Dat ga je verliezen denk ikquote:
Ooh dude je loopt achter.quote:
Dat dacht ik ook! Ik heb nagels en ik ben niet bang ze te gebruiken.quote:
Het eerste wat ik dachtquote:
quote:
Mama's little girlquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh dude je loopt achter.![]()
[..]
Dat dacht ik ook! Ik heb nagels en ik ben niet bang ze te gebruiken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM staat openquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
Maar als Benny nou gewoon even toegeeft dat ik gelijk heb (want dat heb ik) dan hoeft er helemaal niet gevochten te worden! *lampje*
Maar we vinden je wel liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
Wat een vertrouwen
*kruipt in een stil hoekje*
Dan weet je wel zeker dat het goed wasquote:
Maar het is niet zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
Maar als Benny nou gewoon even toegeeft dat ik gelijk heb (want dat heb ik) dan hoeft er helemaal niet gevochten te worden! *lampje*
quote:
quote:
Ik heb niks gezegd! Ik heb alleen de kwestie uitgelegd en wat argumenten gegeven, ze heeft zelf besloten. Ha!quote:
Ik kijk naar zielige films.quote:
wie er liever is, en dat zijn ze beide, maar Lutte kan wel meer een bitchje zijn soms, dus case closedquote:
Mij moet je gewoon haten, dan is het zo case closedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
wie er liever is, en dat zijn ze beide, maar Lutte kan wel meer een bitchje zijn soms, dus case closed
Jij bent ook liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij moet je gewoon haten, dan is het zo case closed
Sorry, dat lukt niet, ik ben nu eenmaal dol op happy feetsquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij moet je gewoon haten, dan is het zo case closed
Oja Benny is zeker liever. Totdat je hem volgooit met wodka sju denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef Kally het volgende:
[..]
wie er liever is, en dat zijn ze beide, maar Lutte kan wel meer een bitchje zijn soms, dus case closed
Ik heb maat 47 met kalknagelsquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry, dat lukt niet, ik ben nu eenmaal dol op happy feets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Happy feetquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry, dat lukt niet, ik ben nu eenmaal dol op happy feets
Hij blijft leukquote:
Tja, als Lisa dat nummer gaat zingen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooit vond ik het nog wel een leuk nummer... nu vind ik 'm ronduit kut
mee eens, en die griet die hem ook zong, kon het niet meer horen die Lisa pppffftttttquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooit vond ik het nog wel een leuk nummer... nu vind ik 'm ronduit kut
Yup...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als Lisa dat nummer gaat zingen...
Vereniging Veronica(Staat los van sbs en de tvzender Veronica) trekt de stekker eruit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |