Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de reparatie van een iPhone 4? Ik heb 2x mijn iPhone 3GS opgestuurd voor garantie en toe kreeg ik telkens een nieuwe toegestuurd. Is dat bij de iPhone 4 ook het geval?
Mooi. Dit gaat dus mijn 5de iPhone worden in bijna een jaar tijd :Squote:
Ik zou rekenen op 2-3 weken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi. Dit gaat dus mijn 5de iPhone worden in bijna een jaar tijd :S
Weet je toevallig ook hoe lang het ongeveer duurt?
Wtf gozerquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi. Dit gaat dus mijn 5de iPhone worden in bijna een jaar tijd :S
Weet je toevallig ook hoe lang het ongeveer duurt?
Jeumig, zoveel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef Skv het volgende:
Ik heb 9 iphones gehad in 2,5 jaar. De 3G was een prul.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Tja boeren en iphones gaan niet samen
Wat gaat er dan zoal kapot?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef Skv het volgende:
En toch blijven kopen he. Schaapjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef Skv het volgende:
Jup, SBSettings, in combinatie met RemoveBackgroundquote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:47 schreef Albert86 het volgende:
Deze vraag is misschien wel vaker gesteld. Maar weet iemand een app waarmee je processen kan afsluiten die op de achtergrond lopen?
En dat werkt ook gewoon zonder JB?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jup, SBSettings, in combinatie met RemoveBackground
Nee, dat staat Apple niet toe.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef Albert86 het volgende:
[..]
En dat werkt ook gewoon zonder JB?
edit:
nee dus. Is er ook zo'n app voor als je geen JB hebt?
? Allemaal garantie omdat ze steeds stuk gingen.quote:
Ik ben niet zo goed met zuinig zijn op die onzin. Anders dan de meeste fanbois hier die na twee jaar nog steeds beschermhoesje, bumper en sok gebruiken. En het cellofaantje er op laten zitten omdat His Steveness dat zo bedoeld heeft. Het is maar een telefoon.quote:
Jammer. Er moet toch wel iets zijn dan waarmee je kan controleren of er nog processen draaien?quote:
Dubbelklikken op de homeknop.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:55 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Jammer. Er moet toch wel iets zijn dan waarmee je kan controleren of er nog processen draaien?
Ja, AppSwitchquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:39 schreef Albert86 het volgende:
[..]
En dat werkt ook gewoon zonder JB?
edit:
nee dus. Is er ook zo'n app voor als je geen JB hebt?
Er zijn ook mensen die gewoon normaal met hun spullen om kunnen gaan, zonder obsessief met bescherming bezig te zijn. Dat jij gewoon een lompe prutser bent die z'n dingen stukmaakt, betekent niet dat de wereld uitsluitend uit extremen bestaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met zuinig zijn op die onzin. Anders dan de meeste fanbois hier die na twee jaar nog steeds beschermhoesje, bumper en sok gebruiken. En het cellofaantje er op laten zitten omdat His Steveness dat zo bedoeld heeft. Het is maar een telefoon.
Hij kreeg steeds garantie, terwijl Apple daar toch best streng op is. Garantie geldt nooit voor gebruikersschade.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon normaal met hun spullen om kunnen gaan, zonder obsessief met bescherming bezig te zijn. Dat jij gewoon een lompe prutser bent die z'n dingen stukmaakt, betekent niet dat de wereld uitsluitend uit extremen bestaat.
Meisje toch. Ben je op je pik getrapt omdat je je telefoontje elke nacht op een fluwelen kussentje legt nadat ie opgepoetst is met een poetsdoekje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dan moet hij ook niet zulke achterlijke dingen zeggen.
Yes. Tot zeven maal toe ging de behuizing aan gort ondanks redelijk normaal gebruik. Die barsten hadden wel voorkomen kunnen worden, maar dan had ik hem in de verpakking moeten laten zitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij kreeg steeds garantie, terwijl Apple daar toch best streng op is. Garantie geldt nooit voor gebruikersschade.
Dit soort reacties dus. Als je een beetje leesvaardigheid had, had je kunnen weten dat dit dus precies NIET is wat iedereen doet. Sommige mensen kunnen gewoon wel normaal met hun spullen omgaan zonder er achterlijk voorzichtig mee te moeten zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Meisje toch. Ben je op je pik getrapt omdat je je telefoontje elke nacht op een fluwelen kussentje legt nadat ie opgepoetst is met een poetsdoekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |