Maar wat is klein? Komt dat niet gewoon door het overtollige lichaamsgewicht dat overal in de weg zit?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:17 schreef mysterieblonde het volgende:
Nja dat zijn piemel niet zo groot is en dat hij er dus makkelijk uit floept. En je ook sneller moet bewegen.
Ook zijn dikke mensen uiteraard een stuk breder. Nu had ik mazzel dat ik best wel lenig ben (14 jaar turnen) maar na een tijdje begin je dat wel te voelen in je liezen.
ik snap wel dat een hoop mensen dit een no-go vinden. dat vond ik zelf ook altijd. Maar ik had niet verwacht dat er nog zo veel mensen zijn die het ook wel eens gedaan hebben.
Ligt eraan waar die 100kg zit denk ik ook. Je hebt ook mannen van dat gewicht die geen pens hebben, dat scheelt al een hoop denk ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Maar wat is je definitie van dik precies? Want bij 100kg voor een man denk ik niet dat het problematisch hoeft te zijn.
Ik weet wel zeker van niet, aangezien ik zelf 100 kg weeg. Afgaande op de geposte plaatjes gaat het hier toch over minstens 120-130kg bij een man van gemiddelde lengte (180-185cm).quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Scorpie het volgende:
Maar wat is je definitie van dik precies? Want bij 100kg voor een man denk ik niet dat het problematisch hoeft te zijn.
Klopt. Nja te dik is te veel ass, grote buik en manboobs. Ik heb pics geplaatst van hoe de mijne er ong. uitzag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die 100kg zit denk ik ook. Je hebt ook mannen van dat gewicht die geen pens hebben, dat scheelt al een hoop denk ik.
Maar het belangrijkste: was de sex even opwindend / bevredigend / leuk als je hebt gehad met een minder dikke man?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Klopt. Nja te dik is te veel ass, grote buik en manboobs. Ik heb pics geplaatst van hoe de mijne er ong. uitzag.
Hij is niet zo heel groot. ik schat zon 1.73 Hoeveel hij weegt zou ik echt niet weten...wel meer dan 100kg in ieder geval.
Werd je extra geil van het geluid en aanzicht van zijn klotsende en golvende onderbuik die met tussenpozen op de maat van jullie gemeenschap een deel van zijn kleine lid verhulde, of trol je nu gewoon kleine deugniet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef mysterieblonde het volgende:
hihi er staat sex met een dikke man in de TT![]()
Eerst vond ik dat allemaal maar raar en ik dacht ook dat dikke mannen kleine piemeltjes hebben.
Bovendien doe je dat natuurlijk niet zomaar even, want het is nou niet echt iets waar je geil van wordt.
Maar goed. ik heb een goede vriend die best wel dik is. Al heel lang waren we heel close, maar dat dit ooit zou gebeuren had ik niet verwacht. Tot ik laatst bij hem op bezoek ging.
Zoals verwacht had hij inderdaad een klein piemeltje en werd het heel hard werken voor mij. Maar toch vond ik het heel bijzonder omdat we zo close waren en we eigenlijk t enige wat we niet van elkaar wisten nu wel gedeeld hadden.
Wat ik me eigenlijk afvraag he...Zijn er meer mensen die ervaring hebben met sex met dikke mensen. ik hoor er eigenlijk nooit wat over. (wel toevallig een vriendin laatst die een dikke fuckbuddy heeft) Ligt er een soort taboe op ofzo?
Trouwens...als je de keus hebt, neem dan maar gewoon de niet dikke persoon. Want dat is toch een stuk makkelijker allemaal.
enlighten me!
Het heeft gewoon te maken met smaak en seksuele voorkeur. Ik word bij het aangezicht van een dikke man minder opgewonden dan bij een normale of gespierde. Net zoals ik minder opgewonden raak van mannen met teveel goud om hun nek en een trainingsjack aan dan een in pak en minder of niet bij oudere mannen dan bij mannen die dichter rond mijn leeftijd zitten. Whatever rocks your boat, toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:03 schreef Roellie80 het volgende:
Gelukkig ben ik dan wel van de grote vrouwen, dat compenseert dan weer
En zo zijn er meer mannen die dat eerder een genot als schande vinden.
Helaas is het niet geaccepteerd en zal daar ook niet snel verandering in komen ben ik bang.
Op de een of andere manier vind men het altijd nodig dikkere mensen behoorlijk de grond in te trappen
Eerder heb je het over manboobs. Bedoel je daarom niet: "gezicht tussen zijn borsten"?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:32 schreef mysterieblonde het volgende:
Nee ik was even geil als normaal. Maar zoals jij het zegt Retronix...![]()
De sex was denk ik wel net zo goed als met normale mensen. Al duurde het langer en moest ik meer doen. Ik vond het fijn om dit met hem te delen en dat hij dat ook wilde doen met mij. (het is voor hem ook niet niks)
Na de sex hebben we best nog een tijdje gepraat en uiteindelijk tegen hem aangekropen met mijn gezicht tegen zijn borst. en lekker gaan slapen...en dan de volgende dag nog een keer
Dat heeft niks met discrimineren te maken inderdaad. Het is gewoon waar je wel/niet op valt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef Retronix het volgende:
Het is maar wat je lekker vind.. Ik zou het persoonlijk niet kunnen, seks met een dikke dame. Ik ben zelf slank, en ik heb serieus te doen met dikke mensen, maar dat kan ik gewoon echt niet..
Ik kan dus echt geen seks hebben met vrouwen/meiden waar ik niet geil van word, dat is niet discriminerend bedoeld, maar zo werkt mijn brein gewoon..
Ik vind het wel bijzonder dat andere mensen er wel geil van worden..
Gezellig, nog wat te melden?quote:
Ik denk niet dat het een kwestie van goed of slecht is. Het is persoonlijke voorkeur voor sexpartners... Zelf vind ik dat zoiets niet erg moet bepalen of je de persoon sexueel aantrekkelijk is, tenzij het echt "over the top" is. Bovendien gaat het dan ook om meerdere factoren: uitstraling, kledingstijl, etc...quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Maar ik heb het idee dat het TS meer om de persoon gaat dan om dikke mensen. Ik ken een meisje die verliefd is geworden op een gehandicapte jongen. Wat is erger?
Vragen naar de bekende weg lijkt me...quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef mysterieblonde het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag he...Zijn er meer mensen die ervaring hebben met sex met dikke mensen. ik hoor er eigenlijk nooit wat over. (wel toevallig een vriendin laatst die een dikke fuckbuddy heeft) Ligt er een soort taboe op ofzo?
Het is geen gebrek maar een voorkeurquote:
Het is een gezegde, dat weet je hoop ik?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:36 schreef VirtualMemory het volgende:
Het is geen gebrek maar een voorkeur![]()
Nou ben ik ook niet gecharmeerd van een gratenpakhuis. En een wat vollere vrouw kan nog best aantrekkelijk zijn.quote:Persoonlijk vind ik hele slanke dames niet lekker, ik heb liever wat vlees aan de botten
Moet ik hieruit destilleren dat jij enig overgewicht hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef mysterieblonde het volgende:
He nu niet mooi gevormde vrouwtjes gaan bashen he.
Maar wat wil je ermee? Tips over hoe je nog wat van de sex kan maken?quote:Mrre...ff een vraagje voor een dame die ervaring heeft met dikke mannen?
Dik is niet mooi gevormd. Een hangbuik, wat hem afstoot, al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef mysterieblonde het volgende:
He nu niet mooi gevormde vrouwtjes gaan bashen he.
Nee, Nee ik doelde op een aantal posts waarin gezegd werd dat zij ook niet van gratenpakhuizen hielden. Dit bedoelde ik met 'welgevormd'. Misverstandje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dik is niet mooi gevormd. Een hangbuik, wat hem afstoot, al helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |