Ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
Er wordt bij tijd en wijle geklaagd dat de overheid meer taken aan de markt moet geven. De VVD is er heilig van overtuigd dat je de cultuursector ook aan de markt kan overlaten. Kink FM bewijst weer dat dit dus niet kan, zoals ook Het Gesprek al deed. Toch zetten we dit achterlijke cultuurbeleid door...
Ik word er een beetje droevig van, eerlijk gezegd.
ik ben zelf voor een kleine overheid. Dus voor mij hoeft de overheid niet te veel aan kunst te geven. Zelf ben ik er voor om alleen nog maar radio 1 en 2 TV netter over te houden. Radio 3FM zou prima commercieel kunnen gaan. Ja dat zeg ik als 3FM fan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
Er wordt bij tijd en wijle geklaagd dat de overheid meer taken aan de markt moet geven. De VVD is er heilig van overtuigd dat je de cultuursector ook aan de markt kan overlaten. Kink FM bewijst weer dat dit dus niet kan, zoals ook Het Gesprek al deed. Toch zetten we dit achterlijke cultuurbeleid door...
Dit is natuurlijk weer onzinquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
De alternatieve scene kan niet door commerciële bedrijven in stand worden gehouden... Wat is daar onzin aan?quote:
ik denk dat Zap bedoelt dat het onzin is dat daarom de overheid de alternative scene in stand moet houden......quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De alternatieve scene kan niet door commerciële bedrijven in stand worden gehouden... Wat is daar onzin aan?
is ook geen onzin maar je kan niet verwachten dat de regering KinkFM in stand houdtquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De alternatieve scene kan niet door commerciële bedrijven in stand worden gehouden... Wat is daar onzin aan?
Het enige wat je er mee bereikt is dat cultuur (en alles wat buiten de middelmaat valt, zoals Kink in dit geval) weg valt en dat er niets anders over blijft dan buitengewoon middelmatige radio, tv, films en theater. Het originele, creatieve gedeelte in de cultuur moet gestimuleerd worden en niet de nek worden omgedraaid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, het koste wat kost vasthouden aan huidige cultuur "omdat het moet" is ook droevig. De wereld verandert, cultuur verandert daar volgens mij ook deels zelf in mee
Klopt. De overheid kan 3fm wel omvormen tot een alternatief radiostation.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is ook geen onzin maar je kan niet verwachten dat de regering KinkFM in stand houdt
En daarom moet de overheid het maar doen? Wat noem jij trouwens alternatief?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vraag `t `m zelf: @michielveentra op twitter. Net zo makkelijk, geheid dat je antwoord krijgt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Evertjan het volgende:
Veenstra begint me ook al op de zenuwen te werken als KinkFM zo goed station waarom draait hij daar dan geen ploatjes
donequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vraag `t `m zelf: @michielveentra op twitter. Net zo makkelijk, geheid dat je antwoord krijgt.
Dit bedoel ik trouwens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En daarom moet de overheid het maar doen? Wat noem jij trouwens alternatief?
De overheid mag wat mij betreft van 3FM eisen dat ze weer wat alternatiever worden want wat het nu is kan net zo goed een commerciele zender zijn.
Daar ben ik `t dan wel weer (gedeeltelijk) mee eens: wel ben ik van mening dat `t dan van 3FM zelf moet komen en niet door de overheid moet worden opgelegd, zoals die quotum van Radio 2 van de PVVquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En daarom moet de overheid het maar doen? Wat noem jij trouwens alternatief?
De overheid mag wat mij betreft van 3FM eisen dat ze weer wat alternatiever worden want wat het nu is kan net zo goed een commerciele zender zijn.
overheid doet hetzelfde aan de commerciële radiostations zie de etherfrequentie veilingen van een paar jaar geledenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar ben ik `t dan wel weer (gedeeltelijk) mee eens: wel ben ik van mening dat `t dan van 3FM zelf moet komen en niet door de overheid moet worden opgelegd, zoals die quotum van Radio 2 van de PVV
Van 3FM verwacht ik het niet. Die willen bekende (dure) dj's en grote evenementen. Die gaan nooit zelf zeggen: we gaan luisteraars inleveren en de alternatieve kant op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar ben ik `t dan wel weer (gedeeltelijk) mee eens: wel ben ik van mening dat `t dan van 3FM zelf moet komen en niet door de overheid moet worden opgelegd, zoals die quotum van Radio 2 van de PVV
Tadaaa.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vraag `t `m zelf: @michielveentra op twitter. Net zo makkelijk, geheid dat je antwoord krijgt.
snap het wel hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weer zo lekker midden in de weg antwoord
Zo, inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
3FM is juist uit zich zelf veranderd in het gedrocht wat het nu is, daar heeft de overheid niets aan op gelegd. 3FM is op dit moment een commerciele zender van ons belastinggeld en dat vind ik belachelijk. Ze verschuilen zich nog een beetje achter 3voor12 maar verder is het gewoon q-music zonder reclame om het half uur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nergens geenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nergens geen maximumsnelheden! Honderdtwintig? Dat rijden wij al in z'n achteruit!
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
3FM is juist uit zich zelf veranderd in het gedrocht wat het nu is, daar heeft de overheid niets aan op gelegd.
Die is echt heel matig, heeft al haar zinnetjes/'grapjes' al op papier uitgewerkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
vannacht van 1 tot 4 op 3fm:
[ afbeelding ]
Lieke!
geen idee of ze goed is, maar ze ziet er wel verdraaid goed uit! en of ze goed is ga ik niet meemaken want dan moet ik al slapen van mama
nope, Lieke veld, ze is van BNN en is op twitter te vinden onder liekemagnifique oidquote:
meh laat maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, Lieke veld, ze is van BNN en is op twitter te vinden onder liekemagnifique oid
Een keer geluisterd (want schoolproject dat af moestquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
vannacht van 1 tot 4 op 3fm:
[ afbeelding ]
Lieke!
geen idee of ze goed is, maar ze ziet er wel verdraaid goed uit! en of ze goed is ga ik niet meemaken want dan moet ik al slapen van mama
Ze is nog erger ja?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Een keer geluisterd (want schoolproject dat af moest), ik vond er niet zoveel aan... Heel veel gemaakte humor, grapjes van Twitter halen en net doen of ze het zelf heeft verzonnen, doe mij Roos maar. Of Claudia
ach, t kind is nieuw, wie weet ontwikkeld ze zich nog. en anders zet ik de webcam wel aan met eigen muziekquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Een keer geluisterd (want schoolproject dat af moest), ik vond er niet zoveel aan... Heel veel gemaakte humor, grapjes van Twitter halen en net doen of ze het zelf heeft verzonnen, doe mij Roos maar. Of Claudia
Ja... Ik vond haar ook wat kinds aandoen, maar das mijn meningquote:
Jij moest tegen die tijd toch al slapen van moeders ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, t kind is nieuw, wie weet ontwikkeld ze zich nog. en anders zet ik de webcam wel aan met eigen muziek
Ik hoop dat ze zich nog wat gaat ontwikkelen, het is bij mij niet heel positief blijven hangen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, t kind is nieuw, wie weet ontwikkeld ze zich nog. en anders zet ik de webcam wel aan met eigen muziek
Ja het was gewoon heel slecht, ze is helemaal niet zichzelf op de radio. En improvisatie is er ook niet bij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Ik vond haar ook wat kinds aandoen, maar das mijn mening
ja, maar mocht ik een keer wakker zijn als ze mag dj'enquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij moest tegen die tijd toch al slapen van moeders ?
Het is toch niet mieej ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Ik vond haar ook wat kinds aandoen, maar das mijn mening
Toffe mams heb je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar mocht ik een keer wakker zijn als ze mag dj'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |