abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98761021
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat ik de grootste pechtvogel ooit ben, ik had het goed geleerd, ik kende de stof wel, en de eerste 10 vragen van de 25 gingen als vanzelf. Alleen toen kreeg ik een blackout :') De meest simpele sommen kon ik op dat moment niet maken. Dus ik zit momenteel te dubben over een mogelijk worst case scenario.
worst case scenario is dat je een jaartje rustig aan kan doen en op je sloffen gaat slagen met een heel mooie cijferlijst.. Je kan beter rustig aan doen met school dan gehaast.
-weg-
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:32:56 #102
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98761053
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Goh, zou wel erg balen zijn. Maar stel dat.....wat dan?
Dan zou ik wiskunde opnieuw moeten herkansen. Alleen dat is maar een vak en daar kun je geen heel jaar mee vullen, ik zou dan werken kunnen overwegen en dan in de avond wiskunde volgen. Alleen als je gaat werken raak je zo uit de school-moot, en aangezien ik de ambitie heb om toch havo te doen lijkt mij dat niet verstandig. Ik zou mbo-4 kunnen overwegen maar ook dat ligt mij niet zo. Dus het is even lastig.

Wat wel een mogelijkheid is is dat ik gewoon dit jaar over doe, en dan vakken erbij neem die ik nog niet heb gehad, duits, natuurkunde/scheikunde, engels heb ik gehad maar wil ik nog beter leren, en dan wiskund erbij. Dan heb je tenminste wel wat te doen overdag.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:33:29 #103
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98761077
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Auti het volgende:

[..]

worst case scenario is dat je een jaartje rustig aan kan doen en op je sloffen gaat slagen met een heel mooie cijferlijst.. Je kan beter rustig aan doen met school dan gehaast.
Ik ben straks 19 he :)
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98761162
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef Auti het volgende:

[..]

Ruw materiaal, regelrecht vanaf het kaartje. En euh.. trage computers doe ik niet aan ;)
Maar ik zou mijzelf niet zijn als ik niet al helemaal research heb gedaan, en uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het kaartje waar ik op zit te wachten EXACT het kaartje is wat de fabrikant ten zeerste aanbeveelt (d/dt/?) .. hoe is het mogelijk niet? Ik moest lachen.
HD vraagt idd aardig wat snelheid, class4 is minimaal maar dan krijg je dus problemen, zelfs met geluid. Class6 is gewoon vereist. Nu maar hopen dat hij nog bezorgd gaat worden, daar ben ik dan weer bezorgd over :D

Voor de rest is het gewoon een knap ding, populair ook. Ik koop bijna nooit rommel, ik wist dat dit ding top is met goed beeld en vergeleken met iets als GoPro gewoon betaalbaar. Maar je moet dus wel een echt goed geheugenkaartje hebben.
Yep, aanbeveelt :P

Ja, dan heeft het inderdaad alle schijn van dat je nu een te traag kaartje heeft gebruikt :Y

Ik hoop ook maar voor je dat het kaartje vandaag wordt bezorgd, je bent natuurlijk reuze benieuwd. De post is door de privatisering er bepaald niet beter op geworden. :N

De camera lijkt mij inderdaad zeker geen rommel, de beelden zelf zij erg mooi. :Y
pi_98761238
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dan zou ik wiskunde opnieuw moeten herkansen. Alleen dat is maar een vak en daar kun je geen heel jaar mee vullen, ik zou dan werken kunnen overwegen en dan in de avond wiskunde volgen. Alleen als je gaat werken raak je zo uit de school-moot, en aangezien ik de ambitie heb om toch havo te doen lijkt mij dat niet verstandig. Ik zou mbo-4 kunnen overwegen maar ook dat ligt mij niet zo. Dus het is even lastig.

Wat wel een mogelijkheid is is dat ik gewoon dit jaar over doe, en dan vakken erbij neem die ik nog niet heb gehad, duits, natuurkunde/scheikunde, engels heb ik gehad maar wil ik nog beter leren, en dan wiskund erbij. Dan heb je tenminste wel wat te doen overdag.
Wat moet je nu voor je wiskunde halen om te slagen?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:38:50 #106
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98761281
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat moet je nu voor je wiskunde halen om te slagen?
4.1

En ik heb berekend dat mijn cijfer tussen de 3,7 en de 4,3 ligt. Maar ook dat is afhankelijk van wat de cito doet in de eindnormering. De vorige keer hebben ze bij bepaalde vragen punten afgeboekt waardoor ik net 1/10 tekort kwam :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98761430
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

4.1

En ik heb berekend dat mijn cijfer tussen de 3,7 en de 4,3 ligt. Maar ook dat is afhankelijk van wat de cito doet in de eindnormering. De vorige keer hebben ze bij bepaalde vragen punten afgeboekt waardoor ik net 1/10 tekort kwam :')
Goh , balen hoor. Toch maar hopen dat meevalt. Heel spannend dus. :{

Zeker als het op een tiende van een punt aankomt.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 12:54:04 #108
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98761890
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Goh , balen hoor. Toch maar hopen dat meevalt. Heel spannend dus. :{

Zeker als het op een tiende van een punt aankomt.
Klopt, wat een euforie zou het bij mij oproepen als ik morgen toch te horen krijg ''gefeliciteerd''. Maar ik ben weg, moet werken :W
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98768214
De zwervers van TNT post hebben dus gewoon mijn geheugenkaartje gejat. :(
-weg-
pi_98768476
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:09 schreef Auti het volgende:
De zwervers van TNT post hebben dus gewoon mijn geheugenkaartje gejat. :(
Huh?

Heb je al gebeld met de leverancier?
pi_98768698
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Huh?

Heb je al gebeld met de leverancier?
Ja, die nam in eerste instantie niet op.. dus ik heb hem gek gebeld :D Zo vaak dat ik gewoon werd teruggebeld _O- . Bedrijf is ook gewoon in orde, staat hoog aangeschreven.
Ik bellen en ik blijk dus niet de enige te zijn, alle briefpostverzendingen van afgelopen vrijdag zijn niet aangekomen, pakketpost wel. Ze vermoeden dat er ergens een postzak is blijven liggen en adviseren mij net als de andere klanten om nog een paar dagen te wachten en als het einde van de week er nog niet is dan weer even bellen.
Hij was niet blij want hij had het over een groot probleem en was duidelijk ook erg moe van TNT.
-weg-
pi_98768907
Naja goed, ik heb het maar weer van mij afgeschreven.. ik ben echt pissig!
Gelukkig had ik vanmorgen goed gesprek met de huisarts, en ik sta ook eigenlijk machteloos. Maar dit is gewoon kut, ik heb dat kaartje echt nodig en ik heb geen geld voor een nieuwe. Sterker nog, ik heb gister nog 25 euro kapot gegooid op een kaartje waar ik weinig aan heb en voor de rest is het geld op, wat ik over heb moet ik van eten.

Ik vind het erg omdat ik niets met die cam kan doen, tuurlijk kan ik fietsen zonder cam maar ik wil het graag testen en daarna gebruiken want daar heb ik het voor gekocht en nu is hij nutteloos. Dat vind ik zonde.

Ik heb nog steeds heel veel moeite met teleurstellingen en ik moet leren om niets te verwachten, denk ik.
-weg-
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:20:49 #113
297051 schaal_9
Caissière B
pi_98789712
quote:
15s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jij durft met die hitte.

@ Schaal_9,

Gisteren werd het in Bordeaux liefst 39 graden. (bron Telegraaf) :P
Klopt, een nieuw record! Ik ben veel met het weer bezig.

Vandaag een dikke 10! Ontbijt op het balkon (om 8 uur al 25°C!) en daarna met collega’s naar Duinrell geweest. Na een aanvankelijke afkoeling, sloeg de zon terug en werd het maar liefst 31°C. Niet zomaar, nee bij 55% luchtvochtigheid. Ik heb in ieder geval heerlijk van de hete buitenlucht genoten! :)
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_98794813
Lekker hoor schaal9 :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 23:04:17 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98797483
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Vandaag een dikke 10! Ontbijt op het balkon (om 8 uur al 25°C!) en daarna met collega’s naar Duinrell geweest. Na een aanvankelijke afkoeling, sloeg de zon terug en werd het maar liefst 31°C. Niet zomaar, nee bij 55% luchtvochtigheid. Ik heb in ieder geval heerlijk van de hete buitenlucht genoten! :)
Klinkt niet verkeerd, ik heb vandaag moeten werken in een fabriek bij pak'm beet 40/42 graden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 29 juni 2011 @ 10:00:59 #116
297051 schaal_9
Caissière B
pi_98808717
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Klinkt niet verkeerd, ik heb vandaag moeten werken in een fabriek bij pak'm beet 40/42 graden.
Goede arbeidsomstandigheden zijn in een fabriek niet vanzelfsprekend, helaas. Is het daar vaak heel warm (of juist koud in de winter)?

Het leuke van mooi weer is ook dat de stemming bij de mensen heel anders is dan gewoonlijk.

Sterkte met het wachten op de uitslag!
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_98810256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Auti het volgende:

Ik heb nog steeds heel veel moeite met teleurstellingen en ik moet leren om niets te verwachten, denk ik.
Teleurstellingen zijn nooit plezierig. Toch is het goed om ook uit te gaan van scenario's dat het niet altijd zo uit komt als zou moeten: marges incalculeren!

Verder is te hopen dat ze iets aan jouw "impulsgedrag" kunnen doen. Want dat tweede kaartje kopen omdat het eerste niet op tijd aankomt, was eigenlijk niet nodig, maar je bent wel 25 euro lichter....Terwijl je eigenlijk wist dat die te langszaam zou zijn.

Het is niet de bedoeling van mij om stevig naar je te doen. Maar ik zie wat bij jou hier fout gaat, zie jij dat ook? Dit moet je echt onder controle zien te krijgen. :{

Maar hoe dan ook: je problemen zijn complex en groot. Ik hoop echt dat je huisarts echt eens op het goede spoor gaat zetten als het gaat om hulpverlening. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 29-06-2011 11:06:00 ]
pi_98810406
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Sociaal leven kerel! Notabene met collega's buiten je werk om iets leuks gaan doen....Wat kan jij genieten. Mijn complimenten ^O^

Jij houdt wel erg van warm weer, volgens mij kan je er wel goed tegen. :Y

Wel jammer dat het weer zo snel voorbij is. :N
pi_98810560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Teleurstellingen zijn nooit plezierig. Toch is het goed om ook uit te gaan van scenario's dat het niet altijd zo uit komt als zou moeten: marges incalculeren!

Verder is te hopen dat ze iets aan jouw "impulsgedrag" kunnen doen. Want dat tweede kaartje kopen omdat het eerste niet op tijd aankomt, was eigenlijk niet nodig, maar je bent wel 25 euro lichter....Terwijl je eigenlijk wist dat die te langszaam zou zijn.

Het is niet de bedoeling van mij om stevig naar je te doen. Maar ik zie wat bij jou hier fout gaat, zie jij dat ook? Dit moet je echt onder controle zien te krijgen. :{

Maar hoe dan ook: je problemen zijn complex en groot. Ik hoop echt dat je huisarts echt eens op het goede spoor gaat zetten als het gaat om hulpverlening. :)
Ja, i know. Maar ik wist eerst niet dat class4 te langzaam zou zijn, dat komt altijd later..
En spijt is best wel een goede leermeester want ik had een veel beter kaartje kunnen kopen, maarja.. Ik hoop dat hij vandaag komt.
En met de huisarts ben ik bezig met methylfenidaat en we gaan kijken of ik terecht kan bij het GGZ in Haarlem.
-weg-
pi_98810749
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:06 schreef Auti het volgende:

[..]

Ja, i know. Maar ik wist eerst niet dat class4 te langzaam zou zijn, dat komt altijd later..
En spijt is best wel een goede leermeester want ik had een veel beter kaartje kunnen kopen, maarja.. Ik hoop dat hij vandaag komt.
En met de huisarts ben ik bezig met methylfenidaat en we gaan kijken of ik terecht kan bij het GGZ in Haarlem.
Ow, je wist het niet....Sorry dan heb ik niks gezegd. ;)

Ik hoop ook voor je dat het kaartje vandaag komt. Maar ga daar even niet vanuit, anders heb je weer een rotdag. Ik hoop dat je ook met wat praktische dingen wat om leert gaan met teleurstellingen.

Wel goed van je dat je wel de wil hebt om iets aan je problemen te doen. Je bent gelukkig geen mijder.

Ik hoop echt dat je bij GGZ terecht kan. :Y
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:40:25 #121
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98811766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 10:00 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Goede arbeidsomstandigheden zijn in een fabriek niet vanzelfsprekend, helaas. Is het daar vaak heel warm (of juist koud in de winter)?

Het leuke van mooi weer is ook dat de stemming bij de mensen heel anders is dan gewoonlijk.

Sterkte met het wachten op de uitslag!
In de winter is het denk ik wel gemiddeld door al die hete matrijzen. En verder is er geen airco omdat dat rond de 250,000/300,000 schijnt te liggen.

Nou, ik heb soms ook dat ik van die zon chagrijnig word, volgens mij is dat per persoon verschillend.

Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98813351
Nou maar hopen PHP dat je geslaagd bent. :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:23:24 #123
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_98813458
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou maar hopen PHP dat je geslaagd bent. :)
Nog 40 min wachten :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_98813590
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nog 40 min wachten :P
Sterkte. Benieuwd. :)
pi_98815222
*O* Kaartje binnen!

Maar eerst nog even 16 gehaktballen bakken.. :D Daar was is namelijk al mee begonnen.
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')