abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:40:25 #121
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98811766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:00 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Goede arbeidsomstandigheden zijn in een fabriek niet vanzelfsprekend, helaas. Is het daar vaak heel warm (of juist koud in de winter)?

Het leuke van mooi weer is ook dat de stemming bij de mensen heel anders is dan gewoonlijk.

Sterkte met het wachten op de uitslag!
In de winter is het denk ik wel gemiddeld door al die hete matrijzen. En verder is er geen airco omdat dat rond de 250,000/300,000 schijnt te liggen.

Nou, ik heb soms ook dat ik van die zon chagrijnig word, volgens mij is dat per persoon verschillend.

"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_98813351
Nou maar hopen PHP dat je geslaagd bent. :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:23:24 #123
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98813458
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou maar hopen PHP dat je geslaagd bent. :)
Nog 40 min wachten :P
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98813590
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nog 40 min wachten :P
Sterkte. Benieuwd. :)
pi_98815222
*O* Kaartje binnen!

Maar eerst nog even 16 gehaktballen bakken.. :D Daar was is namelijk al mee begonnen.
-weg-
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:16:15 #126
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98815451
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Sterkte. Benieuwd. :)
Doek is gevallen om 1/10 punt :')

Godvergodvergodvergodvergodvergodver.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98815540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat betekent dat je het niet gehaald hebt?
-weg-
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:20:39 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98815631
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat betekent dat je het niet gehaald hebt?
Ja.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98815774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:10 schreef Auti het volgende:
*O* Kaartje binnen!

Maar eerst nog even 16 gehaktballen bakken.. :D Daar was is namelijk al mee begonnen.
Gelukkig :)
pi_98815793
quote:

[..]

Balen joh....
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:24:45 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98815821
quote:
9s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Balen joh....
Ja, en hoe nu verder. M'n hele ambitie lijst lijkt als een kaartenhuis te imploderen. :r
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98816015
Naja, stilstand is geen achteruitgang.. Je moet schijt hebben aan de "rat race" (zo noemen ze dat geloof ik), je doet er wat langer over.. boeie!
Ik snap de teleurstelling, zelf kan ik daar ook niet goed mee omgaan en zie vaak ook alleen maar doem scenario's, maar je moet proberen de positieve kanten te zien en het op die wijze maar zien te accepteren.

Zoals ik al zei kan je het jaar nu wel overdoen met wat minder druk, lijkt mij. En dat je wat ouder bent dat kan ook positieve kanten hebben.

Het is wel even vervelend maar niet het einde van de wereld en ook niet van je "carriere".
Ik zou zeggen geniet nog maar van je schooltijd :Y
-weg-
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:32:56 #133
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98816197
Idd, daar kan ik mij bij aansluiten, het gruwt mij ervoor om straks een vaste baan te hebben en de spontaniteit in het leven te verliezen. :'(
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:36:56 #134
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98816362
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Auti het volgende:
Naja, stilstand is geen achteruitgang.. Je moet schijt hebben aan de "rat race" (zo noemen ze dat geloof ik), je doet er wat langer over.. boeie!
Ik snap de teleurstelling, zelf kan ik daar ook niet goed mee omgaan en zie vaak ook alleen maar doem scenario's, maar je moet proberen de positieve kanten te zien en het op die wijze maar zien te accepteren.

Zoals ik al zei kan je het jaar nu wel overdoen met wat minder druk, lijkt mij. En dat je wat ouder bent dat kan ook positieve kanten hebben.

Het is wel even vervelend maar niet het einde van de wereld en ook niet van je "carriere".
Ik zou zeggen geniet nog maar van je schooltijd :Y
Je hebt deels gelijk, maar ik ben straks wel 20 als ik mijn mavo heb, dan wil ik nog havo gaan doen, en als ik tegen die tijd wel de talenten heb wellicht vwo doen, maar dan ben ik alweer 24. Dat is best oud als je dan nog voor iets moet studeren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:43:57 #135
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98816644
Hoezo, 20 voor de mavo, 21 voor de havo en 22 voor het VWO. Ga je dan studeren dan ben je 26 / 27 als je klaar bent, die leeftijd zal een werkgever je niet kwalijk nemen.

Maar in jouw situatie zou ik eerder HAVO (21) en HBO gaan doen (25), als je dan zin hebt kan je altijd nog een master doen of anders gaan werken. Alleen heb je op deze route iig een HBO-diploma.
pi_98816717
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je hebt deels gelijk, maar ik ben straks wel 20 als ik mijn mavo heb, dan wil ik nog havo gaan doen, en als ik tegen die tijd wel de talenten heb wellicht vwo doen, maar dan ben ik alweer 24. Dat is best oud als je dan nog voor iets moet studeren.
Volgens mij valt dat nog best mee, het is iig beter dan een carriere waarbij je praktisch nooit veel hoger zal schalen dan het minimum loon. Lang naar school gaan en/of studeren is ook helemaal hip, bijkomend voordeel is dat je door ontwikkeling ook beter een richting kan kiezen. Je zal ze de kost moeten geven die een verkeerde richting hebben gekozen of halverwege hun studie afhaken. Of je moet al helemaal zeker zijn wat je later wilt gaan doen en dat echt nog net niet zwart op wit/uitgetekend hebben.

School is een erg leuke tijd, dat krijg je nooit nergens meer terug later in je leven. Onthou dat je tot je 67e moet werken en school is erg belangrijk. Ik heb veel ontzag voor mensen die doorblijven leren en bijv van mavo doorleren voor havo :Y .
Tegenwoordig heb je echt minstens havo + mbo4 denk/werk niveau nodig wil je een beetje iets voorstellen op de arbeidsmarkt.
-weg-
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:47:11 #137
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98816776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
Hoezo, 20 voor de mavo, 21 voor de havo en 22 voor het VWO. Ga je dan studeren dan ben je 26 / 27 als je klaar bent, die leeftijd zal een werkgever je niet kwalijk nemen.

Maar in jouw situatie zou ik eerder HAVO (21) en HBO gaan doen (25), als je dan zin hebt kan je altijd nog een master doen of anders gaan werken. Alleen heb je op deze route iig een HBO-diploma.
Yup, maar ik ga vwo sowieso niet in 1 jaar redden. Havo misschien wel volgend jaar. Maar ik weet het ook even niet meer zo.

Ik vermoed dat school mij morgen gaat pushen mbo 4 te gaan doen en savonds dan wiskunde te doen. En als ik zeg dat ik het gewoon overdag wil doen met een aantal vakken erbij om zodoende volgend jaar in te stromen op havo..

Zullen ze me wel raar aankijken denk ik.

Kan er ook even geen chocolade meer van bakken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:48:50 #138
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98816853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Yup, maar ik ga vwo sowieso niet in 1 jaar redden. Havo misschien wel volgend jaar. Maar ik weet het ook even niet meer zo.
Maar als je het VWO niet in 1 jaar gaat redden is het mischien verstandig om het maar te laten en naar het HBO te gaan, want als je jaren gaat verprutsen en je hebt alsnog geen VWO-diploma helpt het ook niet.

Edit: zelfkennis van je capaciteiten is een zegen. ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 13:58:41 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98817283
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Maar als je het VWO niet in 1 jaar gaat redden is het mischien verstandig om het maar te laten en naar het HBO te gaan, want als je jaren gaat verprutsen en je hebt alsnog geen VWO-diploma helpt het ook niet.

Edit: zelfkennis van je capaciteiten is een zegen. ;)
2 jaar zal wel lukken. En ik snap wat je bedoelt, erken je inferioriteit :P

Maar ik ben mij nu mentaal aan het voorbereiden om de gesprekken morgen, ik ben echt bang dat ze me willen laten afvloeien naar het mbo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:00:24 #140
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98817363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 13:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

2 jaar zal wel lukken. En ik snap wat je bedoelt, erken je inferioriteit :P
Wat ik bedoel is dat het geen zin heeft om iets te doen waar de uitkomst erg onzeker van is, maar dat heeft iedereen, ongeacht z'n IQ.

quote:
Maar ik ben mij nu mentaal aan het voorbereiden om de gesprekken morgen, ik ben echt bang dat ze me willen laten afvloeien naar het mbo.
Kunnen ze je ergens toe dwingen of alleen een advies geven?
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:13:28 #141
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98817994
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:00 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat het geen zin heeft om iets te doen waar de uitkomst erg onzeker van is, maar dat heeft iedereen, ongeacht z'n IQ.

[..]

Kunnen ze je ergens toe dwingen of alleen een advies geven?
Klopt, maar vwo is toch heul ver weg. En ja, ik heb geen IQ 130.

Ik denk dat dat in het midden ligt, dus ik weet niet wie z'n visie gaat prevaleren in zo'n gesprek, maar het kan heel goed zijn dat mijn idee, en die van school elkaar gaan doorkruizen. En ik weet nog niet hoe ik daar op ga reageren.

Mijn inzet zal als volgende zijn.

Overdag wiskunde, engels (welliswaar voldoende voor gehaald op CE maar het kan nog veel beter), Duits want dat krijg je ook op havo, en natuurkunde, om zodoende een redelijk gevuld rooster te krijgen.

Maar dit alles is mede afhankelijk van gemeente en school, want de gemeente moet hier ook aan mee betalen en dat gaat om een fors bedrag naar wat ik begrepen heb. Dus er is een beste kans dat ze nee zeggen met de redenering van ''je doet wiskunde maar mooi op de avond''.

Kortom, de situatie is complex lastig, en zelfs abstract te noemen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98818383
Ik vind je wel netjes schrijven/spreken voor een VMBO'er, heel netjes zelfs. Woordkeuze e.d.

-----

Ik ben vreselijk ongeduldig, dat is naas impulsief gedrag wel een puntje bij mij denk ik.
Ik ben ook helemaal niet fit maar ik wil wel mijn actioncam testen. Ga ik maar rustig door het park ofzo, spectaculaire beelden komen toch pas later. Ik moet ook nog kijken welke software mij het best bevalt om video's te editten en al.
Nu wil ik straks dat ding testen maar ik weet niet waar en ik moet nog even kijken voor een 2e montagepunt etc.
-weg-
pi_98818420
quote:
Op woensdag 29 juni 2011 13:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Valt ook wel mee, je ziet bij veel HBO / Universitaire opleidingen veel studenten van 25+ je gaat echt niet opvallen als je daar met je 24 binnen komt vallen hoor :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:29:08 #144
297051 schaal_9
Caissière B
pi_98818761
quote:

[..]

2 keer op 0,1 punt...

Gecondoleerd :N
Sterkte met de verwerking van de uitslag.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_98818928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Valt ook wel mee, je ziet bij veel HBO / Universitaire opleidingen veel studenten van 25+ je gaat echt niet opvallen als je daar met je 24 binnen komt vallen hoor :)
Ja precies! En volgens mij is dat tegenwoordig echt heel erg normaal. Ik zou mij er ook niet voor schamen, zeker niet om als 24 jarige aan HBO te beginnen. Er zijn er velen die een verkeerde richting hebben gekozen of zelfs zijn gaan werken maar tot de conclusie kwamen dat een hoger opleidingsniveau meer en betere kansen biedt, die kom je daar zat tegen.
Ik ken er een aantal en ik kan dat alleen maar toejuichen.
-weg-
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:56:56 #146
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_98819831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef Auti het volgende:

[..]

Ja precies! En volgens mij is dat tegenwoordig echt heel erg normaal. Ik zou mij er ook niet voor schamen, zeker niet om als 24 jarige aan HBO te beginnen. Er zijn er velen die een verkeerde richting hebben gekozen of zelfs zijn gaan werken maar tot de conclusie kwamen dat een hoger opleidingsniveau meer en betere kansen biedt, die kom je daar zat tegen.
Ik ken er een aantal en ik kan dat alleen maar toejuichen.
Alleen jammer dat een kabinet dit niet toejuicht en door een langstudeerboete de ongeschoold- / laaggeschooldheid probeert te stimuleren. :')
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:57:47 #147
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98819878
Dank voor jullie medeleven :)

Ik ga even heel hard fietsen en even de zaak overpeinzen. En morgen met opgeheven hoofd en blakend van zelfvertrouwen dat gesprek ingaan. Het is me de vorige keer ook gelukt om als vmbo-bb-lwoo'er (praat me er niet over hoe ik daar ben terecht gekomen) erin te praten dus dat moet me ook nog een keer lukken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:18:09 #148
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_98820728
quote:

[..]

Ik denk dat je beter een praktijkgerichte opleiding kunt gaan doen en van daaruit jezelf ontwikkelen in het beroep dat bij je ligt.
pi_98821188
quote:

[..]

Als je 21 bent kun je met een (vrij makkelijk) toelatingsexamen aan het HBO beginnen. Mijn (Asperger) ex heeft dat ook gedaan, opleiding Communicatie en Multimedia, ik geloof dat je Engels, Nederlands en Wiskunde moet doen, en voor eentje een vier mag halen :P Vervolgens zijn P in een jaar binnen :D
pi_98824308
Stom kloteding werkt niet!!! AAARGGGHHHH!!! kan het nou echt niet gewoon normaal zoals vroeger. WTF! wéér 30 euro weggegooid, 55 euro in totaal nu.
En in de handleiding staat class 4 or above, koop ik een class 4 is hij te traag. Staat er op de Amerikaanse site dat class6 wordt aangeraden.. 16gb van Transcend. Heb ik!! Doet het NIET!!
Zo kan ik ook verkopen en geld verdienen! LIJERS!!

Fucking stinkkaart kan ik niet eens formateren in windows... Keihard op de backtrack dan maar denk. Het is vet debiel.. duur class4 kaartje van 8gb pakt hij meteen alleen die is te traag en zorgt voor een bufferpauze om de 5 sec. Duur kaartje van 16gb pakt hij niet, sterker nog; computer herkent het kaartje niet eens in bijgeleverde adapter, doe ik hem in de meegeleverde adapter van het 8gb kaartje dan herkent hij hem wel maar kan ik niet formateren (FAT32???) ..

Ik snap niet waarom het allemaal zo raar moet gaan, en uit de handleiding (extreem beknopt en waardeloos) wordt je ook niet wijzer.
Hier betaald een klant toch niet voor? Nu moet ik helemaal zelf gaan lopen kloten. Met de vraag of het mij gaat lukken om het toch aan de gang zou krijgen, wat een uiterst debiele vraag is omdat het gewoon hoort te werken.

WAAROM??!!
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')