quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:18 schreef von_Preussen het volgende:
VS, ik dacht dat we ons eerst eens een tijdje gedeist zouden houden?
Ik hoor Eindhoven?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het grappige is dat ze er ook nog mee weg zijn gekomen ook, helemaal van Amsterdam naar Eindhoven, inclusief autocrash, autokaap en achtervolging. Wat een incompetente kutpolitie hebben we toch ook in dit land zeg.
Ja schijnbaar heeft de politie daar "pas" (lees; al) de achtervolging gestaakt.quote:
Beschikt de politie in Nederland überhaupt wel over spijkermatten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja schijnbaar heeft de politie daar "pas" (lees; al) de achtervolging gestaakt.
Spijkermatten en banden lekschieten hebben ze niet van gehoord hier in Nederland.
Die spijkermatten zullen wel meer dan 25 kilo wegen en zodoende mag mijnheer agent ze niet alleen tillen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spijkermatten en banden lekschieten hebben ze niet van gehoord hier in Nederland.
Mwah de politie heeft ook wel snellere wagens, neem aan dat ze ook wel beschikking hebben over spijkermatten, en anders zeker wel handwapens om even los te gaan op zo'n rijdende wagen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beschikt de politie in Nederland überhaupt wel over spijkermatten?
Maar eerlijk is eerlijk, rij gewoon eens 50 kilometer met snelheden boven de 200 en je weet zeker dat die trage Golfjes niet meekomen en de agenten van de KLPD niet meer durven. Als je dan helemaal los gaat met automatische wapens dan weet je zeker dat ze helemaal niets meer durven.
Beetje het idee van H.E.A.T.
Mag eigenlijk niet, schieten op rijdende voertuigen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah de politie heeft ook wel snellere wagens, neem aan dat ze ook wel beschikking hebben over spijkermatten, en anders zeker wel handwapens om even los te gaan op zo'n rijdende wagen.
Een geldtransport overvallen met automatische geweren ook niet me dunkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet, schieten op rijdende voertuigen.
No shit pipo. Schieten bij achtervolgingen door de politie is echter veel te risicovol voor overige weggebruikers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een geldtransport overvallen met automatische geweren ook niet me dunkt.
Het was midden in de nacht op een gegeven moment, neem aan dat 't wel meevalt qua weggebruikers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
No shit pipo. Schieten bij achtervolgingen door de politie is echter veel te risicovol voor overige weggebruikers.
Ik denk dat jij je eens op je zwijgrecht moet gaan beroepen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was midden in de nacht op een gegeven moment, neem aan dat 't wel meevalt qua weggebruikers.
The Economistquote:Mo money mo problems
RULING parties in Africa often have to answer as much to their donors as their citizens. A recent paper suggests that the government in Somaliland has become more accountable to its citizens because of the lack of aid.
Somaliland announced its secession from Somalia in 1991 and has operated as a more or less independent country ever since. It has its own president, parliament and constitution. It even boasts a central bank that prints its own currency, the Somaliland shilling. The peaceful existence of its three million mostly Muslim, but secular, residents contrasts sharply with the disorder and instability of Somalia. The world, however, has refused to recognise Somaliland. Reluctant to encourage other separatist movements, the West remains committed to supporting the embattled Transitional Federal Government in Somalia which opposes its separation.
In his paper, Nicholas Eubank, a researcher at Stanford University, claims that some of Somaliland's success is down to a dearth of aid. Donors cannot give aid directly to the government since it is not recognised as such. It has been dependant on raising local tax revenue, which the paper says citizens have used as leverage to make the government more inclusive, representative and accountable. For those looking to bash the multi-billion dollar aid industry, it is an appealing thesis. But is it true?
The port of Berbera, a trade hub for landlocked Ethiopia's 80m consumers, is one of the government's main revenue streams. In 1992 the government tried to take the port by force form the Isle Muse, a small clan. Having failed, it entered into negotiations which led to the inclusion of other clans into a more representative government that won the backing of the country's richest businessmen. Mr Eubank argues that the government was forced to negotiate with the owners of the port because it was short of money. This would not have happened if it had access to aid money; the port brought in 80% of the government’s $51m budget in 2008, a measly sum compared to how much Somaliland could get in aid were it to be recognised.
Others say that the "benign neglect" of British colonial rule allowed stronger political institutions to develop which made negotiations about the port more productive. Even so, the government's dependency on taxation certainly gave local business people greater leverage.
Somaliland's experiences cannot be applied directly elsewhere. But it offers some lessons. The resource constraints which led to a more inclusive government gave each clan a stake in maintaining stability. It is impossible to judge whether this outweighs the benefits that aid might have brought, but it should give donors pause for thought when they start splashing cash around. Somaliland's chances of becoming a fully-fledged country have risen with the precedent of South Sudan's independence. But the Somaliland government should consider its options before accepting the aid that would pour in if and when it is recognised. Its stability has in part been a result of a weak central government that does not threaten traditional regional leaders. An influx of money could upset this delicate balance.
Of anders stuur je Janine de aan overwicht lijdende politieagente uit de vinexwijk naar me toe?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eens op je zwijgrecht moet gaan beroepen.
De nuance in de tekst negerende ga ik lekker zwart/wit roeptoeteren; zie je nou wel, gewoon stoppen met financiële hulp aan Afrika.quote:
Ik ken nog wel iemand die heetgebakerd is ja! En jij weet wel over wie ik het heb manneke.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of anders stuur je Janine de aan overwicht lijdende politieagente uit de vinexwijk naar me toe?
Hah, een kansberekening presenteren en mijn problemen verdwijnen in dat geval als sneeuw voor de zon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand die heetgebakerd is ja! En jij weet wel over wie ik het heb manneke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Eerlijk is eerlijk, ik zou met zo'n afgeramde Walther P5 die waarschijnlijk de helft van de tijd in storing ligt ook niet actief het vuurgevecht met zwaarbewapende criminelen zoeken, al helemaal als je slechts over 8 kogels beschikt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah de politie heeft ook wel snellere wagens, neem aan dat ze ook wel beschikking hebben over spijkermatten, en anders zeker wel handwapens om even los te gaan op zo'n rijdende wagen.
quote:
Hihi, erik is stiekem geen fiscalist maar havistquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:56 schreef eriksd het volgende:
Tsjonge, je kan in EXA geeneens meer lurken of er duiken POL'ers op.
Ik vroeg me al af waarom je als student in EXA zou rondlurken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, erik is stiekem geen fiscalist maar havist
Leedvermaak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je als student in EXA zou rondlurken.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en hoe nu verder. M'n hele ambitie lijst lijkt als een kaartenhuis te imploderen.
Tss..quote:
Verkeerde vervoeging van de tijdsaanduiding.quote:
Net zoals er een baas boven baas is, is er ook altijd een klootzak boven klootzak.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verkeerde vervoeging van de tijdsaanduiding.
Waar deed hij examen in?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef Friek_ het volgende:
Toch nu een beetje medelijden met die jongen.
Wiskunde.quote:
VMBO.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net zoals er een baas boven baas is, is er ook altijd een klootzak boven klootzak.
Ach, hij is toch nog jong? Het is geen schande om iets overnieuw te doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef Friek_ het volgende:
Ik zit hier in mn uppie en de krant is nog gatenkaas.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verkeerde vervoeging van de tijdsaanduiding.
Tegenwoordig schijnt de politie niet de korpsvastgelegde grenzen over te mogen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof mensen 't verschil zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zit hier in mn uppie en de krant is nog gatenkaas.
Dat gevoel is echt heerlijk, alsof alles op jouw schouders rust en je geen kant op kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad, ik gebruik hem ook en ik rook niet eens sigarenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die sigaarsmiley is zo fijn hè.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal een pijnlijke dood sterven, met uitzondering van waht.
Zulke momenten zijn leermomenten, want volgens mij was php iemand die eigenlijk altijd een rechtse, harde lijn voorstond. Iets waar compassie en falen geen plaats in had. Daarom hoop ik ook van harte dat hij hiervan leert de zaken genuanceerder te zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal een pijnlijke dood sterven, met uitzondering van waht.
Weet je wat nu zo naar is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
Impliceert dat nu dat indien je rechts bent, je geen tegenslagen hebt gekendquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zulke momenten zijn leermomenten, want volgens mij was php iemand die eigenlijk altijd een rechtse, harde lijn voorstond. Iets waar compassie en falen geen plaats in had. Daarom hoop ik ook van harte dat hij hiervan leert de zaken genuanceerder te zien.
Maar goed, die jongen kan zich hier niet verdedigen, als men iets over / tegen hem te zeggen heeft dan vind ik dat dat gedaan moet worden in de topics waar hij wél kan posten.
Mede omdat ik geen zin heb weer een ban aan mijn broek te krijgen.
Pijnlijk is minder erg dan langzaamquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
Prima kans om het op te vullen met reclame zodat jullie krant minder snel tenonder gaat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, enkel dat we ze hebben omgebogen tot succes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Impliceert dat nu dat indien je rechts bent, je geen tegenslagen hebt gekend?
Die jongen zou nu toch beter moeten weten dan:quote:
Ik ben naar de jawbreaker.....................quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk, maar ik ben straks wel 20 als ik mijn mavo heb, dan wil ik nog havo gaan doen, en als ik tegen die tijd wel de talenten heb wellicht vwo doen, maar dan ben ik alweer 24. Dat is best oud als je dan nog voor iets moet studeren.
Oh, ik wil best toegeven dat ik een zorgeloze jeugd en opvoeding heb gehadquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, enkel dat we ze hebben omgebogen tot succes.
He bah, een verkapte hart onder de riem aan php, ik ben schuldig.
Dat sowieso, rechtsen zijn verwende rijkeluiskinderen die alles maar cadeau krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Impliceert dat nu dat indien je rechts bent, je geen tegenslagen hebt gekend?
Oh ik ook, minder zorgen dan hem in ieder geval.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik wil best toegeven dat ik een zorgeloze jeugd en opvoeding heb gehad
Blablabla.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat sowieso, rechtsen zijn verwende rijkeluiskinderen die alles maar cadeau krijgen.![]()
Ieder mens (nog zo succesvol) staat op erg dun ijs waar je zomaar doorheen kan zakken. Dan moet je mensen wel de ruimte geven om daar zelf weer uit te komen, als je mensen echter meteen met nutteloze maatregelen opscheept heeft dat ook geen zijn.
Mee eens inderdaad. Sommige mensen moet men helpen om er weer bovenop te komen, het is mij ook iets te cru om maar te stellen dat alles neerkomt op je eigen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ieder mens (nog zo succesvol) staat op erg dun ijs waar je zomaar doorheen kan zakken. Dan moet je mensen wel de ruimte geven om daar zelf weer uit te komen, als je mensen echter meteen met nutteloze maatregelen opscheept heeft dat ook geen zijn.
Dan geef ik toe dat ik een waardeloze kutjeugd heb gehad, gelukkig echter wél een goede opvoeding (bijv. dat een dasspeld echt not done is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik wil best toegeven dat ik een zorgeloze jeugd en opvoeding heb gehad
Ja ach, met als enige verschil dat wij er niet doorheen zijn gezakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat sowieso, rechtsen zijn verwende rijkeluiskinderen die alles maar cadeau krijgen.![]()
Als je echt gelooft dat je dat zelf in de hand hebt, dan heb je waarschijnlijk nog nooit in een dergelijke situatie gezeten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, met als enige verschil dat wij er niet doorheen zijn gezakt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan geef ik toe dat ik een waardeloze kutjeugd heb gehad, gelukkig echter wél een goede opvoeding (bijv. dat een dasspeld echt not done is.).
Heb m'n weg er altijd uitgekocht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je echt gelooft dat je dat zelf in de hand hebt, dan heb je waarschijnlijk nog nooit in een dergelijke situatie gezeten.
Ik doe dan ook niet alsof.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die nog nooit door het ijs is gezakt.
Word.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet alsof.
En ik doe niet alsof de minieme tegenslagen in mijn westerse leventje van mij een zwak en hulpeloos individu maken.
Deze man draagt het, dus het kan:quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan geef ik toe dat ik een waardeloze kutjeugd heb gehad, gelukkig echter wél een goede opvoeding (bijv. dat een dasspeld echt not done is.).
Een zwak en hulpeloos individu is niemand, maar dat neemt nog niet weg dat je ook in het westen grotere tegenslagen kan hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik doe niet alsof de minieme tegenslagen in mijn westerse leventje van mij een zwak en hulpeloos individu maken.
Doorgaans heb je meer tegenslagen meegemaakt dan je denkt. Het is maar net hoe je erop terug kijkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dude, zakken voor je examens valt daar niet onder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zwak en hulpeloos individu is niemand, maar dat neemt nog niet weg dat je ook in het westen grotere tegenslagen kan hebben.
Dat ontken ik ook nergens. En ik weet dat ik bevoorrecht ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zwak en hulpeloos individu is niemand, maar dat neemt nog niet weg dat je ook in het westen grotere tegenslagen kan hebben.
Same here, m.u.v. dat ik nooit wat gebroken heb.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben nooit gezakt, ik heb slechts 2 keer iets gebroken, nooit gezondheidsproblemen gehad, nooit scheidende ouders, nooit mensen die mij kwaad deden, nooit mensen die me ge- of misbruikten.
Lucky me
Daar ben ik het helemaal met je eens hoor, ik bekeek het op een bredere manier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dude, zakken voor je examens valt daar niet onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik persoonlijk veel te relativerend. Als je op die manier doorredeneert mag eigenlijk niemand meer ongelukkig zijn of eens bij de pakken neerzitten, puur vanwege het feit dat we in een rijk land leven waardoor je recht om ongelukkig te mogen zijn is komen te vervallen. Volgens mij begrijp je de menselijke psyche dan niet zo goed en hoe mensen ook juist andere mensen nodig hebben om betekenis, zin, plezier en geluk in het leven te hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze naar Alphen worden getransfereerd; gezien activa geen negatieve waarde kunnen dragen, valt daar geen schade te berokkenen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, goed. Dan kunnen de rellers nu echt de boel kort en klein gaan slaan.
True word spoken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk veel te relativerend. Als je op die manier door redeneert mag eigenlijk niemand meer ongelukkig zijn of eens bij de pakken neerzitten, puur vanwege het feit dat we in een rijk land leven waardoor je recht om ongelukkig te mogen zijn is komen te vervallen. Volgens mij begrijp je de menselijke psyche dan niet zo goed en hoe mensen ook juist andere mensen nodig hebben om betekenis, zin, plezier en geluk in het leven te hebben.
Ik misgun niemand hun depressieve welvaartsprobleempjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk veel te relativerend. Als je op die manier door redeneert mag eigenlijk niemand meer ongelukkig zijn of eens bij de pakken neerzitten, puur vanwege het feit dat we in een rijk land leven waardoor je recht om ongelukkig te mogen zijn is komen te vervallen. Volgens mij begrijp je de menselijke psyche dan niet zo goed en hoe mensen ook juist andere mensen nodig hebben om betekenis, zin, plezier en geluk in het leven te hebben.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal met je eens hoor, ik bekeek het op een bredere manier.Zeker, maar ook ik volg geen regulier traject m.b.t. academisch opgeleid worden, dat hele gezanik altijd maar dat je precies binnen de perkjes moet lopen of anders maar in de put moet zitten met jezelf komt me onderhand de strot uit. Zet een doel voor jezelf, haal dat, en klaar. Niet dat ik gezakt ben op mijn traject, maar menig ruzie aan overgehouden met begeleiders en Uni's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je dan zakt is je eigen domme schuld, het is echt je eigen gebral wat je op een papier klad.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik denk echter dat ze eerder uw achtertuin aan zullen doen, Brussel, hoofdstad van de veroorzaker van deze ellende (volgens de betogers).quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze naar Alphen worden getransfereerd; gezien activa geen negatieve waarde kunnen dragen, valt daar geen schade te berokkenen.
Op wat 'volksvergaderingen' in het Jubelpark na nog bar weinig van opgemerkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk echter dat ze eerder uw achtertuin aan zullen doen, Brussel, hoofdstad van de veroorzaker van deze ellende (volgens de betogers).
Helemaal met jou eens VS, vooral omdat ik zelf de meest grote onderwijskronkel heb gemaakt die er is (MAVO, HAVO, VWO, daarbij ook nog een jaar overgeslagen) en nu via de uni eventueel bij jou in de collegebanken terecht kom (maar das een ander verhaal).quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, maar ook ik volg geen regulier traject m.b.t. academisch opgeleid worden, dat hele gezanik altijd maar dat je precies binnen de perkjes moet lopen of anders maar in de put moet zitten met jezelf komt me onderhand de strot uit. Zet een doel voor jezelf, haal dat, en klaar. Niet dat ik gezakt ben op mijn traject, maar menig ruzie aan overgehouden met begeleiders en Uni's.
Dat je dan zakt is je eigen domme schuld, het is echt je eigen gebral wat je op een papier klad.
Mee eens, maar dat gezever op een forum als "mijn ambitie stort als een kaartenhuis in elkaar" moet ik van op de pot, had dan harder gestudeerd. Het is niet zo alsof VMBO 's werelds meest moeilijk in elkaar gestoken traject is, zeker als je lult over Havo, VWO en HBO er achteraan te plakken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helemaal met jou eens VS, vooral omdat ik zelf de meest grote onderwijskronkel heb gemaakt die er is (MAVO, HAVO, VWO, daarbij ook nog een jaar overgeslagen) en nu via de uni eventueel bij jou in de collegebanken terecht kom (maar das een ander verhaal).
Maar ik denk dat tegenslagen als mensen die een ongeluk hebben en daardoor bijv. in een rolstoel terecht komen. Die gaan echt niet de dag dat ze het ziekenhuis uitkomen weer top-gemotiveerd aan de slag met een nieuw traject in hun leven. Zo iemand heeft de tijd nodig om er ook psychisch weer bovenop te komen en dan weer te gaan vlammen. En als mensen met een tegenslag na verloop van tijd weer grote hoogten heb ik daar respect voor.
Het is natuurlijk iets anders als je voor de rest van je leven in een depressie raakt en een gebroken wil hebt.
Dat wordt natuurlijk allemaal anders als je een keer buiten de deur komt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben nooit gezakt, ik heb slechts 2 keer iets gebroken, nooit gezondheidsproblemen gehad, nooit scheidende ouders, nooit mensen die mij kwaad deden, nooit mensen die me ge- of misbruikten.
Lucky me
Correct. Je hebt het natuurlijk allemaal zelf in de hand. En als je traject niet bij je past of te moeilijk is, heb je jezelf overschat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat gezever op een forum als "mijn ambitie stort als een kaartenhuis in elkaar" moet ik van op de pot, had dan harder gestudeerd. Het is niet zo alsof VMBO 's werelds meest moeilijk in elkaar gestoken traject is, zeker als je lult over Havo, VWO en HBO er achteraan te plakken.
Maar goed, mijn empathie staat op een laag pitje voor zulk gezanik.
Jij zit trouwens wel grapjes te maken, maar jij voert helemaal geen ene donder uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat gezever op een forum als "mijn ambitie stort als een kaartenhuis in elkaar" moet ik van op de pot, had dan harder gestudeerd. Het is niet zo alsof VMBO 's werelds meest moeilijk in elkaar gestoken traject is, zeker als je lult over Havo, VWO en HBO er achteraan te plakken.
Maar goed, mijn empathie staat op een laag pitje voor zulk gezanik.
Ik zit ook thuis vandaag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij zit trouwens wel grapjes te maken, maar jij voert helemaal geen ene donder uit.
Precies, word een man en face facts, klaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Je hebt het natuurlijk allemaal zelf in de hand. En als je traject niet bij je past of te moeilijk is, heb je jezelf overschat.
Ga dan wat anders doen en trek je kop uit die roze wolk.
Dan gaan mijn ouders scheiden jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk allemaal anders als je een keer buiten de deur komt.
Trieste functie heb je thuis danquote:
Sarcasm is a bitch.quote:
Het gaat er gewoonweg om hoe je met tegenslagen omgaat, eventjes een kutdag daarom hebben mag, maar dan moet je ook weer aan de kansen denken die je hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, word een man en face facts, klaar.
Die hebben al een bankhangende columnist.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef Reya het volgende:
Wellicht kan Voorschrift een stuk voor De Stentor schrijven.
Zoals wat? Ik vind het eerlijk gezegd een teken van beschaving dat wij in Nederland een sociale bescherming bieden aan mensen die eens onderuit gaan. Natuurlijk moet je dat complete stelsel aan sociale bescherming natuurlijk wel actualiseren en moderniseren zodat het betaalbaar en hanteerbaar blijft. Ik heb persoonlijk dat geschreeuw om 'eigen verantwoordelijkheid' nooit zo gelooft, aangezien ik niet geloof dat mensen atomaire wezens zijn, maar fundamenteel afhankelijk van elkaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik misgun niemand hun depressieve welvaartsprobleempjes.
Maar er zijn belangrijker zaken om bij stil te staan.
Ik vrees dat ik te dom ben om de complexe waarde van lokaal Gelders nieuws te kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef Reya het volgende:
Dat POL de Stentor eens gaat vullen hadden we volgens mij al eens voorgesteld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef Reya het volgende:
Inderdaad, de schrijfstijl is bijzonder deplorabel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef 3-voud het volgende:
Mooi stukje op Geenstijl:
U was het zeker alweer vergeten? U dacht: dat waait wel over? Nou, dat dachten wij dus niet. Het terroriseren van rouwstoeten door leerlingen van een islamitische basisschool waait voor ons dus niet over. Van doden blijf je af. Jammer dat directeur Teade Walma van de Bilal-school daar veel minder zwaar aan tilt. Volgens hem blijft onbekend wie de daders zijn. Hij heeft namelijk "met alle leerlingen gesproken maar geen van hen bekende". Nee, dan zit de dader daar niet tussen natuurlijk. Basisschoolleerlingen zijn namelijk altijd eerlijk, die bekennen doorgaans meteen hun misdragingen. Dat weet iedereen. Dus na één rondje vragen is voor directeur Walma de kous af. Vreemd. Wij moesten vroeger soms dagen klassikaal nablijven als één anonieme leerling wat had geflikt maar dit niet wilde bekennen. Net zo lang tot de dader zich had gemeld. Niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Jong geleerd, oud gedaan. Gelukkig worden er voortaan wel extra lessen "respect" gegeven, aldus Walma. Leuk, wij weten nog wel een passende gastdocent met ervaring in dit soort lessen. De nabestaanden ontvangen trouwens wel een "het spijt me"-bloemetje (een rouwkrans?) van de Bilal-school. Alsof de nabestaanden nog niet voldoende bloemen hebben. "Geen bloemen, geen bezoek" is met de kennis van nu de beste tekst op iedere rouwkaart. Mocht u trouwens zelf tijdens uw eigen uitvaart last hebben van lijkenpikkers, doet u dan beslist geen aangifte bij de politie. Die weigert namelijk de aangifte op te nemen. Vreemd: de politie is nochtans verplicht iedere aangifte op te nemen. Rouwstoeten lastig vallen mag nu dus kennelijk straffeloos in Nederland. Ach vuilnisman, kan deze vuilniszak met weigerambtenarende corrupte kudteenstrepers, dat balievuilnis waarmee iedere politiepost tegenwoordig is bemand, ook gelijk mee? Fijn zo. Ahum, wil het bezoek dan nu afscheid nemen van rechtstaat Nederland? Nee sorry, de cake is reeds op. Weggeroofd door anonieme basisschoolleerlingen die zijn opgevoed in een "vreedzaam schoolklimaat met veel ontmoeting en dialoog voeren". Tot op de laatste kruimel ja.
http://www.geenstijl.nl/m(...)isten_onbestraf.html
Ik geef Nederland op....
Inderdaad. Zie het somber in met de rechtsstaat nu blijkt dat 9-jarige jochies hun straf ontlopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef 3-voud het volgende:
Mooi stukje op Geenstijl:
U was het zeker alweer vergeten? U dacht: dat waait wel over? Nou, dat dachten wij dus niet. Het terroriseren van rouwstoeten door leerlingen van een islamitische basisschool waait voor ons dus niet over. Van doden blijf je af. Jammer dat directeur Teade Walma van de Bilal-school daar veel minder zwaar aan tilt. Volgens hem blijft onbekend wie de daders zijn. Hij heeft namelijk "met alle leerlingen gesproken maar geen van hen bekende". Nee, dan zit de dader daar niet tussen natuurlijk. Basisschoolleerlingen zijn namelijk altijd eerlijk, die bekennen doorgaans meteen hun misdragingen. Dat weet iedereen. Dus na één rondje vragen is voor directeur Walma de kous af. Vreemd. Wij moesten vroeger soms dagen klassikaal nablijven als één anonieme leerling wat had geflikt maar dit niet wilde bekennen. Net zo lang tot de dader zich had gemeld. Niet goedschiks dan maar kwaadschiks. Jong geleerd, oud gedaan. Gelukkig worden er voortaan wel extra lessen "respect" gegeven, aldus Walma. Leuk, wij weten nog wel een passende gastdocent met ervaring in dit soort lessen. De nabestaanden ontvangen trouwens wel een "het spijt me"-bloemetje (een rouwkrans?) van de Bilal-school. Alsof de nabestaanden nog niet voldoende bloemen hebben. "Geen bloemen, geen bezoek" is met de kennis van nu de beste tekst op iedere rouwkaart. Mocht u trouwens zelf tijdens uw eigen uitvaart last hebben van lijkenpikkers, doet u dan beslist geen aangifte bij de politie. Die weigert namelijk de aangifte op te nemen. Vreemd: de politie is nochtans verplicht iedere aangifte op te nemen. Rouwstoeten lastig vallen mag nu dus kennelijk straffeloos in Nederland. Ach vuilnisman, kan deze vuilniszak met weigerambtenarende corrupte kudteenstrepers, dat balievuilnis waarmee iedere politiepost tegenwoordig is bemand, ook gelijk mee? Fijn zo. Ahum, wil het bezoek dan nu afscheid nemen van rechtstaat Nederland? Nee sorry, de cake is reeds op. Weggeroofd door anonieme basisschoolleerlingen die zijn opgevoed in een "vreedzaam schoolklimaat met veel ontmoeting en dialoog voeren". Tot op de laatste kruimel ja.
http://www.geenstijl.nl/m(...)isten_onbestraf.html
Ik geef Nederland op....
Gewoon een klap op de bek geven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Zie het somber in met de rechtsstaat nu blijkt dat 9-jarige jochies hun straf ontlopen.
Dat dit kan in Nederland!
Het gaat niet om de straf maar om hoe alles weggezet wordt en de politie zelfs weigert aangifte aan te nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Zie het somber in met de rechtsstaat nu blijkt dat 9-jarige jochies hun straf ontlopen.
Dat dit kan in Nederland!
Moet je zien dat de politie dan opeens wel aangifte wil opnemen en in actie komt, wegen mishandeling.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon een klap op de bek geven.
Ouders die op z'n tijd even een tik uitdelen aan zulke kinderen krijgen van mij een lintje.
Kun je uberhaupt aangifte doen tegen 9-jarige ventjes?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het gaat niet om de straf maar om hoe alles weggezet wordt en de politie zelfs weigert aangifte aan te nemen.
Och dat komt bij die kinderen toch niet op, alsof wij nooit een tik gekregen hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je zien dat de politie dan opeens wel aangifte wil opnemen en in actie komt, wegen mishandeling.
Aangifte kun je altijd doen. Zelfs tegen een dode boom.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun je uberhaupt aangifte doen tegen 9-jarige ventjes?
Mijn oprechte condoleances.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
Nou, net gehoord dat m'n oma is overleden. Mens van 95 jaar, al vijf jaar gedementeerd, ging alleen maar achteruit en was een waarlijk wonder dat ze uberhaupt nog leefde.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
Nou, net gehoord dat m'n oma is overleden. Mens van 95 jaar, al vijf jaar gedementeerd, ging alleen maar achteruit en was een waarlijk wonder dat ze uberhaupt nog leefde.
Dank u, maar je moet begrijpen dat ik er niet bepaald wakker van lig. Hoe koud dat ook moge klinken.quote:
Gecondoleerd manquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
Dat had ik ook met mijn oma.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dank u, maar je moet begrijpen dat ik er niet bepaald wakker om lig. Hoe koud dat ook moge klinken.
Het kan wel gekker hoor:quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat komt bij die kinderen toch niet op, alsof wij nooit een tik gekregen hebben.
Ze voeden tegenwoordig alleen maar verwende watjes op, huilbaby volk met een tintje.
Nouja in die situatie en met die leeftijd is het wel een opluchting natuurlijk, maar evengoed niet prettig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dank u, maar je moet begrijpen dat ik er niet bepaald wakker van lig. Hoe koud dat ook moge klinken.
Kan het me voorstellen. Gedementeerd, ging achteruit en de respectabele leeftijd van 95 gehaald.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dank u, maar je moet begrijpen dat ik er niet bepaald wakker van lig. Hoe koud dat ook moge klinken.
Die jochies gaan janken bij hun ouders en die komen dan bij de politie verhaal halen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat komt bij die kinderen toch niet op, alsof wij nooit een tik gekregen hebben.
Ze voeden tegenwoordig alleen maar verwende watjes op, huilbaby volk met een tintje.
Ik weet natuurlijk niet hoe de relatie tussen jouw oma en jouw was, maar na het overlijden van mijn grootvader op 90-jarige leeftijd (die in feite de rol van vader voor me had) heb ik veel troost kunnen putten uit de gedachte dat ik 20 prachtige jaren met die man heb mogen hebben, waar veel andere leeftijdsgenoten niet zo lang met hun grootvader hadden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Friek_ het volgende:
Die conducteur zou van mij een tik mogen krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het kan wel gekker hoor:
http://www.dekrantvantoen(...)-20110411-NO01010003
Het systeem is verrot. Rellende allochtoontjes negeren uit angst voor niet politiek correct zijn, en dit soort zaken uit verband trekken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die conducteur zou van mij een tik mogen krijgen.
Klootzak.
Ach gelukkig niet altijd, ik vergeet ook vaak genoeg kaartjes of weet ik veel wat en dan kom je er met een praatje ook wel vanaf, evenals als je staande wordt gehouden door de politie voor fietslicht of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het systeem is verrot. Rellende allochtoontjes negeren uit angst voor niet politiek correct zijn, en dit soort zaken uit verband trekken.
Verknipt moraal.
Tot nu toe ben ik daar altijd onderuit gekomen door met de agenten in het Duits te praten, dan weten ze meestal niet zo heel veel meer te zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach gelukkig niet altijd, ik vergeet ook vaak genoeg kaartjes of weet ik veel wat en dan kom je er met een praatje ook wel vanaf, evenals als je staande wordt gehouden door de politie voor fietslicht of weet ik veel wat.
Hihi leedvermaak.quote:
Dat werkt ook inderdaad, alleen mijn accent zal nogal herkenbaar zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik daar altijd onderuit gekomen door met de agenten in het Duits te praten, dan weten ze meestal niet zo heel veel meer te zeggen.
Dramaqueen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het systeem is verrot. Rellende allochtoontjes negeren uit angst voor niet politiek correct zijn, en dit soort zaken uit verband trekken.
Verknipt moraal.
Nee ach, dat er ergens een einde aan komt is natuurlijk altijd wel treurig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja in die situatie en met die leeftijd is het wel een opluchting natuurlijk, maar evengoed niet prettig.
Edge of heaven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
Yeah! Yeah! Yeah!
Nanananana!
Yeah! Yeah! Yeah!
Erik moet dit kunnen herkennen.
Als je luidkeels 'ausweiss?!' schreeuwt zul je er wel onderuit komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik daar altijd onderuit gekomen door met de agenten in het Duits te praten, dan weten ze meestal niet zo heel veel meer te zeggen.
Dat is dan inderdaad wel weer een nadeel, normaal kan je ze ontwijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee ach, dat er ergens een einde aan komt is natuurlijk altijd wel treurig.
Al heb ik het minste zin in de begrafenis waar ik de rest van die asociale kutfamilie onder ogen mag komen.
Aansturen op gemeenschap van goederen, lijkt me zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
Kreeg net een DM'tje of ik over bankiers en bonussen wil praten met een bankiersdochter
Iemand zonder kalender zeker, 1 april is al geweestquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
Kreeg net een DM'tje of ik over bankiers en bonussen wil praten met een bankiersdochter
Of Voorscr- oh nee wacht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien moet ik haar proberen te koppelen aan GS of Erik. DIe krijgen em gelijk stijf van zo'n meid.
Een sociopatische vrouw die random linksen toevoegt op msn voor inhoudelijke gesprekken over bankiers?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien moet ik haar proberen te koppelen aan GS of Erik. DIe krijgen em gelijk stijf van zo'n meid.
Krijgen ze wel hun droom-schoonvader cadeau.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een sociopatische vrouw die random linksen toevoegt op msn voor inhoudelijke gesprekken over bankiers?
Ik schat mijn amici toch wat hoger in.
Ook als het een voedselbank betreft? spermabank?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
Krijgen ze wel hun droom-schoonvader cadeau.
Ik heb al een vriendin. Ze ligt alleen in coma dus moet het haar nog even kenbaar maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een sociopatische vrouw die random linksen toevoegt op msn voor inhoudelijke gesprekken over bankiers?
Ik schat mijn amici toch wat hoger in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Gelukkig voor jou werken de lichaamsfuncties nog wel, dus nageslacht komt er sowieso wel dan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendin. Ze ligt alleen in coma dus moet het haar nog even kenbaar maken.
Maar ik krijg hem niet stijf vanwege het beroep van haar vadurrr hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
Bron: Tweakersquote:Onderdeel van de plannen, vastgelegd in een Speerpuntenbrief, is het onrechtmatig maken van het downloaden van content waarop copyright rust, als dit zonder toestemming van rechthebbende gebeurd. Ook het op verzoek van die rechthebbende laten blokkeren van sites die dergelijke content aanbieden, wordt in de brief genoemd, terwijl bovendien de gegevens van grootschalige aanbieders van dat materiaal opvraagbaar worden bij de providers.
Je stroomt zelf ook lekker door.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:21 schreef eriksd het volgende:
Ik zweet me weer de tyfus. Wat een teringweer is het toch ook.
Heb je hem even goed uitgetutoyeerd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:26 schreef Nautilus. het volgende:
Balkenende was vandaag present op de EUR. Hij stond een beetje te klungelen met zijn dienblad in de mensa. Niets veranderd.
Gefeliciteerd. Een uitmuntende prestatie.quote:
Heb je ook college van hem gehad? Daar ben ik namelijk wel nieuwsgierig naar. Hij doceert Governance, Institutions and Internationalisation en ik ben zelf ook veel in die richting bezig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:26 schreef Nautilus. het volgende:
Balkenende was vandaag present op de EUR. Hij stond een beetje te klungelen met zijn dienblad in de mensa. Niets veranderd.
Jawel, smeerlapje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik krijg hem niet stijf vanwege het beroep van haar vadurrr hoor
Nee, dat is een ESE-vak. Ik wil het wel een keer bijwonen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb je ook college van hem gehad? Daar ben ik namelijk wel nieuwsgierig naar. Hij doceert Governance, Institutions and Internationalisation en ik ben zelf ook veel in die richting bezig.
Gefeliciteerd! En geniet er van.quote:
Dan wel, suffe Koosquote:
Een machinebankwerker is in zekere zin ook bankier.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan wel, suffe Koos![]()
Is het in jouw contreien dermate speciaal dat iemand bankier is?
En als de ban nu op een kier staat, zoals bij PHP in het POL-topic?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:34 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Een machinebankwerker is in zekere zin ook bankier.
Doordat jullie hem niet unblockt hadden in POL, ben ik bangquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
php gezakt zag ik? toch wel sneu voor die jongen...
Goed ideequote:Op woensdag 29 juni 2011 18:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Netjes. Dan kunnen we volgend jaar samen 16-jarige chickies versieren op het MBO.
Ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doordat jullie hem niet unblockt hadden in POL, ben ik bang
Heb je je lolbroek aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als de ban nu op een kier staat, zoals bij PHP in het POL-topic?
Mogelijk.quote:
Volgens de cursus psychologie die ik in de Break Out heb gevolgd, en ik citeer: "Voelen bitches op leeftijd zich aangetrokken tot jonge, kneedbare jongens." Ik vermoed dat Whiskers en PHP elkaar vanavond ontmoeten bij de grote kastanjeboom in het park na zonsondergang.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als de ban nu op een kier staat, zoals bij PHP in het POL-topic?
Omdat de markt in de VS een stuk competativer is dan in Europa.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef GSbrder het volgende:
Waarom betalen ze in de states zo weinig voor een auto
Jaguar XF uit 2009 voor nog geen US$ 33,000. Dat is 25k
En belastingen spelen geen rolquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat de markt in de VS een stuk competativer is dan in Europa.
Ook werken ze in de VS veel met pakketten i.p.v. individuele opties, dat wil de kostprijs van een auto blijkbaar ook nog eens drukken.
Is dat inclusief?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef GSbrder het volgende:
Inclusief kentekenplaat ja.quote:
De nacht voor je examen nog even de stof doornemen helpt ook niet bepaald..quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doordat jullie hem niet unblockt hadden in POL, ben ik bang
Dat klopt, wij hadden het kunnen voorkomen door de juiste peer-pressure toe te passen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De nacht voor je examen nog even de stof doornemen helpt ook niet bepaald..
Krijg ik nog de naam van het bankiersmeisjequote:
Uiteraard spelen belastingen wél een rol, want vaak staan ze op een site geadverteerd zonder belasting (omdat deze per staat kan verschillen).quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En belastingen spelen geen rol?
Daar gaat mijn wereldbeeld.
Moet je effe in het bankier-topic in NWS posten, dan krijg je haar msnquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Krijg ik nog de naam van het bankiersmeisje?
Heet ze toevallig saar?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je effe in het bankier-topic in NWS posten, dan krijg je haar msn
quote:De man, S. de V., meende de afbeeldingen per ongeluk van internet geplukt te hebben. Een uitgeprinte foto met daarop een ontkleed minderjarig meisje hing in zijn caravan omdat hij de afbeelding ondeugend vond/
De boodschappen in Amerikaanse supermarkten zijn duurder dan die in Nederland, terwijl Amerika een lagere sales tax heeft. De belastingen spelen niet zo'n belangrijke rol in de prijzen van auto's, denk ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En belastingen spelen geen rol?
Daar gaat mijn wereldbeeld.
Hij had een stuk of 40 foto's.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Als het er één is, kan dat.
Trouwens; als je kinderporno hebt van je puberjaren, is dat inmiddels dan illegaal?
quote:
Dat heb ik altijd als ik rechtbank-verhalen doorneem.quote:
Gelderland is en blijft een interessante provincie inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik rechtbank-verhalen doorneem.
Het zou misschien een goed idee zijn als het OM de foto's op marktplaats te koop zet, zoals het OM nu wietkweekinstallaties terugverkoopt aan de hoogste bieder. Alles voor een lager begrotingstekort.quote:
In dat geval kan ik het boek "de praktijk van Plasman" aanbevelen, dat staat bol van hilarische verhalen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik rechtbank-verhalen doorneem.
Kent Overijssel zulke voorvallen niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelderland is en blijft een interessante provincie inderdaad.
Evenals wapens. Ik ken nog wel een user hier die voor een zacht prijsje ze wel van marktplaats wilt halen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het zou misschien een goed idee zijn als het OM de foto's op marktplaats te koop zet, zoals het OM nu wietkweekinstallaties terugverkoopt aan de hoogste bieder. Alles voor een lager begrotingstekort.
Deze is ook leuk:quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelderland is en blijft een interessante provincie inderdaad.
quote:De advocate van A. stelde vooral vraagtekens bij het verband dat wordt gelegd tussen haar cliënt en de beide overvallen. In de stukken zouden getuigen hem herkend hebben als 'de neger uit Amsterdam'. Daar zijn er meer van in de hoofdstad, zei ze met een kwinkslag.
Van alles. Je hebt speciale persbureaus die rechtbankzaken verwerken en soms gaan we er zelf heen. Afhankelijk van de ernst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:25 schreef eriksd het volgende:
wat voor verhalen bewerk je dan koos? Daadwerkelijke vonnissen?
Overijssel kent operatie Ochtendgloren, het is me steeds weer een wonder dat ik daaraan weet te ontsnappen:quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kent Overijssel zulke voorvallen niet?
Hoeft niet, ben net klaarquote:
Wat een kuttt stem ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overijssel kent operatie Ochtendgloren, het is me steeds weer een wonder dat ik daaraan weet te ontsnappen:
Alleen als het van defensie komt, die criminele troep heb ik geen interesse in.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals wapens. Ik ken nog wel een user hier die voor een zacht prijsje ze wel van marktplaats wilt halen.
Sorry, heb niet zo’n interessequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen als het van defensie komt, die criminele troep heb ik geen interesse in.
Edit: dit staat allemaal in Almelo te wachten op een koper:
[ http://imageshack.us/m/153/1151/76894216.jpg (copy/paste deze link) ]
Waar ging dat arrest over, een actieve wietkweker?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
vroeger had je zo'n arrest 'de werklustige surinamer'. Die naam wordt niet meer gebruikt
Want hij bleek antilliaan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
vroeger had je zo'n arrest 'de werklustige surinamer'. Die naam wordt niet meer gebruikt
What else is new?quote:
Wat zou je er in de toekomst nog aan kunnen verdienen, op jaarbasis?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Nautilus. het volgende:
Wat zouden al die eilanden eigenlijk waard zijn?
Tussen de US$ 1.00 en US$ 100,000,000quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Nautilus. het volgende:
Wat zouden al die eilanden eigenlijk waard zijn?
Het is dan ook een high end.... Tata !quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef GSbrder het volgende:
¤56.600,-, aangezien de meeste mensen niet de kans hebben de btw en bpm terug te vorderen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het dan ook een high end.... Tata !
In NL vanaf 38.000 euro.
In mijn dromen spoel ik samen met Laetitia Casta en Scarlett Johansson aan op een van die eilanden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tussen de US$ 1.00 en US$ 100,000,000
Ja da's ook weer waar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef von_Preussen het volgende:
¤56.600,-, aangezien de meeste mensen niet de kans hebben de btw en bpm terug te vorderen.
Het nieuwe actieplan voor fietsparkeren bij stationsquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
Wat bedoel je met fietsplekken, stallingen verdeeld over de stad?
In het licht van de bezuinigingen kan dat geld beter besteed worden.
Zo ben ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:15 schreef Nautilus. het volgende:
Aiiiight! Dulo KoosVogels smackt zijn G-lines in die topic over vervlakking van het medialandschap en da's diepe shit, weet je, maar ff terug naar z'n drie: je kunt wel lopen haten op die niggas, maar RTLZ is toch een representatief voorbeeld van de wijze waarop commerciële initiatieven tot alleraardigste resultaten kunnen leiden , dus ik kwalificeer zijn uitbarsting als een onuitstaanbare vorm van schoolmeestersnobisme.
Ik heb liever 1200 euro terug, dan kan ik weer 4 fietsen komen, in plaats van dat dit geld gaat zitten in dure fietsopbergplaatsjes die ongetwijfeld ook door de burger betaald moeten worden, want onbetaald fietsen parkeren zit er niet langer in.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:34 schreef Nautilus. het volgende:
Ik durf mijn fiets niet eens meer een nacht lang in de buurt van het Centraal Station te laten staan. Dit is geen populistische uitval, of zoiets; camera's helpen gewoon niet tegen junks met gereedschapskisten.
Dank voor de toelichting.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het nieuwe actieplan voor fietsparkeren bij stations
Door te nemen bij Rijkswaterstaat
Vast staat al dat dit budget niet genoeg is, er is volgens de planners een totale extra behoefte aan tussen de 140 duizend en 260 duizend fietsstallingsplaatsen tot 2020. De 107 mln die nu is gereserveerd voor 90 duizend plekken bij de belangrijkste stations gelegen aan de trajecten waar spoorboekloos gereden gaat worden, dient met minimaal 134 mln extra te worden uitgebreid om het probleem landelijk aan te kunnen pakken.
Geloof ik dus dat de uitbreiding van de fietsparkeercapaciteit voor 1189 euro per fietsparkeerplek gerealiseerd gaat worden? Nee. Het gaat veel meer kosten. We krijgen hele dure fietsparkeergarages die passen bij de door ambtenaren en politici geveinsde uitstraling van de betreffende middelgrote provinciestad. Die ondergronds worden aangelegd maar door dure ingrepen “sociaal veilig” worden aangelegd en niet voldoende capaciteit zullen hebben. Het fietsparkeerbeheer zal net zo’n actie worden als het autoparkeerbeheer dat erin is geslaagd onze historische binnensteden autoluw te maken tegen de prijs van economische neergang.
Als ze het voor 1200 euro per plek redden zou ik dat best knap vinden, leveren en aanbrengen van een beetje stevig fietsenrek kost zo al 300-500 euro denk ik. En als het gaat om gebouwde parkeerplaatsen, dan zit je daar zo boven. Als je met wat pech ook nog grond moet kopen gaat het helemaal hard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het nieuwe actieplan voor fietsparkeren bij stations
Door te nemen bij Rijkswaterstaat
Vast staat al dat dit budget niet genoeg is, er is volgens de planners een totale extra behoefte aan tussen de 140 duizend en 260 duizend fietsstallingsplaatsen tot 2020. De 107 mln die nu is gereserveerd voor 90 duizend plekken bij de belangrijkste stations gelegen aan de trajecten waar spoorboekloos gereden gaat worden, dient met minimaal 134 mln extra te worden uitgebreid om het probleem landelijk aan te kunnen pakken.
Geloof ik dus dat de uitbreiding van de fietsparkeercapaciteit voor 1189 euro per fietsparkeerplek gerealiseerd gaat worden? Nee. Het gaat veel meer kosten. We krijgen hele dure fietsparkeergarages die passen bij de door ambtenaren en politici geveinsde uitstraling van de betreffende middelgrote provinciestad. Die ondergronds worden aangelegd maar door dure ingrepen “sociaal veilig” worden aangelegd en niet voldoende capaciteit zullen hebben. Het fietsparkeerbeheer zal net zo’n actie worden als het autoparkeerbeheer dat erin is geslaagd onze historische binnensteden autoluw te maken tegen de prijs van economische neergang.
Ik heb wel eens iemand betaald om mijn kamer schoon te maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
Rechtse humor: Een vmbo'er betalen om een fiets op het dak te gooien.
Linkse humor: Samen een fiets op het dak gooien.
Hier is laatst een stalling geopend uit min of meer dat plan geloof ik. Op het dak zo'n 1000 onbewaakte, dus gratis, plaatsen en in het gebouw zo'n 700 bewaakte plaatsen en een fietsenhandel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb liever 1200 euro terug, dan kan ik weer 4 fietsen komen, in plaats van dat dit geld gaat zitten in dure fietsopbergplaatsjes die ongetwijfeld ook door de burger betaald moeten worden, want onbetaald fietsen parkeren zit er niet langer in.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand betaald om mijn kamer schoon te maken.
Op kamp in groep 8
Paar guldenquote:
Dat zo'n ventje het ook gewoon doetquote:
Een geadopteerd negertjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zo'n ventje het ook gewoon doet![]()
Laat me raden; het was de smelly-kid?
Die reet van hem + die stomme wijven =quote:
Waar stond jij op het podium?quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een geadopteerd negertje![]()
En de muziek uit die tijd:
Held.quote:
Muziek of zijn ras?quote:
Het werd na enkele dagen gesaboteerd door de gelijkheidsgelovers, a.k.a. leraren, die ons nog wilden aanleren dat we allemaal hetzelfde warenquote:
Geforceerde maakbaarheid, bah.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het werd na enkele dagen gesaboteerd door de gelijkheidsgelovers, a.k.a. leraren, die ons nog wilden aanleren dat we allemaal hetzelfde waren.
Die heb je nog niet in uw bezit, is het wel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens, heer GS, als student zijnde weet u dat wellicht. Ik ben wederom gemachtigd om gebruik te maken van het studenten OV (yay ingeschreven!), tot wanneer kan ik daar nog gebruik van maken deze zomer?
Uiteraard wel, dat is hetzelfde als de normale chip kaart, je download er toch enkel een abbo op?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heb je nog niet in uw bezit, is het wel?
Ik vermoed dat deze pas per 01 september geactiveerd zal worden.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard wel, dat is hetzelfde als de normale chip kaart, je download er toch enkel een abbo op?
quote:Geldigheid zomerperiode: Van 16 juli tot 16 augustus reizen studenten met een weekabonnement met korting.
Maar je hebt de studentenkaart nog niet, wel?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard wel, dat is hetzelfde als de normale chip kaart, je download er toch enkel een abbo op?
Ik lees nu ook maximaal bruikbaar voor 4 jaar?quote:
Zit daar verschil in dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar je hebt de studentenkaart nog niet, wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |