Je bent manisch geworden?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenweurdig wel. Je hebt me al een jaar of 5 niet gezien ofzo
!
Ik denk voortaan ook aan jou als ik een broodje kebab eetquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:09 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zag vandaag Fido Dido een broodje kebab naar binnen werken toen ik aan het fietsen was. Ik moest gelijk aan Lezzer denken.
Lijkt me eerder een goed idee dan een slecht idee eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef me niet schuldig te voelen als ik de deur vannacht om 3.00 uur niet open deed toen er iemand aanbelde he?
Ja, dat was nog eens een leuke grap. Sta ik daar met m'n krat bier en brokeback mountain.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoef me niet schuldig te voelen als ik de deur vannacht om 3.00 uur niet open deed toen er iemand aanbelde he?
Ik..weet niet wat ik moet zeggen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:16 schreef lezzer het volgende:
* lezzer heeft nog nooit een broodje kebab gegeten
Ik moet het zelfs gaan googlen om te zien wat het precies.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik..weet niet wat ik moet zeggen.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ze heeft vandaag weer een butchkort en pittig kapsel. Staat 'r toch wel niet erg goed ook.
Helemaal doorgedraaid!quote:
Ja, ik had ook niet voor mezelf ingestaan tegen de betreffende persoon die mij wakker durft te makenquote:Lijkt me eerder een goed idee dan een slecht idee eigenlijk
Ik had bedacht dat als het iemand voor mij was en het was heel dringend, dat die persoon me dan wel zou bellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, dat was nog eens een leuke grap. Sta ik daar met m'n krat bier en brokeback mountain.![]()
Nee hoor, dan zou ik ook niet open doen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOW DARE YOUquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:18 schreef lezzer het volgende:
Of is het gewoon precies het zelfde als shoarma?
Ik heb net gegoogled hè
Er stond dus ooit iemand op m'n antwoordapparaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
In mijn beleving is een kapsalon nog steeds een kapperszaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |