Die zijn inherent aan elkaar verbonden.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekermaar het leven is meer dan alleen een baan. Een sociaal leven is eigenlijk nog veel belangrijker dan die baan.
Hoezo? Het maakt het makkelijker maar een baan is geen garantie op een sociaal levenquote:Op zondag 26 juni 2011 15:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zijn inherent aan elkaar verbonden.
Wat goed dat je het geduld hebt! Dat is misschien ook wel iets wat je met het verstrijken der jaren krijgt. Dat je een tijdje moet sparen om iets te kunnen kopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geniet ook altijd intens als ik bij mensen zijn die een poes of kat hebben. Ze komen ook altijd naar mij toe om geaaid te worden en kopjes te geven, zeker als ik terugkom dan weten ze wel bij wie ze moeten zijn. Die beesten voelen dat ook gewoon aan. En schattig zijn ze zeker. Mooi dat jij ook van poezen houdt.![]()
Mooi dat het jou ook kennelijk goed lukt om geluk in de kleine dingen te ontdekken en hoe jij intens van een land als Frankrijk kan genieten. Erg belangrijk, ook voor je contact met je familie enzo.![]()
Gelukkig dat jij nu in een situatie zit waarbij je niet iedere cent hoeft om te draaien. Je zal vast nog wel verder doorgroeien. Maar je contacten die je het oplevert zijn minsten zo waardevol.
Die LP's, wel grappig inderdaad. Nostalgie, en er zijn weer CD-zaken die nota bene weer LP's opnemen in het assortiment. Komt gewoon weer terug, ook vaak jongeren die vinyl willen. Ik koop ze tweedehands, dat kost niet veel. Het betreft populaire music, eentje betreft Jermaine Jackson (de broer van...) Ik ga een leuke platenspeler op de kop tikken. Ik neem er de tijd voor, dat komt wel goed.
Nee hoor, zelfs een goede baan hoeft niet te betekenen dat je een goed sociaal leven hebt, het gaat namelijk om je karakter c.q. Persoonlijkheid.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zijn inherent aan elkaar verbonden.
Plus dat vrijheid en gezondheid nog belangrijker zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs een goede baan hoeft niet te betekenen dat je een goed sociaal leven hebt, het gaat namelijk om je karakter c.q. Persoonlijkheid.
Laat ik het eens zo formuleren: een substantieel deel van je sociale leven kun je wel halen uit je baan, mits leuke collega's uiteraard.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Het maakt het makkelijker maar een baan is geen garantie op een sociaal leven
Dat is waar, toch ben ik blij dat ik de meeste collega's na 8 uur vaarwel kan zeggen.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laat ik het eens zo formuleren: een substantieel van je sociale leven kun je wel halen uit je baan, mits leuke collega's uiteraard.
Herkenbaar, werk zorgt ook voor een stuk voldoening, sociale contacten, maar ook voor een nuttige bezigheid ipv de hele dag computeren. Vind ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef schaal_9 het volgende:
Ik verveel me nu al, laat staan als ik zonder werk zou zitten
Een uitgebreider sociaal leven heeft zijn voordelen, absoluut. Een nadeel vind ik zelf, is dat je dan ook het contact moet gaan onderhouden. Er tijd voor vrijmaken. Ben een paar keer met collegas in de pauze wezen hardlopen. Tegenwoordig lunch ik weer met mensen van mijn afdeling/directie of neem ik de vrijheid om ouderwets te FOK!ken, en eten achter het bureau.
Uitstellen heeft ook een voordeel: bezit is niet voor niets einde genot wordt wel eens gezegd. De begeerte is mooier dan hebben zoals sommigen zeggen. Maar daar ben ik het niet altijd mee eens.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:11 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Wat goed dat je het geduld hebt! Dat is misschien ook wel iets wat je met het verstrijken der jaren krijgt. Dat je een tijdje moet sparen om iets te kunnen kopen.
Vlinderstruiken ruiken lekker inderdaad. En er komen prachtige vlinders op af.quote:Ik denk dat het niet zo veel uitmaakt. Als beste jaar zit ik aan 2014 te denken. Dan ben ik 34. Aan de andere kant blijven mensen tegenwoordig langer jong. Die mooie bloemen heb je trouwens ook gewoon in Nederland: de bekende vlinderstruik.
Mooie kleding in stijl doet ook veel. Ze zeggen niet voor niets kleding maakt de man of vrouw!quote:Meer welvaart in een omgeving betekent over het algemeen ook mooier geklede vrouwen. Om het even of dat op het werk is, in een café of in een winkelstad. Het heeft dus indirecte voordelen als je daar een beetje gevoelig voor bent. Wat Frankrijk betreft zou ik nog weleens naar Montpellier, Aix-en-Provence of Nice willen. Die steden trekken veel jongeren aan en... tegenwoordig prima bereikbaar per vliegtuig.
Hmmmm. Inmiddels 31 gradenquote:Wat blijft het hier trouwens lang somber! Heel West-Europa is allang in de zon... Behalve hier dus
Jij durft met die hitte.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:18 schreef Auti het volgende:
Het is warm!
Ik zit te wachten op de postbode, die komt een geheugenkaartje brengen en dan ga ik eens de zon in op de fiets.
Ik heb er zin in en wil het cameraatje uittesten, moet alleen nog wachten op geheugenkaartje.quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb er zin in en wil het cameraatje uittesten, moet alleen nog wachten op geheugenkaartje.
Misschien ga ik nog wel de baan op ook, even lekker uitputten.
Dan is de kans groot dat je het morgen pas krijgt. Tegenwoordig wordt alle post wat zaterdag niet meegenomen is, pas dinsdag bezorgd.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Auti het volgende:
Ik ga maar in de winkel een kaartje kopen, ik zit de hele dag als een brave debiel te wachten op de postbode.. en ik weet niet eens of hij het bij zich heeft. Ik had het zaterdag al verwacht.
Ik verwacht het inderdaad vandaag niet meer. Maar het heeft wel een beetje mijn humeur en mijn dag verknald en dat is mijn eigen schuld. Ik had weer te hoge verwachtingen en nu heb ik pijn in mijn buik en ben ik moe en de hele dag is voorbij.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat je het morgen pas krijgt. Tegenwoordig wordt alle post wat zaterdag niet meegenomen is, pas dinsdag bezorgd.
Dat ik de grootste pechtvogel ooit ben, ik had het goed geleerd, ik kende de stof wel, en de eerste 10 vragen van de 25 gingen als vanzelf. Alleen toen kreeg ik een blackoutquote:
Ruw materiaal, regelrecht vanaf het kaartje. En euh.. trage computers doe ik niet aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat zou inderdaad goed kunnen. Maar is dit het "ruwe" materiaal, of is het door een programma heen gehaald met een iets te trage computer en dat "niet originele " materiaal ge-uploaded ?
HD vraagt wel wat...
Het beeld is anders wel scherp![]()
Goh, zou wel erg balen zijn. Maar stel dat.....wat dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik de grootste pechtvogel ooit ben, ik had het goed geleerd, ik kende de stof wel, en de eerste 10 vragen van de 25 gingen als vanzelf. Alleen toen kreeg ik een blackoutDe meest simpele sommen kon ik op dat moment niet maken. Dus ik zit momenteel te dubben over een mogelijk worst case scenario.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |