfilmpje van hem gezien en hij zegt dat hij "lekker gek" is![]()
![]()
De verliezers van The Bachelor/ Bachelorette gaan in een huis en spelen een spel. Je moet koppels vormen en samen tot het einde komen om een geldbedrag te winnen. Ondertussen worden per week 1 man en 1 vrouw weggestemd, dus er wordt gelogen, gemanipuleerd en vies gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
oef ja die wil ik ook nog zien! En wat is bachelor pad? Hoop dat ze al die reeksen nog op de Nederlandse tv gaan uitzenden.
Klinkt érg veel als Paradise Hotel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
De verliezers van The Bachelor/ Bachelorette gaan in een huis en spelen een spel. Je moet koppels vormen en samen tot het einde komen om een geldbedrag te winnen. Ondertussen worden per week 1 man en 1 vrouw weggestemd, dus er wordt gelogen, gemanipuleerd en vies gedaan.
Heel erg programma, maar het kijkt wel lekker weg.
Zoiets is het inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Klinkt érg veel als Paradise Hotel.
Als mensen dat over zichzelf zeggen, gaan mijn nekharen overeind staanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:50 schreef MissJ het volgende:
net een kort voorstelfilmpje van hem gezien en hij zegt dat hij "lekker gek" is![]()
![]()
Oh ja, doe mij ook maar een gewone Amerikaanse bachelorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef mirannie het volgende:
Leuk!! Maar eigenlijk wil ik eerst alle amerikaanse reeksen nog zien, inclusief bachelor pad
quote:Net5 brengt vanaf 15 oktober een nieuw seizoen van De Bachelor op TV. De begeerlijke vrijgezel Rutger (32) hoopt dat tussen de 25 vrouwelijke singles die zich bij de start aandienen, dé vrouw zit met wie hij de rest van zijn leven gaat delen. Maar voordat hij de ware in zijn armen kan sluiten, moeten de vrouwen stuk voor stuk laten zien wat zij in huis hebben. Dit is geen makkelijke taak, want de dames mogen zich eerst flink aan de sportieve Rutger gaan bewijzen in het tropische Suriname. En dat zorgt voor de meest avontuurlijke editie ooit. De Bachelor is vanaf maandag 15 oktober om 21.25 uur te zien bij Net5.
Avontuurlijk tintje
De Bachelor is in Nederland bekend en het format is inmiddels duidelijk: een mannelijke vrijgezel gaat daten met 25 prachtige en sexy vrouwen in de hoop dat een van hen de ware is. In onafhankelijke en groepsdates doende vrouwen hun uiterste best om een goede indruk te maken. Daarna valt er steeds een aantal singles af bij de rozenceremonies, waarbij alleen de vrouwen die een roos ontvangen, mogen blijven. Bij Net5 is voor het eerst een Nederlands seizoen te zien en dus voorziet de zender de reeks van een nieuw, avontuurlijk tintje.
Kaaimannen in het moeras
Bachelor Rutger is erg sportief ingesteld en verwacht dit ook van de dames. De deelneemsters die dachten dat ze op een makkelijke droomvakantie zouden gaan, komen dus snel bedrogen uit. Deze keer dus geen luxe dates op jachten, maar vissen op piranha's, canopying dwars door het oerwoud, op jacht naar kaaimannen in het moeras, zwemmen in donkerbruin colawater en nachtelijke kajakavonturen in de binnenlanden midden in de jungle.
Droomvrouw
Rutger zal in Suriname met de vrouwen op date gaan, zowel afzonderlijk als met groepsdates. Iedere week vallen er vrouwen af. De laatste vier vrouwen nemen Rutger mee naar hun woonplaats en familieleden om hem ervan te overtuigen voor een van hen te kiezen. Met de drie laatste vrouwen reist Rutger af naar het buitenland, waar de dames worden voorgesteld aan zijn familie. Ook zijn ouders zijn erg benieuwd wie de gelukkige gaat worden en hebben uiteraard ook zo hun eigen mening. In de spannende finale zal Rutger kiezen voor de vrouw waarmee hij zijn leven wil delen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef MissJ het volgende:
![]()
Ooow, verzoek aan een mod: kan die RTL4 in de TT worden aangepast naar NET5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |