dit dus. Ik vind Karin ook leuker, ze komt echter over, ook al is ze wat zweverig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef Sofia90 het volgende:
Die mariella is meer gericht op winnen, niet echt op Lars zelf,
Karin heeft een veel leukere uitstraling
Social Media adviseur, iets wat we allemaal kunnen zijn volgens mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat doet Mariella eigenlijk qua studie/werk?
Ze is adviseur bancaire zaken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat doet Mariella eigenlijk qua studie/werk?
Als hij voor Karin kiest, kiest hij voor dramadramadrama en kleuterstemmetjes en stampvoeten en boohoohoo. Ik weet niet of dat een veiligere keuze isquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef EllaN het volgende:
Ik denk dat Lars de keuze heeft tussen iemand die helemaal gek is op hem (Karin) en iemand die hij zelf aantrekkelijker vindt (Mariella).
Karin is een veiligere keuze denk ik.
eens! dat wordt hij snel zat hoor. en lars zn doel is kinders produceren, is karin echt nog minder aan toe dan mariellaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij voor Karin kiest, kiest hij voor dramadramadrama en kleuterstemmetjes en stampvoeten en boohoohoo. Ik weet niet of dat een veiligere keuze is
Eens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als hij voor Karin kiest, kiest hij voor dramadramadrama en kleuterstemmetjes en stampvoeten en boohoohoo. Ik weet niet of dat een veiligere keuze is
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Social Media adviseur, iets wat we allemaal kunnen zijn volgens mij
Het is ook wel gevaarlijk met zo'n dramaqueen. Word je wel moe van na een tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef Sofia90 het volgende:
Met Karin heb je wel meer diepgang, zulke relaties houden het langer vol dan een relatie met een tuttebel die over 5 maanden weer vertrokken is, ze heeft haar doel namelijk al bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |