Whehehehe ben ik blij dat je de verkeerde versie had aan staan dan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:05 schreef Zokunen het volgende:
Hij moest steeds zachter worden en dan gepraat en dan een enorme knal op het einde.
En ja dan schrik je...
Andere CD dan gok ik :S
Touchéquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en @ TT :
Niet doen er is nu weer "normale" radio.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Zokunen het volgende:
Maar nu moet ik dus echt al mn ome henk cds gaan nazoeken, want die leuke komt nog een keer.
Dit. Tevens heb je de clou al veradenquote:
Ik moet ff goed opletten wat jij draait, zodat ik geen dubbele dingen draaiquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Trollscience het volgende:
Zometeen nog wat heftiger met Slayer
niet al te veel mensen waren erquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit. Tevens heb je de clou al veraden
Jij ook al heftige muziek?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet ff goed opletten wat jij draait, zodat ik geen dubbele dingen draai
Maar het staat er nogquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
niet al te veel mensen waren er
Denk ik
quote:
joof kan die altijd nog draaienquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Trollscience het volgende:
Nou, dat had Jesus Saves moeten zijn
quote:
kan je altijd nog wel downloadenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neen, want ik heb geen Trash/Death Metal
Niet voor 1 nummertje die ik hooguit 1 keer draai en dan nooit meerquote:
www.beterhoren.nlquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vind het wel gaan, maar alles lijkt zo op elkaar in mijn oren
Ik heb minder dan een uur dankzij Zokunenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wel zonde dat ik maar een uurtje heb.. WIlde ook m'n mic proberen enzo.. Nu kan ik niet veel nummers draaien
Ik had de vorige keer anderhalf van m'n 2 uur omdat ik de buurvrouw ging helpen een brandje te blussenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb minder dan een uur dankzij Zokunen
Ik heb voor het gemak alleen Garage Inc geladenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Trollscience het volgende:
Zometeen lekkere moshmetal van (IMO) Metallica's beste album: Kill 'em All!
Ik draai zometeen nog wat van Garage inc. sowiesoquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak alleen Garage Inc geladen
Ik heb de volledige discografie hierquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak alleen Garage Inc geladen
Dankjun :$:$:$:$:$:$:$: ;p;p;p;p;p;p;p;p;;d;d;d;d;d;d;;d;D;Dpd;DpD;PD;dd;pD;Dp;DPD;pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dankjun :$:$:$:$:$:$:$: ;p;p;p;p;p;p;p;p;;d;d;d;d;d;d;;d;D;Dpd;DpD;PD;dd;pD;Dp;DPD;pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag gedaan
Ik ook, maar niet alles in OTS gezet momenteelquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb de volledige discografie hier
OTS?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet alles in OTS gezet momenteel
die laatstequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:28 schreef Trollscience het volgende:
Coming up:Pubermetal
Bullet For my Valentine
Dankjequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:29 schreef mr-green het volgende:
Dit klinkt erg lekker
luister wel op de achtergrond mee...
Dat ze dat niet eerder bedenkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
BFMV tourde al in Noord-Amerika, dus ja, toen moesten alle Europese tourdata afgezegd worden..
Ja, echt hehquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ze dat niet eerder bedenken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
BFMV tourde al in Noord-Amerika, dus ja, toen moesten alle Europese tourdata afgezegd worden..
Cool nummer he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef mr-green het volgende:
ik ga gitaar tabs zoeken voor dit nummer
ik speel momenteel al een week in open Dquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Cool nummer he?
Wel stemmen in Drop C
Veel werk
Open D?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik speel momenteel al een week in open D
speel alleen nog maar iets van 4 maanden... dus solo's duren nog wel even
Dan ga ik die nu draaienquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik doe Schizofrenic Conversations
Dat is niet open Dquote:
Kom lekker naar Limburgquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik je eigenhandig de nek omdraaien
Nein, houdt ik niet zo vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef mr-green het volgende:
Heb je trouwens ook iets van Avenged Sevenfold?
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_D_tuningquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is niet open D
Open D is als je zonder te fretten, alle snaren aanslaat een D akkoord hebt
hehehehe -> magnetron popcorn + hd cameraquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik je eigenhandig de nek omdraaien
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_D_tuning
staat zijn stijl tussen
quote:Open D tuning is an open tuning for the acoustic or electric guitar. The open string notes in this tuning are: D A D F♯ A D.
hoe dan ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik laat gewoon de grenzen sluiten
Hoezo, mag jij wel zomaar Limburg in dan? Ik moet altijd langs van die controlepoortjes enzo..quote:
D-A-D-A-D-Dquote:
Ik zie het, maar dat is open D5quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
D-A-D-A-D-D
This variant, called the "Open D5 tuning", was used by Mark Tremonti of Alter Bridge and Creed. Three of the songs in which it is used are "My Sacrifice", "Ghost of Days Gone By"(half-step down), and "Open Your Eyes" as well as in "Rain" and "Away in Silence", both tuned down 1 and a half steps (BF#BF#BB). Mark has mentioned in his instructional DVD that this tuning is one of his favorites because of its simplicity. It is also used by the Goo Goo Dolls in their song "Black Balloon", which was tuned down a half step on the album but played live in Open D5. "Without You" and "Emotion Sickness" by Australian band Silverchair also uses the Open D5 tuning but down half a step.
ok open D5quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zie het, maar dat is open D5
Ik had het over open D
Begin trouwens met een wat simpelere stemming, gewoon standard of Drop D
Gewoon een tip
More to comequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ben ik weer
Lekkere muziekjes Troll, helemaal tijdens het eten
hoe dat ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, mag jij wel zomaar Limburg in dan? Ik moet altijd langs van die controlepoortjes enzo..
Heyquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ben ik weer
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hey
Dankje
Coming Up:
Iron Maiden!
Van wie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik moest en zou het nummer Alter Bridge - Open your eyes leren spelen
Ja hequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], en ook even de Big 4 gedraaid
![]()
Welk nummer? Toch niet Number Of the Beast hoop ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hey
Dankje
Coming Up:
Iron Maiden!
quote:
....quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Met dat ik Metallica en Slayer hoorde had ik zelf het idee om een Big 4 Tribute uur te gaan doen binnenkort
Welkom terug.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ben ik weer
Waddup ?quote:
Oh wacht, tis Run To The Hills.. Dan doe ik alsnog Beastquote:
Loop je ver uit denk je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:54 schreef Trollscience het volgende:
Laaste twee nummer zijn beiden van Slayer
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgende show wordt 2 uur lang 80's top 1000!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:54 schreef Trollscience het volgende:
Laaste twee nummer zijn beiden van Slayer
oh godquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgende show wordt 2 uur lang 80's top 1000!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noooooooooooooooooooquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
OH MIJN FUCKING GOD: http://www.radiofreak.nl/nieuws/10626/Kink-FM-stopt-op-1-oktober/
Alleen de titel maakt me al treurigquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
OH MIJN FUCKING GOD: http://www.radiofreak.nl/nieuws/10626/Kink-FM-stopt-op-1-oktober/
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
meh luister ik toch nooitquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
kinkfm is zegmaar het grotere broertje van ons, daar wordt alle alternative ontdekt en gedraaid...quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef 129383 het volgende:
[..]
meh luister ik toch nooit
ik luister dit
Dat red je niet meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef Trollscience het volgende:
En we eindigen met een keihard nummer van Reign in Blood
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef Trollscience het volgende:
En we eindigen met een keihard nummer van Reign in Blood
Ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef 129383 het volgende:
[..]
meh luister ik toch nooit
ik luister dit
in dat gevalquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kinkfm is zegmaar het grotere broertje van ons, daar wordt alle alternative ontdekt en gedraaid...
Kink Aardschok ga ik dan wel missnquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kinkfm is zegmaar het grotere broertje van ons, daar wordt alle alternative ontdekt en gedraaid...
Wat moet je daarmee als je Radio 49 hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef mr-green het volgende:
Dit is ook wel een chill radiostation:
http://www.indiegoestohollywood.com/
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee als je Radio 49 hebt?
Ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was bedoeld voor Naatje die had het over KinkFM wat weg ging en dat ging weer over het wegvallen van Alternatieve muziek etc. Dit is ook zo'n alternatieve zenderquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, MP3 256kb geript van cdquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:00 schreef mr-green het volgende:
ik hoor ineens grote verschil tussen de kwaliteit van de muziek. Dit is zeker weten een flac. bestand?
Misschien ernaar luisteren als jouw genre niet wordt gedraaid?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua Nederlandse zenders is kxradio nog immer een goed alternatief, wat betreft de grote jongens. Misschien dat wij nu wel wat kinkfm luisteraars kunnen wervenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Was bedoeld voor Naatje die had het over KinkFM wat weg ging en dat ging weer over het wegvallen van Alternatieve muziek etc. Dit is ook zo'n alternatieve zender
Natuurlijk is Radio 49 veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter
Duidelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Was het goed dudielijk, of kan het harder?
Voor mij duidelijk genoegquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Was het goed dudielijk, of kan het harder?
quote:
quote:
quote:
Neinquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Mic hoeft ook daar niet harder?
prima te horenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Mic hoeft ook daar niet harder?
hoe bedoel je @kleinelettertjes?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind nog steeds van wel
Awesome nummer
Nu kan ik tegen iedereen zeggen dat ik op de radio ben geweest!
Ik heb ToT in het echt gehoord, en dat klopt echt nietquote:
En je stem klinkt altijd anders op de radio dan in het echtquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ToT in het echt gehoord, en dat klopt echt niet
Ergens in de verte heeft hij wel gelijk hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn vergelijking of ToT op radio en ToT in echie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LoLa's en Nummertjes lekker ook nuquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
He said my name! He said my name!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LoLa's en Nummertjes lekker ook nu
Alleen omdat ik je naam roep?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik word hyper
terwijl ik heel erg moe was enzo
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kreeg geen kans om radio 49 te noemen, maar anders had ik het zeker gedaan
Ik heb de Heideroosjes live gezien dat was wel tof maar sommige nummers moet je echt trek in hebbenquote:
Das snelquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de Heideroosjes live gezien dat was wel tof maar sommige nummers moet je echt trek in hebben
Foo Fighters![]()
Ik ben fan van Jofu
Maar jij hebt een drukke dag/week toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
Jemig de pemig. Half tien en ik ben kapot. Nog even een slaapmutsje achterover tikken en ik ga de wereld eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
(Ouwe zak)
Maar je hebt ook erg hard gewerkt heb ik begrepen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
Jemig de pemig. Half tien en ik ben kapot. Nog even een slaapmutsje achterover tikken en ik ga de wereld eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
(Ouwe zak)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
(Ouwe zak)
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
(Ouwe zak)
Als er nogmaals een plug doorheen komt, dan denk ik dat ik minder zenuwen heb en dan meld ik het ook even denk ikquote:
slaap maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:26 schreef robdriessen het volgende:
(Ouwe zak)
Gisteren tot laat nog Guppie zitten voeren en vandaag code-rood-totale-paniek op de zaak. Dus eigenlijk is het wel te verklaren...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef dockx het volgende:
[..]
Maar je hebt ook erg hard gewerkt heb ik begrepen..
dan heb jij je rust dik verdientquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gisteren tot laat nog Guppie zitten voeren en vandaag code-rood-totale-paniek op de zaak. Dus eigenlijk is het wel te verklaren...
Nja je wist het goed onder woorden te brengen allemaal..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er nogmaals een plug doorheen komt, dan denk ik dat ik minder zenuwen heb en dan meld ik het ook even denk ik
Hey, don't forget the DJ!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef robdriessen het volgende:
* robdriessen geeft LoLa en Samzz ook een Baileys met ijs.
oh dat hoef ik even niet hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef robdriessen het volgende:
DJ krijgt altijd pilletjes toch? Wat wil je, aardbeitje? Vlindertje? Benzje?quote:
Ik had er natuurlijk moeten zeggen dat ik muzikaal huiswerk deed voor radio 49... Ik was echt niet goed voorbereid wat dat betreftquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef dockx het volgende:
[..]
Nja je wist het goed onder woorden te brengen allemaal..![]()
Aardbijtje klinkt aanlokkelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
DJ krijgt altijd pilletjes toch? Wat wil je, aardbeitje? Vlindertje? Benzje?
klavertje placebo weerhaakjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
DJ krijgt altijd pilletjes toch? Wat wil je, aardbeitje? Vlindertje? Benzje?
Ja oke, next time..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had er natuurlijk moeten zeggen dat ik muzikaal huiswerk deed voor radio 49... Ik was echt niet goed voorbereid wat dat betreft
Liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef robdriessen het volgende:
Shit, hij moet hier ergens tussen liggen.....quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Shit, hij moet hier ergens tussen liggen.....
[ afbeelding ]
mag ik die gelequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die groene zien er pas nasty uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef robdriessen het volgende:
Alle gekheid op mijn stokje, ik ben weg. Misschien nog tot laters. Fijne showtjes nog!
Truste robquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef robdriessen het volgende:
Alle gekheid op mijn stokje, ik ben weg. Misschien nog tot laters. Fijne showtjes nog!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die groene zien er pas nasty uitDe rest zou ik om de kleur alleen al slikken..
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef robdriessen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |