worst case scenario is dat je een jaartje rustig aan kan doen en op je sloffen gaat slagen met een heel mooie cijferlijst.. Je kan beter rustig aan doen met school dan gehaast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik de grootste pechtvogel ooit ben, ik had het goed geleerd, ik kende de stof wel, en de eerste 10 vragen van de 25 gingen als vanzelf. Alleen toen kreeg ik een blackoutDe meest simpele sommen kon ik op dat moment niet maken. Dus ik zit momenteel te dubben over een mogelijk worst case scenario.
Dan zou ik wiskunde opnieuw moeten herkansen. Alleen dat is maar een vak en daar kun je geen heel jaar mee vullen, ik zou dan werken kunnen overwegen en dan in de avond wiskunde volgen. Alleen als je gaat werken raak je zo uit de school-moot, en aangezien ik de ambitie heb om toch havo te doen lijkt mij dat niet verstandig. Ik zou mbo-4 kunnen overwegen maar ook dat ligt mij niet zo. Dus het is even lastig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goh, zou wel erg balen zijn. Maar stel dat.....wat dan?
Ik ben straks 19 hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef Auti het volgende:
[..]
worst case scenario is dat je een jaartje rustig aan kan doen en op je sloffen gaat slagen met een heel mooie cijferlijst.. Je kan beter rustig aan doen met school dan gehaast.
Yep, aanbeveeltquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Ruw materiaal, regelrecht vanaf het kaartje. En euh.. trage computers doe ik niet aan![]()
Maar ik zou mijzelf niet zijn als ik niet al helemaal research heb gedaan, en uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het kaartje waar ik op zit te wachten EXACT het kaartje is wat de fabrikant ten zeerste aanbeveelt (d/dt/?) .. hoe is het mogelijk niet? Ik moest lachen.
HD vraagt idd aardig wat snelheid, class4 is minimaal maar dan krijg je dus problemen, zelfs met geluid. Class6 is gewoon vereist. Nu maar hopen dat hij nog bezorgd gaat worden, daar ben ik dan weer bezorgd over![]()
Voor de rest is het gewoon een knap ding, populair ook. Ik koop bijna nooit rommel, ik wist dat dit ding top is met goed beeld en vergeleken met iets als GoPro gewoon betaalbaar. Maar je moet dus wel een echt goed geheugenkaartje hebben.
Wat moet je nu voor je wiskunde halen om te slagen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zou ik wiskunde opnieuw moeten herkansen. Alleen dat is maar een vak en daar kun je geen heel jaar mee vullen, ik zou dan werken kunnen overwegen en dan in de avond wiskunde volgen. Alleen als je gaat werken raak je zo uit de school-moot, en aangezien ik de ambitie heb om toch havo te doen lijkt mij dat niet verstandig. Ik zou mbo-4 kunnen overwegen maar ook dat ligt mij niet zo. Dus het is even lastig.
Wat wel een mogelijkheid is is dat ik gewoon dit jaar over doe, en dan vakken erbij neem die ik nog niet heb gehad, duits, natuurkunde/scheikunde, engels heb ik gehad maar wil ik nog beter leren, en dan wiskund erbij. Dan heb je tenminste wel wat te doen overdag.
4.1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat moet je nu voor je wiskunde halen om te slagen?
Goh , balen hoor. Toch maar hopen dat meevalt. Heel spannend dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
4.1
En ik heb berekend dat mijn cijfer tussen de 3,7 en de 4,3 ligt. Maar ook dat is afhankelijk van wat de cito doet in de eindnormering. De vorige keer hebben ze bij bepaalde vragen punten afgeboekt waardoor ik net 1/10 tekort kwam
Klopt, wat een euforie zou het bij mij oproepen als ik morgen toch te horen krijg ''gefeliciteerd''. Maar ik ben weg, moet werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goh , balen hoor. Toch maar hopen dat meevalt. Heel spannend dus.
Zeker als het op een tiende van een punt aankomt.
Huh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:09 schreef Auti het volgende:
De zwervers van TNT post hebben dus gewoon mijn geheugenkaartje gejat.
Ja, die nam in eerste instantie niet op.. dus ik heb hem gek gebeldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Huh?
Heb je al gebeld met de leverancier?
Klopt, een nieuw record! Ik ben veel met het weer bezig.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij durft met die hitte.
@ Schaal_9,
Gisteren werd het in Bordeaux liefst 39 graden. (bron Telegraaf)
Klinkt niet verkeerd, ik heb vandaag moeten werken in een fabriek bij pak'm beet 40/42 graden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Klopt, een nieuw record! Ik ben veel met het weer bezig.
Vandaag een dikke 10! Ontbijt op het balkon (om 8 uur al 25°C!) en daarna met collegas naar Duinrell geweest. Na een aanvankelijke afkoeling, sloeg de zon terug en werd het maar liefst 31°C. Niet zomaar, nee bij 55% luchtvochtigheid. Ik heb in ieder geval heerlijk van de hete buitenlucht genoten!
Goede arbeidsomstandigheden zijn in een fabriek niet vanzelfsprekend, helaas. Is het daar vaak heel warm (of juist koud in de winter)?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, ik heb vandaag moeten werken in een fabriek bij pak'm beet 40/42 graden.
Teleurstellingen zijn nooit plezierig. Toch is het goed om ook uit te gaan van scenario's dat het niet altijd zo uit komt als zou moeten: marges incalculeren!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:24 schreef Auti het volgende:
Ik heb nog steeds heel veel moeite met teleurstellingen en ik moet leren om niets te verwachten, denk ik.
Sociaal leven kerel! Notabene met collega's buiten je werk om iets leuks gaan doen....Wat kan jij genieten. Mijn complimentenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Klopt, een nieuw record! Ik ben veel met het weer bezig.
Vandaag een dikke 10! Ontbijt op het balkon (om 8 uur al 25°C!) en daarna met collegas naar Duinrell geweest. Na een aanvankelijke afkoeling, sloeg de zon terug en werd het maar liefst 31°C. Niet zomaar, nee bij 55% luchtvochtigheid. Ik heb in ieder geval heerlijk van de hete buitenlucht genoten!
Ja, i know. Maar ik wist eerst niet dat class4 te langzaam zou zijn, dat komt altijd later..quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Teleurstellingen zijn nooit plezierig. Toch is het goed om ook uit te gaan van scenario's dat het niet altijd zo uit komt als zou moeten: marges incalculeren!
Verder is te hopen dat ze iets aan jouw "impulsgedrag" kunnen doen. Want dat tweede kaartje kopen omdat het eerste niet op tijd aankomt, was eigenlijk niet nodig, maar je bent wel 25 euro lichter....Terwijl je eigenlijk wist dat die te langszaam zou zijn.
Het is niet de bedoeling van mij om stevig naar je te doen. Maar ik zie wat bij jou hier fout gaat, zie jij dat ook? Dit moet je echt onder controle zien te krijgen.
Maar hoe dan ook: je problemen zijn complex en groot. Ik hoop echt dat je huisarts echt eens op het goede spoor gaat zetten als het gaat om hulpverlening.
Ow, je wist het niet....Sorry dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:06 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, i know. Maar ik wist eerst niet dat class4 te langzaam zou zijn, dat komt altijd later..
En spijt is best wel een goede leermeester want ik had een veel beter kaartje kunnen kopen, maarja.. Ik hoop dat hij vandaag komt.
En met de huisarts ben ik bezig met methylfenidaat en we gaan kijken of ik terecht kan bij het GGZ in Haarlem.
In de winter is het denk ik wel gemiddeld door al die hete matrijzen. En verder is er geen airco omdat dat rond de 250,000/300,000 schijnt te liggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:00 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Goede arbeidsomstandigheden zijn in een fabriek niet vanzelfsprekend, helaas. Is het daar vaak heel warm (of juist koud in de winter)?
Het leuke van mooi weer is ook dat de stemming bij de mensen heel anders is dan gewoonlijk.
Sterkte met het wachten op de uitslag!
Nog 40 min wachtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou maar hopen PHP dat je geslaagd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |