Ik moest lachen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij heeft altijd gezegd dat hij in elk geval wil doorspelen tot zijn kinderen oud genoeg zijn om hem te zien verliezen.
quote:
Gelukkig staat de tijd stil.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Salamando het volgende:
Laten we allemaal massaal Federer afschrijven jongens. Hebben we vorig jaar ook gedaan.
hij heeft sinds vorig jaar ook geen slam meer gepakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:59 schreef Salamando het volgende:
Laten we allemaal massaal Federer afschrijven jongens. Hebben we vorig jaar ook gedaan.
dus schrijf je hem af?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
hij heeft sinds vorig jaar ook geen slam meer gepakt.
Ja, dat was ook mijn reactie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:10 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
hij heeft sinds vorig jaar ook geen slam meer gepakt.
hij wint toch bijna geen grote partijen meer? Ik denk ook echt dat het bergafwaarts gaat vanaf nu met af en toe een uitschieter. Ik denk niet dat hij nog een slam pakt. Ik hoop het wel hoor.quote:
hij was al afgeschreven. Dat kan je niet 2 keer doenquote:
Dat zou heftig zijn zeg. Van mij mag het.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Nober het volgende:
Laat Nadal lekker Wimbledon, US Open winnen dit jaar, en dan volgend jaar AO, FO, Wimbledon, Olym. Goud en de US Open.
Je beseft wel dat hij dan Federer's record gebroken heeft door niet alleen 16 slams te winnen, maar ook twee keer olympisch goud?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou heftig zijn zeg. Van mij mag het.
Vind ik wel cool. Ik ben meer favoriet van records dan van spelers. En sowieso zie ik veel liever dat scenario dan dat Nadal en miisschien nog een paar spelers geblesseerd aan de zijlijn zitten terwijl Federer nog wat GS'en wint. Ik hoop uiteindelijk dat de beste wint, al gaat mijn voorkeur wel erg uit naar Federer en Nadal. Maar ik vind het fantastisch dat we in een tijd leven waarin het mannentennis zo in beweging is qua records. Dat Emerson's record van 12 GS'en werd verbroken door Sampras met 14, wat vervolgens werd verbroken door Federer met 16, en dat nu opnieuw mogelijk zal worden verbroken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je beseft wel dat hij dan Federer's record gebroken heeft door niet alleen 16 slams te winnen, maar ook twee keer olympisch goud?
Dat laatste had ik ook met Agassi. Is toch de leeftijd, toen was ik 10-15 toen ik Agassi goed volgde. Dat is echt zon leeftijd waar je zo enorm opkijkt tegen dat soort spelers. Als je 16 of ouder bent wordt dat wat minder denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik wel cool. Ik ben meer favoriet van records dan van spelers. En sowieso zie ik veel liever dat scenario dan dat Nadal en miisschien nog een paar spelers geblesseerd aan de zijlijn zitten terwijl Federer nog wat GS'en wint. Ik hoop uiteindelijk dat de beste wint, al gaat mijn voorkeur wel erg uit naar Federer en Nadal. Maar ik vind het fantastisch dat we in een tijd leven waarin het mannentennis zo in beweging is qua records. Dat Emerson's record van 12 GS'en werd verbroken door Sampras met 14, wat vervolgens werd verbroken door Federer met 16, en dat nu opnieuw mogelijk zal worden verbroken.
Ik beleef het tennis wel heel anders dan vroeger. Toen was ik aleen maar voor Edberg en ik leefde echt met hem mee. Als hij won was ik enorm blij en stond ik echt te juichen en als hij verloor was ik drie dagen niet aanspreekbaar. Met de tennissers van nu heb ik dat niet meer.
Waar, daarom is tijdperken vergelijken ook moeilijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Records boeien me echt vrij weinig juist. Kan meer over de concurrentie zeggen dan over de speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |