quote:
quote:
tomic heeft niets te willen. ik kan toch ook niet zeggen dat jullie mijn naam uit moeten spreken als MEUHNVAIS!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Applebaum het volgende:
[..]
Tomic wil graag dat het zo uitgesproken wordt.
Je mist het punt, waarschijnlijk is de reden dat ie het zo laat doen dat Engelsen en Amerikanen zo slecht zijn met buitenlandse namen. Dat wil niet zeggen dat ie geen Tomić (Tomitsj) heet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die jongen weet zelf heus wel hoe je zijn naam uitspreekt hoor wijsneus.
MEUHNVAISquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tomic heeft niets te willen. ik kan toch ook niet zeggen dat jullie mijn naam uit moeten spreken als MEUHNVAIS!
Een poll maken over feitenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die jongen weet zelf heus wel hoe je zijn naam uitspreekt hoor wijsneus.
Laptop & TV?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef xCore het volgende:
Kan ik niet twee zenders op splitscreen zetten?
TV aan plus streaming op de pcquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef xCore het volgende:
Twee livestreams op internet in twee tabs? Zo doe ik het nu. En FOK! in een derde tab.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef xCore het volgende:
Dit is alsof je 2 WK voetbal finales in één keer moet zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef xCore het volgende:
Of 2 browsers en dan naast elkaar zettenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Twee livestreams op internet in twee tabs? Zo doe ik het nu. En FOK! in een derde tab.
Speelt Nederland in beiden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is alsof je 2 WK voetbal finales in één keer moet zien.
Datquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:24 schreef Salamando het volgende:
Tsonga speelt gewoon in de 6e versnelling op het moment.
Tsonga komt in z'n spelletjequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef Mykonos het volgende:
Moest weg toen Fed 2-0 in sets voorstond, ben net terug, verbazingwekkende ommekeer, wat is er gebeurd?
Tsonga is heel goed gaan spelen en Federer is een klein beetje ingestort/zwakker geworden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef Mykonos het volgende:
Moest weg toen Fed 2-0 in sets voorstond, ben net terug, verbazingwekkende ommekeer, wat is er gebeurd?
Tsonga heeft de overdrive aangezet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef Mykonos het volgende:
Dat doe ik al de hele tijdquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef kingmob het volgende:
Nu ineens stil omdat iedereen twee wedstrijden probeert te volgen
Als Tomić-Djoković ook een 5setter wordt wordt dit een lange dagquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef kingmob het volgende:
Nu ineens stil omdat iedereen twee wedstrijden probeert te volgen
Trouwens, Djoković wordt ook geen Djokovik genoemdquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Als Tomić-Djoković ook een 5setter wordt wordt dit een lange dag
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Trouwens, Djoković wordt ook geen Djokovik genoemd
Doe het dan helemaal goed: Đokovićquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:33 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Trouwens, Djoković wordt ook geen Djokovik genoemd
JAquote:
Via FYB?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef theSummoner het volgende:
[..]
JA![]()
Ik moet me zo ff gaan inschrijven voor de laatste plek in de zomertenniscursus, hopen dat dit niet te laat wordt
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef Salamando het volgende:
Dokic is ook australische! Die wordt ook geen Dokik genoemd!
Fuzzy Yellow Ballsquote:
Viola Holt rende naakt over het terrein.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:30 schreef Mykonos het volgende:
Huh is Sjarapova eruit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef senswal het volgende:
[..]
Jammer dat Joezni en Sjarapova er al uit zijn.
Ken ik maar wat heeft dat te maken met een zomertenniscursus?quote:
Die hebben zo'n online cursus waarvoor je je in kan schrijven volgens mij, misschien dacht Danuz dat je die bedoelde.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:36 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ken ik maar wat heeft dat te maken met een zomertenniscursus?
Neee, Sorry het ging om de manier van schrijven, ik lette er verder niet bij op wat ik typte haha.quote:
Nee ik ga echt lekker de baan opquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die hebben zo'n online cursus waarvoor je je in kan schrijven volgens mij, misschien dacht Danuz dat je die bedoelde.
Edit: zie post hierboven.
Tsonga laat zien wat hij kanquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:50 schreef DeMessias het volgende:
Tsonga is na de top vier toch een gevaarlijke outsider voor tornooiwinst lijkt me.
Inderdaad. Fedje speelt gewoon ook minder. Zo'n service hoort hij gewoon perfect te retournerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Federer laat zien wat hij kan moet dat niet uitmaken..
Fed probeert me te gaan in het gebeuk van Tsonga. Moet ie niet doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Federer laat zien wat hij kan moet dat niet uitmaken..
Zit je nou veren in je eigen reet te steken?quote:
Dat heb je goed gezien!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:41 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Zit je nou veren in je eigen reet te steken?
Ja of Tomic. De nummer 2 zo laten zwetenquote:
ok MEUNVHISCHquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef Maanvis het volgende:
Lullen over een zomercursus kun je het beste hier doen:
Recreatief Tennis Topic #30: Waar Chriz25k nog steeds heerst
Da's beter
Thanks die is beterquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:43 schreef theSummoner het volgende:
[..]
http://www.streamhunter.tv/streams/tennis/1a.html
En deze?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Fed moest alle records toch breken?! Daarom 5e set van 88-86 nu straks!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef Applebaum het volgende:
Federer moet gewoon ff hard schijten straks komt ie weer helemaal terug.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef IbanMayo het volgende:
O o o wat heerlijk die wederopstanding van Tsonga. Komop afmaken die wollentruidragende emotieloze saaierd.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Fed moest alle records toch breken?! Daarom 5e set van 88-86 nu straks!
Ik zie het al, we hebben te maken met een fan van Federerquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef IbanMayo het volgende:
O o o wat heerlijk die wederopstanding van Tsonga. Komop afmaken die wollentruidragende emotieloze saaierd.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef IbanMayo het volgende:
Juist niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef bynnad het volgende:
[..]
Ik zie het al, we hebben te maken met een fan van Federer
Kostte een hoop moeitequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef tja77 het volgende:
Game set and match Djokovic, exit irritante Tomic...
Phew nog maar 1 wedstrijd te volgen.
Hoezo irritante Tomic. Hij speelt gewoon een prima spelletjequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef tja77 het volgende:
Tja die klappen van Tsonga komen ook wel heel goed doorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef theSummoner het volgende:
Fed speelt echt veeeel te reactief, nul initiatief
Tsonga speelt aanvallender, Tomic ziet er irritant uit, zijn spel is lelijk, en zijn forehand is raarrrrrquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoezo irritante Tomic. Hij speelt gewoon een prima spelletje![]()
Tsonga speelt veel lelijker.
En zometeen begint Nadal -Fishquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef tja77 het volgende:
Omdat dat de regels zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef theSummoner het volgende:
Huh hoezo krijgt tsonga 2 services bij een overrule op de 2e?
Omdat er bij een overrule gewoon een let gespeeld wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef theSummoner het volgende:
idd, is al een tijdje zo...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef theSummoner het volgende:
Tomic speelt ook prima aanvallend. Irritant eruit zien? Whut?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tsonga speelt aanvallender, Tomic ziet er irritant uit, zijn spel is lelijk, en zijn forehand is raarrrrr
Federer een rare backhandquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tomic speelt ook prima aanvallend. Irritant eruit zien? Whut?
En een rare forehand, ga toch weg. Federer heeft een rare backhand(als je er zo tegenaan kijkt) maar maakt hem dat irritant. Treurig dit.
Ik ken geen stijlvollere backhand dan die van Fed maar oke.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En een rare forehand, ga toch weg. Federer heeft een rare backhand(als je er zo tegenaan kijkt) maar maakt hem dat irritant. Treurig dit.
Is mijn mening, en ook al heeft die snotpin goed gepeeld, mijn mening blijft onverandert.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gasquetquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:56 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik ken geen stijlvollere backhand dan die van Fed maar oke.
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef Szura het volgende:
Hoe lang is het inmiddels geleden dat Tsonga is gebroken?
Alleen eerste set toch?
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
dus 2e service = let betekend eerste service?
Alleen als de call fout was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
dus 2e service = let betekend eerste service?
Hoe kan je dat dan weten? Overrulede de umpire een lijnrechter? En anders heb je toch hawkeye?quote:
De umpire overrulede inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:58 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoe kan je dat dan weten? Overrulede de umpire een lijnrechter? En anders heb je toch hawkeye?
Jij ziet trainingen van Tsonga?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef bynnad het volgende:
Tsonga produceert ballen die zelfs op de training niet lukken
Staat jouw zak strak dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef JedimindhaX het volgende:
Kut Federer, als hij verliest krijg ik een slappe zak
Ik heb wel een keer een training gezien van Tsonga, toen produceerde hij die ballen ook niet. Maar ik bedoelde het niet zo letterlijk.quote:
quote:
www.livescorehunter.comquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:03 schreef Daan2x256 het volgende:
pff iemand die weet waar je het online kunt volgen?
nos.nlquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:03 schreef Daan2x256 het volgende:
http://sports-livez.com/quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:03 schreef Daan2x256 het volgende:
Daar heb je een tennisracket voor in je handen, om dat te voorkomen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik blijf me verbazen over die servesnelhedenJe zal zo'n bal maar tegen je zak geslagen krijgen.
Notenkrakerquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar heb je een tennisracket voor in je handen, om dat te voorkomen...
Het doet pijn schijnbaar, ik heb iemand al eens zien opgeven na een notenkraker.
Ik heb het met voetbal al vaak genoeg gehad, en dan gaan die ballen nog zachterquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar heb je een tennisracket voor in je handen, om dat te voorkomen...
Het doet pijn schijnbaar, ik heb iemand al eens zien opgeven na een notenkraker.
Nee. Als de tegenstander niet bij de bal kon is het gelijk een punt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Is een overrule trouwens altijd een let?
Nee als he een winnende slag was niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Is een overrule trouwens altijd een let?
En als ie uiteraard niet gechallenged wordt en dan alsnog uit of in is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Als de tegenstander niet bij de bal kon is het gelijk een punt.
Federerquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef tong80 het volgende:
Wat zien jullie liever ? Een hardhitter of de meest subtiele tenniser ooit ?
Een subtiele hardhitterquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef tong80 het volgende:
Wat zien jullie liever ? Een hardhitter of de meest subtiele tenniser ooit ?
tenzij HawkEye dan niet werkt, dan blijft de originele call staan. Dus het punt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
En als ie uiteraard niet gechallenged wordt en dan alsnog uit of in is.
Voor wie? Voor degene waarvan de umpire zegt dat diegene 'm in heeft geslagen en anders degene die niet bij de bal kon als de umpire zegt dat 'ie uit was?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee. Als de tegenstander niet bij de bal kon is het gelijk een punt.
Tja, Tsonga serveert ongelooflijk sterk. Na een lastige return heeft Tsonga gelijk het initiatief en is het lastig om dat te doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef DeMessias het volgende:
Fedje mag de backhand van Tsonga wat meer onder vuur nemen.
Heb je een glazen bol?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:08 schreef DeMessias het volgende:
Fedje mag de backhand van Tsonga wat meer onder vuur nemen.
Al afgelopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Op welke zender is Djokovic - Tomic te zien?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet, GSM Djoko.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is al afgelopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Beiden om het kort samen te vattenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef exile79 het volgende:
Schakel net in, maar het gaat niet super voor Federer, of is die Tsonga zo'n supertalent.
Talent? Die gast is 26quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef exile79 het volgende:
Schakel net in, maar het gaat niet super voor Federer, of is die Tsonga zo'n supertalent.
En heeft al eens in de finale van een grand slam gestaan en staat al heel lang top 20.quote:
Ja dan gelden dezelfde regels. Als de tegenstander er niet bij kon dan is direct het punt voor degene die de winner slaat. De tegenstander heeft dan altijd nog het recht om de overrule van de umpire te challengen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ook als het halverwege de rally is? En als de umpire 'm juist uit geeft?
Makkelijk voor Murray dan Fedquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom is het publiek op Tsonga zijn hand? Of lijkt dat maar zo?
Fed-fan is de puntjes op de i van iemands werkstuk aan het zettenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef senswal het volgende:
Waar zijn alle die-hard tennisfans als Federer-Fan, Norrage etc?
quote:
Ok thanks, ik ben niet zo'n kenner.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
En heeft al eens in de finale van een grand slam gestaan en staat al heel lang top 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |