Denk dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef Nystiq het volgende:
Die EU split slaat nergens op als ze toch een free transfer weggeven. Al die mensen van East komen toch naar West, dus wat is het nut van splitten?
Elk land doet dat hoor. Wanneer ze doorhebben dat de meerderheid hun moedertaal spreekt, gaan ze daarin verder. In WoW speelde ik op een server met heel veel zweden en elke party begon met "tja" en daarna "svenska?".. Op een gegeven moment ben ik maar begonnen met "jag pratar inte svenska" te zeggen zodat ze iig doorhadden dat ik er niks van begreepquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En Spanjaarden. Zodra die elkaar gevonden hebben wordt er geen woord Engels meer gesproken.
Tyfus riot. Ik had het ook. Staat ie eerst op busy, schiet ie naar online. Type me wachtwoord in... ''Loading''....quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik begin het echt steeds meer beu te worden. Nu alweer server busy.
Niemand hier last van?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef Kijana het volgende:
Ik heb 't idee dat ie mijn wins niet bij telt. Bij waiting for stats geeft ie ook een zwart scherm aan, ik kan dan wel gewoon op skip drukken en terug in main menu komen. Vreemd..
De wins etc. komen nog wel. Het is wel eens eerder zo geweest dat bij brakke servers de potjes niet gelijk verwerkt werden.quote:
Als je net pas begint met LoL zou ik even een maandje wachten totdat ze alle server problemen hebben opgelost of overdag spelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:11 schreef znarch het volgende:
En ja hoor, bij de 2de tutorial crashte hij al
Jawel. Ik net ook. Matches kwamen ook niet in mijn match history te staan (gelukkigquote:
Mja, ik hoop echt dat er heel rap wat aan gedaan wordt. Sinds DreamHack is het echt hopeloos.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef Kijana het volgende:
Hmm ik heb nu dat hij errors geeft als ik een game wil zoeken. Gaat lekker.
Niet van 3 uur. En zeker niet om 1 uur 's middags.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef EpicKnife het volgende:
Daarvoor ook wel hoor, ik had ook al queues voor Dreamhack.
En altijd 's avonds.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef EpicKnife het volgende:
Klopt, waren dan kleine queues van 15 tot 20 minuutjes ofzo.
Watvoor runes gebruik jij?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:34 schreef Keselo het volgende:
Jungle GangplankWat ongelofelijk sterk is dat zeg, gaat echt nergens over
tier 2 niet doen, pas tier 3 gaan kopenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef EpicKnife het volgende:
Is het aangeraden om tier 2 runes te kopen of pas tier 3?
Ik dacht 30 euro.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:58 schreef EpicKnife het volgende:
btw, iemand hier die HoN laatst had gekocht? hoe duur is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |