Best wel heul goed! Ik heb straks gewoon een 9 op mijn bachelorette papiertje staan!quote:
gefeliciteerd!!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Best wel heul goed! Ik heb straks gewoon een 9 op mijn bachelorette papiertje staan!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:25 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOW DARE YOU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GA NU KEBAB KOPEN![]()
![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef lezzer het volgende:
Ja, BE, nu je er toch bent, heb jij ook vleermuismouwen gedragen?
Zo is mijn vader ook altijd. Heeeeel ergerlijk, want ik ben altijd extreem op tijdquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef lezzer het volgende:
Dus Mrs en ik hebben een afspraak straks ergens.
Ik vanmorgen: "niet weer zo krap thuis komen hè".
Mrs: "nee, ik ben ruim op tijd".
Ik zie geen Mrs... we moeten over een kwartiertje weg...
Daar heb ik ook het staartje van meegepikt.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:02 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Best wel heul goed! Ik heb straks gewoon een 9 op mijn bachelorette papiertje staan!
Ik las eerst "dan wil je meteen NanKing"quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ooit ga ik wel naar Keulen. En dan wil ik je meeten NanKing.
Ben je alweer terug in BOS?quote:
quote:
Nice! Ja, lekker weer inderdaadquote:
Ik blijf me ergeren aan die stomme Fahrenheit overalquote:
Went vanzelf. Alles boven de 75 is "te warm" en alles onder de 60 is "te koud"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:52 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik blijf me ergeren aan die stomme Fahrenheit overal
Ik weet nu een beetje hoe het omrekenen naar Celcius gaat maar in het begin moest ik dat constant op mn telefoon doen
Weet ik veel, ik kom nooit in NYCquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:00 schreef Avey het volgende:
Goed ballpark
Nog iets te doen in de stad volgende week?
Dat zullen ze daar bij de sociale dienst ook wel willen weten jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:48 schreef Blue-eyes het volgende:
Lees hier interview gezien van Andrea, de weduwe van Sugar Lee Hooper.
Die moet rondkomen van 850 euro per maand en kan blijkbaar alleen een sociale huurwoning betalen. Vinden jullie dat ook niet raar? Waar is al dat geld van Sugar Lee gebleven dan en had ze geen levensverzekering?
Is best triest eigenlijk
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Even kijken, ik pak 'r agenda er even bij.
Huuu blubberquote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG zit ik met mn stomme kop WEER de shooting ep te kijken van Greys Anatomy... VOOR ik moet gaan werken
Neequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Gaat Lezzer trouwens naar de musical over de Zangeres Zonder Naam?
Je bent Vlaams!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:47 schreef Bakfiets. het volgende:
edit: O nee, toch niet. Bij ons hangen er namelijk al wel posters overal. K zal subiet even kijken.
Hm.quote:
Ja, na een paar seconden loste hij op in het niksquote:
Nah. Ik droomde gewoon nog even een paar seconden door voor ik echt wakker werd. Heb het ook wel eens met spinnen, dat ik denk dat ze over mijn bed lopen en pas na een moment snap ik dat het een droom was.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:37 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat het een geest was![]()
Ook omdat je wist wie het was.
Zotteke, natuurlijk niet!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Jeetje, ik werd vanochtend wakker in een vreemd huis! Toen keek ik in de spiegel, had ik opeens een paars berenpak aan en een baard.
de baard zei toch al genoegquote:
In sommige culturen nietquote:
oke das ook weer waarquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Jeetje, ik werd vanochtend wakker in een vreemd huis! Toen keek ik in de spiegel, had ik opeens een paars berenpak aan en een baard.
[..]
Zotteke, natuurlijk niet!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Laatst maakte mijn grootmoeder een rare opmerking over homo's en gaf ze me bij het weggaan een boekenbon. Die heb ik nou even uitgegeven aan Fingersmith.Pak aan, opoe!
Je gaat toch pas na RZ weg neem ik aan hè?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef skunkasaur het volgende:
Zo. Veel. Fijne. Potten. In de stad.
En ik zit thuisMaar inpakken voor de vakantie. Ook wel tof. Morgen feest!
Jep, morgen pas.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je gaat toch pas na RZ weg neem ik aan hè?
Ik ben wel erg benieuwd naar 2013, of Eindhoven het krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |