abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98852739
quote:
GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi noemt het voorstel op nu.nl 'symbolische prietpraat'. Volgens hem gaat het om 'oerhollandse kinderen' die Van Klaveren misschien wel gaan verzorgen op zijn oude dag.
:') :') :')

Tovik woont zeker niet in schalkwijk of lombok.
Conscience do cost.
pi_98852791
Wat een non-issue
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98853228
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:43 schreef Montov het volgende:
Er zijn al aparte statistieken over derde-generatie-allochtonen waardoor we dergelijke inzichten hebben. Hoe denk je dat de PVV weet dat er hoger dan gemiddeld problemen zijn met die groep?
De term allochtonen uitbreiden is dus totaal onnodig, en het huidige onderscheid is sowieso al nutteloos voor integratie- of criminaliteitsissues. Laten we mensen wat meer gaan classificeren op basis van gedrag, en mensen die normaal bijdragen aan de Nederlandse maatschappij eens volledig te zien als Nederlander in plaats van af te serveren onder het kopje 'allochtoon'.

Wow, dit gedeelte ben ik dus 100% met je eens _O_
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_98853450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee, door de uitgebreide verzorgingsstaat. Het stimuleert immigranten(kinderen) niet alles eruit te halen wat er in zit. :{w
Autochtone kinderen wel dan ? DIe houden toch ook alleen maar handje op bij studiefinanciering, zorgtoeslag en wat dies meer zij ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_98853552
Het woord allochtoon is verneukeratief.
Mensen gebruiken het in verschillende betekenissen . Bijv als synoniem voor buitenlander en niet-Nederlander. En tegelijkertijd in de betekenis van ook een buitenlandse afkomst hebben.
Statistieken hebben over de kleinkinderen van migranten kan best nuttig zijn, maar het is nonsens dat de overheid de definitie van 'allochtoon' gaat vastleggen.
Over de statistieken : iemand met een ouder in het buitenland geboren komt in de statistieken niet in de categorie autochtoon... Dat is al jaren een vertekening in de tabellen van het CBS.
De PVV wilt die vertekening nog verder doorvoeren door een kleinkind met 1 in het buitenland geboren grootouder en 3 in Nederland geboren in het hokje niet-Nederlander te stoppen.
In veel gevallen is die ene grootouder idd een buitenlander ...maar in een groot aantal gevallen dus niet.. Bijv 1 miljoen mensen of meer hebben een Indisch-Nederlandse afkomst en de meesten van hen worden in het hokje 'buitenlander' gepropt door de PVV.
Overigens zou een kind van Wilders ook `buitenlander´ zijn.
pi_98853588
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:18 schreef Bluesdude het volgende:
Mensen gebruiken het in verschillende betekenissen . Bijv als synoniem voor buitenlander en niet-Nederlander. En tegelijkertijd in de betekenis van ook een buitenlandse afkomst hebben.
Statistieken hebben over de kleinkinderen van migranten kan best nuttig zijn, maar het is nonsens dat de overheid de definitie van 'allochtoon' gaat vastleggen.
Over de statistieken : iemand met een ouder in het buitenland geboren komt in de statistieken niet in de categorie autochtoon... Dat is al jaren een vertekening in de tabellen van het CBS.
De PVV wilt die vertekening nog verder doorvoeren door een kleinkind met 1 in het buitenland geboren grootouder en 3 in Nederland geboren in het hokje niet-Nederlander te stoppen.
In veel gevallen is die ene grootouder idd een buitenlander ...maar in een groot aantal gevallen dus niet.. Bijv 1 miljoen mensen of meer hebben een Indisch-Nederlandse afkomst en de meesten van hen worden in het hokje 'buitenlander' gepropt door de PVV.
Gewoon bij iedere misdaad vastleggen wat de nationaliteit van de dader is en wat de nationaliteit van de ouders is geboren en welke nationaliteit ze hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98853600
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:18 schreef Bluesdude het volgende:
Het draait toch uiteindelijk om te kunnen constateren dat iemand een niet-Nederlander is, niet bij ons hoort, en dus crimineler is, bij hem? Wij-zij dus? En wij zijn goed en zij zijn slecht?
I´m back.
pi_98853665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gewoon NIET bij iedere misdaad vastleggen wat de nationaliteit van de dader is en wat de nationaliteit van de ouders is geboren en welke nationaliteit ze hebben
Ik verander je quote en zo zou ik het willen zien.

Het zou wat mij betreft alleen vastgelegd mogen worden wanneer de dader het uit discriminerend gevoel zou doen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_98853685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik verander je quote en zo zou ik het willen zien.

Het zou wat mij betreft alleen vastgelegd mogen worden wanneer de dader het uit discriminerend gevoel zou doen.
Ik zou zeggen dat je privacy rechten verspeelt op het moment dat je een misdaad pleegt :')
pi_98853691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Robus het volgende:
Ik snap niet goed waarom iedereen allochtoon als iets negatiefs ziet.
Lees is een standaard buurtkrant.
  donderdag 30 juni 2011 @ 02:29:57 #61
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_98853706
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 01:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Tovik woont zeker niet in schalkwijk of lombok.
Als je Lombok Utrecht bedoelt, niks mis met die wijk... :{w
pi_98853746
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriendin van mij is ook allochtoon. Idd: blond & blauwe ogen. Kreeg ze een vriendje die heel erg 'anti-allochtonen' was. Dus zij: maar ik ben ook allochtoon. Hij: ja, maar jij bent blond...

Nieuwe definitie van autochtoon: blond. De rest is dan maar allochtoon.
Wat is haar precieze afkomst? Er word vaak toch anders gekeken naar een Europese allochtoon dan naar een niet-Westerse allochtoon (en dan doel ik niet alleen op het uiterlijk).

Verder wel grappig trouwens. Dus die vriend had een hekel aan allochtonen om hun uiterlijk? Mag zijn vriendin wel identificeren met haar afkomst en zich niet Nederlands voelen? Want ze is tenslotte blond? :') Ah, simpele zielen. :P
pi_98853764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat je privacy rechten verspeelt op het moment dat je een misdaad pleegt :')
Een misdaad is een misdaad. Moet ook gewoon bestraft worden. Dus geen leger maatschappelijk werkers erop, maar gewoon de gevolgen dragen van je daad. Daarin hoort een wet niet te kijken naar verschillende achtergrond, dus waarom anderen wel.
pi_98853784
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:33 schreef paddy het volgende:

[..]

Een misdaad is een misdaad. Moet ook gewoon bestraft worden. Dus geen leger maatschappelijk werkers erop, maar gewoon de gevolgen dragen van je daad. Daarin hoort een wet niet te kijken naar verschillende achtergrond, dus waarom anderen wel.
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat je het moet gebruiken voor het bepalen van de hoogte van de straf
pi_98853928
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik nergens gezegd dat je het moet gebruiken voor het bepalen van de hoogte van de straf
Nee, dat zeg ik ook niet. Het benoemen van de achtergrond is dus net zo nutteloos omdat de wet niet in kleurtjes of achtergrond hoort te werken. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik vind een allochtoon trouwens een allochtoon wanneer hij het land van zijn voorouders boven het land waar hij in geboren of woont stelt. Maar dat is mijn eigen gevoel en heeft niets met officieel benoemen als allochtoon te maken.
pi_98854007
Dat mensen nog in een regering geloven, 2 jaar langer werken boeiend man zorg eerst maar is dat je de 60 haalt _O- gaan mensen zeuren dat je meer dan 4/10 biertjes per dag drinkt.

Gaan ze zelf kapot met 50 en kan ik weer voor hun door werken.
pi_98854028
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gewoon bij iedere misdaad vastleggen wat de nationaliteit van de dader is en wat de nationaliteit van de ouders is geboren en welke nationaliteit ze hebben
Wat is daar de lol van ? Heb ik dan eerder mijn fiets terug als die gejat is ? Oh, de ouders van de dader zijn geboren in Marokko. Wauw, hele opluchting. Thanks for nothing.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_98854044
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:56 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Wat is daar de lol van ? Heb ik dan eerder mijn fiets terug als die gejat is ? Oh, de ouders van de dader zijn geboren in Marokko. Wauw, hele opluchting. Thanks for nothing.
Als alle fietsendieven allemaal ouders uit Marokko hebben wsl wel
pi_98854057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:56 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nee dat de integratie dus totaal niet gelukt is en jij weer een nieuwe koopt.
Ochja zijn er zat die lekker meedoen echt hulde ^O^

Denk is andersom jij mag een land in omdat oorlog etc, dan wil je toch normaal een brood bestellen, hoe je om een fietsband vraagt, hier is het meer van SOEBSIDIE en ze hebben zelfs eigen wijken *O* *O* helemaal voor ons.

Misschien kort door de bocht maar toch laat is wat positiefs komen dan.
Zelfde met Griekenland trouwens kut volk.

[ Bericht 16% gewijzigd door Geerd op 30-06-2011 03:10:22 ]
pi_98854115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Moest ook meteen denken aan de Nürnberger Gesetze
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:16:38 #71
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_98855124
Als mensen tegen mij zeiden dat ik allochtoon was, dan zei ik altijd met een knipoog:

'Mijn opa en oma kwamen in 1951 naar Nederland. Zij waren allochtoon. Mijn vader werd in Nederland geboren. Hij is allochtoon. En er was zelfs nog even het plan om mij decennia later dan ook maar allochtoon te maken, maar dat ging toch net een stapje te ver.'

So much for de knipoog. :N
pi_98855586
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:44 schreef hooibaal het volgende:
Laten we een poging doen om terug te komen ontopic. Uitkeringenfabeltjes zijn voor POL.

De PVV wil kennelijk meer mensen allochtoon noemen om onderscheid te maken in misdaadstatistieken. Duidelijk is dat ze wil aantonen dat er meer criminaliteit wordt gepleegd door allochtonen.

1. Welk belang heeft de samenleving, om dit te weten (wordt er, bijvoorbeeld, meer criminaliteit gepleegd door mensen die roken, of door mensen die voetballen, en waarom is dat dan wel of niet relevant?)
2. Hoe helpt het ons bij het bestrijden van die criminaliteit.

Ik heb op beide vragen geen antwoord.
Ik wel, PVV heeft gewoon niets te doen. :')
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:17:32 #73
3542 Gia
User under construction
pi_98856048
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:16 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Als mensen tegen mij zeiden dat ik allochtoon was, dan zei ik altijd met een knipoog:

'Mijn opa en oma kwamen in 1951 naar Nederland. Zij waren allochtoon. Mijn vader werd in Nederland geboren. Hij is allochtoon. En er was zelfs nog even het plan om mij decennia later dan ook maar allochtoon te maken, maar dat ging toch net een stapje te ver.'

So much for de knipoog. :N
Waar werd je moeder geboren?
  donderdag 30 juni 2011 @ 09:19:28 #74
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_98856076
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef Mpj het volgende:

Ik ben ook een ''allochtoon'', terwijl ik 100% Nederlands ben opgevoed. Van mijn vaderland weet ik helemáál niets af. Ik ben blond, blank, het enige wat ''buitenlands'' aan mij is, is mijn achternaam.

Mijn vader komt uit 'n ander land dus ben ik ook maar allochtoon. Tja.

Onzin dus.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:00:17 #75
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98856925
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nou het is niet alsof het constant positiviteit uitstraalt.
Ongeveer net zoveel positiviteit als de term 'mens'. Uiteindelijk kiest ieder persoon zelf of men het begrip associeert met de postieve of negatieve 'kenmerken'.
Krekker is de bom!
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:03:45 #76
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98856999
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

generatie 1, 2, 3, 4 of 5, het zullen als het aan mij ligt nooit Nederlanders worden. :{w
Oh? Waarom zullen het als het aan jou ligt nooit Nederlanders worden?
Krekker is de bom!
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:07:00 #77
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98857083
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 02:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

Lees is een standaard buurtkrant.
Lees eens een standaard buurtkrant? Oke gedaan, wat nu? Misschien kun je ook gewoon zeggen wat je bedoelt, aangezien ik niet zo van gokken hou.
Krekker is de bom!
  Eindredactie Games donderdag 30 juni 2011 @ 10:09:20 #78
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_98857146
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een alleenstaande krijgt 700 euro. Schrap jij de huur- en zorgtoeslag dan houdt die persoon misschien 200 euro over. Heeft die persoon nog kroost en je schrapt de kinderbijslag, dan moet ze meerdere monden voeden met dat bedrag.

Niet echt een situatie die ik benijd.
http://www.denhaagtekijk.(...)uro%20overhouden.htm

lees dit eens door, een alleenstaande moeder met kinderen kan zo'n 1500 euro krijgen en kan makkelijk 400 euro per maand sparen, dus niet zo zeiken...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:09:57 #79
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_98857159
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik gok, Molukse opa en oma. Zijn vader getrouwd met Nederlandse, dus hij dan geen allochtoon. Ik het precies hetzelfde alleen mijn moeder is officieel allochtoon omdat haar ouders ook van de Molukken komen. Mijn vader is 100% kaaskop.

En ik heb een Friese voor en achternaam, zie er echter wat exotischer uit dan de gemiddelde Fries. Maar wellicht word ik nu wel een allochtoon! Vettttttt
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:11:09 #80
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98857184
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 03:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee dat de integratie dus totaal niet gelukt is en jij weer een nieuwe koopt.
Ochja zijn er zat die lekker meedoen echt hulde ^O^

Denk is andersom jij mag een land in omdat oorlog etc, dan wil je toch normaal een brood bestellen, hoe je om een fietsband vraagt, hier is het meer van SOEBSIDIE en ze hebben zelfs eigen wijken *O* *O* helemaal voor ons.

Misschien kort door de bocht maar toch laat is wat positiefs komen dan.
Zelfde met Griekenland trouwens kut volk.

Je begint echt te ratelen over van alles en nog wat, terwijl het in dit topic volgens mij juist gaat om de derde generatie allochtonen. Dus niet om oorlogsvluchtelingen, 'normaal brood bestellen' en 'om een fietsband vragen' 8)7 Waar heb je het over :?

Geweldige grap trouwens met dat 'soebsidie' :{
Krekker is de bom!
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:29:15 #81
3542 Gia
User under construction
pi_98857688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:09 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ik gok, Molukse opa en oma. Zijn vader getrouwd met Nederlandse, dus hij dan geen allochtoon. Ik het precies hetzelfde alleen mijn moeder is officieel allochtoon omdat haar ouders ook van de Molukken komen. Mijn vader is 100% kaaskop.

En ik heb een Friese voor en achternaam, zie er echter wat exotischer uit dan de gemiddelde Fries. Maar wellicht word ik nu wel een allochtoon! Vettttttt
Ik denk het niet. Volgens mij gaat het toch meer om de derde generatie kinderen met dubbele paspoorten en/of een moeder die uit het buitenland is gehaald als importbruid.

Sowieso ben ik van mening dat een derde generatie geen tweede paspoort meer zou mogen hebben, zeker niet in geval beide ouders in Nederland zijn geboren.
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 10:30:58 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98857734
toen mijn moeder in het buitenland werd geboren was dat buitenland gewoon Nederland, ze heeft voor zover ik weet altijd een Nederlands paspoort gehad, oma en opa bleven achter en kregen na de onafhankelijkheid een Surinaams paspoort, die kwamen later toch en hebben nu een Nederlands paspoort

pa is een 'oerhollander' maar wat ben ik nu?

leuke vraag voor de inburgeringscursus :? _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:35:26 #83
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_98857852
Zou Joram van Klaveren geregistreerd staan als joods?
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:37:29 #84
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_98857907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Nederland. :)

Over mijn moeder gaat het überhaupt niet, want die komt van een lange blanke lijn plattelandsfamilies. :)

Het allochtone in mij komt van mijn Molukse opa en oma die hier in 1951 aanmeerden.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:40:26 #85
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98857992
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:30 schreef sp3c het volgende:
toen mijn moeder in het buitenland werd geboren was dat buitenland gewoon Nederland, ze heeft voor zover ik weet altijd een Nederlands paspoort gehad, oma en opa bleven achter en kregen na de onafhankelijkheid een Surinaams paspoort, die kwamen later toch en hebben nu een Nederlands paspoort

Volgens mij ben jij gewoon allochtoon volgens de statistieken, want volgens mij kijkt men naar het geboorteland / geboorteplaats van de persoon. Bij jouw moeder waarschijnlijk Suriname/Paramaribo.
Krekker is de bom!
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:41:31 #86
157428 GoodGawd
pi_98858020
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij gewoon allochtoon volgens de statistieken, want volgens mij kijkt men naar het geboorteland / geboorteplaats van de persoon. Bij jouw moeder waarschijnlijk Suriname/Paramaribo.
Nee zwart en crimineel is nog steeds allochtoon, ongeacht waar je vandaan komt.
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:42:36 #87
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98858051
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:41 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Spreek je nu voor jezelf of is dit jouw veronderstelling mbt hoe anderen erover denken?
Krekker is de bom!
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:42:54 #88
157428 GoodGawd
pi_98858062
  donderdag 30 juni 2011 @ 10:46:48 #89
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98858157
quote:
Hahahaha, doet me denken aan
Krekker is de bom!
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 11:00:43 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98858497
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:41 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

hoe werkt dit met blanke Surinamers?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

ik dacht dat het om de nationaliteit van de ouders ging?
pi_98859423
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:00 schreef sp3c het volgende:

ik dacht dat het om de nationaliteit van de ouders ging?
Het CBS maakt hokjes naar geboorteplaats van de ene ouder in het buitenland geboren.
PVV wilt dus uitbreiding naar geboorteplaats van die ene grootouder in het buitenland geboren.
Maar het gaat de PVV vooral om de niet-westerse afkomsten.. Die mensen vinden ze een gevaar voor Hollands Glorie.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:30 schreef sp3c het volgende:

Volgens de PVV ben jij de allochtone vader van foute niet-westerse kinderen..
Je kinderen zijn een verhoogd veiligheidsrisico voor de samenleving... vandaar dus dat de PVV wllt dat ze extra in de gaten worden gehouden oa dmv verdergaande statistieken... en de verplichting dat de staat ieder individu op zijn naam noteert naar etniciteit.
Hoera voor de etikettering !!
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 11:41:31 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98859891
hoera *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:45:27 #93
3542 Gia
User under construction
pi_98860066
Och, het kan zo simpel zijn: Heb je een vreemde nationaliteit dan ben je allochtoon, heb je alleen de Nederlandse nationaliteit dan ben je autochtoon, tenzij je zelf in het buitenland bent geboren.
In dat laatste geval ben je een allochtone Nederlander.

Dan is het voor iedereen duidelijk.

Voor de rest verandert er sowieso niks, qua rechten en plichten.
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 11:54:30 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98860399
lijkt me een redelijke
pi_98860534
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het CBS maakt hokjes naar geboorteplaats van de ene ouder in het buitenland geboren.
PVV wilt dus uitbreiding naar geboorteplaats van die ene grootouder in het buitenland geboren.
Maar het gaat de PVV vooral om de niet-westerse afkomsten.. Die mensen vinden ze een gevaar voor Hollands Glorie.

[..]

Volgens de PVV ben jij de allochtone vader van foute niet-westerse kinderen..
Je kinderen zijn een verhoogd veiligheidsrisico voor de samenleving... vandaar dus dat de PVV wllt dat ze extra in de gaten worden gehouden oa dmv verdergaande statistieken... en de verplichting dat de staat ieder individu op zijn naam noteert naar etniciteit.
Hoera voor de etikettering !!
Joh, sp3c is superlief en heel slim! Daar kan alleen maar slim/lief zaad uitkomen. En wanneer die zaadjes ook nog eens goed kunnen zwemmen is dat alleen een aanwinst voor Nederland. Relaxte kinderen gaan dat worden O+
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 12:00:18 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98860633
wtfok!?
pi_98860876
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:45 schreef Gia het volgende:
Och, het kan zo simpel zijn: Heb je een vreemde nationaliteit dan ben je allochtoon, heb je alleen de Nederlandse nationaliteit dan ben je autochtoon, tenzij je zelf in het buitenland bent geboren.
In dat laatste geval ben je een allochtone Nederlander.

Dan is het voor iedereen duidelijk.

Voor de rest verandert er sowieso niks, qua rechten en plichten.
Nou, dan zijn de allochtonen in ieder geval definitief in de meerderheid.

God wat een enorm gezeik en bangmakerij om niks. Die partij valt meer en meer door de mand. :')
pi_98861064
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:00 schreef sp3c het volgende:
wtfok!?
Ja, dat is idd wel eerst nodig :')

Echt! Ik begin moe te worden van dit soort topics.
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 12:15:12 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98861196
ja dat had ik ook maar op een gegeven moment word het grappig _O-
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 12:16:25 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_98861249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:06 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nou, dan zijn de allochtonen in ieder geval definitief in de meerderheid.
niet echt

maar dat maakt niet zo heel veel uit eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')