Lijstjes?quote:
Volgens mij moet jij je beloningsmechanisme omdraaien. Je mag alleen sporten als je genoeg gegeten hebt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef Siral het volgende:
Woahh jongens die XCO les was geniaal!Ik heb echt de complete les meegedaan zonder te stoppen en mijn motoriek werkte verbazend goed mee! Muziek knetterhard en gaan! Echt geweldig, mijn spieren branden nu lekker, morgen zal ik wel niet uit bed kunnen
.
1x in de week XCO word vast prik![]()
Zit nu lekker een banaantje te smullen.
^^quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo'n ochtendsmoothie lijkt mij ook wel wat!. Deed Perr dat niet ook?
En kun jij even wat specifieker zijn wb hoeveelheden, _Aurum_?.
Ik donder altijd in een shakebeker:quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo'n ochtendsmoothie lijkt mij ook wel wat!. Deed Perr dat niet ook?
En kun jij even wat specifieker zijn wb hoeveelheden, _Aurum_?.
wat ik gehoord heb is dat een blender de spinazie ook niet helemaal fijn maakt. Dan krijg je draadjes, wat me niet zo lekker lijktquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, staafmixer is wel een goeie ja! Heb wel een blender, maar dat geeft zoveel troep.
De laatste tijd gaat het wel, ik heb een tijdje fysio gehad en als ik weer wat meer last heb, doe ik mijn spalk om. Maar het is gewoon zo lullig dat vloerbedekking bikken je pols zo stuk kan maken... Als ik het geweten had, had ik het laten doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Siral het volgende:
[..]
Ohh bah.. kan me voorstellen dat je in je dagelijkse leven daar best last van hebt ook...
Klopt... daaorm kan ik ook niet wachten tot ik mijn eetlijst heb. Serieus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je beloningsmechanisme omdraaien. Je mag alleen sporten als je genoeg gegeten hebt.
quote:
De motivatie om er iets aan te doen is ook eigenlijk nèt niet groot genoeg. M'n buik wordt steeds knuffelbaarder, maar zolang ik in m'n hotpants maat 34 pas vind ik het eigenlijk wel best.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij blijft ook zonder knop wel superslank.
Vandaag was een ramp. Niet schrikken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Lijstjes?
Verder ben je een blonde stoot dus je kan wel wat hebben. Als je je rokjes weer terug wil hoor ik het wel.
Thx en dat is dan je ontbijt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik donder altijd in een shakebeker:
40 gram havermout,
15 gram lijnzaad = extra vezels,
50 gram bevroren fruit
50 gram spinazie
150 gram yoghurt
zoetstof en kaneel naar smaak.
Als je 't te dik vindt dan verdun je het met water tot de gewenste drinkdikte.
trek je niet teveel op aan die lijst.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt... daaorm kan ik ook niet wachten tot ik mijn eetlijst heb. Serieus.
Maar ik eet momenteel bij
Welke onderdelen vind jij rampzalig, waarom, en waarom koos je ervoor dat te eten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De motivatie om er iets aan te doen is ook eigenlijk nèt niet groot genoeg. M'n buik wordt steeds knuffelbaarder, maar zolang ik in m'n hotpants maat 34 pas vind ik het eigenlijk wel best.. Maar dan toch zeuren dat ik te dik word, natuurlijk.
[..]
Vandaag was een ramp. Niet schrikken.
O: Brinta
T: banaan
T: reep chocola (gevonden bij het opruimen van het lokaal)
L: brioche, bakje meloensalade
D: pizza met tomaat, mozzarella, pesto, pijnboompitten, rucola
T: halve zak waspeen (ongeveer 250 gram dus)
Net thuis van een lange dag op school en ik moet nog van alles voorbereiden voor morgen.
Snap je helemaal trouwens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er gebeurt niets als ik er op druk!
Ik heb aangegeven dat ik wil blijven sporten, aan de hand daarvan maakt zij een schema. En meer sporten dan ik al deed ga ik denk ik niet doen.. En ik sport momenteel juist minder?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
trek je niet teveel op aan die lijst.
op dit moment eet je meer en ga je meer sporten om te compenseren dat je meer eet. Dus hoe wil je voorkomen dat je nog meer gaat sporten als je je eetlijst hebt?
smoothie en nootjes zijn mijn ontbijt idd. Dat eet ik terwijl ik naar de zaak rijdquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx en dat is dan je ontbijt?.
Het is voor Mark ook wel een ideetje, want die heeft altijd haast 's ochtends.
Ik zie bij Kijkshop een staafmixer, maar wat voor beker heb ik dan nog nodig? Shakebeker? En waar koop ik die?*ultieme n00b*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |