Maar jij hebt een drukke dag/week toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
Jemig de pemig. Half tien en ik ben kapot. Nog even een slaapmutsje achterover tikken en ik ga de wereld eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
(Ouwe zak)
Maar je hebt ook erg hard gewerkt heb ik begrepen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
Jemig de pemig. Half tien en ik ben kapot. Nog even een slaapmutsje achterover tikken en ik ga de wereld eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
(Ouwe zak)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
(Ouwe zak)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
(Ouwe zak)
Als er nogmaals een plug doorheen komt, dan denk ik dat ik minder zenuwen heb en dan meld ik het ook even denk ikquote:
slaap maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
(Ouwe zak)
Gisteren tot laat nog Guppie zitten voeren en vandaag code-rood-totale-paniek op de zaak. Dus eigenlijk is het wel te verklaren...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef dockx het volgende:
[..]
Maar je hebt ook erg hard gewerkt heb ik begrepen..
dan heb jij je rust dik verdientquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gisteren tot laat nog Guppie zitten voeren en vandaag code-rood-totale-paniek op de zaak. Dus eigenlijk is het wel te verklaren...
Nja je wist het goed onder woorden te brengen allemaal..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er nogmaals een plug doorheen komt, dan denk ik dat ik minder zenuwen heb en dan meld ik het ook even denk ik
Hey, don't forget the DJ!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessen geeft LoLa en Samzz ook een Baileys met ijs.
oh dat hoef ik even niet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef robdriessen het volgende:
DJ krijgt altijd pilletjes toch? Wat wil je, aardbeitje? Vlindertje? Benzje?quote:
Ik had er natuurlijk moeten zeggen dat ik muzikaal huiswerk deed voor radio 49... Ik was echt niet goed voorbereid wat dat betreftquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef dockx het volgende:
[..]
Nja je wist het goed onder woorden te brengen allemaal..![]()
Aardbijtje klinkt aanlokkelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
DJ krijgt altijd pilletjes toch? Wat wil je, aardbeitje? Vlindertje? Benzje?
klavertje placebo weerhaakjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
DJ krijgt altijd pilletjes toch? Wat wil je, aardbeitje? Vlindertje? Benzje?
Ja oke, next time..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had er natuurlijk moeten zeggen dat ik muzikaal huiswerk deed voor radio 49... Ik was echt niet goed voorbereid wat dat betreft
Liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef robdriessen het volgende:
Shit, hij moet hier ergens tussen liggen.....quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Shit, hij moet hier ergens tussen liggen.....
[ afbeelding ]
mag ik die gelequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die groene zien er pas nasty uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef robdriessen het volgende:
Alle gekheid op mijn stokje, ik ben weg. Misschien nog tot laters. Fijne showtjes nog!
Truste robquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef robdriessen het volgende:
Alle gekheid op mijn stokje, ik ben weg. Misschien nog tot laters. Fijne showtjes nog!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die groene zien er pas nasty uitDe rest zou ik om de kleur alleen al slikken..
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef robdriessen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |