Waar ik in post in Lesbeau.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat je opent, of waar je in post in Lesbeau?
ik zei toch dat het kon?!quote:
ja dat krijg je als je leuke vragen stelt als postnummer 300quote:
quote:
lekker!quote:
Ik snap nu pas waar het woord vrijgezel vandaan komt...quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:55 schreef skunkasaur het volgende:
Waar ga je heen U-haulen?
En het was een serieuze vraag in post nr. 300
Ik heb bijna mijn Bachelor's graad, maar mag ik mezelf dan Bachelorette noemen?
ga ipv naar roze zaterdag naar scheveningen...quote:
Van mij wel zei ik al.... drom ook dit naamtopic!quote:En het was een serieuze vraag in post nr. 300
Ik heb bijna mijn Bachelor's graad, maar mag ik mezelf dan Bachelorette noemen?
in je eentje vrij je meer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap nu pas waar het woord vrijgezel vandaan komt...
nee... een vrije gezel... ofwel iemand die zijn opleiding bij de meester heeft afgerond maar geen betrekking heeft.quote:
Ja maar, heeeeeequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga ipv naar roze zaterdag naar scheveningen...
en ja ik vervloek mezelf dat t zo snel gaat.. maar kan dit ook niet beschrijven wat er gebeurd is afgelopen week... dus dat doe ik ook niet opschrijven
Ow, dat had ik niet uit dat geheimschrift opgemaakt. Maar als datzo is, dan is dat leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja maar, heeeeee
Ga je echt heus samenwonen?GIVE US INFO, WOMAN!
En gefeliciteerd, dan!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
nee... een vrije gezel... ofwel iemand die zijn opleiding bij de meester heeft afgerond maar geen betrekking heeft.
Kut, vergeten masterchef te kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef lezzer het volgende:
![]()
Wat een geschreeuw trouwens bij Gordon Ramsey zeg...
nee mens!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja maar, heeeeee
Ga je echt heus samenwonen?GIVE US INFO, WOMAN!
En gefeliciteerd, dan!
Tof haarquote:
It's never lupusquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
En Wonderer gilt in mijn hoofd steeds:
ITS NOT LUPUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is het dan een schaduw op die bovenlipquote:Op donderdag 30 juni 2011 07:30 schreef wonderer het volgende:
En het is niet eens echt een snor, gewoon donkere vijfdagenbaard
Het speelt nu (mijn onderwerp) binnen de IT, maar het opgeleverde rapport is waarschijnlijk net zo goed te gebruiken in andere werkvelden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef Nirak het volgende:
Verandermanagement?! In de ict of in het algemeen? Mensen houden doorgaans niet van veranderIng is mijn ervaring, dus hoe dan ook een interessant onderwerp
JA HALLO dan ga je toch samenwonen immers! Had ik heus gelijk. Alleen duurt het nog twee weken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee mens!!
lol
heb date met iemand die ik net een week ken.. anderhalve week dus zaterdag... en dat is de eerste date dus ik denk ergens half juli de verhuiswagen regelen
Heel goed!quote:
Het is die baan van je, die verrekte baanquote:En jij maar denken dat het aan Dottir zou liggen als ik wat minder postte..
oh, *uitblaast*quote:
Ja, lekkerquote:Koffie? [ afbeelding ]
trouwen doe ik nooit... en MAW is gewoon een schatjequote:Op donderdag 30 juni 2011 06:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Urgh ja, je hebt gelijk dat is hier aan de orde geweest.
Skoezie.
Echter dan zie ik dagelijks de ondertitel voorbij komen en dan nestelt zich dat toch weer bij het plaatje in mijn hoofd dat ik van iemand heb :/
oke okequote:Op donderdag 30 juni 2011 09:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
JA HALLO dan ga je toch samenwonen immers! Had ik heus gelijk. Alleen duurt het nog twee weken.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
trouwen doe ik nooit... en MAW is gewoon een schatje
[..]
oke oke
maar misschien is het veiliger om de eerste date af te wachten
quote:
ahhhh das wel heul zieligquote:Ik zag vanochtend overigens een hete dame in een oldtimer BMWZe werkt schijnbaar hier in hetzelfde kantoorpand maar ik heb haar nog nooit eerder gezien
En vandaag is mijn laatste dag
![]()
Je bent manisch geworden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenweurdig wel. Je hebt me al een jaar of 5 niet gezien ofzo
!
Ik denk voortaan ook aan jou als ik een broodje kebab eetquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:09 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zag vandaag Fido Dido een broodje kebab naar binnen werken toen ik aan het fietsen was. Ik moest gelijk aan Lezzer denken.
Lijkt me eerder een goed idee dan een slecht idee eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef me niet schuldig te voelen als ik de deur vannacht om 3.00 uur niet open deed toen er iemand aanbelde he?
Ja, dat was nog eens een leuke grap. Sta ik daar met m'n krat bier en brokeback mountain.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef me niet schuldig te voelen als ik de deur vannacht om 3.00 uur niet open deed toen er iemand aanbelde he?
Ik..weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:16 schreef lezzer het volgende:
* lezzer heeft nog nooit een broodje kebab gegeten
Ik moet het zelfs gaan googlen om te zien wat het precies.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik..weet niet wat ik moet zeggen.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ze heeft vandaag weer een butchkort en pittig kapsel. Staat 'r toch wel niet erg goed ook.
Helemaal doorgedraaid!quote:
Ja, ik had ook niet voor mezelf ingestaan tegen de betreffende persoon die mij wakker durft te makenquote:Lijkt me eerder een goed idee dan een slecht idee eigenlijk
Ik had bedacht dat als het iemand voor mij was en het was heel dringend, dat die persoon me dan wel zou bellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, dat was nog eens een leuke grap. Sta ik daar met m'n krat bier en brokeback mountain.![]()
Nee hoor, dan zou ik ook niet open doen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOW DARE YOUquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:18 schreef lezzer het volgende:
Of is het gewoon precies het zelfde als shoarma?
Ik heb net gegoogled hè
Er stond dus ooit iemand op m'n antwoordapparaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
In mijn beleving is een kapsalon nog steeds een kapperszaak.
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:35 schreef lezzer het volgende:
hebben ze het daar bij klokhuis over? Fak!?!?!
Weet ik niet, zwaar vervelend. Maar ik heb ze hier ook in de buurt hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
![]()
Waarom doet die blonde jongen of hij een Marokkaan is?
Best wel heul goed! Ik heb straks gewoon een 9 op mijn bachelorette papiertje staan!quote:
gefeliciteerd!!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Best wel heul goed! Ik heb straks gewoon een 9 op mijn bachelorette papiertje staan!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:25 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOW DARE YOU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GA NU KEBAB KOPEN![]()
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef lezzer het volgende:
Ja, BE, nu je er toch bent, heb jij ook vleermuismouwen gedragen?
Zo is mijn vader ook altijd. Heeeeel ergerlijk, want ik ben altijd extreem op tijdquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef lezzer het volgende:
Dus Mrs en ik hebben een afspraak straks ergens.
Ik vanmorgen: "niet weer zo krap thuis komen hè".
Mrs: "nee, ik ben ruim op tijd".
Ik zie geen Mrs... we moeten over een kwartiertje weg...
Daar heb ik ook het staartje van meegepikt.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Best wel heul goed! Ik heb straks gewoon een 9 op mijn bachelorette papiertje staan!
Ik las eerst "dan wil je meteen NanKing"quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ooit ga ik wel naar Keulen. En dan wil ik je meeten NanKing.
Ben je alweer terug in BOS?quote:
quote:
Nice! Ja, lekker weer inderdaadquote:
Ik blijf me ergeren aan die stomme Fahrenheit overalquote:
Went vanzelf. Alles boven de 75 is "te warm" en alles onder de 60 is "te koud"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:52 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik blijf me ergeren aan die stomme Fahrenheit overal
Ik weet nu een beetje hoe het omrekenen naar Celcius gaat maar in het begin moest ik dat constant op mn telefoon doen
Weet ik veel, ik kom nooit in NYCquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:00 schreef Avey het volgende:
Goed ballpark
Nog iets te doen in de stad volgende week?
Dat zullen ze daar bij de sociale dienst ook wel willen weten jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:48 schreef Blue-eyes het volgende:
Lees hier interview gezien van Andrea, de weduwe van Sugar Lee Hooper.
Die moet rondkomen van 850 euro per maand en kan blijkbaar alleen een sociale huurwoning betalen. Vinden jullie dat ook niet raar? Waar is al dat geld van Sugar Lee gebleven dan en had ze geen levensverzekering?
Is best triest eigenlijk
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Even kijken, ik pak 'r agenda er even bij.
Huuu blubberquote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG zit ik met mn stomme kop WEER de shooting ep te kijken van Greys Anatomy... VOOR ik moet gaan werken
Neequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Gaat Lezzer trouwens naar de musical over de Zangeres Zonder Naam?
Je bent Vlaams!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:47 schreef Bakfiets. het volgende:
edit: O nee, toch niet. Bij ons hangen er namelijk al wel posters overal. K zal subiet even kijken.
Hm.quote:
Ja, na een paar seconden loste hij op in het niksquote:
Nah. Ik droomde gewoon nog even een paar seconden door voor ik echt wakker werd. Heb het ook wel eens met spinnen, dat ik denk dat ze over mijn bed lopen en pas na een moment snap ik dat het een droom was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:37 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat het een geest was![]()
Ook omdat je wist wie het was.
Zotteke, natuurlijk niet!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Jeetje, ik werd vanochtend wakker in een vreemd huis! Toen keek ik in de spiegel, had ik opeens een paars berenpak aan en een baard.
de baard zei toch al genoegquote:
In sommige culturen nietquote:
oke das ook weer waarquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Jeetje, ik werd vanochtend wakker in een vreemd huis! Toen keek ik in de spiegel, had ik opeens een paars berenpak aan en een baard.
[..]
Zotteke, natuurlijk niet!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Laatst maakte mijn grootmoeder een rare opmerking over homo's en gaf ze me bij het weggaan een boekenbon. Die heb ik nou even uitgegeven aan Fingersmith.Pak aan, opoe!
Je gaat toch pas na RZ weg neem ik aan hè?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef skunkasaur het volgende:
Zo. Veel. Fijne. Potten. In de stad.
En ik zit thuisMaar inpakken voor de vakantie. Ook wel tof. Morgen feest!
Jep, morgen pas.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je gaat toch pas na RZ weg neem ik aan hè?
Ik ben wel erg benieuwd naar 2013, of Eindhoven het krijgt
date vond t ook gezellig.quote:
yep. Heel raar eigenlijk ondanks dat ik van te voren best wel dacht dat ik me rot zou voelen voor als het niet zou klikken. T voelt gewoon goed en rustig.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef Vanyel het volgende:
http://www.rtvnh.nl/programma/205/Ernst+of+niet/29205
Goed gevoel over nizno?
Nope, van de hele groep weten maar drie mensen het en die waren er niet. Blijkbaar ben ik echt "overtuigend" (een woord dat een van hen gebruikte en dat ik hem probeerde af te lerenquote:Op maandag 4 juli 2011 06:27 schreef lezzer het volgende:
Dus, je hebt daar niks gezegd over jouw transitie? Dat weet daar niemand?
Nou ja, als mensen dat willen... ik ken ook een aantal jongens die er echt heel open over zijn en soms moet je wel, als je wil dat de "onwetende" medemens je beter gaat begrijpen. Dat zijn dan activisten. En misschien ga ik dat ook wel doen, later. Ik wil nu alleen nog even genieten van het feit dat men me "gewoon" als man ziet, want dat gaat dan onherroepelijk veranderen, zelfs al zeggen ze dat ze je nog gewoon zien zoals eerder. Net zoals er ook altijd iets verandert als je uit de kast komt. Mensen behandelen je toch subtiel anders, zelfs al zitten ze er helemaal niet mee.quote:Op maandag 4 juli 2011 07:30 schreef lezzer het volgende:
Onderstreept wel mijn opmerking van weet ik hoe lang geleden dat mensen na een transitie zich niet als een transsexueel (of hoe het heet) moeten voorstellen....
Daarom. Als je als man door het leven gaat, en er als een man uit ziet, dan hoef je niet uit de kast te komen voor het klootjesvolkquote:Op maandag 4 juli 2011 07:37 schreef wonderer het volgende:
Mensen behandelen je toch subtiel anders, zelfs al zitten ze er helemaal niet mee.
Precies, maar dat betekent niet dat iedereen dat wilquote:Op maandag 4 juli 2011 07:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daarom. Als je als man door het leven gaat, en er als een man uit ziet, dan hoef je niet uit de kast te komen voor het klootjesvolk
Ik loop ook niet met een bord om m'n nek dat ik een lesbo ben.
Dat bedoel ik er maar mee
Oh?quote:Op maandag 4 juli 2011 07:48 schreef lezzer het volgende:
Dat hele vraagstuk van "moet ik het vertellen of niet, kom ik uit de kast of niet", verdwijnt overigens op den duur.
Sta jij daar nou echt elke dag bij stil?quote:
Je moet er gewoon geen gedoe van maken. Dan krijg je het ook nietquote:Op maandag 4 juli 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Niet in de wereld van kindjes maken heb ik de indruk. Nog nooit zo'n heterobolwerk meegemaakt.
Ik heb gewoon niet altijd zin in het gedoe eromheen.
Tot op heden geen last van gehad moet ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Niet in de wereld van kindjes maken heb ik de indruk. Nog nooit zo'n heterobolwerk meegemaakt.
Ik heb gewoon niet altijd zin in het gedoe eromheen.
Die vlieger gaat dus niet altijd op.quote:Op maandag 4 juli 2011 08:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je moet er gewoon geen gedoe van maken. Dan krijg je het ook niet
gewoon flink zeuren als ze de eerste keer niet snel reagerenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef Nirak het volgende:
Was dat maar waar inderdaad...
Inmiddels alle uittreksels die we voor adoptie nodig hebben opgevraagd. Best duur grapje als je al die tientjes bij elkaar optelt..
Maar moet nu de kliniek nog even achter de vodden zitten omdat stichting donorgegevens pas een verklaring af kan geven als onze kliniek gegevens aanlevert.. En mevrouw van stichting donorgegevens liet doorschemeren dat onze kliniek daar nooit zo'n vaart mee maakt
Eens kijken of ik ze vlug krijg als ik het lief vraag
die meid had het erg naar dr zin gehad.. maar zat niet in groningen centrum dus was niet roze... en ik was ook niet in de buurtquote:@nizno, was het leuk in Grunn?
Niet zo wereldschokkend hoor. Mensen zijn gewoon vaak (heel oprecht en vriendelijk) geïnteresseerd en ik heb daar echt niet altijd zin in.quote:
Nou ja, nieuwsgierigheid. Ik kan me echt serieus niet herinneren ooit problemen gehad te hebben omdat ik lesbisch ben.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:11 schreef Nirak het volgende:
Lol, Lezzer wil altijd de onderste steen boven hebben
Hoe jullie het doen? Of wie het mannetje is ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet zo wereldschokkend hoor. Mensen zijn gewoon vaak (heel oprecht en vriendelijk) geïnteresseerd en ik heb daar echt niet altijd zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |