Dat ga je verliezen denk ikquote:
Ooh dude je loopt achter.quote:
Dat dacht ik ook! Ik heb nagels en ik ben niet bang ze te gebruiken.quote:
Het eerste wat ik dachtquote:
quote:
Mama's little girlquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh dude je loopt achter.![]()
[..]
Dat dacht ik ook! Ik heb nagels en ik ben niet bang ze te gebruiken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM staat openquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
Maar als Benny nou gewoon even toegeeft dat ik gelijk heb (want dat heb ik) dan hoeft er helemaal niet gevochten te worden! *lampje*
Maar we vinden je wel liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
Wat een vertrouwen
*kruipt in een stil hoekje*
Dan weet je wel zeker dat het goed wasquote:
Maar het is niet zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
Maar als Benny nou gewoon even toegeeft dat ik gelijk heb (want dat heb ik) dan hoeft er helemaal niet gevochten te worden! *lampje*
quote:
quote:
Ik heb niks gezegd! Ik heb alleen de kwestie uitgelegd en wat argumenten gegeven, ze heeft zelf besloten. Ha!quote:
Ik kijk naar zielige films.quote:
wie er liever is, en dat zijn ze beide, maar Lutte kan wel meer een bitchje zijn soms, dus case closedquote:
Mij moet je gewoon haten, dan is het zo case closedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
wie er liever is, en dat zijn ze beide, maar Lutte kan wel meer een bitchje zijn soms, dus case closed
Jij bent ook liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij moet je gewoon haten, dan is het zo case closed
Sorry, dat lukt niet, ik ben nu eenmaal dol op happy feetsquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij moet je gewoon haten, dan is het zo case closed
Oja Benny is zeker liever. Totdat je hem volgooit met wodka sju denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
wie er liever is, en dat zijn ze beide, maar Lutte kan wel meer een bitchje zijn soms, dus case closed
Ik heb maat 47 met kalknagelsquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry, dat lukt niet, ik ben nu eenmaal dol op happy feets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Happy feetquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry, dat lukt niet, ik ben nu eenmaal dol op happy feets
Hij blijft leukquote:
Tja, als Lisa dat nummer gaat zingen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooit vond ik het nog wel een leuk nummer... nu vind ik 'm ronduit kut
mee eens, en die griet die hem ook zong, kon het niet meer horen die Lisa pppffftttttquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooit vond ik het nog wel een leuk nummer... nu vind ik 'm ronduit kut
Yup...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als Lisa dat nummer gaat zingen...
Vereniging Veronica(Staat los van sbs en de tvzender Veronica) trekt de stekker eruit.quote:
alles wat leuk is aan kunst en cultuur schaffen ze af echt Nederland is een zooitje aan het worden en aan de andere kant geven ze maar aan iedereen die iets lulligs wil opstarten subsidiequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Vereniging Veronica(Staat los van sbs en de tvzender Veronica) trekt de stekker eruit.Helaas Kink is een leuke zender
dit is toch gewoon de keus van een commercieel bedrijf?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alles wat leuk is aan kunst en cultuur schaffen ze af echt Nederland is een zooitje aan het worden en aan de andere kant geven ze maar aan iedereen die iets lulligs wil opstarten subsidie
en ze deden nog wel van die mooie beloftes op de begrafenis van arjen, maar nee hoor, toch gewoon maar de stekker er uit, stelletje idiotenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alles wat leuk is aan kunst en cultuur schaffen ze af echt Nederland is een zooitje aan het worden en aan de andere kant geven ze maar aan iedereen die iets lulligs wil opstarten subsidie
Gooms.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
dit is toch gewoon de keus van een commercieel bedrijf?
hey allemaal btw
commercieel of niet slaat gewoon nergens op heb die internetradiowebsite er staan zenders op waar volgens mij geen hond naar luistert............Hoi Gomiquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hey allemaal btw
ja, maar het is extra zuur omdat na het overlijden vorig jaar van arjen grolleman (die praktisch kinkfm was) ze allemaal beloftes hebben gemaakt over het voortbestaanquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hey allemaal btw
het is allemaal slijmen en vriendjespolitiek tot dat er zeg maar geld bij komt kijken dan is het niet meer ik kom de beloftes naquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar het is extra zuur omdat na het overlijden vorig jaar van arjen grolleman (die praktisch kinkfm was) ze allemaal beloftes hebben gemaakt over het voortbestaan
alles lekker hier, bij jou ook?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
commercieel of niet slaat gewoon nergens op heb die internetradiowebsite er staan zenders op waar volgens mij geen hond naar luistert............Hoi Gomialles goed
yeah i know. das niet zo heel netjes zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar het is extra zuur omdat na het overlijden vorig jaar van arjen grolleman (die praktisch kinkfm was) ze allemaal beloftes hebben gemaakt over het voortbestaan
ja prima met mij, ik dacht dat ze ook commercieel gesteund werden........dus nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef gomi het volgende:
[..]
alles lekker hier, bij jou ook?
nee dat snap ik wel, maar die vergelijking dan met subsidies snap ik dan niet.
hmm. maar ik heb daarentegen nog niets over benny gezegd hequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Als ie zegt dat ik niet zo lief ben geeft ie mij gelijk!!
k dan. las dat jullie t goed naar de zin hebben gehad zaterdagquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja prima met mij, ik dacht dat ze ook commercieel gesteund werden........dus niet
quote:
Heul niet, die heks is me eng en Souryquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. las dat jullie t goed naar de zin hebben gehad zaterdag
ze zijn van v-ventures, das toch gewoon een commercieel bedrijf?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja prima met mij, ik dacht dat ze ook commercieel gesteund werden........dus niet
Niet goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know. das niet zo heel netjes zal ik maar zeggen.
maar aan de andere kant kan ik niet zien hoe kink t commercieel doet
ik wel de rest geloof ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. las dat jullie t goed naar de zin hebben gehad zaterdag
maar iemand die 'heks'in dr nick gebruikt, die moet wel eng zijn hequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul niet, die heks is me eng en Soury
Das waarquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
maar iemand die 'heks'in dr nick gebruikt, die moet wel eng zijn he
Lief tochquote:
Ik hou ervan, zo lief en mooiquote:
Heel eng, jij wilt me echt niet in het donker tegenkomenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
maar iemand die 'heks'in dr nick gebruikt, die moet wel eng zijn he
nee idd ze zijn net anders dan de rest zo een beetje idd. maar ik snap t wel. als t teveel geld gaat kosten, kan je van een commercieel bedrijf niet verwachten dat ze ermee door zullen gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet goed. Zonder FM-frequentie kom je ook nergens. En ze doen ook geen poging om een frequentie binnen te halen. Er zijn kavels vrij, maar dat geld verwachten ze niet terug te verdienen.
![]()
KinkFM is juist een goede zender omdat een echt ander geluid heeft dan de overige zenders. Alle zenders van radio 2 tot 538 hebben toch min of meer een grote gemene deler, Kink stond daar redelijk ver van.
was helemaal leuk en geweldig en een geweldige gastheer en leuk iedereen eens te mogen aanrakenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. geslaagde feestjes zijn altijd leuk
Je bleef aan me zittenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was helemaal leuk en geweldig en een geweldige gastheer en leuk iedereen eens te mogen aanrakennee was geslaagd
yeah heb zo een beeld van dr dat ze met dr heksenmuts voor dr pc zit. en als ze dan iets leest wat dr niet bevalt ze er meteen een of andere heksenspreuk uitgooidquote:
nice dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was helemaal leuk en geweldig en een geweldige gastheer en leuk iedereen eens te mogen aanrakennee was geslaagd
ja wie niet he je bent bloedmooi en nog gezellig ookquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wie niet he je bent bloedmooi en nog gezellig ook
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wie niet he je bent bloedmooi en nog gezellig ook
zag geen gegadigde, niemand vond ik echt geschiktquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
nice dan.
en je hebt niemand in je heksenbrouwsel gegooid?
Dat ben je zelf.quote:
en gelezenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Veronica pist over graf Arjen Grolleman
hoppa
nee, toch geen breezers he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
Zwabber, ik zag bacardi watermeloen
En Devil Berry
Heb jij ze al geproeft?
Tschüssquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
was even gezellig hier ben nu weg tot de volgende keer maar weer
Doei heksjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
Dag Heksquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
laters toverheksquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
'Het' is een lidwoord. Wauw. Altijd al willen weten.
kusje op je lid!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
'Het' is een lidwoord. Wauw. Altijd al willen weten.
Dit is té makkelijkquote:
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
bella, ik kan het me niet voorstellen dat je het nog niet gehoord hebt, maar heb je al gehoord waardoor tumblr er gisteren steeds uit lag?
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lady Gaga heeft nu Tumblr, en door het grote aantal bezoekers ineens lag de boel plat
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lady Gaga heeft nu Tumblr, en door het grote aantal bezoekers ineens lag de boel plat
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft ze een url gejat? hoe doe je dat nu weerquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee._!
Ik ken trouwens de jongen van wie ze de url gejat heeft.
Met pingping?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft ze een url gejat? hoe doe je dat nu weer
http://amenfashion.tumblr.com/quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft ze een url gejat? hoe doe je dat nu weer
das best triestquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://amenfashion.tumblr.com/
Ja die wilde ze omdat het een songtitel is. Dus tumblr heeft hem voor haar gepakt._!
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
Nou nee, je kunt verschillende urls vastleggen he?
quote:
Nou ik ken een meisje die ze echt bij de vleet aanlegt, elke keer dat er een nieuwe Glee aflevering is met een catchphrase of een nieuw Gaga liedje dan probeert iedereen die zo snel mogelijk vast te leggen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ik ken een meisje die ze echt bij de vleet aanlegt, elke keer dat er een nieuwe Glee aflevering is met een catchphrase of een nieuw Gaga liedje dan probeert iedereen die zo snel mogelijk vast te leggen.
Heb ik gedaan bij Blytesquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Was ook met Twitter. Toen dat net uit was gingen mensen al die bekende mensen al aanmaken in de hoop er geld voor te vangen.
Helaas. Ik heb moeten besluiten de website nu helemaal offline te zetten.quote:
yeah en nu zit ik dus met 350 accounts waar ik niets aan heb hequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Was ook met Twitter. Toen dat net uit was gingen mensen al die bekende mensen al aanmaken in de hoop er geld voor te vangen.
Ik wilde Michael Jackson verkopen, maar was net te laat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en nu zit ik dus met 350 accounts waar ik niets aan heb he
Toen het nog werkte(quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb moeten besluiten de website nu helemaal offline te zetten.
Redenen hiervoor zijn het feit dat Blytes op dit moment niet blijkt te voldoen aan een aantal (wettelijke) randvoorwaarden, zoals WBP en AV, de aanhoudende druk op de server en hack-pogingen.
Kusje terugquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
kusjes op jullie sites, hackers, en andere gekke woorden die ik niet ken!
okquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
kusjes op jullie sites, hackers, en andere gekke woorden die ik niet ken!
Kun je bijna jezelf pijpen.quote:
Nope, flessen jonguhhhhquote:
Jep.quote:
Ow... ik mag na de vakantie ook weer.. Lekker danquote:
Die devil berry was iets met aardbei en een devil nog wat (plant ofzo)quote:
Die van mij verloopt pas over 4 maanden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... ik mag na de vakantie ook weer.. Lekker dan
Oktober!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die van mij verloopt pas over 4 maanden.
ik let daar echt nooit op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die van mij verloopt pas over 4 maanden.
dat waren we niet, remember, we lagen onder een bankje in het vondelpark, daarom zijn we nu ook toevallig beiden grieperigquote:
Ja die van mij moet nog 6 maanden geldig zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
ik let daar echt nooit op.
ging ik in t najaar nog ff weg, dacht ik laat ik voor de zekerheid maar ff checken.
bleek dat die van mij nog maar 2 maanden geldig was ofzo en moest 3 maanden na terugkeer nog geldig zijn.
heb ik er een met spoed aan moeten vragen.
Van wie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja die van mij moet nog 6 maanden geldig zijn.
de hete seks onder het bankje of de arctic monkeys?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, maar die griep was het waard hoor.
ook met spoed aan moeten vragen? of was jij wel zo slim om dat tijdig te zien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja die van mij moet nog 6 maanden geldig zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de hete seks onder het bankje of de arctic monkeys?
Gelukkig ben ik er op tijd bijquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ook met spoed aan moeten vragen? of was jij wel zo slim om dat tijdig te zien?
Dos servesas por favor?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
Spaanse worst sowieso, voor die ho's chorizo
Claro que si, claro que noquote:
Je loopt trouwens wel al even achter he, hij is er al een tijdjequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Claro que si, claro que no
Los jovenes, mas chulo del pueblo
Spaanse worst sowieso, voor die ho's chorizo
Bocadillo con manchego, dat is Faber Gego
El annos del diablo, annos del diablo,
Dat is de Costa del Sol, dat is de Costa del Sol
El annos del diablo, dat is de Costa del Sol
Yo quiero esquiar, yo quiero vomitar, yo quiero comer ham
dus breng je cohoño, breng je coño
ja dat weet ik, maar ik vind hem zooooo leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Je loopt trouwens wel al even achter he, hij is er al een tijdje
Is hij ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar ik vind hem zooooo leuk
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en britt vind ik ook zo leuk
nah die is echt hopeloosquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en britt vind ik ook zo leuk
O nee dit nietquote:
Ik dacht Britt zelfquote:
Ik ween.quote:
Kim.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Britt kan bij mij alles doen..
net zoals Kim Feenstra
Allebei zo'n kutstemquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
net zoals Kim Feenstra
Kimquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
net zoals Kim Feenstra
Maar ga niet zitten want ik heb je stoel verplaatst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
gooooooo into business with a grizzly bear!
Ze hoeven niet te praten.quote:
Zingen doen ze niet veel beter.quote:
wel matig.quote:
Neeeehhhhh mwhheeehhquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
net zoals Kim Feenstra
quote:
Geniale clipquote:
Nou... geniaalquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geniale clip
c_a, die op 2:15... is dat Servio?
jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geniale clip
c_a, die op 2:15... is dat Servio?
Nou dat heb ik gemist. wanneer??? hoelaat? welke zender?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
kijken jullie ook de zomer van britt en ymke?
Op internet...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dat heb ik gemist. wanneer??? hoelaat? welke zender?
Ik ook, morgen gaat de wekker weer vroeg. Alle uitgevers gemaild, dat wild eik nog even afkrijgen, anders moet ik weer onthouden bij wie ik gebleven benquote:
FACKING VET.quote:
thx! Morgen even alles bekijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/dezomervanbrittenymke/
Meer tekst kunnen ze niet onthouden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
zijn maar afleveringen van 6 minuutjes
dat wil ik zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat Britt met kerst in de playboy staat!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef Rauzer het volgende:
Charmed toen jij te horen kreeg dat je weg moest bij de Rabo heb ik daar een rekening geopend, ben je nu boos?
Heb je datquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Deed je het voor zo'n mooie organizer of een elektronisch spaarvarken?
Maar wel toevallig tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Ik ga per 1 november weg
half 2 kreeg ik het te horen dat het definitief over is. maar eigenlijk wist ik het gister alquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar wel toevallig toch? Tien over twee zat ik daar, of was je toen al klaar?
ik ga slapen nu, alvast heel veel succes morgen. Ik denk aan jequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh.. als dit zo'n nacht wordt ..
Stress.. om niks.. want ik ga het toch wel halen...(praktijkexamen morgen)
Heb al een paar bezoekjes aan het toilet gebracht
Als kind waren die cadeautjes lokkertjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb je dat? Ik kreeg alleen een random reader
.
Toen wij kinderen waren, waren er geen elektronische spaarpottenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als kind waren die cadeautjes lokkertjes.
Het is om 10.00 uurquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga slapen nu, alvast heel veel succes morgen. Ik denk aan je
ik had niet anders verwacht van jequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben om 10 uur aan het werk en zal het waarschijnlijk vergeten
Als ik er wel aan denk ping ik jou! En dan moet jij dat tegen Patrique zeggen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht van je
En nu ben ik slapen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ik er wel aan denk ping ik jou! En dan moet jij dat tegen Patrique zeggen!
ah. De reden voor mijn slapeloosheid gevonden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh.. als dit zo'n nacht wordt ..
Stress.. om niks.. want ik ga het toch wel halen...(praktijkexamen morgen)
Heb al een paar bezoekjes aan het toilet gebracht
telepathie!quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
ah. De reden voor mijn slapeloosheid gevonden.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Niks aan de hand hoor.. Sta nog chill de planten water te geven!
En datquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeeehheeeeheeeeejjj! Voor mijn niet geleerde theoriexamens een 7 en een 9 (hoogste cijfer) en voor mijn praktijk net twee keer een 7 dankzij mn baas die als brugman heeft gepraat.. Haha... I suck at zulke gesprekken
need to work on that..
Dat zei Joran ook over Natalee Hollowayquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik word nu opeens kriebelig en kotserighelemaal trillen.. Viessssss
Dat zeg ik ook vaak tegen hemquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei Joran ook over Natalee Holloway
waquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |