Niemand hier last van?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef Kijana het volgende:
Ik heb 't idee dat ie mijn wins niet bij telt. Bij waiting for stats geeft ie ook een zwart scherm aan, ik kan dan wel gewoon op skip drukken en terug in main menu komen. Vreemd..
De wins etc. komen nog wel. Het is wel eens eerder zo geweest dat bij brakke servers de potjes niet gelijk verwerkt werden.quote:
Als je net pas begint met LoL zou ik even een maandje wachten totdat ze alle server problemen hebben opgelost of overdag spelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:11 schreef znarch het volgende:
En ja hoor, bij de 2de tutorial crashte hij al
Jawel. Ik net ook. Matches kwamen ook niet in mijn match history te staan (gelukkigquote:
Mja, ik hoop echt dat er heel rap wat aan gedaan wordt. Sinds DreamHack is het echt hopeloos.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef Kijana het volgende:
Hmm ik heb nu dat hij errors geeft als ik een game wil zoeken. Gaat lekker.
Niet van 3 uur. En zeker niet om 1 uur 's middags.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef EpicKnife het volgende:
Daarvoor ook wel hoor, ik had ook al queues voor Dreamhack.
En altijd 's avonds.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef EpicKnife het volgende:
Klopt, waren dan kleine queues van 15 tot 20 minuutjes ofzo.
Watvoor runes gebruik jij?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:34 schreef Keselo het volgende:
Jungle GangplankWat ongelofelijk sterk is dat zeg, gaat echt nergens over
tier 2 niet doen, pas tier 3 gaan kopenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef EpicKnife het volgende:
Is het aangeraden om tier 2 runes te kopen of pas tier 3?
Ik dacht 30 euro.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:58 schreef EpicKnife het volgende:
btw, iemand hier die HoN laatst had gekocht? hoe duur is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |