Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de reparatie van een iPhone 4? Ik heb 2x mijn iPhone 3GS opgestuurd voor garantie en toe kreeg ik telkens een nieuwe toegestuurd. Is dat bij de iPhone 4 ook het geval?
Mooi. Dit gaat dus mijn 5de iPhone worden in bijna een jaar tijd :Squote:
Ik zou rekenen op 2-3 weken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi. Dit gaat dus mijn 5de iPhone worden in bijna een jaar tijd :S
Weet je toevallig ook hoe lang het ongeveer duurt?
Wtf gozerquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi. Dit gaat dus mijn 5de iPhone worden in bijna een jaar tijd :S
Weet je toevallig ook hoe lang het ongeveer duurt?
Jeumig, zoveel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef Skv het volgende:
Ik heb 9 iphones gehad in 2,5 jaar. De 3G was een prul.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Tja boeren en iphones gaan niet samen
Wat gaat er dan zoal kapot?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef Skv het volgende:
En toch blijven kopen he. Schaapjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef Skv het volgende:
Jup, SBSettings, in combinatie met RemoveBackgroundquote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:47 schreef Albert86 het volgende:
Deze vraag is misschien wel vaker gesteld. Maar weet iemand een app waarmee je processen kan afsluiten die op de achtergrond lopen?
En dat werkt ook gewoon zonder JB?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jup, SBSettings, in combinatie met RemoveBackground
Nee, dat staat Apple niet toe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef Albert86 het volgende:
[..]
En dat werkt ook gewoon zonder JB?
edit:
nee dus. Is er ook zo'n app voor als je geen JB hebt?
? Allemaal garantie omdat ze steeds stuk gingen.quote:
Ik ben niet zo goed met zuinig zijn op die onzin. Anders dan de meeste fanbois hier die na twee jaar nog steeds beschermhoesje, bumper en sok gebruiken. En het cellofaantje er op laten zitten omdat His Steveness dat zo bedoeld heeft. Het is maar een telefoon.quote:
Jammer. Er moet toch wel iets zijn dan waarmee je kan controleren of er nog processen draaien?quote:
Dubbelklikken op de homeknop.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Jammer. Er moet toch wel iets zijn dan waarmee je kan controleren of er nog processen draaien?
Ja, AppSwitchquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef Albert86 het volgende:
[..]
En dat werkt ook gewoon zonder JB?
edit:
nee dus. Is er ook zo'n app voor als je geen JB hebt?
Er zijn ook mensen die gewoon normaal met hun spullen om kunnen gaan, zonder obsessief met bescherming bezig te zijn. Dat jij gewoon een lompe prutser bent die z'n dingen stukmaakt, betekent niet dat de wereld uitsluitend uit extremen bestaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met zuinig zijn op die onzin. Anders dan de meeste fanbois hier die na twee jaar nog steeds beschermhoesje, bumper en sok gebruiken. En het cellofaantje er op laten zitten omdat His Steveness dat zo bedoeld heeft. Het is maar een telefoon.
Hij kreeg steeds garantie, terwijl Apple daar toch best streng op is. Garantie geldt nooit voor gebruikersschade.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon normaal met hun spullen om kunnen gaan, zonder obsessief met bescherming bezig te zijn. Dat jij gewoon een lompe prutser bent die z'n dingen stukmaakt, betekent niet dat de wereld uitsluitend uit extremen bestaat.
Meisje toch. Ben je op je pik getrapt omdat je je telefoontje elke nacht op een fluwelen kussentje legt nadat ie opgepoetst is met een poetsdoekje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dan moet hij ook niet zulke achterlijke dingen zeggen.
Yes. Tot zeven maal toe ging de behuizing aan gort ondanks redelijk normaal gebruik. Die barsten hadden wel voorkomen kunnen worden, maar dan had ik hem in de verpakking moeten laten zitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij kreeg steeds garantie, terwijl Apple daar toch best streng op is. Garantie geldt nooit voor gebruikersschade.
Dit soort reacties dus. Als je een beetje leesvaardigheid had, had je kunnen weten dat dit dus precies NIET is wat iedereen doet. Sommige mensen kunnen gewoon wel normaal met hun spullen omgaan zonder er achterlijk voorzichtig mee te moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Meisje toch. Ben je op je pik getrapt omdat je je telefoontje elke nacht op een fluwelen kussentje legt nadat ie opgepoetst is met een poetsdoekje?
En daar betaal je dan 600 euro voor. Goeie kwaliteit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Yes. Tot zeven maal toe ging de behuizing aan gort ondanks redelijk normaal gebruik. Die barsten hadden wel voorkomen kunnen worden, maar dan had ik hem in de verpakking moeten laten zitten.
Paar tientjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 600 euro voor. Goeie kwaliteit.
1 persoon heeft al 7 maal een nieuwe. Dat staat gelijk aan de kwaliteit voor het product?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En daar betaal je dan 600 euro voor. Goeie kwaliteit.
Ja, maar het is niet veel anders dan vroeger. Ik betaalde 10 jaar geleden bijna 500 gulden voor een Nokia 6310i. Bedrag gelijk aan 5, 600 euro nu. Wanneer dat toestel viel, was er op een beschadiging na weinig aan de hand. Laat je je ipwn vallen en hij valt een beetje lullig of je bent op de vlucht voor karma, maar karma wist je te vinden, dan is het scherm compleet naar de tyfus en kun je er niks meer mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
1 persoon heeft al 7 maal een nieuwe. Dat staat gelijk aan de kwaliteit voor het product?
Volgens mij ligt dat meer aan de persoon.
iPhone 4 heeft tenminste wel een mooi uiterlijk, niet zo goedkoop als Samsung met plastic maar met glas en aluminium.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Paar tientjes
Waarom moet men als ze in de verdediging gaan altijd aanhalen dat de iPhone 600 kost en het niet waard is, terwijl ze zelf net zo goed 2 jaar lang hun HTCtje afbetalen iedere maand
Dat vind ik ook, daarom loop ik met een 4 en niet met een Galaxy S.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPhone 4 heeft tenminste wel een mooi uiterlijk, niet zo goedkoop als Samsung met plastic maar met glas en aluminium.
Zeker wel waard om wat extra voor te betalen.
Maar de krassen en dergelijke blijven een groot hekelpunt, met welke telefoon dan ook. Maar krassen zijn dan ook makkelijker te maken dan te voorkomen om heel eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:12 schreef nelisb het volgende:
Het blijft een gebruiksvoorwerp.
Ik ben er redelijk zuinig mee zonder enige hoes. Gaat ie kapot door vallen of wat dan ook. Helaas. Kopen we nieuwe en hopen we dat ie langer meegaat.
Mijn Nokia van iets ouder dan een jaar heeft nog niet een echte kras op het scherm. Alleen aan de zijkant omdat ik ooit dronken op de fiets was gestapt met muziek uit mijn telefoon en op mijn plaat ging. Die beschadiging op mijn telefoon viel mee, mijn gezicht was erger beschadigd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar de krassen en dergelijke blijven een groot hekelpunt, met welke telefoon dan ook. Maar krassen zijn dan ook makkelijker te maken dan te voorkomen om heel eerlijk te zijn.
Vaak ben je te bang.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Ook geen hoesje voor mijn iPhone, ik stop hem dan ook niet in een zag waar sleutels en dergelijk in gestopt worden. Alleen mijn portefeuille van leer en mijn iPhone zit in mijn zak, daar kan hij dus geen schade door krijgen.
Hij zit hier eigenlijk altijd in tenzij ik achter de computer zit, dan ligt hij op een stapeltje boeken waar ook niet erg veel kan gebeuren.
s'nachts ligt hij op mijn nacht kasje waar hij met geen mogelijkheid af kan vallen, daar hoef ik dus ook totaal niet bang voor te zijn.
Zo'n hoesje zal heus niet beschermen wanneer ik hem vanaf een grote hoogte op de grond laat vallen. Uit mijn handen laten vallen doe ik het toch niet dus daar vind ik het onzin voor.
En een hoogte van 75 centimeter zou dat apparaat wel moeten overleven op tapijt als hij zal vallen.
Valt hij op beton, jammer dan en is het tijd voor een nieuwe.
Sowieso vind ik het zonde om continue met een hoesje rond te lopen, het verpest het uiterlijk van zo'n mooi apparaat.
Dit. Koop dan een lelijke goedkope telefoon als je er toch een muur omheen gooit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Sowieso vind ik het zonde om continue met een hoesje rond te lopen, het verpest het uiterlijk van zo'n mooi apparaat.
Maar dan loop je de hele tijd met 2 telefoons rondquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:14 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dit. Koop dan een lelijke goedkope telefoon als je er toch een muur omheen gooit.
Hoesjes zijn voor boeren die geen respect hebben voor producten zoals de iPhone 4. Ik wil er zelfs geeneens zo'n lelijke screen protector op, ja maar je ziet er bijna niks van. Juist ja, 'bijna' niks.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Ook geen hoesje voor mijn iPhone, ik stop hem dan ook niet in een zag waar sleutels en dergelijk in gestopt worden. Alleen mijn portefeuille van leer en mijn iPhone zit in mijn zak, daar kan hij dus geen schade door krijgen.
Hij zit hier eigenlijk altijd in tenzij ik achter de computer zit, dan ligt hij op een stapeltje boeken waar ook niet erg veel kan gebeuren.
s'nachts ligt hij op mijn nacht kasje waar hij met geen mogelijkheid af kan vallen, daar hoef ik dus ook totaal niet bang voor te zijn.
Zo'n hoesje zal heus niet beschermen wanneer ik hem vanaf een grote hoogte op de grond laat vallen. Uit mijn handen laten vallen doe ik het toch niet dus daar vind ik het onzin voor.
En een hoogte van 75 centimeter zou dat apparaat wel moeten overleven op tapijt als hij zal vallen.
Valt hij op beton, jammer dan en is het tijd voor een nieuwe.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Hoesjes zijn voor boeren die geen respect hebben voor producten zoals de iPhone 4. Ik wil er zelfs geeneens zo'n lelijke screen protector erop, ja maar je ziet er bijna niks van. Juist ja, 'bijna' niks.
of koop dit:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar dan loop je de hele tijd met 2 telefoons rond
Waar kan ik dat kopen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef stijn_ het volgende:
[..]
of koop dit:
[ afbeelding ]
Rollin' like B-1-0-0.
Heerlijke vent!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:45 schreef stijn_ het volgende:
[..]
of koop dit:
[ afbeelding ]
Rollin' like B-1-0-0.
Ik win;quote:Op zondag 3 juli 2011 23:07 schreef skittelman het volgende:
even een leuk foto'tje voor de breekbaarheids discussie.
salontafel --> tegels (vanmorgen gebeurd)
iphone is gewoon breekbaar. De iPhone 4 is het duurste toestel voor mijn verzekerings maatschappij, en de reden dat de premie verhoogd is van 9,99 naar 12,99. 61% van alle schadeclaims is van een iphone4 (bron: harmony financial services)
[ afbeelding ]
LOL!quote:
Is gewoon plaatje van Google hoor, ik zou dit mijn telefoon nooit aandoen.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je er een paar keer met de auto overheen gereden ofzo?
Hoewel ik de iPhone bloot mooier vind, glijdt ie me net te makkelijk van knie/willekeurig oppervlak dus daar ging rubber omheen. Niet dat dat lekker strak zit, maar gebruiksgemak is prima.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:06 schreef Biogarde het volgende:
En ik snap de mensen met hoesjes wel of die roepen dat ze nooit wat hebben omdat ze zuinig zijn op hun spullen, maar de mensen die daar niet aan doen, laat ze. Ze zijn niet minder zuinig, want ze schaffen net zo goed een duur toestel aan waar ze 2 jaar mee moeten doen.
Same here, met rubbertje ligt ie gewoon beter (steviger) in de hand.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hoewel ik de iPhone bloot mooier vind, glijdt ie me net te makkelijk van knie/willekeurig oppervlak dus daar ging rubber omheen. Niet dat dat lekker strak zit, maar gebruiksgemak is prima.
Oja, ook even een foto:quote:Op maandag 4 juli 2011 14:46 schreef Agiath het volgende:
Toevallig,
Heb vorige week van 2 hoog mijn iPhone 3Gs op beton laten kletteren. Scherm ook aardig naar de klote, maar het touchscreen werkt nog wel, net als alle andere functies. Toch steviger dan ik dacht.
Morgen komt rePod hem ophalen en het scherm vervangen, ben verzekerd.
Plants vs Zombies, Cut the Rope, Trainyard, Tiny Wingsquote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef poiuytr het volgende:
Iemand nog tips voor paar spellen op de iPhone?
Allemaal al in de collectiequote:Op maandag 4 juli 2011 15:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Plants vs Zombies, Cut the Rope, Trainyard, Tiny Wings
Civilization Revolution, als je van Civ games houdtquote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef poiuytr het volgende:
gpsphonequote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef poiuytr het volgende:
Doodle Jump, Flight Control, Worms, Tetris, Fruit Ninja, Wolf 3D, iBlast Moki.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:13 schreef poiuytr het volgende:
Laatste keer dat ik bij je thuis was geen probleem.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:13 schreef Neraice het volgende:
Hmm, mijn 3GS heeft thuis amper tot geen bereik, waar een andere telefoon met dezelfde simkaart wel gewoon vol bereik heeft. Buiten en op school is het wel gewoon prima. Nog meer mensen die dit hebben/gehad hebben?
Ook T-Mobile?quote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik bij je thuis was geen probleem.
proberen in DFU te zetten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:10 schreef Koningin het volgende:
HELP!
Mijn Iphone doet helemaal niets meer. Ik wilde hem ontgrendelen en nu blijft de pijl rechts staan. De tijd blijft vast staan, ik kan hem niet uitzetten, helemaal niets!
Itunes herkent hem ook al niet.
Wat moet ik doen??
Resetten? Aan/uit-knop en homeknop tegelijk indrukken totdat er een Apple logo verschijnt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:10 schreef Koningin het volgende:
HELP!
Mijn Iphone doet helemaal niets meer. Ik wilde hem ontgrendelen en nu blijft de pijl rechts staan. De tijd blijft vast staan, ik kan hem niet uitzetten, helemaal niets!
Itunes herkent hem ook al niet.
Wat moet ik doen??
Weet niet of het een optie is, maar je kunt je abonnement bij een nieuwe aanbieder 4 maanden laten uitstellen, je krijgt dan al wel je nieuwe telefoon maar je contract gaat pas 4 maanden later in. Zo heb je dus maar 2 maanden dubbele kosten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:59 schreef AliKebap het volgende:
Kut, beetje crisis hier.
Net iPhone laten vallen en nu gaat die niet meer aan! Ik denk niet dat het scherm alleen kapot is, want hij gaat ook niet meer trillen als je de mute button switcht.
Hij was niet verzekerd, m'n abonnement loopt nog een half jaar door. Wat zouden jullie doen in mijn geval? Nieuw abonnement afsluiten en half jaar dubbele kosten, nieuwe telefoon (iPhone of iets anders), repareren (wordt een dure) of gewoon weer de oude nokia 3310 uit de kast halen?
Ligt eraan wat de reparatie kost, anders zou ik een oudere zo lang gebruiken. Ben blij dat die van mij verzekerd is!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:59 schreef AliKebap het volgende:
Kut, beetje crisis hier.
Net iPhone laten vallen en nu gaat die niet meer aan! Ik denk niet dat het scherm alleen kapot is, want hij gaat ook niet meer trillen als je de mute button switcht.
Hij was niet verzekerd, m'n abonnement loopt nog een half jaar door. Wat zouden jullie doen in mijn geval? Nieuw abonnement afsluiten en half jaar dubbele kosten, nieuwe telefoon (iPhone of iets anders), repareren (wordt een dure) of gewoon weer de oude nokia 3310 uit de kast halen?
Als apple gewoon een adapter meegeeft voor micro-usb dan zijn ze er ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef o.us het volgende:
Ik vraag me wel of de nieuwe iPhones micro usb krijgen aangezien het wettelijk verplicht is geworden in de EU. Of ze nemen de boetes voor lief.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef o.us het volgende:
Ik vraag me wel of de nieuwe iPhones micro usb krijgen aangezien het wettelijk verplicht is geworden in de EU. Of ze nemen de boetes voor lief.
Wie weet..quote:Apple heeft de afspraak met de Europese Commissie om vanaf 2010 nieuwe toestellen uit te rusten met micro-usb eveneens ondertekend. De fabrikant gebruikt in de iPhone 3GS nu nog een eigen connector in combinatie met 3,5mm-plug. Het is onbekend of de iPhone die deze zomer uitkomt over een micro-usb-aansluiting zal beschikken.
Zou wel beter zijn hoor .. damnquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:50 schreef o.us het volgende:
Genius ... hahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als apple gewoon een adapter meegeeft voor micro-usb dan zijn ze er ook.
SSH, kopieren naar pc en dan omzetten naar SMS folder. Ik kijk of ik het zo kan posten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:31 schreef Koningin het volgende:
Tussen de beltonen staat een standaardtoon "Eend".
Weet iemand hoe ik die als sms toon kan krijgen?
Ook veeeeel minder mooi. Als je dan toch een hoesje om je iPhone gooit, kies dan wat moois. Al fokt die vapor case je bereik wel heel erg op.quote:
Waarom? Cases zoals die vapor case koop je niet voor de bescherming; die koop je omdat je het mooi vindt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja als het om de looks gaat dan moet je gwn geen hoesje gebruiken.. ja een sleeve ofzo maar niks wat er continu omheen zit
Ik heb die vapor ook, maar je signaal valt weg als een malle! ook wordt je telefoon HUGE!quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom? Cases zoals die vapor case koop je niet voor de bescherming; die koop je omdat je het mooi vindt.
...quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom? Cases zoals die vapor case koop je niet voor de bescherming; die koop je omdat je het mooi vindt.
Kan je wel zo lopen doen, maar een case van 100 euro die amper bescherming biedt, koop je omdat je hem mooi vindt. Zeker als cases van drie tientjes meer bescherming bieden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
...
Wie probeer je nou te overtuigen ? mij of jezelf
Dat was het punt niet. Maar als je de uitleg ook niet snapt, ben je een hopeloos geval. Geeft niet, niet iedereen kan dingen even goed rationaliseren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik snap niet dat iemand een hoesje van 100 euro koopt nee.
Sue me
Hoi Beatrix,quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:31 schreef Koningin het volgende:
Tussen de beltonen staat een standaardtoon "Eend".
Weet iemand hoe ik die als sms toon kan krijgen?
Anders bijna 700euro voor een foon wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik snap niet dat iemand een hoesje van 100 euro koopt nee.
Sue me
Volgens mij is het een hardwarematige eis, anders had alles gewoon nog steeds zijn eigen stekker maar dan met micro USB. En laten we wel wezen, het scheelt een hoop gekut.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:57 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Als apple gewoon een adapter meegeeft voor micro-usb dan zijn ze er ook.
Mooie case, eerlijk waar, en die 80 euro zit hem wel in de materiaalbewerking (doch met een ruime winstmarge).quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:30 schreef mrPanerai het volgende:
Ik ben dan toch maar overstag gegaan...en heb er eentje bij m'n nieuwe abo genomen, omdat dit m'n duurste foon ooit wordt wil ik 'm wel wat bescherming geven...had m'n oog al laten vallen op zo'n vapor4 maar is zo'n bumper nou voldoende?
op ebay.de zijn ze tussen 30 en 50 euro met bakken en in alle kleuren te vinden, er zit een carbon (like?) backplate bij maar volgens mij is dit optioneel....Bij het nalezen kom ik toch wel regelmatig de klacht tegen dat de Vapor het signaal soms blokkeert....en daar heb ik geen zin in, Rubber jasjes vind ik ook wel ok maar dat zit zo stroef in je broekzak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mooie case, eerlijk waar, en die 80 euro zit hem wel in de materiaalbewerking (doch met een ruime winstmarge).
Maar qua bescherming ben je gewoon beter af moet een goedkoop rubber/acrylaat jasje.
Edit: zit daar nou een backplate in of totaal niet?
Ik heb hetzelfde dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef SteelDogg het volgende:
De laatste tijd ondervind ik problemen met mijn Aan/Uit knop op m'n iPhone 3GS.
Aan en uit doen gaat haast niet meer. Alleen soms bij hard drukken.Dit is gebeurd nadat hij een paar keer uit m'n handen gevallen is.
Nu wil ik mijn iPhone laten repareren bij Iphonerepairshop.nl De nummer 1 expert voor uw Iphone blackberry en ipod reparatie's en benodigheden
Maar hier word dus 40 euro voor gevraagd om de 'flex kabel' te vervangen.
Mijn vraag aan jullie: Is dit goedkoop / duur? Mocht het te duur zijn, wat kan ik dan beter doen? Zelf gaan proberen dit te fixen?
Ik hoor graag van jullie
Inclusief montage? Dat is toch best te doen, zo'n monteur is er ca. 15 minuten mee bezig, dat kost nu eenmaal geld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef SteelDogg het volgende:
Zo'n ziek irritant probleem..... Het is moeilijk om het zelf te fixen, de waarde gaat flink omlaag als je het wilt verkopen want niemand wilt een iPhone die niet eens fatsoenlijk afsluitEn de reparaties zijn duur..... 40 euro vind ik eerlijk gezegd gewoon veel te veel voor een kabeltje dat ff snel vervangen kan worden..
Dus eigenlijk gewoon "naakt" dan maar? of is iets van bescherming wel een must?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Een Bodyguardz is hetzelfde als een Invisible Shield. Die had ik er tot voor kort op zitten, maar ik moet toegeven dat m'n iPhone veel lekkerder werkt zonder. Die shield maakt dat je touchscreen toch minder fijn aanvoelt. Bovendien werkt je proximity sensor daardoor niet zo lekker meer. Met dat shield erop ging mijn beeldscherm bijna nooit uit als ik belde, waardoor ik vaak met mijn wang de mute knop indrukte. Zonder shield heb ik dit probleem niet meer.
Wat het ook is, als voor 40 euro je toestel terug prima werkt dan is dat toch een schijntje?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef SteelDogg het volgende:
Maar hier word dus 40 euro voor gevraagd om de 'flex kabel' te vervangen.
Dat moet je voor jezelf beslissen. Ik vind het persoonlijk best belangrijk om mijn spullen netjes te houden, maar als de functionaliteit er minder om wordt, hoeft het niet. Ik ga nog wel even kijken naar een ander soort screenprotector.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:47 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon "naakt" dan maar? of is iets van bescherming wel een must?
Misschien een idee om ook de totaalprijs per minuut erbij te zetten? Dan kun je echt vergelijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef skittelman het volgende:
Het was weer rustig op het werk
Alle acties bijgewerkt (leuke voor in de OP?)
[ afbeelding ]
Iphones zijn nog steeds duur zegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef skittelman het volgende:
Het was weer rustig op het werk
Alle acties bijgewerkt (leuke voor in de OP?)
[ afbeelding ]
Nee, telco's gebruiken altijd introductie kortingen. Zo was de prijs bij de telco's die de i4 pas later kregen ook lager dan nu. Tevens veranderen netwerk kortingen (bijna) elk kwartaal. dan weer 12mnd 50%. 3mnd gratis, geen aansluitkosten etc. etc.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Iphones zijn nog steeds duur zeg
Had mijn i4 16 gb, 1 jaar geleden nog goedkoper en met meer minuten dan dat je nu zou kunnen krijgen. Je zou verwachten dat het goedkoper zou zijn nu elke provider hem aanbied.
leg uit? als de de TPO (total price of ownership) deelt door het aantal minuten heb je toch wat 1 belminuut eigenlijk kost (incl kosten iPhone) (plus delen door het aantal maanden natuurlijk)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien een idee om ook de totaalprijs per minuut erbij te zetten? Dan kun je echt vergelijken.
Dan gebruik je toch media monkey of een ander soortgelijk programma?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Potverdorie. Ik heb een PC en een laptop. Op mijn PC staat bijna al mijn muziek. Als ik nu een album op mijn laptop heb staan, dan kan ik die niet handmatig op mijn iPhone zettenAls ik instellingen wil wijzigen, dan miept hij dat hij de iPhone moet wissen en met mijn laptop wil synchroniseren...
Ik wil gewoon drag- en droppen en niet synchroniseren of koppelen aan een bepaalde computer..
Copytrans: Drag and drop.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Potverdorie. Ik heb een PC en een laptop. Op mijn PC staat bijna al mijn muziek. Als ik nu een album op mijn laptop heb staan, dan kan ik die niet handmatig op mijn iPhone zettenAls ik instellingen wil wijzigen, dan miept hij dat hij de iPhone moet wissen en met mijn laptop wil synchroniseren...
Ik wil gewoon drag- en droppen en niet synchroniseren of koppelen aan een bepaalde computer..
Kan gewoon gedeelde muziek uit het netwerk benaderenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Is trouwens alweer gemaakt, dinsdag wordt hij weer afgeleverdquote:Op maandag 4 juli 2011 15:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oja, ook even een foto:
[ afbeelding ]
Blijf het gek vinden dat het touchscreen er geen hinder van heeft.
ja geen grote updates, gewoon facebook, imdb, dat soort apps.. maar goed laat maarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja updates van wat.. Hoeveel mb ? Enne download gewoon even een speedtest of voer er online een uit
+ eventuele internetsnelheden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien een idee om ook de totaalprijs per minuut erbij te zetten? Dan kun je echt vergelijken.
iTunes.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:58 schreef SteelDogg het volgende:
Ik ga morgen 4 weken op vakantie en ik neem uiteraard mijn iPhone 3Gs mee, maar welke apps/games zijn totaal NIET te missen? En is er een site waar er kant en klare films voor de iPhone te downloaden zijn? Zodat ik niet meer hoef om te zetten etc? Ik hoor het graag
3600+ films voor de iPhone/PSP (eerst registreren) en op The Pirate Bay heb je een sectie voor 'Handheld movies'. De films van TPB zijn van iets beter kwaliteit geconvert.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:58 schreef SteelDogg het volgende:
Ik ga morgen 4 weken op vakantie en ik neem uiteraard mijn iPhone 3Gs mee, maar welke apps/games zijn totaal NIET te missen? En is er een site waar er kant en klare films voor de iPhone te downloaden zijn? Zodat ik niet meer hoef om te zetten etc? Ik hoor het graag
Probeer eens Push Doctor via Cydia?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:14 schreef Firenzo het volgende:
Hopelijk iemand hier die mij van info kan voorzien. Ik ben onlangs over gegaan van 3G naar 3Gs. Nu heb ik sinds de overstap problemen met WhatsApp. WA houd namelijk na een tijdje op met notifications. Zowel met jailbreak als zonder. Ik start WA en dan is in principe alles goed, maar na een tijdje moet ik WA uit de multitask switcher halen en opnieuw opstarten om te zorgen dat hij notifications blijft geven.
iemand een idee?
Heb je dit met alle contactpersonen?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:14 schreef Firenzo het volgende:
Hopelijk iemand hier die mij van info kan voorzien. Ik ben onlangs over gegaan van 3G naar 3Gs. Nu heb ik sinds de overstap problemen met WhatsApp. WA houd namelijk na een tijdje op met notifications. Zowel met jailbreak als zonder. Ik start WA en dan is in principe alles goed, maar na een tijdje moet ik WA uit de multitask switcher halen en opnieuw opstarten om te zorgen dat hij notifications blijft geven.
iemand een idee?
Major Mojoquote:Op zondag 10 juli 2011 23:47 schreef SteelDogg het volgende:
Iemand ook nog tips om de batterijduur te verlengen?Vind dat ook erg belangrijk, want mn iPhone moet t wel uithouden op de heenreis!
smurfs' village!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:58 schreef SteelDogg het volgende:
Good luck, ik heb hem gelukkig weer terug. Hij is nog niet helemaal goed, maar ze konden er niks mee. Maar die lui updaten hun site gewoon niet, dus zullen er nog genoeg zijn die hem gewoon naar hun opsturen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morgen maar weer eens bellen met van Lelieveld
Kreeg weer iemand aan de lijn die nergens vanaf wist, en de personen die het wel weten waren er nietquote:Op maandag 11 juli 2011 23:17 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Good luck, ik heb hem gelukkig weer terug. Hij is nog niet helemaal goed, maar ze konden er niks mee. Maar die lui updaten hun site gewoon niet, dus zullen er nog genoeg zijn die hem gewoon naar hun opsturen.
Zowel telfort, kpn, vodafone en t-mobile ondersteunen 7.2 mbps.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:42 schreef Saninl het volgende:
[..]
+ eventuele internetsnelheden.
Ik heb daarom Vodafone gekozen (+ goede dekking)
Oke update, rare dingen hierquote:
IM+quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:24 schreef Etsu het volgende:
Wat is multitasking precies?
Mja, ik heb dus MSN Messenger op mijn iPhone en elke keer als ik naar mijn basisscherm ga, dan word ik automatisch afgemeld en als ik weer op msn kom, dan meldt hij mij dus aan. Dus hele tijd online/offline enzo. Iemand een idee?Ik zit nu hele tijd op ebuddy en daar is geen drol aan eigenlijk.
De IM plusquote:
BGRemover voor SBSettings.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:50 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand van jullie een goede app killer voor dat multitasking? Als ik een nu.nl app bekeken heb mag deze wel gewoon helemaal afgesloten worden. Soms staan er bij mij wel 25 apps aan.
Denk dat bij een app killer de batterij ook langer mee gaat?
Heeft geen enkele zin. Apps kunnen niet op de achtergrond draaien bij de iPhone.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:50 schreef Stienn het volgende:
Weet iemand van jullie een goede app killer voor dat multitasking? Als ik een nu.nl app bekeken heb mag deze wel gewoon helemaal afgesloten worden. Soms staan er bij mij wel 25 apps aan.
Denk dat bij een app killer de batterij ook langer mee gaat?
Vandaar dat ik altijd maar rond de 20-40MB werkgeheugen heb als er veel apps niet zijn afgesloten, en ruim 300MB als wel alles is afgeslotenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft geen enkele zin. Apps kunnen niet op de achtergrond draaien bij de iPhone.
maar is je iPhone trager? je hebt dus geen taskkiller nodigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd maar rond de 20-40MB werkgeheugen heb als er veel apps niet zijn afgesloten, en ruim 300MB als wel alles is afgesloten
Als het werkgeheugen vol zit, willen sommige spellen nog wel eens laggen, ja. En bij spellen zoals NBA Jam of Tiny Wings (die draaien om timing), kan dat behoorlijk kut zijn. RemoveBG aantikken, en het loopt weer soepel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar is je iPhone trager? je hebt dus geen taskkiller nodig.
de vraag is maar of je je garantie ervoor op het spel wil zetten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dit ziet er wel heel erg nice uit:
Dat is geen moeilijke vraag, want het is echt onzin dat je garantie daardoor vervaltquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:56 schreef mrPanerai het volgende:
de
[..]
de vraag is maar of je je garantie ervoor op het spel wil zetten.
Inderdaad, ook niet echt heel onlogisch aangezien de iPhone zelf nog moet kunnen onthouden op welk punt de applicatie staat. Hoe meer geheugen die gaat slurpen, hoe slechter die gaat lopen, ik kan duidelijk een verschil merken tussen een lege taskbar en een volle.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als het werkgeheugen vol zit, willen sommige spellen nog wel eens laggen, ja. En bij spellen zoals NBA Jam of Tiny Wings (die draaien om timing), kan dat behoorlijk kut zijn. RemoveBG aantikken, en het loopt weer soepel.
Dus er draait wel degelijk iets op de achtergrond.
Omdat ze regelingen hebben getroffen met KPN, Vodafone en T-Mobile dat zij de garantie afhandelingen zelf doen. Leliveld doet niks voor je als je bij 1 van die 3 providers zit, en ja ik weet dat elke iPhone simlock-vrij is tegenwoordig maar ze zijn als nog wel aan je provider gelinked. Ik heb hem zelf online via Dixons.nl besteld, en die was simlockvrij maar wel een KPN model en daar mochten ze niks mee doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:19 schreef Merkie het volgende:
Waarom zou je je iPhone niet naar Van Leliveld op kunnen sturen dan?
Een vol werkgeheugen betekent niet dat er per se iets op de achtergrond draaitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als het werkgeheugen vol zit, willen sommige spellen nog wel eens laggen, ja. En bij spellen zoals NBA Jam of Tiny Wings (die draaien om timing), kan dat behoorlijk kut zijn. RemoveBG aantikken, en het loopt weer soepel.
Dus er draait wel degelijk iets op de achtergrond.
Ze hebben acties gehad volgens mij. Hij heeft volgens mij zelfs 80 gekost.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat een iPhone 4 nog steeds 150 euro extra kost bij een tweejarig abonnement van 44,95 per maand.
Potato, potahto.. Feit blijft dat een taskkiller wel degelijk de gebruikservaring bevordert.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Een vol werkgeheugen betekent niet dat er per se iets op de achtergrond draait
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef Gitaarmat het volgende:
@TT: Is er eigenlijk al iets bekend over de iPhone 5. Releasedatum oid?
Nee, het killen van apps die niet eens aan het draaien zijn heeft geen enkele zinquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Potato, potahto.. Feit blijft dat een taskkiller wel degelijk de gebruikservaring bevordert.
Ik heb hem vorig jaar augustus besteld bij verlenging van mijn T-Mobile abonnement (geen i-abonnement maar Relax) van 20 euro per maand (+ 10 euro voor internet). Ik heb verlengd met 2 jaar, kreeg daarbij de gehele looptijd het internet gratis en heb maar 110 euro bijbetaald.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Belachelijk eigenlijk dat een iPhone 4 nog steeds 150 euro extra kost bij een tweejarig abonnement van 44,95 per maand.
Heel apart, ga wel even vragen wat mijn opties zijn als 6-jarige klant die wil verlengen. Beetje klantbehoud toch? Relax wordt hem sowieso niet voor mij, daar zat ik altijd heel hard overheen. i300 is ook véél te veel maar ik heb geen geld om 250 euro bij te lappen als ik een i150 abonnement neem.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:04 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar augustus besteld bij verlenging van mijn T-Mobile abonnement (geen i-abonnement maar Relax) van 20 euro per maand (+ 10 euro voor internet). Ik heb verlengd met 2 jaar, kreeg daarbij de gehele looptijd het internet gratis en heb maar 110 euro bijbetaald.
150 bijbetalen bij een abonnement van 45 euro is belachelijk imo.
Interesseert ze niets.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heel apart, ga wel even vragen wat mijn opties zijn als 6-jarige klant die wil verlengen. Beetje klantbehoud toch? Relax wordt hem sowieso niet voor mij, daar zat ik altijd heel hard overheen. i300 is ook véél te veel maar ik heb geen geld om 250 euro bij te lappen als ik een i150 abonnement neem.
Jammer, ik heb bij vorige providers wel op die manier flink wat leuke kortingen en aanbiedingen gekregen. Heb altijd wel een beetje het idee dat T-Mobile het allemaal niet zo boeit want hun klanten doen.quote:
Dan spreek je jezelf dus tegen, want het killen van de apps (of in ieder geval het verwijderen van de apps uit de achtergrond) heeft wel degelijk invloed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nee, het killen van apps die niet eens aan het draaien zijn heeft geen enkele zin
Ik ben ook al heel lang klant bij T-Mobile. Ik had altijd een relax abonnement en internet erbij gedaan omdat ik destijds de 3G van mijn vriend ging gebruiken. Ik wilde een iPhone abonnement maar de medewerker aan de telefoon dacht met me mee en heeft dit voor me geregeld. Scheelde 10 euro per maand. Ik bel nu in verhouding wel iets duurder dan bij een i-abonnement maar ik hou toch altijd tegoed over dus voor mij maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heel apart, ga wel even vragen wat mijn opties zijn als 6-jarige klant die wil verlengen. Beetje klantbehoud toch? Relax wordt hem sowieso niet voor mij, daar zat ik altijd heel hard overheen. i300 is ook véél te veel maar ik heb geen geld om 250 euro bij te lappen als ik een i150 abonnement neem.
Dit heeft niks met semantiek te maken. Het killen van apps die niet op de achtergrond draaien heeft behalve een eventueel psychologisch effect geen enkele invloed op je gebruikservaring.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan spreek je jezelf dus tegen, want het killen van de apps (of in ieder geval het verwijderen van de apps uit de achtergrond) heeft wel degelijk invloed.
Anders probeer je eens een keertje niet een topic te verpesten door te mierenneuken op semantiek..
Ga ik inderdaad even naar kijken. Ik had altijd een relax 30 en daar zat ik heel hard overheen. Heb aan mijn i300 op het moment ruim voldoende en denk dat ik zelfs met een i150 wel uit de benen kan. Maar goed, moet sowieso nog tot de 31e wachten dus ik kijk rond die tijd wel even of er bij andere providers betere deals zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel lang klant bij T-Mobile. Ik had altijd een relax abonnement en internet erbij gedaan omdat ik destijds de 3G van mijn vriend ging gebruiken. Ik wilde een iPhone abonnement maar de medewerker aan de telefoon dacht met me mee en heeft dit voor me geregeld. Scheelde 10 euro per maand. Ik bel nu in verhouding wel iets duurder dan bij een i-abonnement maar ik hou toch altijd tegoed over dus voor mij maakt dat niet uit.
Oh, ik zie dat wanneer ik nu zou verlengen, ik 300 euro voor het toestel bij moet betalen? Snap ik niks van, de 4 was er nog maar net vorig jaar... Heb ik misschien een goede deal gehad![]()
Bij een andere provider geen betere actie en overstappen met nrbehoud?
Juist jongen.. Vandaar dat er werkgeheugen vrijkomt en mijn apps niet meer laggen. Het feit dat het wel degelijk invloed heeft, betekent dat er dus blijkbaar wel dingen op de achtergrond draaien die het werkgeheugen opvreten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:17 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dit heeft niks met semantiek te maken. Het killen van apps die niet op de achtergrond draaien heeft behalve een eventueel psychologisch effect geen enkele invloed op je gebruikservaring.
Nogmaals, dat apps werkgeheugen innemen betekent niet dat ze ook daadwerkelijk draaien (draaien = CPU instructies uitvoeren, staat dus los van het geheugen).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Juist jongen.. Vandaar dat er werkgeheugen vrijkomt en mijn apps niet meer laggen. Het feit dat het wel degelijk invloed heeft, betekent dat er dus blijkbaar wel dingen op de achtergrond draaien die het werkgeheugen opvreten.
Bij een i abo zul je 0% korting krijgen, alleen met een relax abo kun je korting krijgen ( misschien is dit ook verleden tijd )quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alleen als je elke maand 80 euro betaalt terwijl je een abonnement van 20 euro hebt zijn ze aardig. Mensen die netjes binnen hun belbundel blijven vinden ze niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer, ik heb bij vorige providers wel op die manier flink wat leuke kortingen en aanbiedingen gekregen. Heb altijd wel een beetje het idee dat T-Mobile het allemaal niet zo boeit want hun klanten doen.
Semantiek dus. Want of ze draaien of niet: ze hebben een negatief effect op de werking van mijn telefoon, en veroorzaken lag. Een taskkiller, of backgroundkiller, of hoe je het ook wilt noemen, zorgt ervoor dat er geen lag meer is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:24 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nogmaals, dat apps werkgeheugen innemen betekent niet dat ze ook daadwerkelijk draaien (draaien = CPU instructies uitvoeren, staat dus los van het geheugen).
Lees je eigen post eens, wie is er nu bijdehand aan het doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Semantiek dus. Want of ze draaien of niet: ze hebben een negatief effect op de werking van mijn telefoon, en veroorzaken lag. Een taskkiller, of backgroundkiller, of hoe je het ook wilt noemen, zorgt ervoor dat er geen lag meer is.
Het helpt dus WEL, hoe jij het ook wilt noemen. Dat bedoel ik dus: je probeert altijd bijdehand te doen door door te zagen over kleine details, terwijl dat totaal niet het punt is.
Het punt is: er staan apps open op de achtergrond, en of ze nou draaien of niet, ze maken de telefoon langzamer. Helpt het als je deze in een keer af kunt sluiten? JA. Punt.
Ga nu maar weer ergens lopen roepen dat een trojan geen virus is.
Jij, want je blijft doordrammen over iets dat totaal niet relevant is voor het punt dat ik maakte. Maar je snapt het niet, of je wilt het niet snappen. Je bent dus gewoon weer lekker jezelf.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Lees je eigen post eens, wie is er nu bijdehand aan het doen?
Tsja, het zal wel weer mijn fout zijn, maar ik probeer echt te snappen wat je bedoelt. Ik dacht dat jouw punt was dat apps die in het werkgeheugen staan, lag veroorzaken. En dat klopt niet, omdat ze de CPU niet belasten, zoals ik net had uitgelegd. Misschien heb ik je inderdaad verkeerd begrepen, maar dan ben ik wel benieuwd naar wat je nou precies bedoelde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij, want je blijft doordrammen over iets dat totaal niet relevant is voor het punt dat ik maakte. Maar je snapt het niet, of je wilt het niet snappen. Je bent dus gewoon weer lekker jezelf.
Je lult onzin. Stfuquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij, want je blijft doordrammen over iets dat totaal niet relevant is voor het punt dat ik maakte. Maar je snapt het niet, of je wilt het niet snappen. Je bent dus gewoon weer lekker jezelf.
Ik schat de kans bijzonder klein in dat je hem in september al 'gewoon' kunt halen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef alexmeijer het volgende:
Vraagje, mijn vriendin wil een iPhone.
Maar het lijkt mij onzinnig om nu een iPhone 4 abbo af te sluiten toch?
Gewoon 3 maanden wachten op de iPhone 5? of is het niet zeker dat hij in September komt..
anders kan ik een losse iPhone 5 gaan betalen..
eerst was het idee, zodra de iPhone 5 komt, wou ik hem gewoon los kopen zonder abbo. en kreeg mijn vriendin mijn iPhone 4.. maar omdat ze toch een nieuw abbo wil kan ze net zo goed gelijk een iPhone 5 abbo nemen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik schat de kans bijzonder klein in dat je hem in september al 'gewoon' kunt halen.
Waarom gaan mensen ervan uit dat de iPhone 4 waardeloos is zodra de nieuwe uit is, en ze deze meteen MOETEN aanschaffen? Je kunt best nog even met de iPhone 4 doen, en de nieuwe pas een half jaar ofzo later halen. Dat hoeft toch niet allemaal meteen? Zeker niet aangezien de iPhone 4 nog steeds een van de beste smartphones is.
Vond jij niet een iPhone slecht, waarbij je aangaf graag een Blackberry te willen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
eerst was het idee, zodra de iPhone 5 komt, wou ik hem gewoon los kopen zonder abbo. en kreeg mijn vriendin mijn iPhone 4.. maar omdat ze toch een nieuw abbo wil kan ze net zo goed gelijk een iPhone 5 abbo nemen...
Anders koop ik gewoon 2x een iPhone 5 los, en verkoop ik mijn iPhone 4..
Maar dat is momenteel het idee, over 2 maanden eens kijken wat het gaat worden
Er gaan geruchten dat 5 er net zo uitziet als 4 maar dan sneller (G->GS//A4->A5) maar aangezien alles al heel vlot loopt boeit dat voorlopig niet echt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef alexmeijer het volgende:
Gewoon 3 maanden wachten op de iPhone 5? of is het niet zeker dat hij in September komt..
Als ze voor een 2-jarig contract gaat zou ik nog even wachten. Als ze er snel bij is kan ze in oktober de volgende iPhone hebben. Neemt ze toch een 1-jarig abbo, dan maakt het IMO niet zoveel uit. Volgend jaar nl weer een nieuwe/betere/snellere iPhone.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef alexmeijer het volgende:
Veel. Je kunt SBSetttings installeren, waarmee je ten alle tijden makkelijk bij je belangrijkste instellingen kunt komen. Je kunt Safari fullcreen draaien met multitouch gestures, je kunt freesync installeren, waarmee je je iPhone tijdens het synchroniseren nog gewoon kunt gebruiken. Je kunt de interface tweaken met Barrel, Iconoclasm, Winterboard, SBRotator en Shrink.. Je kunt er zo belachelijk veel meer mee als je hem gejailbreakt hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:09 schreef Tijn het volgende:
Ik heb mn iPhone 3GS nu ongeveer 2 weken gejailbreakt, maar ik heb er sindsdien eigenlijk niks mee gedaan wat ik daarvoor ook al niet deed. Wat heb ik er nou eigenlijk aan? Wat kan ik nu wat eerst niet kon?
Hoe kom ik er in godsnaam achter waar dit over gaat ? Alles is gesynchroniseerd en gedaan voor mijn gevoel ?quote:Er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPhone 'iPhone Stel' die niet naar uw iTunes-bibliotheek zijn overgezet. Als u deze iPhone herstelt, worden deze onderdelen gewist en moet u ze opnieuw kopen. Weet u zeker dat u wilt doorgaan?
Gewoon de optie 'aangeschafte onderdelen overzetten' aanklikken, dat wordt alles wat op je iPhone staat en niet op je computer gesynchroniseerd met je iTunes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef elcastel het volgende:
Ik wil mijn iPhone even leegtrekken en opnieuw opbouwen, want hij wordt me echt te traag en ik heb het idee dat leegtrekken wel een keer helpt. Als ik herstel kies krijg ik dit :
[..]
Hoe kom ik er in godsnaam achter waar dit over gaat ? Alles is gesynchroniseerd en gedaan voor mijn gevoel ?
Gewoon goeie oordopjes kopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef MaxC het volgende:
Die oordopjes van de Iphone slijten altijd erg snel, elke 3 maanden ofzo is er wel weer één kant kapot maar dan kon ik ze altijd gemakkelijk laten vervangen bij Apple. Nu is er weer één kapot maar is die optie in Nederland weg om ze te vervangen, sinds wanneer is dat?
Hmmm... Ok, maar hoe kan ik bv tethering aanzetten? Want dat is eigenlijk het enige wat me echt interesseertquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Veel. Je kunt SBSetttings installeren, waarmee je ten alle tijden makkelijk bij je belangrijkste instellingen kunt komen. Je kunt Safari fullcreen draaien met multitouch gestures, je kunt freesync installeren, waarmee je je iPhone tijdens het synchroniseren nog gewoon kunt gebruiken. Je kunt de interface tweaken met Barrel, Iconoclasm, Winterboard, SBRotator en Shrink.. Je kunt er zo belachelijk veel meer mee als je hem gejailbreakt hebt.
Ik kwam die optie nergens tegen ? Ik mis sowieso opties, vandaar mijn onzekerheid. Ik heb de stap gewoon gemaakt en ik zie wel water gebeurt. Bedankt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gewoon de optie 'aangeschafte onderdelen overzetten' aanklikken, dat wordt alles wat op je iPhone staat en niet op je computer gesynchroniseerd met je iTunes.
Rechtermuisklik op je iPhone in iTunes toch? Dan kun je je aankopen overzettenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik kwam die optie nergens tegen ? Ik mis sowieso opties, vandaar mijn onzekerheid. Ik heb de stap gewoon gemaakt en ik zie wel water gebeurt. Bedankt.
TetherMe werkt. Heeft ook een SBSettings toggle. Kost wel wat geld, maargoed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmmm... Ok, maar hoe kan ik bv tethering aanzetten? Want dat is eigenlijk het enige wat me echt interesseertIk heb wel programma's gevonden in de Cydia store de claimen het mogelijk te maken, maar die zijn niet gratis of werken niet. Is er een gratis manier om tethering aan de praat te krijgen via T-Mobile?
ik vind het allemaal goed hoor maar toch wel wat overkill, en waarom lijkt het wel dat het net degenen zijn die gejailbreakt hebben die wel ergens wat hebben dat crashed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Veel. Je kunt SBSetttings installeren, waarmee je ten alle tijden makkelijk bij je belangrijkste instellingen kunt komen. Je kunt Safari fullcreen draaien met multitouch gestures, je kunt freesync installeren, waarmee je je iPhone tijdens het synchroniseren nog gewoon kunt gebruiken. Je kunt de interface tweaken met Barrel, Iconoclasm, Winterboard, SBRotator en Shrink.. Je kunt er zo belachelijk veel meer mee als je hem gejailbreakt hebt.
Ja, er zit sowieso niks bij waarvan ik het de moeite waard vind. Die settings kunnen me gestolen worden en op een andere theme zit ik al helemaal niet te wachten. Tethering is het enige wat me nog wel aardig lijkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
ik vind het allemaal goed hoor maar toch wel wat overkill, en waarom lijkt het wel dat het net degenen zijn die gejailbreakt hebben die wel ergens wat hebben dat crashed.
ik vond iPhone prima, alleen de iPhone 3 vond ik zuigen omdat hij persee JB moest hebben anders deed hij het niet goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vond jij niet een iPhone slecht, waarbij je aangaf graag een Blackberry te willen.
De geruchten zijn sowieso dat het led lampje op een andere plek zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:13 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat 5 er net zo uitziet als 4 maar dan sneller (G->GS//A4->A5) maar aangezien alles al heel vlot loopt boeit dat voorlopig niet echt.
De Iphone 3GS doet het toch ook nog prima? En 't is ook niet dat je voor schandaal rondloopt.
Dus boeie en ik haal mijn nieuwe 4 eind deze maand op!
Ja voor een ledje en 1mm scherm moet je het doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:03 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
De geruchten zijn sowieso dat het led lampje op een andere plek zit.
scherm iets meer naar de randen is.
en met een opleg van 250¤ bij je nieuwe 45¤/maand abo.quote:A5 processor en meer geheugen, misschien betere camera zou ik zeker kiezen voor nieuwe iPhone.
eens maar ik doelde meer op het processorgebeuren.quote:3GS is een kut telefoon met een camera uit het jaar 0
hoe lang je klant bent maakt geen fluit uit. het gaat erom hoe hoog je abonnement de afgelopen 2 (1) jaar was, en of je veel buiten je bundel hebt gebeld. Je hebt segmenten van 1t/m6 of A t/m F.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel lang klant bij T-Mobile. Ik had altijd een relax abonnement en internet erbij gedaan omdat ik destijds de 3G van mijn vriend ging gebruiken. Ik wilde een iPhone abonnement maar de medewerker aan de telefoon dacht met me mee en heeft dit voor me geregeld. Scheelde 10 euro per maand. Ik bel nu in verhouding wel iets duurder dan bij een i-abonnement maar ik hou toch altijd tegoed over dus voor mij maakt dat niet uit.
Oh, ik zie dat wanneer ik nu zou verlengen, ik 300 euro voor het toestel bij moet betalen? Snap ik niks van, de 4 was er nog maar net vorig jaar... Heb ik misschien een goede deal gehad![]()
Bij een andere provider geen betere actie en overstappen met nrbehoud?
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:56 schreef skittelman het volgende:
[..]
hoe lang je klant bent maakt geen fluit uit. het gaat erom hoe hoog je abonnement de afgelopen 2 (1) jaar was, en of je veel buiten je bundel hebt gebeld. Je hebt segmenten van 1t/m6 of A t/m F.
1 en F kom je alleen door maandelijks veel meer te bellen. de rest hangt dus af hoe hoog je bundel is en of je er (een beetje) overheen belt of niet. (nb had je een sim-only en ga je naar abo met telefoon zit je nooit hoger dan C of 3)
Ik heb daar serieus geen moeite mee. Heb met die Galaxy gespeeld van een collega, maar vind het gebruiksgemak van m'n iPhone tig keer beter. Oke, qua hardware is de Samsung vast prima, maar ik kan nog wel een paar maandjes wachtenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De nieuwe iPhone mag nu wel uitkomen, ik moet mijzelf beheersen om geen Galaxy II te halen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De nieuwe iPhone mag nu wel uitkomen, ik moet mijzelf beheersen om geen Galaxy II te halen.
Alles beter dan een Blackberryquote:
Oh je hebt een Blackberry? Waarom neem je niet gewoon een iPhone 4. Als je een Blackberry gewend bent dan is de 3Gs al een juweeltje, laat staan een 4.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alles beter dan een Blackberry. Had gelukkig wel een jaarcontract. Maar meer dan pingen is dat ding (bijna) niet toe instaat.
Omdat ik een toestel neem met een tweejarig contract. En ik het liefst (nog zo kort voor de release) de nieuwste toestel zou willen hebben. Daarbij mag ik aannemen dat de antenne problematiek die de vier nog heeft (al hoewel dit steeds minder is) hiermee verholpen moet zijn. Ook de nieuwe camera van acht megapixels is het overwegen waard om langer te wachten. Plus het feit dat deze wel weer een stuk beter wordt dan het huidige model.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh je hebt een Blackberry? Waarom neem je niet gewoon een iPhone 4. Als je een Blackberry gewend bent dan is de 3Gs al een juweeltje, laat staan een 4.
ik koop sowieso een telefoon zonder abbo en simlock vrij..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:14 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ja voor een ledje en 1mm scherm moet je het doen.
[..]
en met een opleg van 250¤ bij je nieuwe 45¤/maand abo.
[..]
eens maar ik doelde meer op het processorgebeuren.
Ik mag 30 juli een nieuwe en neem gewoon een 4. Die kost momenteel al 150 euro extra voor het abonnement dat ik wil en ik heb geen zin om als het nieuwe model er is nóg meer te gaan betalen en dan nog te moeten wachten ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat ik een toestel neem met een tweejarig contract. En ik het liefst (nog zo kort voor de release) de nieuwste toestel zou willen hebben. Daarbij mag ik aannemen dat de antenne problematiek die de vier nog heeft (al hoewel dit steeds minder is) hiermee verholpen moet zijn. Ook de nieuwe camera van acht megapixels is het overwegen waard om langer te wachten. Plus het feit dat deze wel weer een stuk beter wordt dan het huidige model.
alsof 700-800 voor een los toestel zo veel isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik mag 30 juli een nieuwe en neem gewoon een 4. Die kost momenteel al 150 euro extra voor het abonnement dat ik wil en ik heb geen zin om als het nieuwe model er is nóg meer te gaan betalen en dan nog te moeten wachten ook.
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
alsof 700-800 voor een los toestel zo veel is
voor een telefoon is dat niks.. als je daar een jaar, misschien 2 jaar mee doet? poepoe wat veel zeg..quote:
November vorig jaar zijn de prijzen FLINK omhooggegaan nadat ze de exclusiviteit kwijt waren. Ik had mijn 4 net een week of twee op tijd...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:17 schreef Serinde het volgende:
Het verbaast me heel erg dat de 4 nu zo mogelijk duurder is dan vlak na de introductie...
Ow maar dan druk jij nog wel een berg foto's af? Ik heb de laatste 5 jaar geen 10 afgedrukte foto's in handen gehad...Als het enkel is om je foto's online te zetten, of op je foonof je pc te bekijken dan is 5mp al overdreven.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
...Ook de nieuwe camera van acht megapixels is het overwegen waard om langer te wachten. ...
De galaxy 2 is niet zo heel duur voor mijn bij een 1 jarig abbo, dus ik denk dat ik daar voor ga aankomende maand en dan over een jaartje de nieuwe iphone, bij een 2 jarig abbonement kiesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 10:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De galaxy 2 is niet zo heel duur voor mijn bij een 1 jarig abbo, dus ik denk dat ik daar voor ga aankomende maand en dan over een jaartje de nieuwe iphone, bij een 2 jarig abbonement kies
Eerst testenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je moet er ook gewoon voor betalen
Ja, staat standaard uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Die staat standaard al uit toch? Tenminste bij mij.
bedenk wel dat het 24h duurt voordat die bundel aanstaat. dus dag voor vertrek al instellenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:19 schreef KneusTeun het volgende:
Gewoon een buitenland bundel aanzetten (bij Vodafone kan het) Dan kost het haast niks om je roaming aan te laten staan voor whatsapp en mail.
Bij mij werkte die meteen..quote:Op maandag 18 juli 2011 12:21 schreef skittelman het volgende:
[..]
bedenk wel dat het 24h duurt voordat die bundel aanstaat. dus dag voor vertrek al instellenhad mijn ¤10,- gescheeld
Ze hebben volgens mij een actie dat het 7,50 is voor een week.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil opzich best dat Travel and Surf doen van T-Mobile en ben dan voor onbeperkt (100MB en daarna veranderd de snelheid naar 64kbps) 15 euro kwijt. Vind ik op zich best duur, helemaal omdat je redelijk snel aan 100MB zit en je vervolgens met zulk traag internet zit dat je het liever niet gebruikt.
Ioggen op de site, naar 'internet buitenland' oid en daar aanslingeren.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe ik dat bedrag ga betalen bij T-Mobile en wanneer ik weet dat het geactiveerd is?
Oké. Ga ik dat woensdagavond doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Ioggen op de site, naar 'internet buitenland' oid en daar aanslingeren.
Niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:42 schreef Stienn het volgende:
Hoe kan ik bij itunes instellen dat ik de apps die ik op m'n iphone heb niet automatisch op m'n ipad wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |