Dat ze dat niet eerder bedenkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
BFMV tourde al in Noord-Amerika, dus ja, toen moesten alle Europese tourdata afgezegd worden..
Ja, echt hehquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ze dat niet eerder bedenken
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
BFMV tourde al in Noord-Amerika, dus ja, toen moesten alle Europese tourdata afgezegd worden..
Cool nummer he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef mr-green het volgende:
ik ga gitaar tabs zoeken voor dit nummer
ik speel momenteel al een week in open Dquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Cool nummer he?
Wel stemmen in Drop C
Veel werk
Open D?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik speel momenteel al een week in open D
speel alleen nog maar iets van 4 maanden... dus solo's duren nog wel even
Dan ga ik die nu draaienquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik doe Schizofrenic Conversations
Dat is niet open Dquote:
Kom lekker naar Limburgquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik je eigenhandig de nek omdraaien
Nein, houdt ik niet zo vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef mr-green het volgende:
Heb je trouwens ook iets van Avenged Sevenfold?
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_D_tuningquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is niet open D
Open D is als je zonder te fretten, alle snaren aanslaat een D akkoord hebt
hehehehe -> magnetron popcorn + hd cameraquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kom ik je eigenhandig de nek omdraaien
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_D_tuning
staat zijn stijl tussen
quote:Open D tuning is an open tuning for the acoustic or electric guitar. The open string notes in this tuning are: D A D F♯ A D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |