Dat werd niet echt gezegd ofzo, maar zo kwam het wel over. Mensen die werkgericht zijn kunnen zich meer/duurdere spullen veroorloven. Reed Lars niet in een dure auto? Overigens hoeft dit niet waar te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
Waaruit bleek dat materialistische dan? Mag ook na de uitzending hoor
Inderdaad, als ze bij de minste discussie al herrie gaat schoppen, dan kan ik nu al voorspellen dat het vaker gaat gebeuren.quote:Ik vond dat ze wat overdreven uit haar plaat ging zo op het gezicht. Zoiets kan je ook normaal bespreken lijkt me.
Pas als je drama maakt om niks ben je een dramaqueen, ze is gewoon open over haar gevoelens en ze is waarschijnlijk ook gevoelig en ze vindt hem ook waarschijnlijk heel leuk dus heel logisch dat ze zo reageert vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is ook wel gevaarlijk met zo'n dramaqueen. Word je wel moe van na een tijd.
inderdaad ja!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Zou hij geen van tweeën kiezen dan?
Anders kloppen er wat '200% betrouwbare bronnen' eerder uit dit topic niet namelijk
Karin staat wel mooi prominent ook op het plaatjequote:
Ik heb het niet over nu, maar ze is vanaf het begin een dramaqueen. Ze viel flauw bij de eerste rozenceremonie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Pas als je drama maakt om niks ben je een dramaqueen, ze is gewoon open over haar gevoelens en ze is waarschijnlijk ook gevoelig en ze vindt hem ook waarschijnlijk heel leuk dus heel logisch dat ze zo reageert vind ik.
Hahahah..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Verschrikkelijk.. Ik heb het gewoon afgezet.. Stomme karin..
Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Zijn we samen suckers for love, ik vind het ook wel schattig!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
En ik zal wel een sucker zijn, maar ik vind ze nu toch wel weer schattig
Ik denk dat Tatjana en hij-met-die-tanden het nog langer gaan volhoudenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zijn we samen suckers for love, ik vind het ook wel schattig!!
Ben wel benieuwd of ze het gaan redden samen, denk van niet...
twitter:jeltenieuwhuis twitterde op woensdag 29-06-2011 om 21:33:33Herstel. Historisch moment. Lars kiest voor Karin. #historisch reageer retweet
Ik heb alleen de laatste 5 minuten gezien, de rest nog maar eens terugkieken, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef J0ycie88 het volgende:
lol dat wordt echt een gezellige boel! hahahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik zie ze al zitten met beide schoonouders rond aan een tafel ...
Dank jequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
De tweets op deze aflevering zijn wel grappig.
Al die oppervlakkige dozen vinden het dom dat Lars voor Karin heeft gekozen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef zoem het volgende:
De tweets op deze aflevering zijn wel grappig.
Al die oppervlakkige dozen vinden het dom dat Lars voor Karin heeft gekozen
Die nacht heeft Lars aan Karin belooft dat ze haar niet laat gaan..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben dus niet voor niks vorige week lopen fokken als konijnen
Ik tweet er ook over alleen zonder hashtagquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb jou geen tweet zien doen![]()
[..]
Hihi
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef MissJ het volgende:
ik heb Lars even getweet met de vraag hoe het nu gaat met hem en Karin... hoop dat ie gaat reageren
Die zijn al uit elkaar!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat Tatjana en hij-met-die-tanden het nog langer gaan volhouden
Vind ze beiden niets, oh en Lars vind ik helemaal een rare.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Blossom86 het volgende:
Hm op het laatste moment ben ik ook geswitcht van Mariella naar Karin!
Ik zag opeens de nepheid van Mariella (kan ook door de siliconen komen).
Karin is overdreven, een dramaqueen en een zweefteef, maar tenminste wel oprecht en gepassioneerd in haar emoties.
Ben heeeel benieuwd hoe het verder is gegaan.
Echt?quote:
Nou he, ik zit nog bij te komen van de spanning.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Roguee het volgende:
Zo. Ik zit klaar voor de ontknoping over hoe het nu gaat......man man man WAT een spannend aflevering hè jongens!
Ik ook wel, maar ze zou helemaal niet aan zo'n programma moeten meedoen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef mirannie het volgende:
En toch begrijp ik wel heel goed dat mariella zich inhield.
Die komt nooit meer aan de manquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ze zou helemaal niet aan zo'n programma moeten meedoen.
Nee stel je voor, zo mooi en totaal niet hysterisch, wat een slechte vangstquote:
Dingen kunnen raar lopen.quote:
Of hij kon haar gewauwel over zijn tandjes niet meer aanhoren..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee stel je voor, zo mooi en totaal niet hysterisch, wat een slechte vangst
Ik zou graag de vlieg op de muur willen zijn als de beide families elkaar ontmoeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
lol dat wordt echt een gezellige boel! hahaha
Zo is het!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Blossom86 het volgende:
Hm op het laatste moment ben ik ook geswitcht van Mariella naar Karin!
Ik zag opeens de nepheid van Mariella (kan ook door de siliconen komen).
Karin is overdreven, een dramaqueen en een zweefteef, maar tenminste wel oprecht en gepassioneerd in haar emoties.
Ik denk dat ze met z'n allen de finale hebben gekeken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Hij kiest Karin, maar is nu samen met Marielle? @ twitter marielle zit de bachelor bij Lars te kijken?!
Of Mariella is gewoon gelukkig met een ander inmiddels en heeft wegens no hard feelings gewoon bij Lars dat programma zitten kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Lees mariella_kvo op twitter "" en gelukkig in de liefde ". Dus ik geloof dat hij met mariella is..
Ben benieuwdquote:Lars Vreugdenhil
Wat een waanzinnige finale @ #de bachelor maar jullie willen nu graag weten of Karin en ik nog gelukkig zijn! Lees morgen het #AD
Als ze het Amerikaanse voorbeeld volgen, komt nu 'de Bachelorette' met als hoofdpersoon één van de afgewezenen uit dit seizoen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef RaymanNL het volgende:
Heerlijk programma was het trouwens. Kom maar op met een nieuw seizoen
Kan ook een voorwaarde van de programmamakers zijn geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef zoem het volgende:
Oh gut, hij heeft zijn verhaal al verkocht aan het AD
Het leek er wel even op.quote:
Mariella heeft nu een relatie met een vriend van Lars.. Dus het lijkt me sterk!quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Wordt misschien nog wel iets met Mariella...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |