snap het wel hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weer zo lekker midden in de weg antwoord
Zo, inderdaadquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
3FM is juist uit zich zelf veranderd in het gedrocht wat het nu is, daar heeft de overheid niets aan op gelegd. 3FM is op dit moment een commerciele zender van ons belastinggeld en dat vind ik belachelijk. Ze verschuilen zich nog een beetje achter 3voor12 maar verder is het gewoon q-music zonder reclame om het half uur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar ben ik `t dan wel weer (gedeeltelijk) mee eens: wel ben ik van mening dat `t dan van 3FM zelf moet komen en niet door de overheid moet worden opgelegd, zoals die quotum van Radio 2 van de PVV
Nergens geenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nergens geen maximumsnelheden! Honderdtwintig? Dat rijden wij al in z'n achteruit!
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
3FM is juist uit zich zelf veranderd in het gedrocht wat het nu is, daar heeft de overheid niets aan op gelegd.
Die is echt heel matig, heeft al haar zinnetjes/'grapjes' al op papier uitgewerkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
vannacht van 1 tot 4 op 3fm:
[ afbeelding ]
Lieke!
geen idee of ze goed is, maar ze ziet er wel verdraaid goed uit! en of ze goed is ga ik niet meemaken want dan moet ik al slapen van mama
nope, Lieke veld, ze is van BNN en is op twitter te vinden onder liekemagnifique oidquote:
meh laat maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, Lieke veld, ze is van BNN en is op twitter te vinden onder liekemagnifique oid
Een keer geluisterd (want schoolproject dat af moestquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
vannacht van 1 tot 4 op 3fm:
[ afbeelding ]
Lieke!
geen idee of ze goed is, maar ze ziet er wel verdraaid goed uit! en of ze goed is ga ik niet meemaken want dan moet ik al slapen van mama
Ze is nog erger ja?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Een keer geluisterd (want schoolproject dat af moest), ik vond er niet zoveel aan... Heel veel gemaakte humor, grapjes van Twitter halen en net doen of ze het zelf heeft verzonnen, doe mij Roos maar. Of Claudia
ach, t kind is nieuw, wie weet ontwikkeld ze zich nog. en anders zet ik de webcam wel aan met eigen muziekquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Een keer geluisterd (want schoolproject dat af moest), ik vond er niet zoveel aan... Heel veel gemaakte humor, grapjes van Twitter halen en net doen of ze het zelf heeft verzonnen, doe mij Roos maar. Of Claudia
Ja... Ik vond haar ook wat kinds aandoen, maar das mijn meningquote:
Jij moest tegen die tijd toch al slapen van moeders ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, t kind is nieuw, wie weet ontwikkeld ze zich nog. en anders zet ik de webcam wel aan met eigen muziek
Ik hoop dat ze zich nog wat gaat ontwikkelen, het is bij mij niet heel positief blijven hangen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, t kind is nieuw, wie weet ontwikkeld ze zich nog. en anders zet ik de webcam wel aan met eigen muziek
Ja het was gewoon heel slecht, ze is helemaal niet zichzelf op de radio. En improvisatie is er ook niet bij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Ik vond haar ook wat kinds aandoen, maar das mijn mening
ja, maar mocht ik een keer wakker zijn als ze mag dj'enquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij moest tegen die tijd toch al slapen van moeders ?
Het is toch niet mieej ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Ik vond haar ook wat kinds aandoen, maar das mijn mening
Toffe mams heb je.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar mocht ik een keer wakker zijn als ze mag dj'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |