Makkelijk te dodgen ^^quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:16 schreef EpicKnife het volgende:
Ga ik mooi niet kopen, heb nou al geld gepompt in LoL.
Maar die Sivir is toch wel zo overpowered. Die boomerang die ze om de 2 seconden kan, die hit wel je halve levens weg

. Buiten dat is die Ult wel handig, en dat spell shield. Hij kost maar 450 RP, dus je kunt 'm best kopen.
. Buiten dat is die Ult wel handig, en dat spell shield. Hij kost maar 450 RP, dus je kunt 'm best kopen.

1 keer raken is niet zo moeilijk, maar als je hem niet ontweken hebt voor hij terugkomt ben je echt slecht bezig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:44 schreef EpicKnife het volgende:
Maar op 1 lijn is hij moelijk te ontwijken, mijn skillshot stun met anivia die zo sloom gaat, gaat ook altijd raak. Na de stun beseffen ze pas dat ze ge-attacked worden

Als je tegen spelers komt die wat meer ervaring hebben zul je zien dat die het wel dodgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:44 schreef EpicKnife het volgende:
Maar op 1 lijn is hij moelijk te ontwijken, mijn skillshot stun met anivia die zo sloom gaat, gaat ook altijd raak. Na de stun beseffen ze pas dat ze ge-attacked worden

Heb je het nu over runes of over champion tier lijsten (van Elementz en dergelijke)?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:01 schreef EpicKnife het volgende:
Ah okzijn tiers trouwens echt belangrijk?

Yep, Ashe > Sivir.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Heb je het nu over runes of over champion tier lijsten (van Elementz en dergelijke)?
Vind Sivir vrij matig trouwens, te hard generfd.

Niet alleen Ashe. (Bijna) iedere carry > Sivir.quote:

Alleen Tristana vind ik als AD Ranged carry twijfelachtig, of ik dr beter vind dan Sivir (ik heb het dan natuurlijk over, hoe goed is een champion voor de gemiddelde LoLspeler, niet over 2k elo oid)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet alleen Ashe. (Bijna) iedere carry > Sivir.

Mwah, volgens mij pusht Sivir sowieso veel harder dan Trist. Onderschat ricochet niet als ze items heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:29 schreef Zeroku het volgende:
Tristana kan heel wat meer doen dan Sivir, aanvallend gezien. En komt ook veel makkelijker weg als het wat minder gaat dan verwacht.

Mwah. Ik zie niet wat haar gelijkwaardig maakt qua totaalpakket aan Ashe/Cait/Corki/derest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:34 schreef Keselo het volgende:
Tristana heeft end-game de grootste range van het hele spel. Ze heeft een AS steroid, ze heeft een low cd escape die refresht als ze een kill of assist krijgt, een ult om haar reet te redden EN een zieke early game DoT die haar enorme burst geeft met ignite.
Erg ondergewaardeerde carry.

Klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:20 schreef Keselo het volgende:
Sivir doet het ook niet zo goed bot als alle andere ranged carries (ashe, caitlyn, tristana, corki, mf) en wordt daarom nooit gekozen op hoger level.

9 1 7 net weer, heerlijk. Lantern + Triforce rushen en dan lekker tanky gaan, die dmg en mobility slaat gewoon nergens op
 9 1 7 net weer, heerlijk. Lantern + Triforce rushen en dan lekker tanky gaan, die dmg en mobility slaat gewoon nergens op  

Hij is nog steeds goed hoor, vooral solo top. De cooldown is op lage ranks idd irritant lang, maar vanaf lvl 7 (Q 4) kan je gewoon weer losgaan zoals vanoudsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:14 schreef ems. het volgende:
Ik heb hem nog niet durfen spelen sinds de Q nerf

Trouwens, MF heeft ook een ingebouwde AS steroid dus volgens mij valt dat wel mee. Ik vind MF trouwens overall ook beter (een van de beste zelfs in normal games).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:38 schreef Keselo het volgende:
Ze stackt beter met meer items dan welke carry dan ook, door haar Q

Rumble is nog steeds erg goed. Alleen zijn ultimate is ietsje minder geworden (klein beetje minder dmg, iets hogere cooldown). Geen heel spannende dingen dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Hij is nog steeds goed hoor, vooral solo top. De cooldown is op lage ranks idd irritant lang, maar vanaf lvl 7 (Q 4) kan je gewoon weer losgaan zoals vanouds
7k IP en 1.7k RP op het moment trouwens, en geen enkele champion die ik echt wil kopen
Wil op zich Corki wel hebben, maar vind hem echt geen 6k waard. Irelia wordt generfd (Morello's twitter) en Vlad vind ik het ook niet waard, ik speel dan liever Jarvan op top of Malz op mid.
Karthus ligt ook voor de hand gezien het hoge pubstompgehalte maar die keren dat ik hem gespeeld heb toen hij free was sprak hij me niet echt aan... GP hetzelfde, niet zo leuk om te spelen voor mij en junglen ga ik toch niet.
Heeft iemand hier Rumble gespeeld na de nerfs van de recente patch? Is hij veel slechter of valt het mee?
Wachten op nieuwe champs dan maar
[..]
Trouwens, MF heeft ook een ingebouwde AS steroid dus volgens mij valt dat wel mee. Ik vind MF trouwens overall ook beter (een van de beste zelfs in normal games).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |