quote:
Q-music is de SBS onder de radiozenders, veel te veel reclamequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien even naar Overamstel gaan en wat IT-dingetjes verrichten...
en daarom luister geen qmusic.. ook vanwege dat ..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Q-music is de SBS onder de radiozenders, veel te veel reclame.
Tja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom moet er nu weer gepraat worden over het stoppen van Kinkfm op 3fm ?
jaren geleden bij Giel toen hij nog in de middag zat bij 1 of andere quiz rond halloween. in 2000 of 2001 is dat geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef gerbenp het volgende:
Wie is er eigenlijk van deze reek al eens keer keer op 3FM geweest, en zoja bij welke programma's
+6quote:
Bij Eddy Zoey toen ik op zaterdagmiddag lag te ontkateren in bad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef gerbenp het volgende:
Wie is er eigenlijk van deze reek al eens keer keer op 3FM geweest, en zoja bij welke programma's
Peter Andrequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mocht Peter André op de radio interviewen.
Vaak de verkeerde. Alleen als je onschuldige of beroerde nummers uitzendt, heb je bestaansrecht op de Nederlandse ether. Dat is absolute brutatlteit...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Idem, kan er dan ook niet mee zitten. Er zijn afgelopen jaren zoveel radiostations verdwenen.
Daar is blijkbaar meer behoefte aanquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vaak de verkeerde. Alleen als je onschuldige of beroerde nummers uitzendt, heb je bestaansrecht op de Nederlandse ether. Dat is absolute brutatlteit...![]()
![]()
![]()
Jij niet, maar de wereld draait niet om jou alleen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen behoefte aan de zoveelste zender met Nederlandstalige volksmuziek...
Succes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Desondaks: de ziekte die eenheidsworst heet moet uitgeroeid worden.
Nee, die fax had ik helaas ook al ontvangen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij niet, maar de wereld draait niet om jou alleen.
[..]
Succes.
tja..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef Paul-89 het volgende:
Als ze werkelijk zo geweldig waren/zijn als veel mensen het nu doen voorkomen hadden ze toch wel blijven staan ?
Echt hequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef Piles het volgende:
Ja, muziek graag, ben wel klaar met dat gedramatiseerde gewauwel
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef Paul-89 het volgende:
Als ze werkelijk zo geweldig waren/zijn als veel mensen het nu doen voorkomen hadden ze toch wel blijven staan ?
Dus er is gewoonweg te weinig animo voor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]tuurlijk niet. Het feit dat een zender (datzelfde geldt ook voor muziek en films) goed/geweldig zijn betekent niet dat er "in de massa" ook grote behoefte aan is. Het is juist te triest voor woorden dat zenders die zich onderscheiden het ondespit delven. Originaliteit/diversiteit worden niet gewaardeerd blijkbaar...
Je praat het goed dat in Nederland eenheidsworst gewaardeerd wordt boven mensen die boven het maaiveld uitsteken? Wat voor een calvinistische kutargumentatie is dit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus er is gewoonweg te weinig animo voor.
Waarom is het gemiddelde altijd slecht, dat is pas kutargumentatiequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je praat het goed dat in Nederland eenheidsworst gewaardeerd wordt boven mensen die boven het maaiveld uitsteken? Wat voor een calvinistische kutargumentatie is dit?![]()
Ik praat niks goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je praat het goed dat in Nederland eenheidsworst gewaardeerd wordt boven mensen die boven het maaiveld uitsteken? Wat voor een calvinistische kutargumentatie is dit?![]()
Het gemiddelde is niet altijd slecht, wat wel slecht is is het feit dat er voor iets dat buiten het gemiddelde (whatever that may be) valt verwijderd wordt. Het feit dat er ook mensen zijn met andere dan gemiddelde smaken telt blijkbaar niet. Ga maar allemaal lekker Radio NL en 538 luisteren, daar worden we met z`n allen slimmer vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom is het gemiddelde altijd slecht, dat is pas kutargumentatie
DAT is pas een kut argumentquote:Maar als jij het zo belangrijk vindt: niemand houd je tegen om een paar miljoen voor Kink vrij te maken en door te gaan
Mainstream bepaald helaas de fm en de reclameinkomsten. Alternatieve muziek maar ook dancezenders als ID&T redden het helaas niet in Nederland.Gelukkig horen we wel op elk radiostation Coldplayquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom zet je 3FM er niet tussen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Timo20 het volgende:
Het gemiddelde is niet altijd slecht, wat wel slecht is is het feit dat er voor iets dat buiten het gemiddelde (whatever that may be) valt verwijderd wordt. Het feit dat er ook mensen zijn met andere dan gemiddelde smaken telt blijkbaar niet. Ga maar allemaal lekker Radio NL en 538 luisteren, daar worden we met z`n allen slimmer van
Want?quote:DAT is pas een kut argument![]()
3FM is gelukkig niet een gemiddelde zenderquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is niet altijd slecht, wat wel slecht is is het feit dat er voor iets dat buiten het gemiddelde (whatever that may be) valt verwijderd wordt. Het feit dat er ook mensen zijn met andere dan gemiddelde smaken telt blijkbaar niet. Ga maar allemaal lekker Radio NL en 538 luisteren, daar worden we met z`n allen slimmer van
Spijker -> kop. De overheid investeert te weinig in alternatieve muziek. Als ze dat wel gaat doen, wordt de belastingbetaler boos. Lukt er eindelijk een initiatief van commerciële handen, gaat deze uiteindelijk ook dood door de massa...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zet je 3FM er niet tussen?
Als Kink nou zo educatief/cultureel belangrijk is, dan zal de overheid daar wat aan moeten doenNu was het in commerciële handen.
quote:[..]
Want?
Omdat 3FM ook niet-mainstream muziek uitzend (tegenwoordig minder dan een jaar of 10 geleden maar toch)quote:
Want waarom denk je zelf? dat is het meest domme argument ooit: "als je `t wilt redden leg je zelf toch de poen op tafel?" je weet natuurlijk net als ik dat dat niet gaat.quote:[..]
Want?
Dan is het als commerciële zender dus mislukt, dus gaat de stekker er uit. Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Timo20 het volgende:
Want waarom denk je zelf? dat is het meest domme argument ooit: "als je `t wilt redden leg je zelf toch de poen op tafel?" je weet natuurlijk net als ik dat dat niet gaat.
Tja, het koste wat kost vasthouden aan huidige cultuur "omdat het moet" is ook droevig. De wereld verandert, cultuur verandert daar volgens mij ook deels zelf in meequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
Er wordt bij tijd en wijle geklaagd dat de overheid meer taken aan de markt moet geven. De VVD is er heilig van overtuigd dat je de cultuursector ook aan de markt kan overlaten. Kink FM bewijst weer dat dit dus niet kan, zoals ook Het Gesprek al deed. Toch zetten we dit achterlijke cultuurbeleid door...
Ik word er een beetje droevig van, eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |